HAAVEISSA VAUVA 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heip kaikki ännääjät!
Minäkin täällä taas reippaana töissä :) Mulla on työmotivaatio ihan kadonnut ja käyn vaan vauvapalstoilla surffailemassa seittemän kertaa päivässä.

Kyllä munkin pitää joka kerta tarkistaa se vessapaperi ja mielellään moneen kertaan. Eilen oli vähän kurja ilta, kävin jumpassa ja sitten illalla oli tosi kipeä alavatsa (vaikkei siellä edes tehty vatsalihasliikkeitä) ja silleen menkkamaisesti kouristeli. Sanoin miehelle, että nyt sieltä varmasti jotain valuu, mutta en uskaltanut mennä tarkistamaan… Sitten kun viimein menin, niin eihän sieltä mitään tullut, huh. Tosin meillä on sitä keltaista vessapaperia, jos siinä ei oikein näkynyt :D Vielä pitää odotella neljä viikkoa ekaan ultraan, niin tietää, onko siellä oikeesti joku.

Jännä sattuma, että näin monella kohtu vinksottaa johonkin suuntaan. Vai oisko se sittenkään sattumaa… tämä raskaus taidettiin muuten saada aikaan takaapäin, vinkvink :) No joo, oltiin kai sitä koitettu aiemminkin, en tiedä mikä nyt meni erilailla.

Kuka sanoikaan munasarjojen vihlomisesta, mullakin on sitä. Ja joku toinen sanoi aikaisesta tissikivusta, mulla oli tissit oviksesta lähtien arkana ja on vieläkin. Mutta eipä siinä, noita oireita oli kyllä ihan normikierroissakin.

Sinis, kerropa taas vessakuulumiset!

Kiitti Armaat!
Paremmin toimi mun taktiikka kuin olin uumoillutkaan... :) Kirjoitin vihdoin sen kirjeen kullalleni, missä perustelin syitä ja seurauksia ja päätöstäni juurta jaksain. Kult aluki sen kirjeen, ja vaan murahti jotain. Ei keretty siitä enempiä keskustelemaan kun kaverini poikkes kylään. MUtta. Mies halitteli mua sit koko illan ja tykkäs kovasti, kyöhnäs kyljessä jne. mikä oli todella ihanaa kun koko tää kierto (siis vauvakuumettomien kielellä: koko tämä kuukausi :) on mennyt aika viileissä merkeissä. Ja tadaaaaah; illalla sain seksiäkin! Ja ilman ehkäisyä! (keskeytettiin...) Ja kirjeessäni oli hyvin selkeästi mainittu että ehkäisypuoli nyt mieheni harteilla, ja mahdolliset vahingot on sitten vaan hyväksyttävä.

Oikeesti olin tainnut kasata miehelleni aikamoisia paineita Vahingossa, kun yksi pieni kirje ja asennemuutosyritys toi tällaisen muutoksen! <3

Wilma: En todellakaan ole varma voinko lopullisesti luopua vauvahaaveista, mutta nyt on tarkoitus laittaa ne pahimmat haaveilut ja vihjailut syrjään hetkeksi ja satsata parisuhteeseen, joka jo nitisi liitoksissaan molemminpuolisesta rakkaudesta huolimatta.

Sinis & co: aatelkaas jos jonkun mies erehtyis ostamaan sellaista hempeetä vaaleenpunaista wc-paperia... Kyllä ois kiinnittymisvuotojen ja tädin bongailu vaikeeta, kun paperi punottais aina...hui! ;)

Mä yritän nyt hillitä kotona ja "julkisesti" tätä kuumeilua, häröilen täällä teidän kiusananne ja puran teihin kaikki vauvapatotumat. Sit mä yritän panostaa urheiluun entistä enemmän, pitää keskittää ajatuksia mahan kasvattamisesta lihaksien kasvuun ja kiinteytymiseen... :)

Halituksin vilukisu kp15 (on se kumma kun me vauvakuumeettomatkin satutaan tietämään nuo kp:t... )

ps: BB:ssahan lanseerattiin tolle kp:llekin uus merkitys... ;)

No joo, vaaleanpunainen vessapaperi tästä vielä puuttuisi.. Tosin se keltainenkin kyllä hyvin vääristää niitä sävyjä.. ;)

Kyllä tästä päivästä taitaa tulla koopee ykkönen, siltä vähän tuntuu. Harmi. Vaikka tiesinkin sen, niin silti harmittaa. Lämmöt oli tippunut taas. Jostain se toivo aina näköjään tulee ja eilenkin moneen kertaan jo ajattelin, että josko nyt kuitenkin olisi meidän vuoro ja kuvittelin, miltä se tuntuisi.. Mutta ei. Ja nyt huomaan miettiväni, että josko sitä vuotoa ei kunnolla tulisikaan tai se loppuisi heti.. Mutta minkäs teet. Nyt pitäisi sitten kehittää elämää seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ei tunnut kivalta ei. Täytyy varmaan jutella miehen kanssa tosissaan siitä lääkäristä, musta tuntuu nyt, että haluaisin jo mennä, koska ne ajat tosiaan menee varmasti pitkälle. Mutta katsotaan.

..."Lukihärökisulle" voisin sanoa, että itselle ainakin tulee ihan villejä sanoja, kun suuressa tunteen palossa purkaa tuntemuksiaan... jälkeen päin, kun tekstejä katsoo niin siellähän lukee vaikka mitä. Vai mitä me "ännäilijät"...:D Mut hei Viluski kerro mikä tää bb juttu on...siis mä nykyään olen niin kyllästyny koko sarjaan, kun ne ihmiset siellä on todella TYPERIÄ ja siellä ei tapahdu mitään muuta kun, sitä samaa paskan jauhamista...miten ne jaksaa...eikö niillä muuta päässä liiku?

Ja ihanaa muuten, että Viluskin mies on tullut (osittain) järkiinsä...:)

Myy..jonka valkoiseen paperiin ei tule muita värejä...eli la alkaa menkat I'm sure.

Keltasta paperia, ei oo totta! Hyvä etten oo ainoo vouhottaja tässä porukassa! Repeilee tääl töissä... :D

Myy niin totta et nämä ajatukset pyörii päässä välillä niiiiin sopimattomilla hetkillä. Mäkin äsken istuin palaverissa ja olin kyllä välillä ihan muualla kun siellä neukkarissa. Ei sentäs olla alettu poraamaan kesken duunien tms (mä kerran mutta vessassa joten sitä ei lasketa). Ilman teitä mä en jaksais.

Sinikselle rutistus. Oikein iso sellanen.

ON: kp24/29-33 ja täällä tuhruttaa oikein vaan ja kunnolla. Tai siis vain pyyhkiessä vielä tällä hetkellä, toimiston paperi on kivan valkosta niin asiasta ei jää epäilystäkään. Eli täti tulee tänään tai huomenna. Ihan tosi vähän tuntu menkkakipua aamulla mutta ei mitään sellasta mitä normaalisti. No sen pitäiski alkaa vasta sitten kun täti oikeesti tulee. Niin ja toinen tissi mulla vihloo huolella mutta yleensä mulla on rinnat paljon aremmat ennen menkkoja ja oikeastaan jo oletetun (olemattoman) oviksen jälkeen. Jotenkin sellaset painavat ja arat. Nyt siis ei mitään sinne päinkään, vain vihloo välillä. Mulla ei ikinä kuuna päivänä ole ollut näin lyhyt kierto eli kyllä mä nyt vaan lämmöistä huolimatta uskoisin että clomit ne tämän teki?!!

Btw Liisaleena mun ännäyspäivä oli vasta 18.10. mutta samapa tuo, voisin itteni jo pudottaa tästä listasta kokonaan :( En kuitenkaan oo täysin suruissani, koska jotain tuolla ihmeellisen kroppani syövereissä on tapahtunut. On tää vaan aika paskaa silti.

Terkuin Miini jolle iski näemmä puheripuli, sorry omanapaisuuteni!!

Ps vaaleenpunaset ja punakirjavat ja ylipäätään värilliset wcpaperit pitäis kieltää lailla!

Mä ainakin luen sujuvasti teidän tekstiä kirjoitusvirheistä huolimatta, en edes aina huomaa niitä. Sähköpostissa kiersi joskus sellainen viesti jostain tutkimuksesta, että jos sanan kirjaimet ovat sekaisin, mutta alku ja loppukirjaimet ovat paikoillaan, niin ihmiset ymmärtävät kyllä lukemansa. Toimii myös täällä! :)

Onnittelut Vilukisulle eilisestä! ;) Toivotaan, että aika ja parisuhteeseen satsaaminen auttaisi ja miehesi vähitelleen huomaisikin haluavansa niitä lapsia. Tiitin ehdotus lapsiperheiden arjen seuraamisesta voi olla vähän riskipeliä.. valitse ainakin sitten sellainen helppo lapsi! :) Meidän yksillä ystävillä on kolme pientä lasta ja mun mies aina huokailee syvään, kun sieltä kotiin lähdetään.. "kauhun" huokauksia siis :) No ei, kyllä se niistä lapsista tykkää, mutta meno on siellä kieltämättä aika hurjaa! Itse ajattelen, että se aika kun lapset ovat pieniä on oikeasti tosi lyhyt ja kyllä sitä ehtii myöhemmin taas viettämään enemmän omaa aikaakin. Vaikka se varmasti aluksi loppuukin. Voi että, mä olisin ihan valmis luopumaan tästä "vapaasta elämästä", mutta ei sitä nyt näköjään meille meinata millään suoda.

Mikä ihmeen tuhrutteluviikko tästä tuli?? Ärsyttävää. Toivottavasti joku akka nyt eksyisi kuitenkin matkalla, tänne se nyt yrittää ihan tosissaan tunkea. Koitan vielä pitää portit kiinni, mutta en taida onnistua. Höh.

Nyt sitten pitäisi keksiä kaikkea kivaa tekemistä, joka veisi ajatukset tästä pois. Ideoita? Anyone? On mulla onneksi kaikenlaista tiedossa, mutta tuntuu kyllä tosi pitkältä tää tuleva tauko. En millään haluaisi. Ehkä se voi tehdä hyvääkin, en kyllä usko. Jos jotain positiivista tästä pitää keksiä, niin toivottavasti meidän seksielämä saisi uutta virtaa tästä pakollisesta vapaaehtoisesta seksistä :) Yritetään. Josko sitten inot taas säilyisi myös tuleville kuukausille.

Sinis

Jännäilen täällä taustalla.:)

Sinis, mun mielestä voisit ihan hyvin käydä jo lääkärin pakeilla. Ystäväni joutui meinaan odottamaan pari kk ennen kuin (siis kunnallisella) kuin pääsi sit ees kunnon tutkimuksiin ja sitä kautta sai clomifenit käyttöön ja testattavaksi.
Tai, tietysti kyllä toivon että täti (lue:saatanan kätyri) karttaa sinut kaukaa.:)

Melli *hengessä ja ännäyspäivissä mukana*

Toivottavasti kellään ei ole mitään sitä vastaan, että avaan meille jälleen uuden ketjun, kun tässä mennään jo kuudetta sivua?????????
Me saatiin kotikoneella netti pelittämään ja tulette kyllä huomaamaan sen armaat ystävättäreni =) eli täällä tulen notkumaan useammin tästä hetkestä lähtien....voi teitä raukkoja =)
up kp 15/41