Nyt tulee valitusta, joka johtunee siitä, että nukahdin kello 6 aamulla. Nä välilevyn pullistumat on sitten mukavia :kieh:
Tunteet ovat tosi ristiriitaiset. Ensin mua helpotti kauheasti ajatus sektiosta, mutta kun silloin viime viikolla aateltiin, että tyttö tuisi ulos jo ennen aikojaan, se mun
synnytyspelko jotenkin haihtui 
Ajattelin, että jos tyttö tulee pian ulos, on pieni ja synnytys varmaan nopea eikä mitään erityistä häikkää.
No keskikiviikkona gynellä ei kohdunkaulan tianne ole muuttunut lainkaan, kiinni on ja pysyy ja kun supparitkin ovat loppuneet, ei tytöllä taidakaan olla kiire ulos. Gyne sanoi, että oli synnytyspelkoa tai ei, niin Italiassa 4 kilon syntymäpainoarviolla mennään sektioon joka tapauksessa. Kapealanteisille tehdään sektio jopa 3800g arviolla, mutta ei mulla sentään niin kapea lantio ole.
Sen sijaan nämä välilevun pullistumat alkavat olla ihan helkutillisia, niin että oli tyttö iso tai ei, olisi alatiesynnytys varmaan joka tapauksessa todella paha.
Ongelmana on vain, että ajatus sektiosta helpotti silloin aikoinaan, kun aattelin, ettei oo riskiä hätäsektiosta täysnukutuksessa. Mutta nyt en tiedäkään, että voiko mulle laittaa epiduraalia näiden pullistumien vuoksi :/
Eli molempi pahempi, sektio täysnukutukuksessa ( mun painajainen) tai sitten alatiesynnytys ilman mitään kivunievitystä 3 välilevyn pullistuman kanssa.
Italiassa ei ole muita kivunlievityksiä kuin epiduraali, ja sitäkään ei ole tarjolla kuin puolessa sairaaloista. Tosi kiva |O
Tiistaina on taas vipa ultra, saa nähdä millaista painoarviota sieltä tulee.
Sorry tää valitus, olo on kuin junan ale jääneellä. Normaalisti ajattelen, että haluan vaan tytön terveenä ulos, muulla ei niin väliä, mutta tämä unenpuute tekee kyllä heti aika epätoivoiseksi
Lentis ja mamman rakas pieni pimatsu 36+6 :heart: