Täällä on kans
Kiin pyöriny mielessä pitkin eilisiltaa ja nyt heti kun heräsin. Tais olla Kiinillä eilen viikkoja tasan 35... Toivottavasti kaikki on hyvin ja Kiin köllöttelee onnellisena My kainalossa. =) Ja toivottavasti ei oo tosiaan syntyny matkalle, kun niilläkin tais olla sairaalaan (Savonlinnan ks) matkaa parisenkymmentä kilsaa. Ja aattelinpa sellastakin, et toivottavasti ei oo ollu silta auki, et oisivat sen takia joutuneet liikenteessä seisomaan... :/ Että kaikenlaisia sitä näköjään mieleen pälkähtää...
Mä nukuin viime yönä paljon, mutta painajaisten keskellä...
Kotiuduttiin hippaloista kahden maissa ja kävin nukkumaan vissiin kolmen aikaan. Siitä nukuin yhdellä vessareissulla tohon kahteentoista, 11 tuntia, JESS! Näin tosin kahteen otteeseen aivan kauheita painajaisia... Heräsin ihan siihen kun itkin. :'( Nyt on onneks jo parempi mieli, kun soitin mutsille ja halittelin miehen kanssa, joka tosin vielä vetää unta palloon tossa. :heart:
Meillevauva: Mä oisin ollu lievästi sanottuna v*ttuunu. Meillä ei tollasta harrasteta, mutta eniten muakin ois vituloittanu, ettei ilmoteta... Olen kans semmonen ressaaja että... Heti jos ei kuullu "ajallaan" niin ajattelen kaikkea kauheeta... Ja mun mielestä se on kyl oikeestikin tosi ajattelematonta olla ilmottamatta, jos menee myöhempään.
Kolistele ja puuskuta oikein kovasti sen pinnasängyn kanssa. :kieh:
Mullon kans huomenna
neuvola, kuten joillain muillakin. Kävin eilen antamassa paastosokerin ja huomenna neuvolassa kuulen tulokset. En kyl usko, et mitään on. Jänskättää vähän, et onko tullu ihan hulluna painoa, kun en viikkoon kytänny kunnolla syömisiä... :ashamed: Eilinenkin meni syömisten kans vähän vituralleen, kun söin sipsejä. Näkyikin kyllä heti aamulla hulluna turvotuksena!
Sormet on kun kymmenen k*rpää ja jalkojakin kivistää... Sormus ei menny hyvin sormeen, kun äsken kokeilin, enkä tietenkään viittiny survoa tahallani. Tänään pitää syödä ananasta ja juoda vettä urakalla, sit jos joogailis vähän ja saunois. Eiköhän nuo nesteet taas noilla liikkeelle lähe... =)
Tuo
Kiinin lähtö havahdutti kyllä muakin siten, että aion tänään pakata sairaalakassin niin valmiiksi, kun voi ja tehdä listan jääkaapin oveen lopuista mukaan otettavista. Aion myös alkaa pesemään vauvan vaatteita ja mies saa silittää nuo hynttyrän lakanat. Petiä ei voikaan vielä pedata, kun saadaan se petari vasta loppuviikosta. Sit ajattelin järjestellä kirjahyllyihin pari hyllyä vauvan kirjoja varten. Niin, sehän tosiaan lukee heti syntymänsä jälkeen
:saint:
Meillevauvako kyseli
harsoista? Meillä on hankittuna ä-pakkauksen lisäks kymmenkunta harsoa kestovaipoiks. Yhdet taitteluohjeet löytyy ainakin Ruskovillan esitteestä. Mulla on se paperisena versiona, sain jostain kaupasta, mutta sähköisen version voi ladata täältä:
http://www.kestovaippainfo.fi/perustietoa/ladattavat.php
Lisää tietoa kestovaipoista löytyy:
http://www.kestovaippainfo.fi/index.php
Meillä tulee ainakin alkuun käyttöön täyskestot (paitsi, että tottakai käytetään pois nuo näytteet, mitä oli esim. ä-pakkauksessa) ja hankittuna on yht. siis 17 harsoa, 10 nauhavaippaa, tän ja viime vuoden ä-pakkauksen vaipat, yks bambuvaippa ja kaks lisätäyttöä (ei varmaankaan käyttöä alussa). Kuoria on yht. viidet, lisäks kahet ihan pienet villapöksyt ja neljät kokoa 0-6kk. villapöksyistä vaan yhdet on ostot, muut on anopin tekemiä. =) Ja näitten lisäks meillä on yks ns. all-in-one-vaippa. Noilla pitäis pärjätä alkuun enemmän kuin hyvin... =) Että eikun kokeilemaan vaan, vaikka tosiaan aluks sen ä-pakkauksen vaipan kanssa, vaikka oonkin kyllä kokeneemmilta kuullu, et ei ois parhaimmasta päästä... Mutta makuja on tietty monia ja yhdelle vauvalle sopii erilainen setti kuin toiselle. =)
Nyt kattomaan uunoa ja syömään brunssia, :wave:
evaellen ja hynttyrä 34+6 :heart: