Haaveissa vauva 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ovis tulee ensimmäisen ovisplussan mukaan, eli kun viivat ovat tasavahvat ensimmäisen kerran. toisilla voi jäädä positiiviseksi, sen takia ohjeissakin sanotaan että positiivisen tuloksen jälkeen tikuttaminen kannattaa lopettaa.

Täällä ei tule työnteosta mitään, meneillään olis kp28 ja päätin sit aamulla tehdä testin. Ajattelin et saan varmuuden ja käyn ostamassa menkkatarvikkeita matkalla töihin. Mutta toisin kävi, tikkuun ilmestyi tosi selkeä PLUSSA! En ollut yhtään varautunut, koska mähän tikuttelin tässä kierrossa ja ainoa mitä sain aikaiseksi oli yhtenä päivänä haalea viiva, eli luulin että en ovuloinut ollenkaan. No olit Hertta oikeassa, että kyllä ovistikussa näköjään haamukin tarkoittaa jotain jos muuta ei tule :) Käyn kyllä kotimatkalla ostamassa vielä toisen testin ja teen sen illalla vielä. Epätodellinen olo. Olen kyllä aivan sekaisin, kädet tärisee enkä osaa rauhoittua yhtään mihinkään...

ONNEA MIISA! Voin hyvin kuvitella ettei työnteosta tule mitään :) Onko sulla ollut mitään oireita?

Wilmalle: olen lukenut samaa kuin ohikulkijaelli, että ensimmäinen plussa ovistestissä tarkoittaa ovista ja testaamisen voisi periaatteessa lopettaa siihen. Mutta mikäs sitä varmistellessa, onhan se ihan kivaa puuhaa. Ihanaa kun miehesikin pääsee nuuhkimaan vauvan tuoksua, jospa se kuume tosiaan siitä vielä kohoaisi.

Sinililjalla on varmaan ollut kalenteri täynnä toimintaa viikonloppuna?

Mites Lilianin tilanne?

).( kp 20/27 ja kuumat aallot tulivat taas eilen :( Mitähän ne meinaa??? Jokainen kuukausi ne tulee noin viikkoa ennen menkkoja ja niistä sitten tietääkin tuloksen tässäkin kuussa. No jos jotain hyvää pitäisi ajatella niin tarvitseepahan jännätä viikko vähemmän, nyt voi vain keskittyä odottelemaan ensi viikolla alkavia kuukautisia. Onneksi päästään ensi kuussa niihin tutkimuksiin, aion kyllä vaatia selityksen näille kuumotuksille, kun kukaan ei ole aikaisemmin niihin oikein ottanut kantaa. Mieli on vähän maassa, mutta kaipa tähänkin turtuu. Onneksi on kesä ja voi mieltä parannella terasseilla...

Viikonalkuja kaikille, Miisa avasi viikon kyllä ihanilla uutisilla.

Miisalle superpaljon onnea!!!!Toivottavasti saat seuraa musta kesäkuun plussa junaan!

Toiv. ovis on ollut ti-to akselilla, sillä ne on ne päivät jolloin sitä pupuiolua on tullut harrastettua.Eilen en sitten saanut miestä enää kellistettyä...Nyt iski kauhea epätoivo siitä, että miten käy. Tuntuu, että tätä odotusta on ollut jo aivan liian kauan ja alan menettää toivon, vaikkei saisi. Lueskelin netistä, että jessica Alba on saanut tytön ja muistan se vielä kun luin, että he odottavat...Meillä on menty tjotilla jo enne sitä, eli nyt todellakin haluisin sen plussa pärähtävän!Tietty voi olla että odotus jatkuu vielä vaikka kuinka kauan ja ettei plussaa pärähdä koskaan.Eiiiii!nyt isko se piinaviikkojen epätoivo...
Mä en tiiä miten jaksan elämässä eteenpäin jos en äitiyttä saa kokea...

Mitäs hittoa keksisin, että aika kuluu nopeammin...Pakko kyl mennä treenaamaan ja päästeleen höyryjä tänään. Ei tästä muuten mitään tule.

Wilma kp20/28-30

Onnea hirmuisesti Miisalle!!! Perinteisesti tarrasukkia matkaan, että kyytiläinen pysyy tiukasti matkassa! :)

Niin, vielä tuohon ovisasiaan... Mie itse jatkoin tikutusta aina sinne asti, kun ei tullut enää mitään viivoja näkyviin. Näin siksi, koska miehän en koskaan saanut täysin samanvahvuisia viivoja, niin pakkohan se oli varmistella, kun enhän voinu tulevista päivistä tietää, et jos vaikka viivat vahvistuukin. Tai sitten ei. Tikutuksen lopetin siihen, kun viivat heikkeni selvästi tai ei tullut tikkuun enää mitään viivaa. Muistin kuitenkin aina kaikista tikuista, et minä päivänä tuli se vahvin, niin sen mukaan katoin sit oviksen. Ja oviksen seutuun kyl varmisteltiin JTP-tekniikalla...

Mut joo, periaattessa niinhän se menee, et kun tasavahvat viivat jos joku tikkuihin saa, siihen vois tikutuksen lopettaa, koska ovishan on sit plussasta 24-36 h kuluttua...

Hertta 13+2

Onnea Miisa, ihanaa!!!! Ja paljon tsemppiä kaikille muillekin jännäilijöille, toivottavsti kesäkuun juna täyttyy plussista! Oon käynyt täällä aina lueskelemassa teidän kuulumisia, hauskan timmikerhonkin olette saaneet pystyyn :D

Noa rv 9+0

Onnittelut plussasta!!

itselle välillä tulee sellainen olo, että en näe itseäni äitinä. Jotenkin tuntuu, että ei välttämättä pääse sitä onnea kokemaan - ok, pientä masennusta ilmassa...vettäkin sataa...ikääkin tulee keskiviikkona lisää...

Ihana viikonloppu takana. Yritys jäi vähän vähiin vaikka ovis...ystävien luona kun ei ihan kokoa ajan viitsi pupuilla, mutta kaikki maalit lasketaan. Ja siellä oli aivan hillittömän söpö poika (5 kk)... Miehenkin silmät aina loisti, kun hän vauvan kanssa touhusi...

Onnea Miisa!
Ja höh Tiitin kuumille aalloille :( ehkä ne tällä kertaa tarkoittavatkin jotain muuta..

Mun piti olla tikuttelematta tää kuukausi, mutta eilen sorruin.. tavaraa tuolta alapäästä on tullut selvästi vähemmän kuin aiemmin, ei oikeastaan juuri mitään. Joten eilen sitten illalla tein ovistestin ja siihenhän tuli lähes tasavahva viiva (en oo koskaan saanut täysin tasavahvaa). Ja tänään sitten jo selvästi haaleampi. Eli ilmeisesti ovis olikin jo nyt. Nythän olisi muuten ihan "oikea" aika sille, mutta mulla on pari viime kiertoa vähän venynyt, joten odottelin sen tulevan pari päivää myöhemmin. Viikonloppu on kyllä hyödynnetty, mutta yritin äsken vielä saada miestä makkarin puolelle, mutta ei tullut.. mutta riita tuli. Ärsyttää, kun saa koko ajan olla se aktiivisempi osapuoli.. täytyy varmaan vielä kerran koittaa, mutta sitten jätän vonkaamisen ja katson koska alkaa tulla ehdotteluja tuolta toisen osapuolen suunnasta..

Mutta nyt menen vähän purkamaan höyryjä salille, muuten hajoo pää.. ;)
Sinililja kp 14/29

Täällä vatsassa nippailee siihen mallin, että taitaa tätsy olla tuloillaan. Ei mitään oireita. Ainahan mua väsyttää ja viluttaa. Onnea mielettömästi Miisalle, ihanaa kun saadaan tänne ketjuun plussia.

Joku kyseli, että mikä on parisuhteen laatu. me ollaan kihloissa ja naimisiin mennään jos mennään. Ei ole mulle mitenkään tärkeä juttu, mutta ehkä lapsen kannalta, jos sellaisen ylipäänsä ikinä onnistuu saaman, se olisi fiksua.

Tää menkkoja edeltävä viikko on kyllä koko kierron henkisesti rankin, toiveet on korkealla ja aina putoaa entistä kovempaa....

Kiitos paljon onnitteluista ja tarrasukista. Tunteiden kirjo on kyllä ollut melkoinen tänään. Nyt kun aivot on saatu päästettyä irti oireita tulkitsemaan niin melkoinen turvotus on iltaa kohden tullut, ja rintoja mulla on aristanut muutaman päivän. Alavatsalla ei oikeastaan ole mitään tuntemuksia, outoa kyllä kun luulin että olisi enemmän oireita.

Sinililjalla ja Wilmalla on kyllä hyvä tuo taktiikka mennä päästeleen höyryjä salille..mä olisin varmaan kietoutunut sohvan nurkkaan herkkujen kanssa. Tosin joskus on kyllä sellainen olo että tulee lähdettyä tosi reippaalle kävelylle jos oikein sapettaa. Niin ja salin jälkeen teillä on voimakas olo niin ei muuta kuin miestä rinnuksista kiinni ja petiin ;)

Liliania, toivotaan oikein paljon että sun nipistelyt tarkottaa ihan jotain muuta kuin menkkoja, jaksamista ja peukutusta lähetän sinun suuntaan!

Ai Myy on samaan aikaan linjoilla :) Mä roikun täällä odottamassa että TN alkaa :)
Tein joo toisen testin, se aamuinen oli Clearbluen digitaalinen, siinä selkeä plussa ja tänään töiden jälkeen apteekin Acon EarlyDetectionilla sanoisinko selkeä haamu (ei siis niin punainen viiva kuin testiviiva, mutta selkeästi toinen viiva kuitenkin) ja olin kuitenkin juonut töissä teetä ja aika paljon myös vettä ennen kotiin lähtöä.

Niin joo sitä piti Myy sulle jo tohon aiempaan kommentoida että sun mies kuulostaa yhtä lapsirakkaalta kuin mun. Jotenkin hellyttävää on ollut huomata kuinka mies tykkää lapsista ja eläimistä myös.

Ohhoh...ihania uutisia odottamassa täällä. Onneksi olkoon Miisalle ja tarrasukkia lähetän minäkin ja kovasti myös peukkuja kyytiläisen matkassa pysymiseksi.
Ja tervetuloa uusille (Myy+Liisaleena) vain minunkin puolestani. Oma aika on mennyt niin totaalisesti rakennuksilla etten ole ehtinyt edes konetta kotona avata ja nyt olikin hirvittävä urakka kahlata kaikki teidän viestinne läpi. Niin totaalisesti olen uppoutunut raksahommiin, että nyt vasta tietoisuuteen herää ajatus lähestyvästä täti-ajasta. Ei olla tässä kuussa päästy pupuilemaan kuin muutaman kerran ja nyt tietty sormet ja varpaatkin ristissä että nuo kerrat olisivat osuneet edes osittain oikeeseen saumaan.
Lauantaina kävi kaveripariskunta pikku tytön kanssa raksalla ja mieskin totes et oishan tollanen kiva meilläkin. Juu....samaa mieltä olen minäkin =)
Ensimmäistä kertaa muuten pitkään aikaan, mulla ei ole mitään merkkejä lähetyvästä tädistä. Yleensähän tässä vaiheessa jo viluttaa ja vituttaa....tai no ruoka maistuu kyllä tavallista paremmin ja viikonloppuna lensi tavarat käsistä kun suutuin teippirullalle =)=)=)
Mun täytyy kyllä häpeillen tunnustaa, etten oikein sovi teidän "Timmit mammat" -urakkaanne. Raksalla meinaan tulee syötyä kaikkea mahdollista ja illalla sitä väsyneenä+nälkäisenä mättää suuhun rasvaista ja täyttävää ruokaa vatsan täydeltä =(
Eli sitä mukaa kun telaihdutte/kiinteydytte niin minä tyttönen leviän. Toivottavasti mahdun uuden kämpän ovista sisään vielä kesän loputtua.
No niin, nyt lopetan romaanin ja painun pehkuihin.

Miisalle onnittelut plussasta!! josko se plussapuhuri nyt iskisi oikein urakalla tähän ketjuun... toivotaan niin :)

ja utelias pahalainen, sun "oireet" kuulostaa jo hyvälle jos hermot meinaa mennä teippirullaan.. josko se tietäis jotain erittäin hyvää :) ei oo enää kovin montaa päivää niin saadaan tilanteesees selvyys :)

plussatuulia puhallellen Mi-iu (rv35+6)

Hah, arvatkaa vaan meninkö sinne salille.. noup. Mutta saatiin sentään "sovintoseksit" aikaiseksi illalla, joten nyt sitten vaan odotellaan. Taas. Meinasi ahdistus iskeä, kun se ovis ilmeisesti olikin pari päivää aikaisemmin ja tuli sellainen olo, että nyt ei ole tehty kaikkea.. mutta nyt on, joten loput on sitten (taas..) jossain muissa käsissä. Köllöttelin varmuuden vuoksi illalla pitkään tyyny pepun alla sängyssä lehteä lukemassa.. luulisi nyt pikkukavereiden löytävän perille! :)

UP:llä on kunnon projektit siellä käynnissä! Tsemppiä kovasti työmaalle, molemmille ;) Mä oon päätynyt siihen, että paras merkki raskaudesta on oireettomuus, joten peukut pystyyn vaan.

Hitto, kun tuli sateista. Toisaalta hyvä, niin ei harmita niin paljon kun pitää istua töissä. Mutta pyöräilyn jouduin unohtamaan. Pitänee nyt sitten tänään raahautua sinne salille. Tää mun timmiysprojekti uhkaa pahasti jäädä vaan puheiden tasolle.. pitää koittaa siis tehdäkin jotain.
Mutta nyt on pakko jatkaa töitä, plääh. Mulla kestää aina aamuisin tosi pitkään ennen kuin pääsen vauhtiin. Sitten iltapäivällä olisi hyvä työvire, kun pitääkin lähteä kotiin..

Sinis kp 15/29

Vau!! Upeita uutisia täällä..ONNEA MIISA IHAN HIRMUISESTI! Käythän sit meille kertomassa raskauden edistymisestä, jookos? Minä kävin sunnuntaina katsomassa "lastani". 3 viikkoa vanha on musta labukkapojuni nyt. Todella söpö,paksu pallerohan se on :) En millään jaksais oottaa heinäkuuhun kun poju kotiutuu silloin. Niin ja kait ne limat oli sit mulla ovislimoja kun järjetön särky oli oikealla alavatsassa seuraavana päivänä. Miestä kyllä kaatui kolmena päivänä ;) Toivottavasti tuotti tulosta. En oo kyllä aiemmin noin selkeästi ovista itseltäni bongannut. Niin ja Sinikselle kommenttina että kyllä se sovintoseksi on niin parasta..

Hyvä Sinililjalle ovisviivoista ja sovintoseksistä :) Ja kärsivällisyyttä odotteluun, pitkät kaksi viikkoa edessä... Onneksi välissä on juhannus joka varmaan katkaisee odotusta. Mulla on aina samanlaisia ahdistuskohtauksia jos ei voi olla varma oliko ovis milloin ja miten tuli hyldynnettyä. Mutta takuulla olette parhaanne tehneet tässä kierrossa, ettekös menneet aikalailla jtp-taktiikalla?

Utelias pahalainen vain ahertaa raksalla... Olet varmasti pystynyt unohtamaan vauvakuumeen ainakin hetkeksi. Oireeton loppukiertohan on hyvä merkki, useinhan ne oireettomat juuri plussaa ja vielä sellaisissa kierroissa joissa ovat olleet täysin varmoja ettei mitään mahdollisuuksia ole :)

).( kp 21/27 ja hikoilua ja palelua iltaisin vuorotellen. Voihan sitä toivoa että olisi jotain muuta, mutta aika varma olen että kk alkaa ensi viikolla. No ehtiipähän viikossa vähän valmistautua niihinkin. Itse kotilääkärinä ajattelin että johtuisivatkohan hikipuuskat laskevista hormonitasoista? Niistä kai ne vaihdevuosissakin johtuu. Toisaalta ei hormonitasojen pitäisi laskea jo 5 päivän jälkeen oviksesta... Eriskummallista.

Mukavaa tiistaipäivää kaikille.

Ja onnittelut Prätkämimmillekin oviksen hyödyntämisestä, et jättänyt ainakaan mitään sattuman varaan kun varmistelit kolmeen kertaaan :) Jospa selvä ovis olisi hyvä merkki. Plussatuulia sinulle. Ihanaa kun olet koira-vauvasikin nähnyt, on ne vaan niin suloisia... Taipuiko miehesi nimeen jota olit kaavaillut?

Niinpä, tädin tuoma pettymys on helpompi sietää, jos tietää, että on ainakin itse tehnyt kaikkensa. On meillä rankkaa, ensin ahdistusta tädistä, sitten ahdistusta oviksesta, sitten taas tädistä jne.. :) Mutta nyt on taas hyvä fiilis, eipä voi mitään jos ei tärppää. Meidän jtp-taktiikka ei ihan onnistunut, ensin tuli työmatka sitä sotkemaan ja sitten toi aikaisempi ovis. Mutta melkein onnistui, nyt tuli vaan pari päivää putkeen tuota seksiä.. tosi harmi! ;) Että mitä tästä opimme? Ei kannata tehdä liian tarkkaa seksikalenteria, koska siitäkin tulee vaan ahdistusta.. ;)

Joopa joo, ei oikein suju tämä työnteko tänään.. ravaan täällä kurkkimassa vähän väliä ja koitan siinä sivussa saada jotain aikaiseksi.. mutta meneehän se päivä näinkin! :)

Niin, muakin kiinnostaa Prätkiksen vauvan nimitilanne? Ootteko vielä päässeet yhteisymmärrykseen?

Joo.. nyt on tosiaan hyvä fiilis siitä, että ovis on bongattu. Ja sit että se oli "oikeeseen" aikaan ja vielä että sain miehen kellistettyä niin moneen kertaan. Anteeksi törkeyteni, mutta oli "vanhuksella" paikat kipeinä kun ei ole tällaiseen pupuilun määrään tottunut ;)

Koiravauvan nimi on lähes varmasti Frodo. Väsytystaktiikka on purrut. Mieheltäkin lipsahti eilen illalla että pitäisi saada portit portaisiin tehtyä ennenkuin Frodo tulee kotiin. :)

Joo, on tosiaan "helppoa" tämä vauvan saaminen, kun joka välissä ja joka asiasta pitää ahdistua ja stressata. Joskus olen vauvoilla nähnyt paitoja joissa on teksti: rakkauden hedelmä, sanoinkin miehelle yhtenä iltana, että jos joskus saadaan vauva painatetaan sille paita: kovan työn tulos...

Hyvä prätkis että väsytystaktiikka toimi ja sait nimettyä koiran halusi mukaan! Frodo on kiva nimi. Milloin saatte hauvelin kotiin?

Eipä mullakaan työnteosta taida mitään tulla. Joten lähden lounaalle. Palaillaan.

Tiiti: Kovan työn tulos-paita olis varma myyntihitti! :) Joka väreissä sellaista...

Avaudun teille munkin ovis-limoista... Ehkä vähän jopa lisäs ahdistusta...että onkohan nyt tehty kaikkemme ovis-ajan hyödyntämiseksi. Eilen illalla kysyín mieheltä, että mitä se tuumais, jos kertoisin, että saattaisin olla halukas vielä... Mies siihen, että koska mennään? Jalista tuli telkusta, joten mies sanoi: tulen ihan kohta sänkyyn...mä sit siihen, että ok, menen räpläämään itseni kuntoon.. Ja naurettiin, että on se hyvä, että ainakin huumori on suhteessa pysynyt. Mut siinähän lopulta kävi niin, että mulla oli huono olo enkä kyennyt!!! Mietin, että hyvältähän se "lopulta" tuntuu, mutta ei sitten ollutkaan fiilistä ja mieskin oli valmis nukkumaan.

Myy "joka maali lasketaan" (sopii näin EM-kisojen aikana...heh, heh)

p.s. työnteko ei täälläkään maistu...