HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

Tulkaa jo tyypit kertoo ultrakuulumisia ennenku tää yks höperöityy täällä. :D

Omppuf Näinhän se menee, onneks ollaan erilaisia jokainen. :)

Pink89 On nää geelit kyllä kätevät - ei tarvi olla joka ilta fiksaamassa lakkoja. :) Ja just tuota aattelinkin, et voi sit värin vaikkarilla laittaa geelit - oon aiemmin tehny paljon lakkauksia niin sinänsä pitäis kyllä aika hyvällä rutiinilla nopeasti tulla tähän geelaukseenkin tuntuma. Ihan todellakin loistava pieni lisätienesti. :) Omiin kynsiini väkersin aamupäivällä nudella pohjalla hopeisen kimallelakan. :D

Hitsi, säikähdin jo, että suklaat on loppu, mutta onneks löyty lehtien alta avaamaton Marabou. Huh. :LOL:

Ihana perjantai, huomenna Tampereelle frendien sekaan ja sunnuntaina Jyväskylään pikkuveljeä moikkaamaan - onkin jo reilu kuukausi, kun oon viimeksi velipoikaa nähny. Raukka taatusti säikähtää mahan kokoa. Hihi. :D

Tää poistuu kärsimättömänä taustalle odottelemaan ultrakuulumisia. :)

MrsR&MrR ja Jorma-Irmeli 19+1
 
Hellou

Siellä se usko killitteli. Perätilassa, polvet nenässä ja alhaalla. Kätilö meinas, et mahtuu kääntymään kyllä vielä pidemmän aikaa, mut et tarvis tulla pikku hiljaa ylös päin jos meinaa sen tehdä. On meinaan ihan varppi, et perätilaa en lähde edes kokeilemaan alakautta. Sen verran kuitenkin esikoisen synnytys traumatisoi, et mä en halua ehdointahdoin vaikeimman kautta kokeilemaan. Vastasi viikkoja 20+3 (20+6) ja painoa oli 382g mikä oli ihan normaalipaino. Oli hyvin huojentavaa tän kätilönkin suusta kuulla, kun kerroin ettei ole oikein ruokahalua niin totes vaan, että kyllä hän omansa ottaa. Tiesin kyllä, mutta silti oli hyvä kuulla se ammattilaisen suusta.

Usko onkin Uskotar, eli tyttölupaus saatiin :heart:
 
Äiti maa, niinhän se on, että vaikka sitä monta asiaa tietääkin niin ammattilaisilta on helpottavaa saada vahvistusta asiaan. Onnea tyttölupauksesta!

Tulipa sitte ostettua puolipotkareita vaikka kui monet ku oli alessa! Ja ensivaippojakin pari pakettia :LOL: Kylkiäisenä sai aivan syötävän sulosen lenni lokinpoikanen -pehmon...
 
Pikaisesti tulen nyt kertoilemaan meidän ultrakuulumiset, sitten suorittamaan viimehetken ostokset ennen matkalle lähtöä...

Eilen illalla oltiin siis rakenneultrassa (Raisiossa neuvolat käyttävät ostopalveluna yksityistä lääkäriasemaa ultriin, tosi hyvä juttu, sillä on kyllä paljon parempi laitteisto näillä, kuin niissä paikoissa, missä aiemmissa raskauksissa olen käynyt!) ja hyvin siellä masussa kaikki oli. Suloista profiilia ihastelin aikani, hyvin paljon muistuttaa mielestäni nykyistä kuopustamme, mutta saas nyt sitten nähdä miten on syntymän jälkeen. :) Ja kuulkaas, niin siinä sitten taitaa käydä, että kolmen tytön jälkeen olis poika tulossa! Kääk! :O Tavallaan olin sitä jollain tasolla ehkä jo hieman epäillytkin, sillä todennäköisyyskerroinhan taitaa vetää tällaisessa yhtälössä jo poikaan päin... ;) Kiinalainen raskauskalenterikin povaili poikaa, kun sitä joskus vilkaisin ja ihme kyllä, jokaisen aiemman lapsemmekin kohdalla se on paikkansa pitänyt! Tällaista siis tännepäin, nyt on sitten tämän lastenvaatteisiin hurahtaneen äidin helppo puolustella sekopäisiä ostoksiaan: "Niin, niin, mutta kun ei ne tyttöjen vanhat nyt oikein enää käy..." :D

Bliss ja poikanen 20+2
 
(.)
Ultrassa tuli käytyä. Kaikki oli aivan loistavasti, mitat vastasivat viikkoja eikä mitään vikoja näyttänyt löytyvän. Ultraaja ei halunnut kommentoida sukupuolta, mutta haaroväli näytti kovin tyhjältä joten tyttö taitaa olla tulossa :) :heart: Oli kyllä tosi ammattitaitoinen ultraaja. Käytti kyllä selkokielen sijasta "ammattisanoja" mutta ei ole mun kohdalla ongelma, koska jotain tiedän terveysasioista ja luiden nimistä itsekin :) Ja ainahan voi pyytää selkokielistä selostusta jos ei pysy jyvällä hommasta.
Lääkärissä varmaan vielä myöhemmin käydään, koska neuvolalääkäri ei vaikuta kovin mukavalta saati pätevältä (lieviä kielitaito/ymmärrysongelmia, venäjä kun ei kuulu omaan kielivalikoimaan :D ). Ja onhan se varmasti mielyttävämpi käydä omalla gynekologilla tarkastuksissa, pysyy hänkin samalla ajan tasalla tilanteesta ja josko sitten uskaltaisi kommentoida tuota sukupuoliasiaakin.
 
Moikka kaikille!

Teijän masukuvat on niin ihania, että aattelin kokeilla laittaa sit iteki tänne semmosen. Katotaan onnistuuko:



Tervetuloo muuten uusille taasen!!:heart:

Neuvolassa käyty tänään ja voi kauheeta, mulla on painoo tullu jo kaikkiaan 5 kiloo!!:whistle: Pitäis kai syyä vähemmän herkkuja ja enemmän hedelmiä ja liikkua enemmän...mutku... en kyllä syö mitenkään äärettömästi, herkkuja varsinkaan, osaan onneks pitää enimmäkseen jären päässä ja koitan syyä terveellisesti. Mies on välillä aina vailla jotain hyvää niinku mokkapaloja tai piirakkaa tms.
Äsken tein tossa suklaakakun, kun mies lähti kaverinsa matkaan peräkärryn ja muutaman kakkosnelosen hakuun, nyt oottelen sit niitä iltakahville, että pääsis iteki ottaa palan kakkua:D Muuten kyllä kaikki hyvin neuvolassa, pikkunen taas potki sitä kuuntelulaitetta ihan urakalla ja kohdunpohja mitattiin, oli 17cm eli käyrällä.

Hyvää illanjatkoo ja mukavaa viikonloppua kaikille!

minä vaan -84 + juniori 20+6
 
Täälläkin käyty rakenneultrassa ja kaikki oli just niinkuin pitikin <3 . Paikalla oli ultraajan lisäksi oposkelija jolle ultraaja selitti tosi tarkkaan kaikki mahdolliset asiat. Saatiin siis oikein kattava tietopaketti pienestä. Painoarvio oli 371g ja kaikki mitat vastasi viikkoja. Ultraajakin totesi että on hurjan liikkuvainen lapsi, ihan on isoveljeensä tullu. Päästiin kurkkaamaan haaroväliinkin ja poika sieltä olisi tulossa, eli olot piti paikkansa :). Hymyiltiin miehen kanssa ihan torvina koko ajan kun kaikki oli niin kuin piti <3 ai niin, istukka on täälläkin edessä vaimentaen liikkeitä jonkun verran. Nt-ultassa sanottiin sen olleen takaseinämässä.... Mutta siis liikkeitä satelee tosta istukasta huolimatta reippaasti niin että ne tuntuu hyvin kädellekin.

Äiti maa : meilläkin ollaan perätilassa, tosin tää tyyppi istuu jalat on alhaalla ja potkii ihan jatkuvalla syötöllä suoraan alaspäin kun hereillä on :/ vois kääntyy ympäri kun tuntuu melkosen ilkeeltä nuo potkut välillä...

tervetuloa uusille ja onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista. Yritän kahlata läpi kaikki kirjoitukset kohan kerkiän. Nyt soffalle :)

hiippis 20+3
 
Kävin nyt sitten jo ostamassa ensimmäisen vaatesetinkin poikaa ajatellen, henkkamaukan sammakko-body + vihreät raitahousut ja vihreä sammakonsilmäpipo tarttuivat matkaan mukaan. :) Sinistä ei taida meidän vauvanen ylleen saada, se kun ei suosikkiväreihini kuulu. ;)

Poikien nimiä olen eilisillasta päässäni pyöritellyt, mutta ei ole kyllä helppoa lainkaan! Onneksi aikaa pitäis vielä riittää, ehkä me jotain keksitään...

Anoppikin sitten riemastui poikauutisesta, tietysti ihan kiva, mutta enpä muista tytöistä koskaan pätkääkään innostuneen... Pöh.
 
J+
laskettu aika sitä ei siis muuteta? Yhdessä vaiheessa (viime ultra) päiväksi kerrottiin 1.2 mutta laskujen mukaan 2.2 eli kysymys kuuluu. Lasketaanko se 2.2 kuten papereihin on merkattu vaikkakin meille kerrottiin 1.2?

poika on kuten luvattiin jo aikaisemmin. Kohtu on etuseinämässä joten siksi en potkuja tunne niin kovina. Mutta liikuu se :)

ei uutta ultraa mulle kätilö kertoi ettei uutta ultraa tule. Eli synnytys olisi seuraava etappi kättärillä. Kai te naistenklinikan valinneille on ilmoitettu että paikka menee vuodenvaihteessa remppaan? Tuleekohan olemaan kättärillä usein sulkuja kun yhteen paikkaan survotaan kaikki naiset?
 
J+ Muutamien päivien heittoja ei yleensä lähetä muuttamaan, et sinuna menisin sillä mikä on alunperinkin ollu. Mulle kätilö eilen sanoi, heti, vaikka heittoa oli 3 päivää, ettei muutetta, eikä varsinkaan enää.

Bliss Mulla oli pojalla paljon limen vihreää yhdistettynä vaikka ruskeaan. Mä niin tykkään, se on niin ihanan pirteä väri. Tytöilläkin käytin ne ihan samaiset bodyt. :) Sinistäki on niin montaa eri sävyä, ei muakaan ihan tavis tummansininen hetkauta, mutta vaaleasinisestä kyllä tykkään :)

Hiippis81 Juu, se virtsarakkoon monottaminen tuntuu äärimmäisen ilkeältä. Et toivottavasti kans sitten kääntyy :D Ylöspäin suuntautuvat potkut on huomattavasti kivempia.

(.) Että mun tekis mieli penkoa kaikki mun vauvanvaatelaatikot jo läpi ja kaivaa ne kaikki pinkit ja muut ihanuudet. Paljon on kyllä unesex vaatteitakin kun ei tosiaan kakkosta kysytty :) Mies sais äkkiä tuoda vaatekaapin alas niin saisin niitä jo pestä sinne :D En tiedä mitä ihmettä eilen illalla tapahtui. Havahduin kun kuopus rupes pitämään ihme valittamista sängyssään, menin katsomaan mikä on hätänä ja samalla huomasin ettei esikoinen oo sängyssään. Raput ja alakerta ihan säkkipimeänä ja sieltä poika kumminkin tuli. Kysyin, et mitä ihmettä se alhaalla teki, etsi kuulemma jotain mitä ei itsekkään muista! Kävelikö se unissaan?!:O Koska hereillä ja tajuissaan ei ikinä lähtis mitään etsimään pimeässä.. Voi apua.

Äiti maa ja (tättädädää) Alli :heart: Poks 21+0
 
Huomenta :)

Kärsin eilisen hirvittävää päänsärkyä aamuyöstä lähtien ja ilmeisesti syynä oli se ukkonen... noh, onneksi on nyt ohitse ja ehkäpä tässä vielä elämä voittaa. Lisäksi tuli eilen hieman tapeltua töissä, joten ei ole mieli kovin ylevä. Minulle sanottiin ylemmältä taholta aivan suoraan, että olenko ajatellut, ettei tuo vuorotyö sovi minulle. Olin aivan hölmistynyt, koska ei minun ollut tarkoitus edes koskaan palata enää tuohon työpaikkaan, vaan menin vain auttamaan, koska olivat pulassa. Rahallisesti siellä ei ole mitään järkeä käydä, koska palkka on huono ja matkat pitkät = kulut melkein saman verran kuin mitä siitä saa. Sain vain suustani, että no olen tietenkin ajatellut, että odotan koko ajan, että löydätte niitä työntekijöitä tilalleni... mulla olis muutakin tekemistä, kuitenkin kaksi muutakin työtä tässä... oli aika lähellä etten irtisanoutunut siltä seisomalta, kyllä niin älyvapaalta porukalta taas tuntui.

Ihania ultrakuulumisiahan täällä on sivut pullollaan :heart: Ensi perjantaina toivottavasti saan liittyä niihin kuulumisiin :) eilen taas kuunneltiin 'iskän' kanssa sydänääniä, hän on nyt yhtäkkiä innostunut dopplerista :D Ja on alkanut petipuuhatkin kiinnostamaan, mikähän lie hormoonihäiriö silläkin ollut :LOL: Mutta niinhän se menee, jos on onnea rakkaudessa, sitä ei taatusti ole rahassa :D

Kurjan sateinen sää, pitäisi lähteä moottoripyörätapahtumaan, tosin ihan autolla olen menossa tietenkin, kun minun motskarissa ei ole niitä jousia, niin sillä en ole uskaltanut ajella lainkaan raskauden aikana. Murun pitäisi se ajellakin tuonne tallille, ettei ihan homehdu pihaan. Tapahtumaan on tulossa paljon kavereita, joiden näkemistä odotan innolla :) Mies menee kyllä töihin, sitä en ota mukaan, ehkä iltabileisiin sitten ;)

Jahans, jos toisen kupposen kuumaa vielä... ja sitten pitäisi keitellä viiden minuutin munia, ah ne vasta on hyviä! Olen alkanut teen sijaan juomaan aamuisin kuumaa mehua, kun siitä teestä tulee niin huono olo. Eilen söin muuten ekan suklaapatukan, Fazeriinan, illalla, kuvitelkaa, neljään kuukauteen siis ekan! Oli se hyvää, mutta kyllä tuli taas ihan paska olo siitä. Etten taida sittenkään uskaltaa leipoa niitä mokkapaloja. Mutta tapahtumassa on tarjolla grillimakkaraa, niitä odotan jo innolla :D

Hyvää viikonloppua masukit :)

Viivi+Tiiti 20+2
 
Vitsi mikä ultrasuma ja kaikilla niin hyviäkivoja kuulumisia! Onnea jokaiselle tasapuolisesti! :flower:

Itsellä ultra vasta yli viikon päästä, enkä millään jaksaisi odottaa. Ja vähän myös pelottaa, että onhan siellä kaikki hyvin. Mitään merkkejä ei ole, ettei olisi, mutta ei voi koskaan tietään. Varaudun kuitenkin parhaimpaan :).

Eilen join illallistapaamisessa kolmasosalasillisen kuohuviiniä ja tänään on pää kipeä. Hmph, oma vika.

Tuleeko muille supistuksia seksistä? Täällä tulee, eikä edes mene ihan hetkessä ohi. Välillä vielä pitkäaikainen mahan kivistys siihen päälle. Ei kiva. Aion olla panttilinjalla ultraan asti ja varmistaa asian ultralääkäriltä. Vai onko se muuten lääkäri vai kätilö kun tekee kakkosultran?

J+: minulle ei sanottu mitään NKLn remontista! Neuvolatäti ei selvästi edes tiennyt asiasta, kun vartavasten kysyin, että kun muutetaan Espooseen joulun alla, pitääkö mennä Jorviin synnyttämään. Täti sanoi, että ei pidä, voit hyvin mennä NKLlle. No, nyt pitää sitten miettiä uudestaan menenkö Kättärille vai Jorviin.

Tänään lähdetään Tukholmanristeilylle miehen kanssa, taidemuseoita ja kakkukahveja siis luvassa huomiselle. Kivaa!

Tuuliannaliina ja rakas 19+0 (poks!)
 
Viimeksi muokattu:
HuomentaPäivää:wave:

TUULIANNALIINALLE mukavaa reissua:heart:


Nyt tulee oikee valivali viesti, sori:ashamed:

Ketuttaa nyt kaikki tänään. Liekö jotain raskaushormonihuuruja kun olo on yksinäinen, ruma ja kamala, ja mieskin viihtyy tallissa paremmin kun mun kanssa. No onko ihme: ämmä ei tee naamalleen mitään ja on läski kuin mikä:'(
Mieles pyörii miten sekin varmaan katuu koko mun kans olemista ja elämistä, ja haaveilee muista:ashamed::ashamed:
pöh, on kyl niin naiseus hukassa ku 2v liikkunu äitiysvaatteissa:ashamed: Ehkä se vaivaa mua. Ja palkinto on ihana ja toivottu ja ja.. mut nyt on vaan niin masis ettei tosikaan:headwall: vaik kaik pitäs olla ihan hyvin! Pöh:headwall::headwall: Saaks syyttää hormoneja?:headwall::headwall:
Miten ny jotenki onkin tällänen olo, ei mul yleensä oo:O:mad::x:headwall:

Tänään onkin taas ohjelmassa ruuanlaittoa, lastenhoitoa, onneks yks kaveri tullee hiustenlaitolle mut sekin värjäily tarttee tehä sillee et kuopus on kintuissa ku isäntä on siel tallilla:| Onneks kaverilla ei oo kiire kuulemma:D
Esikoinen livisti kaverilleen ja kuopus on lähdössä kaverisynttäreille. Kuopus nukkuu:heart:
Mut joo, josko koittais saada mielen ylemmäs:ashamed:
Jospa huomenna parempi päivä?=)

T:Neiti + Vauvvvat 18+1
 
Neiti-81 :hug: Sinä oot kyllä kaikkea muuta kun lihava! Mut on ihan tosi, et kun on kauan ns. samoja lökärytkyjä niskassa niin alkaa tunemaan itsensä aika resupekaks. Samahan se mulla oli, kun 3v sisällä 3 raskatta, eipä siinä paljon muita vaatteita pitäny. Imetysliivit on mulla se, mikä ennen pitkää alkaa ahdistaa todenteolla. En oo piheyksissäni viittiny mitään kalliita ostaa, et vaan niitä valkosia jotka alkaa oleen harmaita. Mutta joo, eikä siinä sitten vauvan kanssa, kun muutenkin haiset puklulle, maidolle ja vauvankakalle, niin haitanneeko tuo, et mitä on päällä?

Meillä kans ei paljon miestä sisällä näy. Tänään ihan ihmettelin, et oli puolille päivin sisällä ja remus lasten kans, yleensä on kans tallilla, pellolla tai jossain muissa hommissa. Mä oon kyllä siihen tottunu, ei se meidän takia pois oo, on vaan semmonen luonne, et rautaa taotaan kun on sen aika. Ja kyllähän se tietysti vaikuttaa meihin muihin, et kun saa tehdä sitä mistä tykkää niin pysyy hyvällä tuulella.
Ehkä se on teilläkin vaan niin, ei se syy ole sinussa :) Miehet vaan (jotkut ainakin) on semmosia, et koko ajan on jotain tehtävä. Saat pistää hormoonien piikkiin :)

Viivi No, ilmakos ollaan niin peeaukisia :LOL:
Ompa sulla veemäisiä työkavereita, et ei ees lämmintä kättä saa kiitokseksi avusta :kieh: Vaikka aika saman täälä teki, kukaan ei siis mitenkään pahasti sanonu, muttei myöskään sanallakaan maininnu, ettei h-lapsia ole tulossa, vaan kaikki tän alueen lapset laitetaan kaupungin puolelle, et siellä saadaa paikat täyteen. Taaskaan, ei taaskaan pitänyt omiensa puolia:kieh: Hänen alaisekseen en palaa kyllä enää ikinä.

Tuuliannaliina Täälä ei seksi vaikuta kyllä, mutta ymmärtääkseni aika monella. Kannattaa neuvolastakin varmistaa, voi olla etteivät sitten koko heiton heiluttelua suosittele.
Hyvää risteilyä! :flower:
 
Moi!

Tosi paljon ihania ultrakuulumisia! Onnea kaikille! Mulla on vasta yli kahden viikon päästä.

Nkl:n remontista kysyin th:lta jo ekalla käynnilä eikä sen vielä helmikuussa pitäisi haitata ketään, joka sinne haluaa synnyttämään. Myös monikkoperhevalmennuksen lääkäri vakuutti ettei remontin pitäisi vielä alkuvuonna vaikuttaa. Jos uhkaa syntyä keskonen, suositellaan muutenkin menoa Naistenklinikalle koska Lastenklinikka on vieressä. Ehkä kuitenkin kannattaa h-hetken lähestyessä soittaa, millainen tilanne on. Jonnekin varmaan aina mahtuu :)

(.) Huono olo alkaa onneksi jäädä taakse mutta unettomuus ja väsymys vaivaavat. Tilasin kaksosten kärryt joihin saan käytettynä hankittua vaununkopat ja turvakaukalot. Otetaan ehkä veljenpojan vanha iso pinnasänky vauvoille yhteiseksi. En tiedä otetaanko sittenkään äitiyspakkauksia koska vaatteita on mahdollista saada lähipiiristä ja haalaritkin ovat vähän väärää kokoa.

Sen verran väsyttää etten muista mitä piti kommentoida... Raskausdementia varmaan taas vaivaa...

SweetP&:heart::heart: 17+2
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista kaikille!

Tuuliannaliinalle hauskaa risteilyä!

Liikkeistä kysyisin, että kuuluisiko niiden jo näkyä ulospäin? Täällä ei näy mitään, ja edelleen tuntuu heikosti. Joko meidän vauveli on laiskemmanpuoleinen, tai sitten tuo etuseinäistukka vaimentaa ne todella tehokkaasti. Nyt viikkoja on kuitenkin jo 21+2, ja ne tuntemukset on tosi satunnaisia.

Minä olen uskaltanut nyt tehdä jo pieniä hankintoja. Keltaista, beigeä, vihreää ja valkoista, kun tuo sukupuoli on nyt arvoitus. Synnyttyään ehtii pikkuinen sitten saada kaikki pinkit tai siniset ihanuudet kuitenkin:) Olisi kiva mennä 4D-ultraan katselemaan toista tarkemmin, mutta hän oli niin nihkeä näyttämään kasvojaan normiultrassakaan, että ehkä mitään ei näkyisi kuitenkaan. Enkä taida raaskia investoida siihen sitä pariasataa, kun tässä olisi oikeitakin hankintoja:)
 
Vooi, onnea kaikille ultrista! Oli kiva lukea hyviä uutisia! :heart:

Täällä TAAS olisi yksi yli panikoitsia.. Eilen tossa kuuntelin dopplerilla, enkä meinannut löytää sydänääniä,
toooosi pienesti kuului.. Ja sitten onneks kyllä kuulu jonkun ajan päästä kovemmin, onko se niin ettei hyvin kuulu jos vauva on "huonossa" asennossa? Jotenkin "väärinpäin"?

Ja sittten tänään tuli pieni pelko siitäkin kun EI ole pahoinvointia :D Normaalisti on ollut joka aamu kun nousen niin huono olo, mutta tänään ei, mitä kummaa? Olenkohan nukkunut hyvin ettei ole :D

Mutta voisitteko ihanat helmiodottajat, sanoa ja rauhoitella minua, etten panikoi turhia? Kun tässä olen sitä masua voivotellut ettei ole iso, ja kun oma paino ei tunnu nousevan.. Alkuraskaudessahan se tippui 3kg ja nyt on siis taas kilon tullut alkuperäiseen painoon, eli oonko "lihonnut" 1 kg vai 4 kg? :D

Voivoivoivoi... Keskiviikkona ONNEKSI ultraan, ehkä se täti siellä sanoo mulle hyviä uutisia! :heart: Rakastan tätä pikkuista jo niin paljon, etten tiedä mitä tekisin jos olisi jotain hänelle sattunut. :heart:

Bettis & Masuvauva POKS POKS 21+0 :heart: :heart:
 
Bettis otahan ihan rauhallisesti :heart: saithan äänet kuitenkin kuulumaan! Jospa hän oli niin päin tosiaan, että kuului vain huonosti! Rentoudut ja kuuntelet myöhemmällä vaikka vielä uudelleen panikoimatta. Eihän mulla meinannut neuvolantätikään viimeksi niitä löytää, tosin mä tunsin liikkeitä, joten en osannut panikoida. Huomasin ainakin tällä viikolla, että oli yksi vai peräti kaksi päivää, ettei tuntunut lainkaan liikkeitä. Pahoinvointikin on helpottanut, tosin joinakin päivinä se palaa satunnaisesti. Hyvä, että se ultra on jo noin lähellä! Paljon jaksuja :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille pitkästä aikaa! En ehtinyt käydä täällä pitkään aikaan laisinkaan, joten meni useampi ilta teidän juttuja lueskellessa :). Onpa ihanan monella ollut jo rakenneultra, onnea teille! Me vielä kärvistellään, mutta maanantainahan se jo on.
Poikaolo on meillä molemmilla, tosin tytär uskoo vakaasti että saa pikkusiskon (nimeltään Mimmi, kuulemma). Olemme ostaneet melko unisex-vaatteita, mutta katsotaan nyt mitä värejä hommaamme jatkossa. Niin toivoisimme, että saisimme tietää sukupuolen. Miten sitä jaksaisi sitäkin odottaa synnytykseen, nimimerkillä Utelias sielu!

Nappikeitto + Pyöriäinen 21+1
 
Huomenta.
Tänä aamuna pienokainen sitten päätti herättää äitinsä hieman ennen viittää oikein kunnon potkulla kyljen suuntaan. Eikä tämä toiselle riittänyt, piti jäädä siihen vielä kipeästi venyttelemään niin eipäs meillä sitten nukuttu sunnuntain kunniaksi pitkiä yöunia :D No, ehdinpähän tottua näihin yöheräilyihin ja ERITTÄIN aikaisiin aamuihin jo ennen toisen maailmaantuloa :LOL:
 

Yhteistyössä