äitiyspäivärahasta oli nettiin tullu jo päätös, huomenna tulee varmaan kirje postissa, saan 25?/pvä, päätös tuli viimesen 4kk tulojen mukaan, eli työttömyyspäivärahan mukaan ku oon kesäkuun alusta asti napottanu kotona, ku ei kukaan oo halunnu raskaana olevaa akkaa itselleen töihin, ei edes haralla..
toivottavasti
Kiinillä kaikki menny hyvin :flower:
vitsi mulla on tuo oikea jalka ihan jumissa, viime sunnuntaina siihen tuli tosi paha suonenveto, en oo eläissäni semmosta tuntenu ja sit tähän päivään asti pohjetta on pakottanu aika lailla ja nyt tämän illan sitä on särkeny ihanasti, semmosia kasvukivun tuntusia taas.. :kieh:
vatsassa käy aina hirveä myllerrys, eilen tuntu että kaveri tulee väkisellä vasemmasta kyljestä läpi ku hirveetä jyskytystä ja tönimistä,tuntu kyllä ilkeältä jo lopulta mutta silti vaan nauratti ku näytti että nahkahan tässä repiää
nyt saatiin
pinnasänkyki tuolta minun äidin luota ja makkarissa se nyt odottaa kasaamista, vielä olis turvakaukalo veljen luona ja vaunut miehen siskon luona. pitäis ruveta noita vaavin vaatteita pesemään mutta ku on semmonen ongelma että ei oo paikkaa minne niitä laittaa :kieh: vaatekaapit ja lipasto on jo pullollaan meidän kolmen vaatteista niin vielä neljännen ihmisen vaatteille paikkaa etsimään..
miehen pomo ilmotti tänään että miehen pitää kahden viikon sisällä ilmottaa
millon haluaa aloittaa isyysloman. ku miehen työ on mitä on niin niiden pitää tietää tarkka alkamis ajankohta että saavat tehtyä muille työvuorot, mut se vaan että ku ei tiedä että millon sen kannattas se alottaa, ku mulla on laskettu aika sillon 28. päivä mutta esikoinenkin meni yli niin saa nähdä käykö tämän kaverin kans samoin..
mut eiköhan siinä tullu taas tarpeeksi saarnaa yhdelle illalle tai yölle..
piipero86 + piipertäjä 32+0