Haaveissa vauva 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten kauan U-P pitää meitä jännityksessä :)

Pidän vielä peukkuja kuitenkin Wilmalle, toivoa on niin kauan kuin hanat aukeaa. Toivotaan että tuijottaisitkin huomenna kahta viivaa ja tulisi selvä juhannus. Hyvä että olet päässyt puhumaan samassa tilanteessa olevan kanssa, ei tätä ahdistusta oikein kukaan muu osaa käsittää ihan täysin.

Mikäs Sinililjan tilanne? Vieläkö lupaavat oireet pysyttelevät ilmassa?

MAHTAVAA LILIANIA! ONNEA SYLIKAUPALLA!!!!! Ihanaa, olipas mahtava vapaapäivän aloitus kun sai lukea tällaisia uutisia. Minkalainen sulla on vointi? Entäs mites sun mies? Miljoona kysymystä ;) Itse tässä pähkäilen et josko tonne puutarhahommiin lähtis kun aurinko niin kauniisti paistaa (ainakin toistaiseksi). Akvaarion siivous on jo hoidettu, siis minähän oon niin läpeensä eläinrakas ihminen että mulla olis varmaan zoolandia jos mies ei toppuuttelisi. Lilianille heittelen paaljooon vauvaliimaa ja niitä kuuluisia tarrasukkia :) :) :)

Prätkis kp 17/25-26

Jännäyslista:

Liliania 13.6
Utelias pahalainen 15.6
*tiiti 17.6
Wilma 20.6.
Sinililja 24.6.
Prätkämimmi 25.-26.6

Laitoinpa itsenikin tohon listaan jo. Ai niin.. Pahis mikä tilanne? :)

Aivan ihana juttu Liliania, onnea! Todella mahtavia uutisia! Näköjään maanantai on meidän ketjussa hyvä päivä ;*) Mikä sulla on la?

Tusina tarrasukkaparia!

Mulla pyörähtää tässä kohta käyntiin uusi rv, eli huomenna ollaan 5+0 (jos nyt olen tulkinnut nämä päivien käyttämiset oikein) ja olo on mitä mainioin. Ei väsytä, ei ole huono olo. Oikeastaan päinvastoin, olen monena iltaa ollut tosi pirteänä. Varhaisultra olisi ensviikolla.

Soisin koko jännäyslistalle plussat, tulisi elämää tuonne helmikuisten ketjuun, en ole sinne kirjautunut vielä mutta hiljaista näyttää olevan. Eli peukutan teidän koko porukan puolesta!

Miisa

En tiedä mikä mulla on...itkeä pillitin täälä töissä ahistustani ja tätä perkeleen työtä. Joko äärimmäistä masennusta ja pelkoa saapuvasta "tätsystä" tai sit jotain muuta... jotain pieniä mahatuntemuksia ja "vihlontaa" nänneissä(?)... Eli melko varmasti menkkaoireita, kun rinnat ei muuten ole arat... Mut tekis mieli mennä parkumaan varastoon - en kestä. Onneks tällä listalla on niin mukavia uutisia, että tuntuu itselläkin olevan toivon rippeitä...

Myy.

Kiitos aivan mahtavasta vertaistuesta, olen ollut ajoittain tosi ahdistunut tästä raskautumisesta ja jännä juttu, juuri silloin kun lääkäri käski olla tikuttamatta se sitten nappasi.

La olisi jotakuinkin 21.2.2009, mutta sinne on huimasti matkaa. Tänään huomasin, että tisut olivat kovasti turvoksissa, muuten ei sen kummempia oireita ai niin ja lievää pahoinvointisuutta. Soitin teratologiseen ja kysyin myös lääkityksestäni ja sanoivat, että hyvin voin jatkaa ja sitten tietysti paniikissa siitä, kun juuri ennen plussatestiä edellis iltana olin ottanut pari lasia punaviiniä ja pari kuoharia, samaisella viikolla pari-kolme tuoppia olutta ruoka ja seurustelujuomana...joka tapauksessa sanoi nainen siellä, että ei ole mitään ongelmaa, kun on vielä raskaus niin alussa.

Liliania 4+1

Ja kaikille tässä ketjussa oleville, tiedän miten raskasta se yrittäminen on ja toivon sydämestäni, että plussia napsahtaa asap jokaiselle!

Siis mahtavaa!!!! Onnea todella paljon Liliana!!! Ihanaa!!!
Voi että, tällainen luo kyllä toivoa meille muillekin, kun pitkään yrittäneilla vihdoin plussa napsahtaa!!
Ja mielenkiintoista kyllä, että toi tikuttamisen lopettaminen toi tulosta :) Voihan se olla, että teillä olisi muutenkin tärpännyt tästä kierrosta, eikös ne mahikset periaatteessa kuitenkin koko ajan parane ajan kuluessa (siis jos kaikki on kunnossa)?

Ja Tiitille iso höh!! Ei oo reilua :( Kyllä teillekin jo sen plussan soisi. Lohdutushalaus sinulle! Ihan tyhmää.

No sitten UP ja Wilma pitääkin meitä jännityksessä seuravaksi! Hui! Huima viikko kyllä meillä :)

Voi Myy-raukkaa, mene ihmeessä kaappiin pillittämään, se helpottaa.. :) No ei, pura tänne meille pahaa oloasi ihan rauhassa! Mulla on kanssa mielialat heitellyt tosi paljon, ihme kiukkukohtauksia oon saanut viime viikolla. Tosin tulee niitä muutenkin eli sinällään mitään muutosta.. Mies totesi, että jos toi on raskausoire, niin sit mä oon ollut raskaana jo monta vuotta.. ;)

Mä kirjoittelin omista "oireistani" jo tuonne Alkumeireillä-ketjuun, mutta en jaksa niitä nyt toistaa.. mutta siis oon ollut vähän kipeänä eli ne varmaan liittyy siihen. Mutta viikko pitäisi viellä odotella.. voi voi. Viime viikko meni helposti, mutta tästä viikosta taitaa tulla pitkä.. onneksi tulee juhannus väliin, silloin en ehdi käyttämään koko päivää tän asian pähkäilyyn.

Mutta kaipa se on palailtava.
Sinililja kp 21/29

Voi ihanaa ja onnea Liliania :)

Mä aioin testata vasta keskiviikkoaamuna, mutta taidan tehdä jo huomenna aamulla testin. Mullakin on täti jo viikonpäivät myöhässä. Vatsaa turvottaa varsinkin iltasin ja nännit on hirmu arat. Välillä juilii mahassa ihan kunnolla. Mua kyllä pelottaa se testaaminen totisesti, en halua sitä negaa :/

Peukkuja Hipulle, olit jättänyt itsesi pois listalta eikä me tajuttu sua jännäillä! Huijari :) Testaa vaan huomenna se plussa, varmasti se tulee jos menkat on viikon myöhässä. Jännää.

MILJOONASTI Lilianille onnitteluja!! :) Ihania uutisia..

Muillakin jännät paikat tulossa.. pidän teille kaikille peukkuja pystyssä! UP joko olet testaillut? En malta odottaa..

Täällä täti kurvasi paikalle ja yleinen alakulo sen myötä.. No, kunhan tästä noustaan, niin alkaa ensimmäinen yrityskierto. Tosin en lastaa kauheen suuria odotusia tälle ekalle kierrolle..

Viirulainen kp 1