Huomenta
Kärsin eilisen hirvittävää päänsärkyä aamuyöstä lähtien ja ilmeisesti syynä oli se ukkonen... noh, onneksi on nyt ohitse ja ehkäpä tässä vielä elämä voittaa. Lisäksi tuli eilen hieman tapeltua töissä, joten ei ole mieli kovin ylevä. Minulle sanottiin ylemmältä taholta aivan suoraan, että olenko ajatellut, ettei tuo vuorotyö sovi minulle. Olin aivan hölmistynyt, koska ei minun ollut tarkoitus edes koskaan palata enää tuohon työpaikkaan, vaan menin vain auttamaan, koska olivat pulassa. Rahallisesti siellä ei ole mitään järkeä käydä, koska palkka on huono ja matkat pitkät = kulut melkein saman verran kuin mitä siitä saa. Sain vain suustani, että no olen tietenkin ajatellut, että odotan koko ajan, että löydätte niitä työntekijöitä tilalleni... mulla olis muutakin tekemistä, kuitenkin kaksi muutakin työtä tässä... oli aika lähellä etten irtisanoutunut siltä seisomalta, kyllä niin älyvapaalta porukalta taas tuntui.
Ihania ultrakuulumisiahan täällä on sivut pullollaan :heart: Ensi perjantaina toivottavasti saan liittyä niihin kuulumisiin
eilen taas kuunneltiin 'iskän' kanssa sydänääniä, hän on nyt yhtäkkiä innostunut dopplerista
Ja on alkanut petipuuhatkin kiinnostamaan, mikähän lie hormoonihäiriö silläkin ollut
Mutta niinhän se menee, jos on onnea rakkaudessa, sitä ei taatusti ole rahassa
Kurjan sateinen sää, pitäisi lähteä moottoripyörätapahtumaan, tosin ihan autolla olen menossa tietenkin, kun minun motskarissa ei ole niitä jousia, niin sillä en ole uskaltanut ajella lainkaan raskauden aikana. Murun pitäisi se ajellakin tuonne tallille, ettei ihan homehdu pihaan. Tapahtumaan on tulossa paljon kavereita, joiden näkemistä odotan innolla
Mies menee kyllä töihin, sitä en ota mukaan, ehkä iltabileisiin sitten
Jahans, jos toisen kupposen kuumaa vielä... ja sitten pitäisi keitellä viiden minuutin munia, ah ne vasta on hyviä! Olen alkanut teen sijaan juomaan aamuisin kuumaa mehua, kun siitä teestä tulee niin huono olo. Eilen söin muuten ekan suklaapatukan, Fazeriinan, illalla, kuvitelkaa, neljään kuukauteen siis ekan! Oli se hyvää, mutta kyllä tuli taas ihan paska olo siitä. Etten taida sittenkään uskaltaa leipoa niitä mokkapaloja. Mutta tapahtumassa on tarjolla grillimakkaraa, niitä odotan jo innolla
Hyvää viikonloppua masukit
Viivi+Tiiti 20+2