Huomenta!
Kyrsä, teidän neidillä on mielenkiintoinen ruokavalio

Onneksi ei kuitenkaan ollut mitään pöpöä!
Hepatoosista, siitä moneen kertaa kärsineiden ja lääkäreiden vinkkejä on ollut jättää pois muutama jutut ruokavaliosta ja olla siten ärsyttämättä maksaa ja sappea. Tälle listalle kuuluu kaikki rasvainen käristetty ruoka, riisi sekä omenat. Oli niitä muitakin, mutta en nyt muista... Kannattaa siis syödä mahd kevyesti, jotta maksan ja sapen elämä olis helpompaa
Tuosta
ulkonäöstä vielä... Mä koen itseni kanssa kuten sanoin raskaudesta huolimatta edelleen suht hyvännäköiseksi ja kyllä olen jollain tavoin suunnitellut vaatteeni yms julkisilla paikoilla liikkuessa. Vaatetus on vaan hieman hankalaa, kun yks ainoa hame mahtuu enää päälle. Ratkaisin paitaongelman jo alussa ostamalla muutaman pitkän topin ja boleroita, ne ne jää hyvin mahan yläpuolelle. Farkut puristaa alavatsaa ja tuntuu siltä, että muserran vauvan pään niillä. Freaky.
Omasta
syntymäkoosta. Olin kuulemma 52,5cm ja 3900gr ja mut kuitenkin käynnistettiin jo vkoa aikaisemmin juuri hepatoosin takia

Toisaalta pituutta on kertynyt nyt kokonaiset 185cm...... Tuo oma pituus pelastaa tilanteen just raskauskilojen suhteen, kun ei ne näin pitkässä varressa oikein näy

Maha on kaikkien tätien mukaan "poikamaha", työntyy suoraan eteenpäin ja takaa ei edes raskautta huomaa (muuta kuin hieman levinneestä takamuksesta...

.
Ei sitten syntynyt kersa viime yönäkään, milläs sitä tänään houkuttelis ulos?
Missä muuten se
Lentis oikeasti on?