Haaveissa vauva 21

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johkuliini (ei kirj.)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tsemppiä Liliania oviksen metsästykseen!!! bdbdbd
Niin, ihan varmasti tuntuu masentavalta, et miks toisilla sit noin äkkiä tärppää ja itellä ei... Voimia kovasti! Toivotaan, että bongaat oviksen hyvin ja saatte hyödynnettyä tehokkaasti ;)

Mulla kans alkaa nyt oviksen metsästys. Saa nähdä tuleeko tikkuun vielä mitään, tuskinpa näin aikaisin kuiteskaan. En tiiä mistä nyt tuulee, mutta on ihan hirveen epäuskoinen olo tähän hommaan. Oon jo ennakkoon asennoitunut että ei se kuiteskaan tärppää, tai että koko ovista ei edes tule. Toivottavasti oon pahasti väärässä.

Prätkämimmille kovasti haleja ja jaksamista! Varmasti on kauhean rankkaa :(

Onneksi on viikonloppu ja toivottavasti se oviskin sieltä löytyy :)

Jee, täällä on alkamassa oviksenbongauskausi! Kovasti tsemppiä teille, eiköhän ne o:t sieltä löydy!

Voi sinua Prätkämimmi! Mutta ihan oikean päätöksen varmasti teitte, parempi koiraherrankin kannalta näin, kuin väsyneenä ja sairaana jatkaa elämää. Jaksamista kovasti! Ei ole helppoa luopua rakkaasta ystävästään. Mun koiran nukuttamisesta on jo yli kuusi vuotta ja vieläkin välillä sitä muistellessa meinaan herkistyä.

Minulla alkaa nyt piinaviikot.. voitko aika mennä vähän nopeammin? Vielä viikko pitäisi jaksaa kärvistellä.. katsotaan miten käy.

Mukavaa viikonloppua!
Sinililja kp 20/28