Hmm, tosta sairaalaan lähdöstä mullakaan ei juuri kokemusta ole, juu juu, neljäs tulossa
Mutta kun kaikista olen ollut sairaalassa valmiina käynnistyksessä
No ekasta meni vedet, et se oli silleen selkee, mut käynnistää piti sit sekii.
Mie luulen, että mie lähen meneen HETI, kun vähänkään tuntuu säännöllisyyttä suppareissa, oli kipeitä tai ei, koska viimeksiki käynnistyksessä kun olin, niin avauduin 7 senttiin "huomaamattani"...siis supisteli säännöllisesti mut ei kipeesti...sit puhkastiinki kalvot ja 15min päästä poika syntyi...että
Matkaa sairaalaan alle 10km, autolla n. 10min...MUTTA me ei olla ees mietitty poikien hoitoa tms, jos lähtö tulee vaikka yöllä
No, ehkäpä esikoinen herätettäs, ukko veis minut ja tulis kotio, ellei sit tosiaan mummo tai pappa pääsis just sillä siunaamalla lähtee =)
Viimeksikin kävi niin, et olin sairaalassa ja mein miehet mua kattomassa, klo 20 lähtivät kotiin nukkuu, 21.30 soitin niille, ettei tässä mitään tapahu, tosiaan kun ei ollu kipuja, että käykää nukkumaan vaan, klo 23 soitin ukolle, että jos haluaa ehtii synnytykseen mukaan, niin pistää VAUHTIA
Se oliki sitte 23.45 sairaalassa, kun isänsä tuli meille ja poika syntyi 0.15 =) :kieh:
Isäntä oli jo 2 jälkeen takasin kotona, appiukko oli just saanu unenpäästä kiinni mein soffalla ja ihmettelee, et mitä hittoa se jo kotona teki
Menispä tälläki kertaa yhtä nopiaa :saint: :saint: :saint: