Haaveissa vauva 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä täällä virun... Pitää lähtee nyt kyllä sinne syömään :)

Toivottavasti ois keskustelussa jotain ituakin...

Tänään tulee hyviä ohjelmia telkusta, niin pitää linnoittautua sohvalle viltin alle syömisten ja juomisten kera ;)

Mä googletin sen "kelkan" ja kuulostipa hyvältä! :) Että näin täällä työpäivä sujuu.. oon kyllä antanut itsestäni tänne todellisuutta laiskemman kuvan, oikeasti oon tehnytkin jotain. Ja olisi hyvä vire, mutta joudun valitettavasti kohta lähtemään sinne hierontaan. Luen sitten huomenna sun monologit täältä :)
Huomiseen!

Moikka!

Hauska nähdä Herttaakin linjoilla taas? Mites selkä vai niskako sulla oli jumissa?

Täällä aletaan pikkuhiljaa toipumaan plussan aiheuttamasta alkushokista :) Ei kyllä tunnu yhtään olo raskaalta, ainoastaan vatsaa juilii välillä, rinnatkaan ei ole enää niin kipeät kuin alussa. Tänään tuli juuri 5 viikkoa täyteen eli ehkä ne oireetkin alkaa vasta lähiviikkoina. Eilen varasin neuvolaan ajan, 4.3 on ensimmäinen tarkastus. Kaikenmaailman asioita olen kyllä jo ehtinyt päässäni miettimään tulevan vauvan tiimoilta, mutta on myöskin pieni pelko siitä, että tämä menee kesken. Ei varmaan pitäisi turhia murehtia... Tässä ollaankin sitten seuraava vappu, juhannus vesilinjlalla ja kesän terassisiideritkin saa vaihtua limuun :D No, ei haittaa, eiköhän sen kestä. Tosi outoa vaan.

Pitää minunkin palata työn ääreen, jotta sais jotain aikaiseksi. Palaan linjoille myöhemmin!

Jännäyspäivät:

Wilma 25.2
Sinililja 3.3
hippu81 3.3
Hertta81 4.3
Utelias pahalainen 19.3.-27.3.

Lisäsin itsenikin tuonne listalle, kun täällä mennään kp 1. Eilen alkoi vatsajuilinnat ja aamulla sitten hanata aukes pikkuhiljaa. Eipä siinä mitään. Hyvä vaan kun sain ratkaisun tähänkin....nyt pää pystyssä kohti uutta kiertoa (joka toivottavasti olis nyt lyhyempi tai edes samoissa).

Teillä oli puhetta stressaamisesta. Meillä avokki lähinnä huvittuneena seuraili mun testailujani ja hermoilemista puuttuvista menkoista. Pariin otteeseen jopa ääneen ihmetteli että mitä hermoilemista koko jutussa on. "Odota pari viikkoa ja jos ei menkkoja sittenkään näy niin testiä kehiin"-tyylistä lausetta päästeli suustaan. Jepjep, oliskin naisen elämä noin helppoo =). Aamulla hihkuin riemusta sisäisesti kun piina vihdoin loppui. Vaikka aika lyhyellä kierrolla tosin pääsinkin verrattuna täälläkin esiintyneisiin megakiertoihin.
Huomenna ajattelin nauttia lasillisen jos toisenkin kun ei kerran ole mitään syytä jättää juomatta =)

Harmin paikka UP! Parempaa onnea ensi kierrolle...

Teillä oli puhetta vitamiineista... Mä olen myös popsinut niitä raskausMultitabseja. Liekö noilla mitään vaikutusta...

Ja kyllä Hertta teillä oli ajoitus varmasti ihan kohdallaan. Simpat saattaa elää sisuksissa jopa viikon, joten taatusti tsänssit on kohdallaan sen puolesta.

Hitsin täti löysi pahiksen. Tylsä juttu =( Sitten taas ovista bongaamaan ja pökköä pesään, annetaan maaliskuulle mahdollisuus ;)

Mulla on huomenna eka neuvola, jännää! Ja sit meen taas työpaikkalääkärin pakeille, katotaan kirjottaako se mulle lähetteen gynelle varhaisultraan, vai joudunko menemään omalla rahalla... Mä haluun jotain todistetta että jotain elävää tuolla masussa on...

Huomenta!

Juu, niska oli jumissa niin ettei pää oikein kääntynyt... Nyt pää kääntyy kyllä, mutta niska on edelleen ihan hirveen kipee, siis lihakset vaan niin kireenä, että koko ajan kiristää/koskee... No, toivottavasti menee ohi. Jos muistas tänään laittaa sitä Voltaren-geeliä, kun en vielä oo muistanu laittaa...

Juu, toivotaan, että ovis oli su tai ma, että ne su-aamun simpat kesti elossa munista varten... Nyt nimittäin v****taa, kun tuolla toisessa ketjussa joku epäili, että ovis oiskin voinu olla eilen, kun oli sellasia alavatsakipuja. Siis mahdollistahan se on, mutta harmittaa hirveesti, jos se ovis onkin ollut eilen, koska sit on tästä kierrosta turha mitään odotella/jännäillä... Mitään limoja tai lämpöjä en oo seuraillu, vaan siihen tikutukseen luotin... Kun selkeet viivat sain tasan kahtena päivänä. No, pitää vaan toivoo, et se ovis oli su/ma -akselilla, niin sit ois jotain jännättävääkin ehkä...

Harmittelut Pahikselle tädistä :(

Tsemppiä Helmille neuvolaan! Tuu sit kertoo miten meni ja mitä siellä tehtiin/jutskattiin :)

Hertta kp21

Hertta, sähän näet sitten vasta kierron loputtua että kumpi piti paikkaansa, sun ovistestit vai kivut. Mulla ovistestit näyttivät hyvin plussaa, testiviiva oli kyllä aina huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva, ei siis mitään yhtä tummia viivoja vaan selvä ero. Kivutkin olivat aina samaan aikaan vaikka voihan niitä kipuja olla ovulaation jälkeenkin keltarauhasesta johtuen.

Sehän tässä ärsyttävää onkin, että sen näkee vasta kierron lopulla.. pitää vaan odotella osuttiinko hakuammunnalla yhtään lähelle..:)

Mä join nyt ekan kerran sitä greippimehua ja oon jostain lukenut, että monilla sen vaikutuksen kyllä huomaa. No, musta tuntuu että meni just päinvastoin. Tässä kierrossa oli selvästi vähemmän mitään limoja, ei edes ovisaikaan juuri mitään. Luultavasti greipillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mut ajattelin et se olisi lisännyt niitä. Oletan sen oviksen kuitenkin olleen, koska silloin testiviivan jälkeen mua kyllä nippaili mahasta, kuten aikaisemminkin. Ja mun kierto on aina ollut säännöllinen eli joko ovis oli tai sit sitä ei tullut ollenkaan. Mutta uskon yhä, että ne simpat ovat siellä sinnitelleet asemissa, joten on tässä jotain jännättävää! Vaikka ei siltä tunnu.
Neuvolakuulumisia olisi mukava kuulla!
Mukavaa päivää kaikille! Täällä on kyllä todella ankea sää.. taas ihan harmaata ja vettä tulee.. koita tässä sitten piristyä.. :)

Niinpä, sen näkee sit loppukierrosta tai siis kun menkat tulee, et millon se ovis oikeesti oli. Ei siis tullu mieleenkään, et se ovis EI olis ollu sillon sunnuntaina, kun ne testit kuitenki niin näytti! Mut hyvä, kun joku toi vähän muutakin vaihtoehtoa esille, niin tietää ehkä paremmin varautua siihen menkkojen tuloon... Luotin vaan niin sokeesti niihin testeihin! Mutta siis katsotaan tuolla kuun vaihteessa sit, mikä on tilanne... :)

Meillä sataa lunta niin sairaasti, että ei mitään järkee!!! Hirvee purku on tuolla pihalla! Työpäivän jälkeen saa autoa kaivaa tuolta metrin hangesta... Hmph!

Hertta kp21

Mulla on kyllä nyt työvire hukassa.. eilen sain ihmeen hyvin hommia tehtyä, vaikka ramppasinkin täällä jatkuvasti. Mutta nyt ei voi sanoa samaa...

Ketäs seuraavaksi saadaan jännätä? Wilmaa ilmeisesti, mites siellä menee? Onhan tässä vielä pari päivää jäljellä.

Ulkona tapahtuu jotain outoa, sillä yhtä-äkkiä kirkastui! Ehkä se aurinko vielä löytää tiensä ulos pilvien seasta. Sillä on muhun käsittämättömän suuri vaikutus, piristyn suunnattomasti pelkästä auringon näkemisestä. Tule esiin, jooko?

Tulipas taas turhanpäiväinen viesti :) Koitan jatkaa hommia.

Jännäyspäivät:

Wilma 25.2
Sinililja 3.3
hippu81 3.3
Hertta81 4.3
Utelias pahalainen 19.3.-27.3.

Wilmahan siellä oli ekana listalla. Onks mitään oireita vielä ilmaantunut?

Kyllä on tuskastuttavan pitkä aika vielä tuonne maaliskuun alkuun...plaaaah! Ei jaksas oottaa...

Hertta kp21

Heh, no ihan yhtä tyhjänpäiväinen oli kyllä tää miunkin viesti... :D Kunhan ajankulukseni tässä jorisen, kun ei jaksas töihin keskittyä... "On viiiiiiiikonloppu eessä taaaaaas... (viikonloppu, viikonloppu...)"
*laulaa mielessään ja nyökyttelee tahdissa...

:D *yhtyy kovaäänisesti mukaan lauluun ja sen sanomaan* :)

Mä lähden kohta moikkaamaan kummipoikaa, siellä on kolme alle 6-vuotiasta eli meno on sen mukaista.. Näiden keikkojen jälkeen mun lapsihinku yleensä kasvaa ja miehen vähenee.. Pari kertaa on ollut sellainen show, että jopa minä huokasin helpotuksesta kotiin päästyäni ja nautin hiljaisuudesta.. :)

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua!

Moikka!

Mulla onkin nyt ensimmäinen viikonloppu ilman alkoholia. Yleensä kun sitä tulee nautittua punkkua ja parit saunasidukat niin nyt ei sitten otetakaan. Olisikohan ne alkoholittomat viinit minkään makuisia? Pitää varmaan testata. Pitää ostaa kyllä jotai herkkuja illaksi :)

Tulee vielä roikuttua täällä puolella, kun ei tuolla odotuspuolella keskustelu käy kovin vilkkaana, ja toisaalta eipä ole vielä kummoisempaa kerrottavaa. Oireita ei juurikaan ole. Tänään muuten kerroin yhdelle ystävälleni tästä raskaudesta, ja siitähän riemu repesi kun hänkin saa pian vauvan. Piti jo vähän hyssytellä :)

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Noa rv 5+1 (hih, ensimmäinen kerta kun kirjoitin rv)

heip kaikki!Nyt olin sitten viimeistä pe mun nyk.duunissa ja enää 4 työpäivää jäljellä!!Sitten alkaakin maaliskuussa heti se mun uusi duunini josta olen todella innoissani!Meillä alkaa myös muuttorumba...eli hässäkkää on. Olispa ihme jos vielä plussa pärähtäisi tikkuun...heheh...voisi pistää kaikki väsymykset muuton&uuden duunin piikkiin...En kyllä usko, että kaikkea kivaa "saan kerralla", realisti kun olen. You never know though...

Mitään erityisiä oireita ei ole...pirun kylmä on koko ajan, mutta niin mulla aina. Jotain nippiluja tässä jonain päivänä tunsin, mutta heti kun tiedostin ne, hävisivät ne...taisivat olla mielikuvituksen tuotetta ;) Tissit mulla ei koskaan ole kipeinä...
Tuhrua ei ole tullut, valkovuotoa kyllä...ja se pahuksen hiiva tuli taas...niinkuin yleensä ennen menkkoja. Gyne sanoi, muuten ettei sille valitettavasti voi mitään ja antoi suun kautta otettavaa läkettä (jota saa ottaa niin kauan kun ei tiedä varmasti olevansa raskaana). En kyllä ota sitä ellei ole ihan pakko,ei kutia niin pahasti...

Eli nyt koetan vaan chillata ettei kierto venyisi stressaamisesta...ja aion tänään vaan saunoa ja syödä juustoja ja todellakin juoda vähän punkkua...:) Toivonpa tietty, että tää olis mun vika "punkku-perjantai" piiiiiitkään aikaan...:)

Ai niin...ollaan keksitty hassu "lempinimi" tulevalle vauvalle ja puhun sille "projektista"...Se on nyt taas entistä myöntyväisempi ja puhuu koko ajan et kohta, kohta....eli vauva ei tod. olisi mikään pommi. Koetan nyt olla hiljaa siihen asti kun plussa pärähtää ja jatketaan samaan malliin, siis TJOT...:)

Iloista viikonloppua kaikille, ilmoittelen jos on jotain ilmoiteltavaa...:)

Wilma *plussat kehiin!*

P.s. Kandeeko testata jo ma heti jos menkoista ei ole hajuakaan??Silloin on siis kp30 (28-30)....Haluan tehdä sen rauhassa joko aamulla kun mies vielä nukkuu tai kun olen tullut töistä kotiin....:)

Mä tässä ajattelin et siirryn suosiolla tohon maaliskuun plussajunaan kun Helmikuun vaunu oli jo niin täynnä kyytiläisiä =)
Nähtiin tänään kaverin 2 viikkoinen vauva ja voihan juma kun oli suloinen.....TAHTOO KANSSA!!!!! Kyllä mieskin sitä tiiraili aika hellästi...oih!

Maaliskuun junassa on vielä tilaa, mä ajattelin varata sieltä yhden paikan itselleni :) No joo, se ei kai ole omissa käsissä, mutta toiveissa kuitenkin.

Meillä on kanssa oikea lapsiviikonloppu. Eilen oltiin käymässä vanhimman kummipojan luona ja siellä riitti vilinää. Mies vähän puhalteli poislähdettäessä, mutta mä nautin kyllä tollaisesta touhusta (ehkä en itse haluaisi lapsia noin tiiviiseen tahtiin, jaksaisinkohan niiden perässä..). Tänään sitten on tiedossa kyläilyä nuorimman kummipojan luokse, hänellä on ikää vasta neljä kk. Eli luultavasti mulle iskee illalla kamala vauva-ahdistus, kun seurailen kaksi päivää peräkkäin lapsiperheiden onnea.. Sit ens viikolla oli tiedossa hoitokeikka sen kolmannen kummilapsen kanssa eli lapsia pörrää nyt ympärillä oikein urakalla. Kivaa se on, mutta ei kyllä kieltämättä auta yhtään näiden omien toiveiden unohtamisessa..
Mutta maaliskuun juna, here we come!!

Aurinkoista viikonloppua!

Täällä on tullut mukavasti plussia, hurjasti onnea! Ja meille muille kovasti tsemppiä...

Mua askarruttaa sellainen asia, kun tuossa ovistabongailin ja eilen sain kaksi viivaa aamulla ja sitten eilen illalla pupuiltiin niin olisiko ollut parempi, että oltaisiin oltu jo sitä edeltävänä päivänä, että siellä olisi ollut valmiina niitä siittiöitä. Sitten äsken (limavaroitus!!!!) Mulla tuli sellaista outoa juoksevaa limaa housuun aika paljon...

mitäköhän mussa tapahtuu...

Jatko ....omaa napaa (anteeksi)

Siis, tein eilen ovistestin ja sain kaksi samanvahvuista viivaa ovistestiin. Sitten illalla pupuiltiin. Äsken sitten olin tuossa sohvalla ja tunsin kuinka houisihin tuli jotain outoa vetistä limaa. Kaiken järjen mukaan jos on ovis, niin ei pitäisi mitään limoja tulla. No tein sitten ihan vaan huvikseni noilla kalleilla ovistesteillä : ) uudelleen ja sain taas kaksi lähes yhtä vahvaa viivaa.

ts. onko ovis siis vasta tulossa, kun kahtena päivänä tulee viivat vai onko se jo mennyt. Kun ovis on ohi, voiko testiin vielä tulla kaksi viivaa..

Oikeesti, missä on nykyajan vahinkolapset ja miten sellaisia edes syntyy kun tuntuu, että tää raskaaksi tuleminen on yhtä ydinfysiikkaa... *masentaa*

Meillä taitaa mies olla vihdoin samalla aaltopituudella lapsiasioissa mun kanssa. Jutteli meinaan, et heti kun vuodot loppuu niin aloitetaan taas lapsenteko kunnolla =) En sit viitsinyt masentaa sitä sanomalla, et valitettavasti tarvis bongata ensin oikea ajankohta lapsensaannille =)=)

Maaliskuun junaan minäkin yritän :)

En nyt tiedä, että koska oli ovis. Maanantaina kuitenkin bongailin limoja ja tiistaina myös. Puuhailuja sunnuntaina ja maanantaina. Jospa oli osunu kohdilleen edes vähän. Lämmöissä en oo muutoksia havainnut vaikka muka niitäkin kokeilin mittailla. Onkohan sitä ovista ollutkaan. Mittailut taitaa olla aika turhia.

Täällä ollaan jo oireitakin muka alettu havaitsemaan. Tuskin kuitenkaan voi olla vielä, vai voiko? Pari yötä oon nukkunut nyt tosi huonosti, herällyt vähän väliä. No eilen perjantaina sitten kipeyty nännit. Aristaa ihan kunnolla kun koskee. Ei oo normaalissa kierrossa kyllä. Tänään taas on ollu alavatsakipuja ihan kunnolla. Ihan kuin menkat alkais, vaikka niiden alkuun on vielä reilu viikko. Ihmetystä kyllä aiheuttaa, mutta eipä tässä auta ku odotella. Vielä viikko niin katsotaan mitä tapahtuu.

Moi taas pitkästä aikaa! Täällähän on ehtinyt tapahtua lyhyessä ajassa vaikka mitä, tai sitten olen ollut poissa kauemmin mitä kuvittelin.. Suuronnittelut plussanneille!
Toivottavasti lisää plussia ropisee muillekin, mahdollisimman nopeasti!
Täällä rintamalla ei mitään uutta, ja itseasiassa olenkin päättänyt olla kauheasti näitä asioita pähkäilemättä. Nyt tuntui ovis olleen, saa nähdä mitä käy. Vielä pari viikkoa jännäämistä, tai siis "ei-jännäämistä", niinkuin nyt yritän itselleni järkeillä ;)
Hyvää viikonloppua kaikille!

Moikka, mä löhöön kotona vaan....en jaksanut lähteä miehen kanssa bisselle stadiin. Ihme...yleensä kyllä jaksan.Ihan hyvä kyllä koettaa olla välillä vähän lungimmin...Ollaan kierrelty kaikkia rramppakauppoja koko päivä ja stressiä pukkaa vaikka ei saisi, ettei kierto veny...Mitän menkkaoireita ei ole, kun niitä ei siis mun mielestä ole koskaan edes ollut.Menkat vaan aina sitten tulee...hmmm

Nyt on siis kp28 ja edes tuhrua ei ole tullu....koetin olla miettimättä, mutta pakko oli testata ovistestillä kun niitä on tuolla jemmassa. Eihän se mtn näyttänyt kun ei menkat ole edes myöhässä vielä. Miten sitä saakin itsensa iana tähän tilaan vaikka kuinka lupailee etten tällä kertaa edes mieti koko asiaa!!!??

No anyway, eipähän huomenna ole darraa...katellaan sitten ma jos vaikka testailis oikeella testillä...ei tarvis taas miettiä...pirulauta. :)

Hyvää lauantaita kaikille....toivottavasti ette hengaile täällä niinkuin ma vaan teette jtn fiksua...

Wilma kp28