Kiitokset hyvistä nauruista! Ei voinut muuta kuin luin noita kuvauksia itsestänne, aivan loistavaa ja just sitä mitä tarvitsinkin. Ihan samassa sarjassa mennään, mulle menee tasan kahdet housut ja jos aion pätkääkään kävellä laitan päälle toiset eli epäistuvat äitiysfarkut ja vaelluslenkkarit - aikaa tai paikkaa katsomatta. Muutenkaan en paljoa meikkaa saati tukkaani värjää, vaikka tietysti peiliin katson ja hygieniasta huolehdin raskaudesta huolimatta ; ) Mä olen tosin ollut onnekas siitä, että kokoa on tullut pääasiassa vatsaan ja sekin (ainakin tähän asti) on ollut ihan 'sievä' eli suoraan edessä niin, ettei takaa näykään, eli en ole itseäni ihan valaaksi kokenut. Liikkuminen on tosin jo hirveän näköistä....
Piristys olikin tarpeeseen, hormonit hyrrää taas niin että on ollut aikas rasittava aamu(yö ). Eiliset vähäisetkin synnytysoireet (supistuksia, limaa jne on jatkunut jo muutaman viikon) katosivat taas yön aikana, ja herätessä ajattelin jo että musta tulee kyllä aivan hirveä äiti kun olen nyt jo ihan rikki tähän odottamiseen enkä jaksa ajatella vauvan parasta vaan vaan sitä, koska tää syntyy, kuinka isoksi kasvaa ja päästetäänkö vielä ylikin. Argh.
Tänään on taas kokoultra josta (toivottavasti edes) saan lähetteen TYKSiin 'suunnittelemaan jatkoa'. Ultran tekee sama lääkäri, joka 2.5 viikkoa sitten sanoi ettei tätä kertaa tarvita koska vauva ei pysy sisällä kahta viikkoa. Saas nähdä mitä tällä kertaa lupailee. Ja juu, hieman olen siis hormoneissani ja turhautunut täällä.
Olikos täällä nyt vielä niitä joilla oli kokemusta TYKSistä, siis lähinnä käynnistyksestä / leikkauksesta mikäli vaavi on iso? Sinituuli ainakin mainitsi käynnistyksen TYKSissä, pahoittelut lahosta päästä mutta millä perusteella se olikaan?
Niin ja Alliemammalle tervetuloa, aika samoissa taidetaan mennä tuon koon puolesta. Tai tänäänhän mä sen kuulen, veikkaan että hipoo neljää kiloa jo.
Ja missäs Lentoemo luuraa, vasta lauantaina piti olla se sektio?
Tsemppiä kaikille ja päivä kerrallaan eteenpäin, joka päivä ollaan sentään joku taidettu synnyttää eli kyllä se päivä meillä kaikilla vielä edessä on!
tv almaa vko 39