Ensiksikin suuren suuret lohtuhalit kaikille keskenmenon kokeneille. :'(
Se on jotain niin kamalaa ja kuinka sitä onkin varhaisista viikoista huolimata suunnitellut pienessä mielessään lapsensa 18 vuotta eteenpäin.. Tai siis haaveillut ja miettinyt , you know?
Ja onnea muillekkin onnistuneista ultrauksista.
ja kaksinkertaisiakin onnitteluja saa antaa, ihanaa!! :heart: :heart:
Ultrauksista oli puhetta, DADA taisi kysellä. Eri puolella Suomea olen käynyt alku raskauden ultrissa ja hinnat ollut 60-90 välillä. Nykyään saa saman tien kelan vähennyksen ja nuo summat oli itselle jäävä osuus.
Olen käynyt aikaisimmillaan ultrassa 5+4 joka tarkentui 5+5 ja todella hyvä syke löytyi jo tuolloin ja emättimen kauttahan nuo ruukataan tehdä sillä vatsan päältä olisi mahdottomuus, kun niin pieniä ovat. Mutta tuo raskaus päättyi aikanaan 10+ viikolle, että kyllä silloin niin itteensä skarppas että jos syke näkyy niin riskit pienenee, mutta mun kohdalla kolme km ollut niin että sykkeet olleet ja vastanneet päiviä ja silti käynyt ohrasesti. :'(
Omaa pulleaa vatsanseutua; Turvotusta löytyy, mutta laitan hormoonituen piikkiin osan, ja oksettavaa oloa..Mä en pysty ajattelemaan töissä kun päivän kerrallaan, ja olen ihan kalponen ja kylmä hiki otsalla ja mitä väsyneempi sitä enemmän kurkussa hissi kulkee.. Väsymys on kanssa sitten se seuraava..nukun kuin pieni possu. Mä käyn töissä ja kaikki muut ajan nukun ja kiukuttelen kun on niin paska fiilis kun on niin huono olla.. Mä oon tosi kivaa seuraa, ilo silmälle kun olen kuin nukkuneen rukous ja suusta ei tule muuta kuin oksennusta ja valitusta.. :headwall: Näin kiva olotila meikäläisellä..
Sen vuoksi en ole jaksanut kirjoitellakkaan kun on niin veto poissa.
Mun pinna on lyhentynyt kanssa ihan olemattomiin samoin huumoria en kestä..no myönnän kaikki nämä, toivottavasti loppuu pian ja alkaa sessteinen keskiraskaus..
sanoinkin miehelle että jos onkin tyttö kun naishormoonia olisi tuplaten, että koko ajan äiteellä herneenpalko nenussa poikittain.. B)
tasaisempaa päivää muille!!
sini ja 8+3