HAAVEMAMMALLE onnea matkaan, ei kai ne voi miestä sielt poiskaan ajaa... Jolle ripuloi tai sellast mä ottaisin kans mukaan...
KUUME mä harrastan samaa ukolle...
Toinen koittaa tehdä koulutehtäviä ja mä löpisen...
KARELIINI on sulla melkoinen hajonta tuossa ultran ja menkkojen lasketussa ajassa..
Saapi nähdä mihin sitten menee lähemmäksi...
Uusioäippä, Almaa ja Unikeko mulla samat fiilikset kun teillä, ärsyttää ihmiset jotka kysyy LA ja kun kerron, että kaks vko... Niin vastaus on: no EIHÄN sen vielä sitten kuulukaan tulla... AIJAA!!! :kieh:
Sorry te joilla LA jo mennyt... Valitus mut silti...
Meillä kävi mun likkakaveri kylässä. Oli ihana nähdä muitakin, kun omaa perhettä... Mä vaan en saa lähdetyksi päivisin ja siks toiseks KAIKKI on töissä. Ja sit kun ovat kotona niin munkin perhe on, eikä mun silloin tee mieli lähteä... Vähän ristiriitaist joo.. Nuo isommat on muuten nyt jo, jos en oo kotona kun tulevat koulust, mul soi HETI puhelin ja äiti missä oot, millon tuut... Ihania jotenki...
Huomenna pyysin likalle vapaata ja isompi on toipilaana (ei kuumetta tänään) en laske sitäkään kouluun, vaan me lähdetään kolmestaa shoppailee ja syömään. Siis lintsaavat äidin kanssa...
Ajattelin, että voi olla vähään aikaan viimonen mahdollisuus mennä... Poika, kun lähtee riparille lauantaina ja sittenhän ei taas tiedä olenko kasassa vai en ja kun tämä olokaan ei helpotu ainakaan..
Niin, että mukava päivä tiedossa... =)