heippa ja lokoisaa sunnuntaita kaikille!
labello; peesaan kyrsää, parempi yksin kuin huonossa liitossa, mutta toki yleensä kukaan kai juuri ei haluaisi yksin olla.Mutta ketä yh-äitejä tiedän ja tunnen, hyvin ovat jaksaneet ja jotenkin porskuttaneet eteenpäin.Mutta aika se sulla sitten aikanaan näyttää, mikä tuntuu oikealta ja kunhan olette te kaksi tyytyväisiä ratkaisuunne noin suurin piirtein. Voimia sinulle, kuinka jaksat asian kanssa henkisesti, onko yllätys vai pitkään muhinut juttu?
sinituuli; meillä katsotaan joka kerta ja jollei just silloin pisuta, seuraavana päivänä sitten käytävä.Siitä kuitenkin selkviää pissis, valkuaiset, sokerit ym. jotka on tärkeitä tietää raskauksissa.Ja joista on vaaraa pahimmassa tapauksessa molemmille. Soita neuvolaan ja kysäise, voihan olla joku kelvollinen syykin toimia juuri noin,ettei oteta.
ON:täällä jaksellaan paremmin, eli vähemmillä väsymisillä, mutta eilen kaupungilla oksu tervehti yllättäen, yskä laukaisi tilanteen, joku refleksi varmaan.sama kuin hammaspesussa.Mutta muutoin.Oksu tulee siis aina kun en syö säännöllisesti, tai kun olen kovin väsynyt.Painoa ei näytä vielä tulleen vaikka leuat käy koko ajan.Ja pesää rakennetaan ja kaappeja siivotaan aktiivisesti.Aika ajoissa tuli kyllä se vietti.
Kammaripuolella jaksan vanhaan malliin, mutta mieluusti aamuisin kiitos tarjottuna!!Tää on ihan uutta että heränneenä olisin viriilimpi, mutta isi ei valita
Pomon kanssa juteltu mun töistä, sillä on aika rankka jobi meikäläisellä ja juteltiin että katsellaan viikko kerrallaan ja sanoin että eihän sitä koskaan tiedä milloin se alkaa että ei selviydy töistään. Mutta itse monen lapsen vanhempana ymmärsi ja on luonnollisesti huolissaan jollain tapaa mun jaksamisesta.Ja mulla on seuraavassa neuvolassa taaslääkäri mukana, joten tiedän hänen kysyvän jaksamista ja tarjoaa varmasti lomaa kysymättäkin..Mutta en sitten tiedä mikä olisi sitten hyvä, jollei muutoksia kohdun suulla ole ja jaksan niin eihän siinä mitään ja saan sitä omalta työpaikka lääkäriltäkin varmasti sitten.Mutta mulla on vähän paha tapa urhoollisesti tehdä töitä ja pienistä en valita tai lomia ruinaa :/ jotenkin täytyisi ymmärtää kohtuus kaikessa...
Humenna viikot paukkuu taas. Eilen ostin viidet housut lisää ja neljä paitaa, sukkiksia mammamallilla, alkkareita ja parit imetys rintsikat, ja juhla mammamekon.Ja alennuksissa olivat, en muutoin olisi raatsinut.Rintsikat ostin vanhan kaavan mukaan samaa kokoa kuin aina ennekin kun imetysliivejä olen ostellu, luulen saavani hinkit niihin
:kieh:
Tänään ajattelin nousta hepan selkään varmaan taas viimeisen kerran ennen kuin taas pääsen vauvan jälkeen.Ikinä en ole uskaltanut loppuun asti ratsastella vaikka kokemusta on vaikka kuinka paljon, mutta en halua ottaa riskejä.
Nyt sunnuntai nokosille ja ihanaa alkavaa viikkoa ja uutta kuukautta!!
sini ja 18 viikon aatto, eli 17+6