S
Sinililja
Vieras
Me voidaan kohta kutsua tätä ketjua PCO-tyyppisiksi tyypeiksi.. muakin harmittaa, kun en tajunnut tarkemmin kysyä siitä. Gyne vaan totesi, että ei siitä ole haittaa. Kun kysyin sitä, että jos sen oviksen bongaa testeillä, niin kuinka todennäköisesti se munis oikeasti myös tajuaa irrota sieltä, niin oli sitä mieltä, että kyllä se irtoaa. Joten oon nyt sitten pohtinut, että irtoaako sieltä toisesta mitään vai oonko kohta kuluttanut loppuun sen normaalin munasarjan tavarat.. Koska olen kuitenkin ainakin kuvitellut löytäväni oviksen lähes joka kuussa. Toivottavasti en.
Myy: kyllä tää gyne sanoi, että vuoden jälkeen on hyvä tsekata tilanne tutkimuksilla, mutta kuulemma on ihan normaalia, että raskautuu vielä sen jälkeen ilman hoitoja. Ja sanoi, että moni on tullut raskaaksi juuri ennen hoitoa (inssistä puhui) tai sen jälkeisissä kierroissa. Eli vaikka on kait sitten "normaalia" yrittää puolitoista vuotta, niin silti se kyllä suositteli niitä tutkimuksia vuoden jälkeen.
Mun pitää vissiin koittaa keksiä tälle illalle jotain erityistä virikettä, koska eilen oltiin liian puhki, jotta mitään järkevää olisi saatu makuuhuoneessa aikaiseksi.. Ehkä jälki-istunto voisi toimia, ihan loistava juttu!
D Mä en kanssa nyt uskalla kamalasti hehkuttaa sitä "mahtavaa munarakkulaa", koska mies selvästi vähän hermostui siitä.. kysyttyään ensin, että mikä se on.. No, ehkä se siitä, on tässä vielä pari päivää aikaa. Ärsyttävää, kun itselle tulee sellainen "nyt on pakko onnistua ajoituksessa"-olo.. ei kivaa. Mutta kun se mahtava munis siellä huutelee niitä pikkukavereita, niin pakkohan se on toimia.. 
Ihanaa, että meitä on monta samassa junassa! Tai toisaalta ei siis ollenkaan ihanaa, mutta ymmärtänette pointin
Voi kunpa se kesäkäärö nyt odottaisi meitä kaikkia.. Tahtoo sellaisen!! Ja teille kanssa!!
Sinis kp 12/28
Myy: kyllä tää gyne sanoi, että vuoden jälkeen on hyvä tsekata tilanne tutkimuksilla, mutta kuulemma on ihan normaalia, että raskautuu vielä sen jälkeen ilman hoitoja. Ja sanoi, että moni on tullut raskaaksi juuri ennen hoitoa (inssistä puhui) tai sen jälkeisissä kierroissa. Eli vaikka on kait sitten "normaalia" yrittää puolitoista vuotta, niin silti se kyllä suositteli niitä tutkimuksia vuoden jälkeen.
Mun pitää vissiin koittaa keksiä tälle illalle jotain erityistä virikettä, koska eilen oltiin liian puhki, jotta mitään järkevää olisi saatu makuuhuoneessa aikaiseksi.. Ehkä jälki-istunto voisi toimia, ihan loistava juttu!
Ihanaa, että meitä on monta samassa junassa! Tai toisaalta ei siis ollenkaan ihanaa, mutta ymmärtänette pointin
Sinis kp 12/28