Haaveissa Vauva 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me voidaan kohta kutsua tätä ketjua PCO-tyyppisiksi tyypeiksi.. muakin harmittaa, kun en tajunnut tarkemmin kysyä siitä. Gyne vaan totesi, että ei siitä ole haittaa. Kun kysyin sitä, että jos sen oviksen bongaa testeillä, niin kuinka todennäköisesti se munis oikeasti myös tajuaa irrota sieltä, niin oli sitä mieltä, että kyllä se irtoaa. Joten oon nyt sitten pohtinut, että irtoaako sieltä toisesta mitään vai oonko kohta kuluttanut loppuun sen normaalin munasarjan tavarat.. Koska olen kuitenkin ainakin kuvitellut löytäväni oviksen lähes joka kuussa. Toivottavasti en.

Myy: kyllä tää gyne sanoi, että vuoden jälkeen on hyvä tsekata tilanne tutkimuksilla, mutta kuulemma on ihan normaalia, että raskautuu vielä sen jälkeen ilman hoitoja. Ja sanoi, että moni on tullut raskaaksi juuri ennen hoitoa (inssistä puhui) tai sen jälkeisissä kierroissa. Eli vaikka on kait sitten "normaalia" yrittää puolitoista vuotta, niin silti se kyllä suositteli niitä tutkimuksia vuoden jälkeen.

Mun pitää vissiin koittaa keksiä tälle illalle jotain erityistä virikettä, koska eilen oltiin liian puhki, jotta mitään järkevää olisi saatu makuuhuoneessa aikaiseksi.. Ehkä jälki-istunto voisi toimia, ihan loistava juttu! :DD Mä en kanssa nyt uskalla kamalasti hehkuttaa sitä "mahtavaa munarakkulaa", koska mies selvästi vähän hermostui siitä.. kysyttyään ensin, että mikä se on.. No, ehkä se siitä, on tässä vielä pari päivää aikaa. Ärsyttävää, kun itselle tulee sellainen "nyt on pakko onnistua ajoituksessa"-olo.. ei kivaa. Mutta kun se mahtava munis siellä huutelee niitä pikkukavereita, niin pakkohan se on toimia.. :)

Ihanaa, että meitä on monta samassa junassa! Tai toisaalta ei siis ollenkaan ihanaa, mutta ymmärtänette pointin ;) Voi kunpa se kesäkäärö nyt odottaisi meitä kaikkia.. Tahtoo sellaisen!! Ja teille kanssa!!

Sinis kp 12/28

Tytöt, tytöt, tehän saatte mut punastumaan!!!! ;)

Tää ketju on niiiin paras! Hyviä tyyppejä täällä. Itsekin repesin täällä töissä tuon Wilman jälki-istunto jutun kohdalla. Konstit on monet! :D

Sanotaan että surutyö joko erottaa tai lähentää parisuhteissa. Meillä onneksi taisi käydä tuo parempi vaihtoehto. Löysin jörö-ukostani yllättävän helliä-huomaavaisia-lohduttavia-puolia joita en tiennyt olevan olemassakaan. Tämän läheisyyden ollessa näin pinnalla nyt, olisi voisi kuvitella että peitot olisi pöllynneet nyt makkarissa. (kun vuoto ONNEKSI jo näyttää loppuneen ja olo ihan ok). Mutta ei. Lääkärin määräyksestä tässä tapauksessa ei oo peuhattu. Pitäis näet ehkäistä (!!!!) kunnes veren Hcg (???) arvot nollaantuneet, ja emme ole saaneet aikaiseksi käytyä kortsuostoksilla.... Aika ironisia piirteitä muuten tässä hommassa. Enpä olis uskonut että joku kaunis päivä odotan verikoetuloksia joissa TOIVON ettei olis (enää) raskaushormoonia. Saati että missään tilanteessa aloittaisimme ehkäisyä ennen kuin se perheenlisäys olisi saatu. No, jos nuo hormoonit siis olis pudonneet, päästäis jatkamaan yritystä ja lupaan teille että peitot pöllyää!!!!!

Myy: Mulla muuten tää ensimmäinen tärppi kävi just lomalla, kun en kytännyt kiertoja tms. Eli +++++++ vaan sinnekin päin.

Liisaleena: Olin itsekin AIVAN varma että menkat alkaa kun tärppi kävi. Kaikki samat oireet, tissikipujen häipymiset jne. Ja silti onnisti, ja vaikka ikävästi kävikin, niin todistettavasti kuitenkin raskaana olin ja alkuun oireita myös sitten vähän ilmeni plussan jälkeen. Vasta sit joskus rv6 olis ehkä pitänyt tajuta että oireiden häviäminen ei välttämättä tiedä hyvää. Ja siitäkin tosi moni odotus puolella kirjoitti etteivät olleet oireilleet/oireet hävinneet raskauksien aikana.
Summa summarum; vaikka turhien odotusten luominen itselleen on niin helppoa ja niin petollista, itse opin sen, että ei-tärppiä-kierroissa minulla on ollut paaaaaljon vahvempia r-oireita kuin tärppi-kerralla.

Terv: Vilukisu joka taitaa myös yllättää miehensä uudella (saparo-)kampauksella illalla... ;D

ps. G1: en ole käyttänyt ovistestejä, en digejä enkä taval.

Voi hitsi kun nauratti Wilman viettelykset ja Siniksen mahtavat munarakkulat. Konstit on monet...

Sinililja: miten se nyt meni... Gynesi sanoi, että jos ovistikuilla bongaa oviksen, niin munasolu silloin todennäköisesti irtoaa? Ja näistä irronneistako vain joka neljäs olisi 'hyvä' munasolu? Aika rankat lukemat.

Tulin maksamaan laskuja ja täältä taas löysin itseni.. :)

Lumis: Näin se gyne mulle sanoi, kun nimenomaan tuota irtoamisjuttua kysyin (koska oon oikeastaan joka kk löytänyt tikuilla oviksen). Puhui kyllä vahvasti sen digitaalisen o-testin puolesta ja oli sitä mieltä, että jos sillä plussan saa, niin kyllä hyvin todennäköisesti se munasolu silloin myös irtoaa. Ja tosiaan kehoitti tekemään testin aamulla toisesta virtsasta ja olemaan yhdynnässä samana iltana ja mielellään vielä seuraavana aamuna plussan jälkeen. Sit olis kuulemma jo liian myöhäistä. Tai ainakin epätodennäköisempää. Ei tule kyllä meillä arkiaamuina sekstailut onnistumaan..

Ja lukemat oli tosiaan karut. En kyllä millään haluaisi tuohon uskoa, että minunikäiselläni vain kolme munasolua vuodessa olisi ns. hyviä yksilöitä ja muissa olisi kromosomi- tms.vikoja (ts. eivät hedelmöity tai kiinnity). Mutta tällaista mun gyne puhui ja väitti, että tutkimustulosten mukaan näin olisi. Ei hyvä ollenkaan. Mutta kieltämättä se puhuisi kyllä sen puolesta, että raskautuminen voi ilman vikojakin kestää pitkään. Juuri eräät ystäväni saivat vauvan puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen ja ilman mitään hoitoja. Että ehkä täällä notkutaan vielä pitkään..

Vilukisun asennetta kyllä ihailen minäkin! Ja kieltämättä aika absurdi tilanne teillä.. toivotaan, että käy kuten Hertalle ja arvot ovat tippuneet ja teidän selibaatti päättyy juuri sopivaan o-aikaan ;) Siellä ei taideta kyllä mitään saparoita enää kaivata! :)

Liisaleena, mä kävin nyt yksityisellä. Jos mitään ei tässä syksyn aikana ala tapahtumaan, niin sitten eteenpäin. Ehkä kyselen silloin julkisen tilannetta.

Tiitin pohdinnat HUPS-raskautujista on aika osuvia. Vaikka tietysti kuvittelin tulevani heti raskaaksi, olisi se ehkä kuitenkin ollut pieni shokki (varsinkin mun miehelle), jos se plussa raskaustestiin olisi heti samassa kuussa tipahtanut.. Mutta haikaralle tiedoksi, että ei me enää mennä shokkiin, saa jo tulla!!! Se Vilukisun "etsimme vauvaa"-ilmoitus taisi muuten ainakin hetkellisesti toimia, pitäisiköhän pistää uusia anomuksia vetämään? ;)

Piti mennä salille, mutta taidan kellahtaa sohvalle..

Sinis

G1: se clearblue on tosi kallis, mutta ajattelin kokeilla. Sitä mun gyne suositteli. Ja sanoi, että heti kun plussa tulee, niin testaus seis ja hommiin!

G2: Sanotaanko näin, että pääkaupunkiseudulla ollaan :)

Huomenta!

Kiva kun on näin paljon tullut viestejä, täällä onkin paljon väkeä samassa vaiheessa. Onnea vaan Sinis siitä isosta munarakkulasta :) Voin vain kuvitella, kuin mun mies järkyttyisi tuollaisesta tiedosta, kun tämän kuun vahva viiva ovistikussakin meinasi saada aikaan suorituspaineita. Huom. meinasi :) Pitää tosiaan välillä keksiä vähän piristystä tuonne vällyjen väliin, mutta ei siitä sen enempää ;)

Arvaatkaa mitä, tissioireet on palanneet.. Outoa. Mutta jännäyspäivä onkin oikeastaan vasta lauantaina.

Mulla oli jotain muutakin kommentoitavaa, mutta pääs jo unohtumaan…
Niin joo, noista stressaamattomista kierroista - mullakin oli jonnin aikaa tuossa kesällä etten pitänyt kirjaa kiertopäivistä ja oli hirveesti muuta ajateltavaa ja oikein stressitöntä. Mutta eipä niistäkään kierroista mitään tulosta syntynyt… Uskon kuitenkin, että stressaaminen ja "pakkoseksi" ei ole oikein hyväksi, mutta onhan se parempi kuitenkin kuin ei seksiä ollenkaan. Ymmärtääköhän mun sekavia sepustuksia kukaan :)

G1: Clearblueta aattelin minäkin kokeilla, googlasin sitä ja löysin ihan hyviä kokemuksia
G2: Keski-Suomesta

Huomenta! Ai kauheeta kun tuli paha mieli aamulla kun luin Ville Pusan nuoren vaimon kuolemasta, niillä kun vielä oli ihan pieni tytär...Elämä on niin epistä!!!Pisti kyllä miettimään, että mikä on koko homman nimi...??

Eilen illalla taas iski sellainen epätoivo ja itkukohtaus....Vituttaa kun ei onnistu tää lapsen "teko" enkä oo edes vaimo tai kihlattu...Tuli sellainen fiilis, et oonko mä niinku joku kämppis vaan? Kiukuttelin kun 4-vuotias kakara, mutta sellasta tää nyt on...Mies lohdutteli ja lupaili, että saan varmasti kaiken haluamani aikanaan, mutta ei kai se nyt mua lohduta kun mä haluan kaiken nyt heti!!! Nyt sitten kun tuon uutisenkin luki tuolta lehdestä niin pisti miettimään, että mistä kaikesta sitä valittaakin...Huoh.

Tänään on onneksi se ultra taas. Aion nyt kysyä kunnolla, että mikä on munarakkuloiden status ja milloin arvelisi et ovis on. Varmuuden vuoksi pitää varmaan koettaa päästä jälki-istuntoon tänään...:) :)

Stressistä ja sen vaikutuksista raskautumiseen puheenollen, tässä linkki juttuun jossa aiheeseen vastaa psykologi. Mua ainakin helpotti lukea vastaus...http://www.verkkoklinikka.fi/verkkolaakarit/kysymys/2033283
Toki uskon, että on parempi koettaa olla stressaamatta yrityksen ja odotuksen aikana, ihan oman itsensä takia, mutta kuten kaikki tiedämme se ei aina ole mahdollista kun se toive kytee aina takaraivossa. Joidenkin on helpompi olla ajattelematta asiaa ja toisten vaikeampi.

Mitä mieltä olitte BB:stä??Ihan törkeitä tyyppejä siellä...Vars. se Minna oli kyl niin nolo...Häpesin niin paljon niiden julkisuudenkipeiden junttien puolesta, että...Varmaan pakko alkaa seurata sitä ainakin joskus. ;)

Wilma kp12/30

Ok Sinis, täältä pesee viestiä Haikaran vauvanvälitystoimistoon:

Etsimme sinua oma rakas lapsemme!
Ulkonäölläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä, mutta toivoisimme että pysyisit kiltisti äidin masussa ensimmäiset 9 kuukauttasi ja jatkaisit sitten kasvuasi terveenä ja onnellisena kanssamme!
Tarjoamme sinulle turvallisen ja rakastavan kodin sekä aktiivista elämää sekä mahdollisuuden matkustella ja kokeilla uusia asioita vanhempiesi kanssa.
Vanhemmat vapaat heti, otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen mahdollisimman pian!
Ps. Tuplaviiva raskaustestissä olis kiva! ;)

pps. Herra Haikara: Ei meilläkään mentäis enää shokkiin, korkeintaan onnesta!

Halit vielä Wilmalle jonka kanssa onnistuttiin lähettämään viestit yhtä aikaa!
Ei missään oo ikinä luvattukaan elämän olevan reilua, mutta kieltämättä joskus edes saisi aurinko paistaa risukasaankin...
Vilukisu

Täältä kans Haikaralle viesti!!!!Laitetaanko joukkovetoomus sille niin voi sitten samalla reissulla "tuoda ne vauvat" kaikille??

Vilukisu: Elämä on...niinhän se vähän on. Ei tee hyvää lukea moisia uutisia kun on muutenkin herkässä mielentilassa 24/7, mutta tosiasiat pitää myös kohdata. Täältä voi tulla lähtö milloin vain....ja voi olla ettei lasta siunaannu koskaan. Koetan nyt miettiä muita asioita kun näitä henkimaailman asioita, tulee vain ahdistus...

Nyt kaikki hoitoprosessin aloittaneet/tahkoojat pää pystyyn, katse eteenpäin ja seksikkäitä ajatuksia!!!!Jotkut pääsee helpolla ja jotkut menee aina vaikeimmen kautta vaikka läpi harmaan kiven. Näytetään niille!!
(En tiiä mikä ihmeen tsempitys puuska toi oli...mutta mä ainakin tarviin nyt vähän boostia tähän päivään...)

Onnea Liisaleena tissioireista! :) Musta vaan tuntuu, että mulla on nykyään tissioireita koko ajan läpi kuun.. eli en kyllä enää luota yhtään mihinkään oireisiin, sen verran mahtavia olen saanut aikaiseksi ihan tyhjästä.

Munarakkulan statuspäivitys: tänään sitten pärähti plussa ovistestiin. Voi hitto, olisi tullut vasta huomenna.. mun hyvin alkanut jtp-taktiikka tyssäsi tiistai-illan väsymykseen. Eilen kyllä lempeä harjoitettiin, mutta se gyne kehoitti olemaan samana iltana ja seuraavana aamuna plussasta, niin pitääkö tänäänkin sitten mennä jälki-istuntoon?? Ja huomenna aamulla kans?? Tai siis ihan mielellään menisin, mutta pelkään vaan, että mies kohta stressaantuu. Vai uskaltaisikohan sitä jättää hommat huomiseen? On tääkin touhua, kun pitää etukäteen suunnitella näitä hommia.. ei oo tervettä puuhaa! :)

Voitais tosiaan pistää joukkoadressi pystyyn haikaralle, josko joukkovoima olisi tehokkaampaa.

Kiitos Wilma tosta linkistä, ihan kivaa lukea vaihteeksi tuollaista. Mä huomaan, että vaikka kuinka olisi muuta puuhaa ja ajateltavaa, niin kyllä sitä väkisinkin näköjään alkaa ovisaikana luomaan päässään seksikalentereita ym. muuta järkevää.. Että koita siinä sitten ottaa rennosti! :)

Ai että BB:stä pitäisi muodostaa mielipiteitä? Mä katsoin eilen vaan osan niistä asukkaiden taloon menosta ja ihmettelen kyllä, mistä hitosta ne on sen sakin sinne löytänyt?? Haetaanko siellä nyt tarkoituksella jotain kunnon äksöniä, kun ne kaikki kertoivat olevansa tosi bitch ja harrastavansa seksiä joka välissä eri tyyppien kanssa? En tiedä pystynkö tai edes haluanko sitä alkaa seuraamaan, kun mulle iskee aina niin suunnaton myötähäpeä muiden puolesta.. Ehkä joudun välillä vilkaisemaan.

Tsempityspuuskat ovat aina teervetulleita! Hyvä me!!

Sinis, jonka täytyy kyllä tehdä nyt töitä :(

BB:sta mielipiteitä... En oo aiempia tuotantokausia katsellu kuin satunnaisesti. Eilen katsoin ne jaksot mitä tuli, ja oli kyl välillä pakko hiljentää tv kun en kestänyt kuunnella niiden lauluja/juttuja. Todellakin myötähäpesin!!!!!
Saas nähdä rupeaako tuotakaan sit seuraamaan, tuskin ainakaan päivittäin.

Ihan loistava linkki Wilma!

Mä en katellut ollenkaan BB:tä. Aikaisemmista kausista oon nähnyt pätkiä, yleensä onnistuin muuttamaan pois kaapeliverkosta just sarjan puolivälissä. Lööpeistä päätellen melko kirjavaa porukkaa ovat löytäneet sinne tänä vuonna. Vai voiko sanoa kirjavaa jos kaikki ovat keskenään homogenisesti suuntautuneita tiettyihin asioihin.. Sanotaan sitten värikästä.

Vai niitä töitä. Joo-o! Ite oon jotenkin rauhottunut sen eilisen ultran jälkeen. Saas kattoo mitkä fiilikset on muutaman tuloksettoman clomikierron jälkeen (olen siis päättänyt käyttää ne?). Ja toden totta, nää mielialat sahaa ei päivittäin vaan tunneittain. Illalla tai jopa iltapäivällä voin olla taas hormoromahduksen partaalla. Mut koitetaan tsempata =)

Sinis, eiks teidän pitäis lääkärin määräyksestä harrastaa lempeä tänään illalla sekä huomenna aamulla?

Peukkuja Liisaleenalle ihan hulluna!

Miten Myyn eka duuniviikko etenee? Loppu häämöttää jo? =)

Hei viisaat kertokaahan mulle, saaks siihen digiovislaitteeseen lisää niitä testejä vai maksaako se aina sen melkeist 40 euroo per kierto? Mulla se kierto sen verta säännöllinen että veikkaan et useemman kerran saan tikkuun pissiä ennen kun/jos mitään bongaan.. Pitäiskö vaan ostaa niitä tikkuja, tulis halvaks..

T. Miini

Ps Lisätkää joukkovetoomukseen, jos siinä olis voimaa ja kuuluis ylös paremmin :)

Ollaan kyllä tyypillisiä naisia...:) Välillä kirotaan ja puhistaan masiksessa ja kohta taas tsempataan. Hyvä me, oikeasti! Sitähän se on - tärkeintä on, että jaksetaan nousta kerta toisensa jälkeen. Maailma lyö välillä lyötyä ja elämä tuntuu epäreilulta paikalta. Kyllä mä suurimmaks osaks ajasta olen onnellinen, mutta antaa pienen ikävän sivumauan onneen tää jatkuva epäily ja ahistus. Mut hitto...ei ole mies vielä kyllästyny ja vaikuttaa ihan onnelliselta, että kai mä osaan asioita oikeinkin tehdä ;)

Töistä sen verran, että mä voisin alkaa edustusvaimoksi :)...että niin kivasti menee. (mut mä oon huomannu, että vaikka kuinka valitan ja ahistaa, niin näin sitä vaan viikot menee, eikä sitä vieläkään olla hourulaan jouduttu ja oikeasti mulla menee ihan hyvin. Ehkä tää ei ole sitä mitä haluan tehdä koko loppuelämän, mutta...)

BB:sta... Olen kahta edellistä kautta jonkun verran silmäilly...ja viime syksynä meillä jonkun Canalin paketin mukana tuli 24/7... Siis täytyy myöntää, että nyt ovat kyllä onnistuneet henkilövalinnoissaan mikäli kohuotsikoita haluavat repiä ( ja sitähän ne just haluaa). Pari "homoa", hutsua, elähtänyt keski-ikäinen nainen, poliitikko, bitch ja naistenmies ++...ja suhdesoppa on valmis. Voi sitä myötähäpeää... Myönnän kyllä, että kyseisellä ohjelmalla on koukuttava vaikutus, mutta liika on liikaa... Siis niinku mikä siinä on...unohtaako ne ne kamerat heti...vai miks ne on niin estottomia...hyvä tumputtaa kaveria ekana iltana porealtaassa... Äiti saa taas olla ylpeä tyttärestään! :)

Kalliilta kuullostaa nuo digi-digi-laitteenne...

Uusitaanpas tuo hakemus tässä ja nyt...

Hei sinä pieni ihmisen alku! Haluaisitko tulla elämään kahden hassun, vauvarakkaan aikuisen kanssa. Saisit isäksesi ihan huippumiehen, jolle jalkapallo ja Neil Youngin musiikki on lähellä sydäntä. Äitisi olisi pieni, mutta pippurinen, joka on välillä ihan höpsö. Tule sellaisena kuin olet. Merkillä ei väliä. Meille olisit niin rakas.

p.s. olemme opetelleet Nanny Frostilla vanhemmuudenoppeja, että ei ehkä oltas ihan tumpeloita...:)
p.p.s. emme menisi shokkiin, mutta olisimme onnesta sekaisin...

No, niin...kuulitkos haikara...sen vauvan saisi toimittaa jo...KIITOS!

Ai, niin Wilmako olit popsinut liikaa kaikkea vitamiineja...? Itse tällä hetkellä käytän vain kalaöljykapseleita, kun muuten olen ihan liian väsynyt...ja ne **keleen multitabsit aiheuttaa finnejä. ( tähän ihoasiaan muuten, että "en kestä!!" Korresit on ihanan tuntusia ja iho tuntuu hengittävän, mutta näppyjä tulee...selkään...naamaan..decoltee alueelle...)

Myy.

Alkuperäinen kirjoittaja M':
Hei viisaat kertokaahan mulle, saaks siihen digiovislaitteeseen lisää niitä testejä vai maksaako se aina sen melkeist 40 euroo per kierto? Mulla se kierto sen verta säännöllinen että veikkaan et useemman kerran saan tikkuun pissiä ennen kun/jos mitään bongaan.. Pitäiskö vaan ostaa niitä tikkuja, tulis halvaks..

Siihen laitteeseen ei tosiaan saa mistään lisää niitä tikkuja vaan joka kerta pitää ostaa uusi pakkaus. Olen jostain kuullut huhuja että ulkomailla olisi myytävänä laite johon ostetaan vaan tikkuja, mutta meidän suomessa pitää tyytyä kertakäyttöiseen :( Kallistahan tuo on, mutta menee sitä rahaa turhempaankin (nimi. eilen shoppailin melkein 300 euroa)

Heh,
mä koukutun helposti kaikenlaiseen hömppään ja täytyy myöntää, että BB:tä on tullut katottua :) Ei oo kyllä välttämättä sellanen asia, mitä kauheesti mainostan kylillä :) Eihän sitä kukaan muka oikeesti seuraa mutta kaikki kuitenkin tietää uusimmat uutiset ja missä mennään :) No niin nyt tuli hymiöyliannostus. Ootan kyllä innolla, että mitä kaikkea tämän kauden aikana vielä tapahtuukaan, kun ekan illan aikana jo tuli seksiä ja kännäilyä… No, ei meillä sentään sitä 24/7 kanavaa ole eikä tule. Anopilla kyllä oli se viime vuonna, tuli jonkun kanavapaketin mukana. Ei niitä sieltä ollut kiva kattoa, nehän tuntu ihan normaaleilta ihmisiltä siinä kun ei oltu leikattu kokoon hulluimpia juttuja.

Minultakin ilmoitus:

Kadoksissa: pikkuveli tai -sisko
Toivoisin, että olisit jo pian valmis tulemaan osaksi meidän perhettämme. Sinua jo odottavat äiti, joka tykkää laulaa, lorutella ja lukea sinulle paaaljon kirjoja, isä, joka kutittelee, höpöttelee ja leipoo kanssasi sekä innokas isosisko, joka on luvannut jakaa lelunsa kanssasi, auttaa vaipanvaihdossa ja jonka kanssa voit kesäisin molskia koko päivän pihalla kahluualtaassa. Vanhemmuutta olemme jo harjoitelleet neljän vuoden ajan, mutta olen varma, että sinulla on meille paljon opetettavaa. Tulethan pian!

Myy, täällä kohtalotoveri noiden näppyjen kanssa. Valitinkin miehelle vasta, että miksei tämä voi jo loppua - oon kuitenkin 25 vuotta jo ja finnejä puskee kuin 15-vuotiaana. Katkeraa. En oo huomannu mitään kaavaa niissä, että tulis kuukautiskierron mukaan tai kun oon syöny jotain erityistä. Välillä on vaan ihan hirveesti ja välillä ei yhtään...

Mitäköhän me sit ollaankaan kun (huom! ei jos) raskaushormoonit jyllää.. miesparat!

eva wahlström on raskaana. tuntuu että vauvoja tulee joka suunnasta mut voipi olla et asiaan kiinnittää erilailla huomiota nykyään. aika nopeesti tais onnistua heillä jos ei kauheen pitkään ehtineet edes seurustella.

kiitos tiiti valaisusta, niin mä vähän arvelin kun en nettikaupasta mistään löytänyt muutakun kyseistä pakettia. melko kallista. mä luulen et mittaan lämpöjä tämän kuukauden ja sen lisäks ostan jotain halpoja liuskatestejä vaan. mut ensimmäinen hankinta olis varmaan uus kuumemittari, nimittäin tänään aamulla sain aika hurjat lukemat, väitti et mun lämpö on 34,6. tosi tervettä. ehkä mä sit alkuviikosta olin tosi kuumeessa kun sama mittari antoi lukemat 36,7 mitä pidin hyvinkin normaalina. ei mikään ihme ettei kroppa toimi jos se on jäässä?

mulla muuten on kanssa finnejä ihan LIIKAA. ei enää sellasii isoja kun mitä sillon ku lopetti pillerit, mut silti. lääkäri eilen sano et myös finnit monesti liittyy PCOSiin. nice, tarkottaako se että niistä ei pääse ikinä?

nyt mä voisin lopettaa puheripulini tähän, kohta pääsee kotiin duunista ja pitää lähtä metsästämään kanaa. kaupasta kylläkin. saas kattoo miten pitkään tämä terve elämä ja vähemmät hiilarit linja pitää mutta eilen toimi kyllä hyvin kun ukkokultani laitto meille ihanaa lohta ja salaattia. nam. alkaakohan jollain olla nälkä kun kuola valuu?

hauskaa iltaa leidit! koita Sinis keksiä jotain mukavata... ;)

P..ka pitääkö BBn tulla noin myöhään (no pitää)... Mut meillä soi kello viideltä, saattaapi jäädä väliin. Kumma tosiaan miten kaikki tietää mitä siellä tapahtuu vaikka kukaan sitä ei seuraa :D Jahas ja vois sitte tosiaan lopettaa kun kerran lupaa. Moido!

Näinhän se on, että jos vaan näitä meidän tilityksiä täältä lukisi, niin aika miellyttävän kuvan meistä varmasti saisi :) Oikein mukavia, kivoja ja kaikinpuolin "helppoja" tapauksia! Sinänsä ihan hauskaa, että mennään aika samassa tahdissa, suunnilleen samaan aikaan v**tuttaa ja sitten taas tsempataan kovasti! Hyvä me!! :)

Mä en päässyt jälki-istuntoon eilen :( En viitsinyt kamalasti painostaa, koska eihän siitä hyvää fiilistä jää, jos ei se onnistukaan. Mun miehellä on tosi kiireistä nyt töissä ja raukka on ollut aika väsynyt iltaisin. Kiltisti se on kuitenkin "alistunut" mun komentoon, mutta eilen en vaan raaskinut.. Mittasin huvikseni lämmöt aamulla ja se ei vielä ollut noussut eli ehkä tänään vielä olisi saumoja. Ja onhan siellä se ke-illan armeija vielä asemissa. Niillä mennään ja toivotaan parasta. Vähän kyllä harmittaa, mutta ehkä enemmän harmittaa tää oma pakkomielle asian suhteen. Koko ajan takaraivossa jyskytti, että nyt pitäisi toimia..

Mustakin tuntuu, että kaikki saa joka puolella vaan vauvoja.. ja raskaana olevia naisia tunkee esiin joka puolelta.. Mutta kaipa niitä on "vakiomäärä", kiinnitän vaan siihen nyt eri tavalla huomiota.

Mä katoin järkyttyneenä eilen niitä BB-lööppejä.. ei tosiaan tartte alkaa seuraamaan sitä. Silloin ekalla kaudella katsoin lähinnä niitä su-illan lähetyksiä ja sit luin välillä netistä tapahtumia. Viime vuonna en oikeastaan ollenkaan seurannut. Ja nyt luulen, että jätän kanssa väliin.

Joo-o, kaipa se on jatkettava hommia.
Mukavaa perjantaipäivää!!

Kaikki on lounaansa syöneet jo, right? Seuraa ällöjuttuja... Bongasin eilen ovislimat, kp11. Mun kierto pitäis olla about 31 joten toi on aaiiiivan liian aikasin mutta kyllä ne ne vaan oli ei epäilystäkään. No, jälkkäriähän siitä sit seuras ;) Eikä siinä kaikki. Tänään on kp12 ja mulla tulee paperiin pyyhkiessä vähän verta!! WTF?! Mulla oli yks munis kehittymässä joten kaiken järjen mukaan mun kierto ei voi nyt olla siinä vaiheessa et tulis menkat??? Siltä se nyt lähinnä näytti, menkkojen alulta. Koskaan ennen mulla ei oo ollut verenvuotoa oviksesta johtuen mutta se kaiketi on mahdollista?? Vai onko mun kroppa seonnut lopullisesti :'( Lämmöt muuten oli 35,9 tänään aamulla. Mun mielestä se lekuri sano että jos lämmöt on kauheen alhaalla alkukierrosta ei ovis edes tapahdu. Nousihan tuo asteella mut en vieläkään päässyt edes taulukon alareunaan joten se on todellakin ihan liian alhanen.

Hermo menee ton tädin kanssa oikeesti! Mulla taitaa vipata päässä pahemman kerran ja olen keksinyt kaikki nämä hullutukset itse itselleni??? Taidan ens kuussa kipasta kiltisti apteekkiin hakemaan ne clomit.

Sinis ehkä tänään ei oo ollenkaan liian myöhästä! Viikonlopun kunniaks sitten ;) Ja tosiaan sanotaan että jtp taktiikka toimis hyvinkin, luotetaan siihen ja toivotaan parasta! +++

Missä kaikki luuraa? Onko kaikilla hirvee kiire töissä ja mä vaan lusmuilen palstalla...

Mä muuten mielenkiinnosta katoin BBtä eilen puoliväliin. Ekassa jaksossa nähty pippeli ja tissit, kaikki tiskiin heti vaan. Sehän on nähty, odotus ei tee kun kiukkuseks? Mut oikeesti, aika jännä. Duunikaverille oli joku kaveri maininnutkin et ehkä ei oo sun 11v tytölle sopiva ohjelma...

miini:Mun mielestäni joskus oviksen aikoihin voi vähän jotain tuhrua tai vertakin tulla??En olis kauheen huolissani ellei selkeästi tule verta ja kauheesti, ettei olis joku haava tms. ?

Mä olin eilen taa ultrassa ja oik.puolella on 3 munarakkulaa joista yksi iso ilmeisesti ovuloi su-ti akselilla. Vielä pitää ma asti digitaalisella ovistestillä varmistaa tuleeko ovis ajallaan ja milloin. Liuskathan ovat näyttäneet kahta viivaa jo viime viikost (alk.kp5->) joten en tiiä sittenkään ovatko ne niin luotettavia. Näyttävät sen hormonin nousun, mutta itse ovis "the day" on mulla ainaskin sitten vaikeampi erottaa. Digitaalinen näytti miinusta tänään eli ei ovista tänään tai huomennakaan välttämättä. Saatiin kuitenkin kotiläksyksi puuhailla tänään ja sunnuntaina, ma sitten katotaan onko ovis ollut jo su vaiko silloin ma-ti. Jännää!!!

Miinin vuoto kuulostaa ovulaatiovuodolle, mullakin on ollut kerran sellainen tämän yrityksen aikana. Hieman ihmettelin kun ei mullakaan mitään vastaavaa ollut koskaan ollut. Onkohan sun lämpömittari kunnossa? Oletko mitannut heti herättyä ennenkuin teet mitään. Ohjeissa sanotaan ettei edes puhua saa ennen mittausta :)

Yhdyn täysin Siniksen kuvaukseen seksiahdistuksesta ovisaikaan. Koko ajan takaraivolla jyskyttävä tunne että seksiä on saatava ja ahdistus siitä jos mies ei jaksakaan. Jostain muuten luin että jopa joka kolmas päivä olisi paras taktiikka raskautua... Eipä ainakaan kai tiheämmin kuin jtp kannata harrastella. Mustakin tuntuu että kaikki on raskaana tai työntelee vauvoja vaunuissa. Kaipa niissä synnytystilastoissakin on ollut pienoista nousua havaittavissa?!?

Mitäs kuuluu Prätkikselle?

Täällä menossa kp22/27 ja olin huomaavinani kuumia aaltoja tänään aamulla, kun touhotin herättyäni :( Mullahan nämä on aina ennakoineet menkkoja. Alamahaakin jomottelee, siitähän ei voi tosin mitään päätellä. Lämmöt on edelleen koholla: 36,7c. Mulla on muuten todella selvä lämpökäyrä: ennen ovista 36,2 ja oviksen jälkeen 36,4 ja noin viikko oviksesta lämmöt nousee 36,7. Mistähän tuo toinen nousu johtuu?

Mukavaa viikonloppua kaikille. Mitäs meinaatte tehdä?

Wilma: wau, kolmoset tulossa :)

Kaikki muut täällä ovuloi mutta minä vaan oottelen tätiä, pitäiskö meidän jotenkin synkronoida tämä juttu? Viikonlopuksi oon lähössä reissuun ja rätit pitää ottaa mukaan. Mulla on nyt se vaihe menossa, että suunnilleen tunnin välein vaihdan mieltä siitä, olisinko raskaana vai en :) Mieskin jo eilen kyseli, että mikä päivä nyt on menossa, montako päivää viimeksi oli kierto ja olin jotenkin ihmeissään, että eikö se nyt tiedä yhtään mistään mitään. Että se jännäyspäivä lasketaan ovulaatiosta eikä viimeisistä menkoista, kun kerran ovispäivä on tiedossa. Ei ollu vaan tullu puheeksi :) Ja ilmeisesti mies ei oo niin paljon surffaillut näillä vauvapalstoilla kuin eräät...

Hauskaa oviksenmetsästystä kaikille!