ONNEA VAUVOISTA IIRIS, HELMIVAUVA ja ORCHID*2 :flower: :heart: :heart:
Jospille tsemppi :hug: , koitokseen!
Kärppikselle myös :hug: ja pikaista toipumista taudista, ei varmasti ole häävi olo... :/
Mutzi81 tajusin vasta tonne mitäs nyt-puolelle kirjoitettuani,että "omaan porukkaan" tuli se TAYSsistä saamani ohje sektioon valmistautumisesta...
. Toivottavasti siitä tosiaan oli apua. Mulla vielä viikko aikaa ennen h-hetkeä
Tsemppiä vaan matkaan huomisaamuksi, ja ilmottele kun ehdit, miten sujui ja kumpi tuli...
Mä erityisen mielellään kuulen myös sektio-kertomuksia
audriina ja muut huutiksesta gracon kaukalo+rattaat yhdistelmän huutaneet: mielenkiinnosta kysyn että mihin hintoihin tuli? ymmärrän kyl jos ette halua vastata, mut utelias olen :ashamed: ... Itse huusin sieltä graco travelsystemin vm-05 tai -06(ei muista...) 105e. siis kaukalo, jalusta ja matkaratas kuuluu siihen.
vaunut käytettynä myös huutiksesta, -07 emmaljunga ceroxit, mielestäni ei uusille häpeä kunnon puolesta yhtään, enkä mä itse niin välitä vaikkei kuosi viimesintä mallia olekaan.
Oma napa taitaa pikkuhiljaa käydä vaaville ahtaaksi, kun pari viimepäivää ollut vähän hiljaisempia. Välillä ihan joutunut toista tönimään hereille :ashamed: , kun tuntunut että onko kaik ok. Kyllä sit aina on mylläys alkanutkin...
Huomenna saan hepatoositestin tulokset, ja jos se on negatiivinen,niin sit mieluusti rauhassa odottelen ens maanantaiseen sektioon asti... Ja jos kokeissa jotain häikkää, niin varmaan sit TAYSsistä huutelevat kutsua sinnepäin...
palaillaan! :wave:
tatuka+peikko 38+6