maevoima :hug: , yritä jaksaa välillä nauraakin, vaikkei tilanne just nyt ruusuiselta näytäkään.
UÄ mulla oli myös se käsitys ettei hepatoosiin olis lääkitystä, mutta kun nlasta nimenomaan kysyin että mitä tapahtuu jos sappiarvo on koholla, niin täti siä sanoi että TAYSsissä aloitetaan lääkitys ja sen vaikutuksen mukaan lääkärit päättää miten edetään... höh, kuka noista sitten selvän ottaa... :headwall: ja tosiaan perjantaina kävin verikokeessa,ja viä sappituloksia ootellaan,et ne näemmä ottaa useemman päivän valmistuakseen... sekin viä
Toivotaan että sulla ei sitä raskausmyrkytystä ole myöskään :/ . Tää tulosten odottelu on Ä_R_S_Y_T_T_Ä_V_Ä_Ä :headwall: :headwall:
Toi ulkonäkölinkki kans nauratti
. En ite kans ole koskaan ole ollut mikään "paklaaja", kuulun joukkoon ripsaria ripaus... Arvostan toki ihmisiä jotka jaksaa nähdä vaivaa itsensä laittamiseen, mutta ei sen pitäis mikään itseisarvo olla et on laitettu ja tyylikäs aina. Mulla useimmiten kaupassa nähty asu on jonkin sortin ulkoiluasu+lenkkarit tms, eikä mun maailma kaadu jos en sitä ripsaria muistanutkaan laittaa
. Kivahan tietty ois aina näyttää upealta ja hehkeältä muttamutta... Tosin kerrottava on tämäkin: kun äippäpolilla viimeksi kävin, niin pääasiassa oli mielestäni siistejä ja itsestään huoltapitävän näköisiä odottajia, mutta olihan siellä se yksi poikkeuskin, joka tietysti odotusaulassa viereeni istahti. Jos nyt vaatteet ei ole viimeistä huutoa, tai edes toisiks viimeistä, niin ei mua haittaa, mutta se että ne on likaiset ja tahraiset, ja ihminen rasvaisessa tukassaan lisäksi haisee tupakalle ja vanhalle viinalle, niin se otti mua kyllä nenään ainakin... :ashamed: :ashamed: Sori jos tunnun pinnalliselta, mutta muita kohtaankin olisi kohteliasta mielestäni peseytyä lääkäriin tms tullessaan. Ja tämä oli siis odottava äiti... Kaikillahan ei tietysti välttämättä ole resursseja pitää itsestään kovin hyvää huolta, enkä tietysti tiedä ko. tulevan äidin tilanteesta mitään, mutta ihminen kun olen niin tuli väkisin mieleen,että kuinkahan vauvasta sitten huolehditaan,jos ei itseään pestyä saa... :ashamed: Olen huono ihminen,joo, kun tälläisiä... :ashamed: :ashamed:
ja nyt en keksi tähän mitään keventävääkään... takavasemmalle siis...