Haaveissa Vauva 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännääjät:

hippu81 5.5.
Noa 7.5.
Utelias pahalainen 15.5.
Sinililja 25.5.

Laittakaas taas nimiä listaan!

No laitanpa minäkin nimeni listaan, vaikka kauas menee..
Tällä kertaa tuntuu jotenkin erityisen pahalta tämä pettymys. Mutta nyt jo kokemuksesta tiedän, että kyllä se tästä taas lähtee. En aio nyt tehdä mitään erityistä tässä kierrossa, paitsi tikuttaa o:ta. Mutta poppakonstit saa nyt jäädä, koska ei niistä ollut mitään hyötyä.

Hyvä, että elämä alkaa Prätkämimmillä jo voittamaan! Ja Lilianalla on ollut hyvä reissu, toivotaan, että tuliaisina olisi muutakin kuin niitä ostoksia ;)

Hip hei wappu on kohta täällä!!!

Lilianialle rutistuksia, mä tiiän niiiin miltä susta tuntuu. Munkin tuttavapiirissä näyttää vauvoja tulevan eniten niille jotka sitä "vähiten" toivovat (siltä ainakin vaikuttaa) ja jotka vähiten aikaa ovat olleet yhdessä jne. mun mittarissa niiin epistä....Pitää vaan jatkaa harjoituksia ja näyttää muikeeta naamaa...Jospa meilleäkin kohta olis "niitä uutisia"..Hohhoijaaa....

Ostin eilen Multitabs raskausvitamiinejä ja ajattlein vaihtaa mun normit Multitabsit ja Omega-3 niihin. Huomasin, että kummassakin mitä nytn syön on sitä A-vitamiiniä mitä ei raskaana sais syödä, vaikuttaakohan se jo "prosessi" vaiheessa???Anyways, aion nyt kokeilla...alkaa keinot olla vähissä. Toiv. niillä vitskuilla olis edes placebo vaikutus!!

Huomenna Mantalle pyörimään ja sitten kotibileisiin, jee!!Ja to sitten kaameassa kapulassa Kaivariin...:) Ens vappuna toiv. lastenvaunujen kanssa liikkeellä!!!
Kavereiden vauva muuten syntyy keisarinleikkauksella huomenna!!!Tulossa yli 4kg tyttö joka perätilassa...huiiii!VAppuvauva!:)

Glada wappen siis kaikille!!
Wilma kp8 ja kaikki keinot käytössä

Jännääjät:

hippu81 5.5.
Prätkämimmi 5.-6.5
Noa 7.5.
Utelias pahalainen 15.5.

Joo.. tosiaankaan ei oo nyt viimeaikoina vauvantekoon panostettu, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Mulla ei oo hajuakaan milloin mul on ovis tässä kierrossa ollut. Sain äsken käytyä, nyt eka kerran, sellaisen lenkin jota koirani kanssa kierrettiin tosi paljon. Niin ja olen katsastellut jo netistä labbis-vauvoja. Koiravauva saisi kyllä rakastavan ja välittävän kodin meidän luota. Jes! Meil onkin sit Hipun kans jännäyspäivät samoihin aikoihin, niin ja Noan :)

Jännääjät:

hippu81 5.5.
Noa 7.5.
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
Sinililja 25.5.

Vähän aikaista joo, kun ei edes tiiä onnistuuko miehen kaato h-hetkellä...:) No Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. :)

Tää lapamato on kyl nyt jo niiiin vappufiiliksissä ettei taida työnteosta tulla mittään...:)

Hyvä hyvä, jännäyslista on kasvanut taas! Enää ei ole kovin montaa päivää!!! Siellä ollaan tosiaan hipun ja prätkiksen kanssa kaikki peräkkäin.

Mie oon kans jo ihan vappufiiliksissä, huomisesta on kyllä tulossa tosi pitkä päivä, kahteen asti pitäisi töissä olla. No, roikun täällä palstalla, toivottavasti joku muukin :)

Noa: mistä ovistestejä sulla olikaan? Oliko ne niitä puikkomallisia? Toimiko hyvin? Mun pitää tilata lisää ja mietin vaan, että olisiko niitä puikkoja helpompi käyttää?

Mie tilasin sieltä halpatesti.fi:stä niitä puikkomallisia. Ihan ne oli kyllä käteviä käyttää, ja yhtenä päivänä sain siihen lähes yhtä paksun viivan kuin se kontrolliviiva, muina päivinä selvästi haaleampia. Eli kaipa ne ihan hyvin toimi, muista kun ei ole kokemuksia.

Lumikukka 30.4.->
hippu81 5.5.
Prätkämimmi 5.-6.5
Noa 7.5.
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
Sinililja 25.5.

Pistän itsenikin listaan, vaikka en enää tänne ole aktiivisesti kirjoitellutkaan. Huomenna testaan, vapun takia. Vituttaa jo valmiiksi. Se nega siis.

Lumikukka 30.4.->
hippu81 5.5.
Prätkämimmi 5.-6.5
Noa 7.5.
~Miisa 11.5.
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
Sinililja 25.5.

Moikka,
ensimmäistä kertaa tällä listalla, kiilasin itseni tonne väliin :) Eka yrityskierto meni meillä ihan ohitse kun sattui työmatka juuri oviksen aikaan. Mulla on melko lyhyt kierto ollut nyt pari viime kertaa, joten ovis parhaillaan menossa ja ensimmäinen toden teolla jännäiltävä vajaa kaksi viikkoa tulossa.

~Miisa

No voihan harmi Lumikukka! Vituttaa varmasti, mutta yritä piristyä! Toivottavasti sulla on mukavia vappusuunnitelmia?

Ja tervetuloa Miisa jännäilemään! Tää päivä on ihan tuskaa, mie oon jo niin vappufiiliksissä ja ilmakin on noin mahtava niin halusin vaan olla ulkona (lue:terassilla)! Kahteen asti pitäisi olla, montakos tuntia siihen onkaan...5 ja puoli! Argh!! Onneksi on palkkapäivä, taidan käydä ostamassa jotain kivaa itselleni töiden jälkeen!

Noa kp 24/32

Lumikukka: Nyt et lannistu kun mäkään!Me ollaan niin samassa veneessä: saman ikäisiä ja yritystäkin takana saman verran!Me kyllä saatana plussataan vielä vaikka millä keinoin, mä olen päättänyt!!Nyt pää pystyyn, skumppaa naamaan ja uutta kiertoa kohti!!!Toukokuun junaan olen ne paikat jo varannut ja pidän sullekin paikkaa. Mikäs sen parempaa kun aloittaa vuosi 2009 äitiydellä!:)

Kaikille ihanaa ja poreilevaa vappua toivottaa,
Wilma kp 9

*EI saa lannistua nyt tytöt vaikka paskalta tuntuukin!!!*

No voi harmi Lumis! Ei saa lannistua, pakkohan se on vaan uskoa, että kyllä se oma vuoro vielä koittaa. Tää kuoppa näköjään syvenee kuukausi kuukaudelta.. mä oon vielä täällä pohjalla, mutta katselen jo ylöspäin! Ja kohta alan kipuamaan! :)

Tulin töihin kääntymään, työvire totaalisen hukassa. Koska saa lähtä pois???

Mutta oikein mukavaa vappua tytsyt! Kaikesta huolimatta!
Sinis kp3

Glaaaaadaaaa wappen!!!!

Oikeesti, mäkään en pysty keskittymään mihinkään täällä duunissa eikä oo edes "mitään tekemistä"...Tällästä tää projektityöntekijän työ voi olla....Työhuonekin pitää antaa lainaksi kohta eli en voi hillua täälläkään...

Vappuuu, vappuuu....Kohta pamahdetaan paksuksi jookosta!

T.Yx järkensä menettänyt....:)

Lumikukka 30.4.->
hippu81 5.5.
Prätkämimmi 5.-6.5
Noa 7.5.
~Miisa 11.5.
Liliania 12.5
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
Sinililja 25.5.

Lisäsin itseni listaan.

Lumikukka, jotakuinkin samassa veneessä ollaan, mullakin alkaa pian 7 kuukautta täyttyä. Mutta ei masennuta! Yhessä mennään : )

Mietin tuossa, että voikohan kolposkopia vaikuttaa hedelmöittymiseen. Mulle tehtiin se joulukuussa ja kohdunsuulta otettiin muutama koepala papa 2:sen takia. Ei onneksi ollut mitään, mutta onkohan sillä voinut olla vaikutusta esim. limakalvoihin? Onko kokemusta?

Paistoin äsken 30 munkkia! Vien osan duuniin, mahtaa työkaverit yllättyä. Eli olen siis koko vapun duunissa.

Mukavaa vapppua kaikille!

Puolitoista tuntiaaaa..... Ja sitten poks, kuoharipullo auki! No, ehkä maltetaan odottaa iltaan, pitää käydä vielä kaupassa ja laittaa jotain pikkupurtavaa, mutta siitä se sitten lähtee. Oi että kun tuo ilma vetäisi jo tuonne baanalle, millä saisin ajan kulumaan?

hippu81 5.5.
Prätkämimmi 5.-6.5
Noa 7.5.
~Miisa 11.5.
Liliania 12.5
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
Sinililja 25.5.

Hei, meitähän on pitkä lista ensi ja sitä seuraavan viikon jännääjissä! Kyllä nyt jos ei ala plussia ropista niin on kumma!

*poks* eka kuoharilasi juotu :) korkattiin vappu täällä töissä. Ja nyt taidan lähteä.

Toivottelenpa siis vielä kerran oikein mukavat vaput teille! Pitäkäähän hauskaa!