Haaveissa Vauva 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidän Sinililjalle peukkuja. Toivottavasti plussaat!!! Oireet kuulostavat lupaavilta, toivotaan että sulle tulee simavappu...

Mua joskus jopa ärsyttää kun pitää tuntea kroppansa niin hyvin. Kunpa saisi vielä joskus tuntea senkin että nää saamarin kuukautiset eivät tulisi.

Juu, simavappua toivotaan. Katsotaan miten käy. Mä olen jostain syystä nyt aika toiveikas, mutta eihän se mitään vielä tarkoita. Voi voi, pettymys näköjään kasvaa kuukausi kuukaudelta.

Kyllä ne Tiiti sinut vielä kiertää, usko pois! Vaikka ei varmasti paljon juuri nyt lohduta.

Moikka!

Onpa täällä tosiaan ollut hiljaista, liekö kaikki nauttimassa ihanasta kevätsäästä?

Työmatkalta siis palailtiin ja ei sen kummempaa, kun odotellaan vaan kylvön tuloksia. Eli olettaisin oviksen olleen tiistaina kun testissä vahvin viiva oli maanantaina. Ja tiistaina oli muitakin (lieviä) oireita, jotka voisivat viitata ovikseen. Eli odottelua vaan! Pieniä oireita voisi olla ilmassa, mutta taitaa olla liian aikaista, joten en viitsi niitä edes tosissani ottaa.

Hyvää viikonloppua ja palataan linjoille uusien oireiden ja uutisten, toivottavasti plussa sellaisten, kera! Siis muiden plussien, Sinilijalle ainakin peukut pystyyn!

Noa kp, öö, 19 taitaa olla...

Moi!

En oo vielä testaillut, itsekuriharjoitukset täällä siis menossa :)
Aamulla oli lämmöt koholla vielä, muuten ei oo oikein tuntemuksia mihinkään suuntaan eli voi vielä kiepsahtaa kumpaan suuntaan tahansa. Mutta siis huomenna olisi tätipäivä, katsotaan löytääkö se tiensä tänne vai ei. Mulla yleensäkin vasta edellisenä päivänä tulee jotain lieviä tätioireita, niitä ei siis vielä ole. Mutta voivat vielä hyvinkin tulla. Toivon tietysti, että täti on eksyksissä eikä ilmaannut paikalle.

Mutta nyt lähden ulos, arska siellä jo odotteleekin! ;)
Mukavaa viikonloppua!
Sinililja kp 28/28

Oioi...pakko tulla tänne hehkuttaa!Joko ootte kattonu kelan sivuilta uuden äippäpakkauksen? <3 On ihana,minusta ainakin!Samantyylinen kuin edellinen...tahoo kovasti sen!Vaikka lapsesta ei oo tietookaan :DD

Noh,mikäs on sinililjan tilanne??Ookko testaillu??

Joo, mie kans kävin katsomassa sen uuden pakkauksen kun se on vastikään tullut. Oli kyllä sööttejä vaatteita, tahtoo kans :) Vitsit kun tuolla on niin mahtava kesäinen ilma, mut joudun päivystämään sisällä kun on vieraita kohta tulossa... No, illalla sitten ulkoileen! Ja mitä mahtavaa vappusäätä on luvattu! Piknikille siis!!! Ja kevään/kesän ekat terassisiiderit ja vikat kännit ;)

Noa kp 21

Terveiset Irlannin vihreiltä niityiltä ja pubeista!!Oli tosi kiva reissu mutsin kanssa, tosin tää 4pv oli kyllä ihan tarpeeksi...

Guinnessin tehtaalla tuli käytyä ja maisteltua olutta aika lailla (kun vielä voi...) ja myös käveltyä ja shoppailtua koko rahan edestä. Kaikenlaista körilästä yritti "iskeä" meitä ja joka ilta oli eri miehet seurassa pubissa, siis ihan vaan juteltiin, naureskeltiin äipän kanssa näille "poikaystäväehdokkaille" jotka olivat 21-60.v tyyliin...hihhih...Yhdessä pubissa oli niiiiiiiiiin ihana (21.v!!!!APUA!) baarimikko, että ehdin jo ihastua...:) Otin siitä kuvankin, mutta kerroin kyllä, että olen varattu. Olipas ihanaa flirttailla...:)Ehkä tässä "vauvateko" hommassa on hyvä pitää huumorinkukka kukkimassa, ettei ihan vallan masennu. Ja mikäs sen ihanampaa kun viaton flirtti ulkomailla....se baarimikko kehui mua niin kauniiksi.Oih!! Kerroin kyllä miehelle tänään kaikista "poikaystävistämme" ja se vaan nauroi...Tekee hyvää sille jos on vähän mustis niin tajuaa, että olen korvaamaton...Kyllä tuntui kummalliselta kun luulin oikeesti, että ihastuin siihen aivan liian nuoreen baarimikkoon...;)

).( Niin, kuten ylläolevasta arvata saattaa löysi se pahuksen täti luokseni jo tiistai-iltana lentokentällä...:( Vitutti ihan sairaasti, mutta se, että menkat alkoivat ti tarkoitti kyllä sitä, että se ovis oli kuin olikin aiemmin kuin laskureiden mukaan piti olla, eli tasan 2vkoa ennen menkkojen alkua. Edellinen kierto oli siis 28pv ja nyt en tiiä millainen tästä tulee??Onneksi uskon nyt omaa kroppaani ja tiedän miltä ovikseni on...Tuntuu, että seuraavaan ovikseen on liian pitkä aika ja koko tämä odotuksen odotus alkaa jurppimaan...

Mites Sinililja?Testaapa nyt jo....Entä muut jännääjät??
Se, että menkat alkoivat tarkoittaa siis sitä, että vapusta tulee kostea...ja mä en yhtään jaksaisi, olisin paljon mielummin raskaana ja valekännissä...Voihan sitä tietty aina ottaa "rauhallisemmin", mutta meidän kaveriporukassa tuo sanonta on enemmänkin vitsi...Yritys hyvä 10. No vielä on juhannukseen aikaa...toivottavasti silloin vois "muikeilla" ja olla feikkijurrissa...:)

Wilma kp6

Täällä taitaa myös täti jo kolkutella ovella. Tuonne toiseen ketjuun jo kirjoittelinkin, että vielä ei ole punaista näkyvissä eikä oikeastaan ollenkaan sellainen menkkaolo, mutta jotain tuolta kuitenkin on tulossa, joten eiköhän se sitten ollut tässä. Tosin lämmöt oli koholla vielä aamullakin, mittasin kyllä pari tuntia myöhemmin kuin arkiaamuina.

Joten huomenna käyn ostamassa itselleni sellainen mansikkakuoharin ja tempaisen sen sitten lämmittelyksi vappuaattona! :) Siitä sitten taas uuteen nousuun.

Mukavaa, että Wilmalla oli hauska reissu! Dublin on kyllä kiva kaupunki. Ja pieni flirtti piristää. ;)

Sinililja kp 29/28 (jos ollaan yltiöpositiivisia) ja kp1 (jos ollaan realisteja)

Sinis:Gyne sanoi mulle, et kp1 on vasta sitten kun hanat aukeaa kunnolla...eli tuhrut tms. tuntemukset ivät ole vielä kp1!!!!Tee se testi nyt vaan....

Ja mä muuten varaan paikan toukokuun plussajunasta VIP luokasta!Ja siinä junassa on se ihana irkku-baarimikko töissä....tekee meille kaikille plussanneille virgin mary coctaileja (alkoholiton bloody mary )!!!Mmmmmm.....*unelmoi*

Joo, mä otan niitä lippuja ison kasan, jotta varmasti pääsen kyytiin.. Kuulostaa hyvältä! :)

En mä taidan nyt mitään testailla. Jos tänään ei hanat aukea, niin ehkä sitten huomenna. Mutta oon kyllä aika varma, että täti on jo matkalla. Hitto! Mutta ei se mitään, taas jatketaan harjoituksia!

Kiva kuulla että Wilmalla oli onnistunut reissu vaikka täti tulikin. No saitapahan nautiskella reissussa kaikin tavoin. Wau millaisen baarimikon hommasit meille ensi kuun junaan, pitää munkin hankkia lippu siihen.

Toivottavasti Sinililjalla ei näy punaista! Hyvältähän tuo kuulostaa ettei ole edes menkkaolo. Testaa nyt vaan, meidän mieliksi ;)

).( tylsääääää yritysrintamalla. Ovista odotellaan parin viikon päähän. Menkat oli kerrankin ihan kivat, kivut vain yhtenä päivänä ja tänään vuoto jo loppu eli kesti vaivaiset kaksi päivää. Tulis ovis pian.

Peukkuja kaikille jännääjille.

Tiiti:Mikäs kp sulla onkaan, taidetaan elellä suht samoja aikoja kierrossa...eli sitä tyhmää oviksen odotusta...Mulla on nyt kp6 ja ovis ehkä sitten siis 7-8.5...jotenkin aina hankalampaa kun se osuu keskelle viikkoa...Toiv. mies ei oo väsynyt tai stressaantunut silloin, että saan sen kellistettyä!!;)

Mukavaa viikkoa kaikille!!!

Wima kp6

Kuulumisa täältäkin ja omaa napaa heti: En sitte saanu ovistikkuun ku ihan haaleeta viivaa. Mammaksin tikuilla testailin ja just tuolta toisesta keskustelusta luin, että ei taida nuo mammaksin testit kovin luotettavia ees olla. Aika monella oli jättäny plussan näyttämättä, vaikka toisella testilla tullut selkee plussa. Harmittaa. Toivotaan, että olisin kuitenkin ovuloinut. Ainakin on yritetty hyödyntää mahdolliset otolliset ajat.

Kp 24 (kait)

Wilman kanssa suht samoissa mennään, mulla menossa kp 4. Ovis on luultavasti ke 7.5 silloin kp 14. Tietenkin työmatkalle lähden juuri samana päivänä :( Kuten viimekin kuussa oviksen aikoihin. Työnantaja taitaa tietää mun kierron vaiheet ja haluaa estää työntekijänsä jäämisen äitiyslomalle, kyllä tämä siltä haiskahtaa :)

No miehen kanssa mietittiin ja hoidetaan hommat kp 13 ja jos ehdin ennen työmatkaa taas käväistä kotona niin pikaiset silloinkin. Toisaalta parempihan se olisikin sekstailla ennen ovista. Viimeksi meni niin että seksiä oli ovisplussapäivänä eli kp13 jolloin lähdin työmatkalle, mutta tärppiä ei kuitenkaan tullut. Ihanaa tämä seksin suunnittelu kalenterin kanssa, mutta onneksi muuhun aikaan kuusta voi olla spontaani. Helpottaa kyllä kummasti jaksamista jos ovis sattuu viikonlopulle.

Millos Hippu jännäilet, miten pitkä kierto sulla on normaalisti ollut. Toivotaan että ovis oli haaleista viivoista huolimatta, paljonhan sellaisia plussia on jotka ovat tuollaisista kierroista tulleet :) Peukutukset sinne. Ja pääasia että olette kaikkenne antaneet ja hyödyntäneet hedelmälliset päivät.

Toivottavasti Sinililja pääsee testaamaan aamulla. Pitääkin kurkkia heti aamulla olisiko tilanneraporttia.

Hyvää yötä kaikille, painun miehen kainaloon kun se tuolta jo huutelee.

Wilman kanssa suht samoissa mennään, mulla menossa kp 4. Ovis on luultavasti ke 7.5 silloin kp 14. Tietenkin työmatkalle lähden juuri samana päivänä :( Kuten viimekin kuussa oviksen aikoihin. Työnantaja taitaa tietää mun kierron vaiheet ja haluaa estää työntekijänsä jäämisen äitiyslomalle, kyllä tämä siltä haiskahtaa :)

No miehen kanssa mietittiin ja hoidetaan hommat kp 13 ja jos ehdin ennen työmatkaa taas käväistä kotona niin pikaiset silloinkin. Toisaalta parempihan se olisikin sekstailla ennen ovista. Viimeksi meni niin että seksiä oli ovisplussapäivänä eli kp13 jolloin lähdin työmatkalle, mutta tärppiä ei kuitenkaan tullut. Ihanaa tämä seksin suunnittelu kalenterin kanssa, mutta onneksi muuhun aikaan kuusta voi olla spontaani. Helpottaa kyllä kummasti jaksamista jos ovis sattuu viikonlopulle.

Millos Hippu jännäilet, miten pitkä kierto sulla on normaalisti ollut. Toivotaan että ovis oli haaleista viivoista huolimatta, paljonhan sellaisia plussia on jotka ovat tuollaisista kierroista tulleet :) Peukutukset sinne. Ja pääasia että olette kaikkenne antaneet ja hyödyntäneet hedelmälliset päivät.

Toivottavasti Sinililja pääsee testaamaan aamulla. Pitääkin kurkkia heti aamulla olisiko tilanneraporttia.

Hyvää yötä kaikille, painun miehen kainaloon kun se tuolta jo huutelee.

Huomenta! Tässä taas jännäyslistaa, Wilmalle pahoittelut tädistä! Mukava että reissu oli kuitenkin mennyt hyvin! Mulla olisi vielä viikko odottelua, onneksi on vappu ja vapaat välissä, niin aika menee ehkä nopeammin. Kaikenlaisia tuntemuksia on kyllä ollut alavatsassa oviksesta asti, mutta en uskalla vielä toivoa mitään. Ja vaikka olisikin siellä oikeat meiningit käynnissä, niin mitä vaan voi vielä tapahtua.

Sinililjan uutisia odotellaan kuumeisesti! :)

Jännääjät:

Sinililja 27.4.
hippu81 5.5.
Noa 7.5.
Utelias pahalainen 15.5.

Eilen tuli vaan vähän jotain ruskeaa, mutta nyt on kyllä jo havaittavissa vähän punaistakin. Ei vieläkään vuoda kunnolla, mutta eiköhän se siitä. Todella ärsyttävää tällainen, ei oo aiemmin ollut. Tai itseasiassa kerran, mutta silloin oli ovis myöhässä. Alkaisi tai ei, menee hermot. Mutta uskoisin kuitenkin tädin kaartavan tänään kylään kunnolla. kaipa sitä pieni toivo on yhä olemassa, mutta en enää uskalla siihen takertua. Toukojuna, here I come!

Mutta hyvä, että meillä menee kierrot eri aikaan, säilyy jännäilyt koko ajan! Kovasti tsemppiä Noalle!

Onpas täällä taas hiljaista... Sinilijan keljut tätiuutiset luin tuolta toisesta ketjusta, harmin paikka!!! Täällä vaan tylsää odottelua, tulisi jo nopeasti keskiviikko ja alkais miniloma! Onko teillä muuten vappusuunnitelmia? Me varmaan vietetään aika perinteinen vappu, johon kuuluu kuoharia plus muita alkoholijuomia hyvässä seurassa, jotain pikkunaposteltavaa, toivottavasti terassilla käynti ja ehkä jokin yökerhokin. Sitten vappupäivänä jos sää sallii niin piknikki (taas kuoharia ja pikkusuolasta ;) Vappu on aina ollut mun yks lempijuhla, vaikka aikamoinen kännäystapahtuma se onkin. Mutta mulle siinä on sellaista kesänavaustunnelmaa, ja koska synttäritkin on lähellä vappua, niin se on aina ollut kivaa.

Synttäristä puheenollen, pitääkin käydä päivittämässä uusi luku mittariin :)

Noa kp 22

Haaveissa Vauva 22
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
Wilma80, 28v/27v, pk-seutu, TJOT
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08
Prätkämimmi

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08

Onnittelut Noalle iän karttumisen johdosta!

Joo, ei kai tässä mitään epäilystä enää ole. Ei vielä mitään megatulvaa, mutta kuitenkin. Yllättävän kipea vatsa ollut tänään, yleensä selviän aika lievillä menkkakivuilla. Mutta kiusatkoon nyt sitten täti, nyt kun se häipyy, niin takaisin ei ole enää tulemista! Ootteko kenties kuulleet tämän lauseen aiemminkin.. :) Nyt menee pari päivää alamaissa, sitten taas piristyn. Näin se menee..

Onneksi tulee vappu tuohon väliin, onpahan muuta ajateltavaa. Me ajateltiin tänä vuonna muutaman vuoden tauon jälkeen viettää perinteinen vappu, kun on kerran lämmintä säätäkin luvattu. Eli aattona kaupungille ja yhden ystävän luokse, sitten vappupäivänä piknikille. Ostin jo tänään valmiiksi skumpaa ketutukseen.. ja sitten aion nauttia terassisäistä nyt oikein kunnolla! Kun sitten kesällä ei enää voi.. ;)

Nyt lähden kauppaan, masennus huutaa suklaata ;)
Sinis kp1

Moi kaikki ihanaiset! Megaharmittelut ihan ensinnä Sinililjalle, mut eikun lippu korkealle. Seuraavalla kierrolla sit plussauutisia.. Kiitos Noa kysymästä. Tallessa ollaan, on vaan ollut niin suru seurana, etten ole juuri näilläkään sivuilla piipahdellut. Nyt tuntuu, että elämä alkaa voittamaan ja jaksaa taas pikkuhiljaa keskittyä vauvahaaveisiin. Nyt en oo kyllä ovista bongaillut saatika greippimehuja nauttinut. En oo kyllä ollu selibaatissakaan et toivotaan parasta

Prätkis kp 19

Pahoittelut heti alkuun Sinililjalle ja muille tädin kanssa tekemisiin joutuneille. Mulla jäi ovistikutus hieman kesken tuon New Yorkin reissun takia, mutta pupuilimme kyllä, joten säkällä saattaa olla osunut kohdalle. Odotellaan.

New york oli ihana ja ilmat huikeat, +25 astetta melkein joka päivä ja osteltuakin tuli vaikka mitä.

Heti matkan alkuun sain kuulla mieheltäni, että tuttavapariskunta oottaa vauvaa. Mulla tuli hetkeksi tosi paha mieli, sillä nyt tästä kolmen pariskunnan poppoosta mä olen ainoa, joka ei ole raskaana. Vit***aa sekin, että tämä nainen oli mulle just vouhkanut miten älytöntä on testailla joillain ovistikuilla, että antaa sen vauvan sitten tulla kun tulee...en tiedä....tavallaan olen iloinen mutta kuitenkin tosi kateellinen...tosi ulkopuolinen olo.

Moikka!

Kiva kuulla että Prätkiksellä alkaa pikkuhiljaa elämä voittaa! Toivotaan vaan nyt niitä hyviä uutisia! Ja Lilianiakin on palaillut reissusta eli peukutuksia sinnekin jännäilyyn. Kyllähän se aina kirpaisee kun kuulee vauvauutisia, ei sille mitä mahda. Mutta kyllähän me kaikki päästään niitä uutisia vielä kertomaan :) Toivottavasti mahdollsimman pian!

Mie vaan ootan huomista, ei jaksais yhtään tehdä töitä! Meille on kans pari kaveria tulossa kylään eli pääsee kunnolla rentoutumaan. Ja näillä kavereilla ei ole vauvaa, eikä tietääkseni tulossa ;)

Noa kp 23