Haaveissa Vauva 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä on komea jännäyslista! Eiköhän tuosta muutama plussa ropise!

No vaput on sitten juhlittu, mitenkäs teillä sujui? Meillä on oikein mukavaa, en tosin jaksanut kuin aattoillan, vappupäivänä sitten pistettiin omat pikkupiknikit pystyyn lähipuistoon, ei jaksanut millään raahautua kaupunkiin.

Täällä täti jo pakkailee kamojaan, kyllä otti koville tällä kertaa tämä vierailu. Mutta nyt olen koittanut olla positiivinen ja keksiä itselleni kaikkea muuta tekemistä ja ajateltavaa, jotta unohtaisin vähäksi aikaa koko homman.. tai en siis kokonaan, kohtahan sitä ovista taas saa metsästellä.. Mutta muuten pois ajatuksista ja keväästä nauttimaan! Se on nyt mun uusi motto :)

Mukavaa perjantaipäivää ja aurinkoista viikonloppua!

Sinililja kp 5

Hei vaan ja taitaa sitä olla myös vapun jäkeistä elämääkin. Eilen oli kyllä sellainen pään jomotus et huh. Ei tullu kyllä yhtään mieleen että voisi olla raskaanakin. Olen nyt varmaan tehnyt vaan itselleni niin selväksi ettei tässä kierrossa oo paljon mahkuja. Hienoa Sinis että sä olet jo noin positiivisella mielellä, eikun plussaa seuraavan kerran On muuten tosi paljon jännättävää ens viikolla, itselläni kyllä en usko olevan. Mutta toisten puolesta oon ihan täpinöissäni. Niin ja sit vielä tänne ihan lähelle yhteen kenneliin on muutaman viikon päästä syntymässä labbis-vauvoja. Ajattelin viikonloppuna soittaa ja kysellä josko sieltä saataisiin meillekin perheenlisäystä :) :)

Huomenta!

Vapusta selvittiin hengissä, se menikin hieman rauhallisemmin mitä odotin. Eilen oli niin ihanaa istuskella ulkona piknikillä :)

Kyllä itseänikin jo alkaa jännittää tuo ensi viikko ja jos täti tulee, niin se on varmasti pahin paikka tähän asti. JOtenkin on sellainen olo mullakin, ettei ole tärpännyt. En tiedä, näkee sitten. Kauheeta tää odotus. Mutta kiva että on taas viikonloppu, vaikka tuntuukin nyt sunnuntailta tai maanantailta.

Noa kp 26