Heissuli!
Tulin tänne poksumaan
Iskiaskipu on ehkä maailman veemäisin ja tosiaan pahin mitä voit tehdä, on, että jäät lepuuttamaan. Voin kertoa, että tämä viikko on ollut yhtä tuskaa, mutta kun liikkeelle vaan lähtee, niin kipu on päivä päivältä helpottanut, tänään vielä otin aamulla panadolia, mutta joka päivä olen ottanut yhden vähemmän. Eilen kävin uimahallissa ja siis uimaanhan en kykene, koska jalka ei kunnolla edes liiku, mutta vesikävely ja sit meidän uimahallissa oli sellainen monitoimiallas, jossa oli hierova jutska, niin sen alle laitoin selkäni ja avot, olo oli niiiiiiin rento
Kyllä se siitä... mutta kaveri ei mua uskonut ton liikunnan kanssa ja se ei tosiaan itkemättä kävellyt enää loppuraskaudessa.
Kylmä ja kuuma voi auttaa, pitää vain kokeilla, kumpi se on, se nimittäin riippuu ihan ihmisestä. Toinen vain pahentaa, kun toinen helpottaa! Vyöhyketerapia tai akupunktiokin varmasti auttaa, jos on rahaa mennä sellaiseen. Minä vain kävelen
Uskon, että maanantaihin mennessä olen jo täysin voimissani, kunhan vain jaksan joka päivä käydä vähän lenksulla, suppilovahveroita tarvis varmaan taas 'metsästää' viikonloppuna
Omppuf kiitos, kun myötäelät
kyllä minä ajattelin saikkua hakea 5.10. taas, kun on seuraava neuvola, siihen mennessä pitäisi töissä olla täysi vahvuus taas. Ollaan siis haettu paria työntekijää tässä aktiivisesti ja kunhan ne nyt löytyisi, voisin hyvillä mielin jäädä pois jo pikkuhiljaa. Iskiaksen lisäksi alkanut vetämään nivusiin, kai jotain mitä lie raskauskipuja
Jotenkin tuntuu, että joka kerta tämä raskaana oleminen on vaikeampaa, olin jo aivan tosissani, että olen ehkä liian vanha enää neljättä koskaan toivomaan... :ashamed: vaikka nyt tietenkin toivotaan tämä kolmonen ensin terveenä sylkkyyn :heart: Neljä vaan on ollut aina mun haaveeni, itsellä kun ei ole kuin yksi velipoika, lapsena harmitti, kun oli perheitä, joissa oli paljon lapsia
vaikka velipoika on minulle kyllä ihan maaiman rakkain omien lasten ja miehen jälkeen tietenkin tänä päivänä
mutta mehän puhutaan lähes joka päivä sen kanssa puhelimessa, vaikka molemmat tahoillamme naimisissa
noniin eksyin taas raiteilta
Jee enää viikko rakenneultraa
nyt kun se doppleri sattuu tuossa olemaan, niin enhän mä ole voinut olla kuuntelematta tänäkin aamuna ennen töihin lähtöä, että mites siellä menee
ja mojova potku siihen sitten tuli, että alas mutsi kalppiin jo sinne duuniin siitä jeesustelemasta
Muksaa viikonloppua, lapset ovat isällään koko viikonlopun, joten annan näin sellaisen romaanivaroituksen heti
luultavasti roikun siis koneella
Viivi+Tiiti 20 TASAN