Haaveissa Vauva 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensin pahoittelut Myylle testistä. Vaikka en kyllä minäkään tiedä mitä tarkottaa virheellinen tulos..

*tiiti: joo, back oon.Tai oon minä ollu koko ajan mukana, joka päivä oon teidän kuulumiset lukenu, mutta en oo oikein jaksanu kirjotella, eikä oo ollu mitään kerrottavaakaan.. Ei oo esikoinen saman miehen kans. Piti vaihtaa parempaan.. ;)

No joo.. Mikäs tässä, maalla ollaan ja illalla käytiin viihteellä. Meni myöhään janytvähän väsyttää.. Taidan olla vielä humalan puolella.. Mutta eikai siinä, tulipahan otettua..

Piti tulla kurkkimaan Myyn tilannetta heti "aamusta".. :)
Tarkoitatko siis Myy, että tulos oli teidän (ja meidän) mielestä virheellinen? Eikä testi oikeasti virheellinen? Jos näin on niin iso halaus sinne! Tyhmää :( Vaikka olisin minäkin sinun tilanteessasi jo lohduton, niin kerronpahan silti ehkä sadannen kerran tän tarinan yhdestä ystävästäni, jolle kävi juuri noin. Menkkojen aikaan tuli jotain ruskeaa ja testi näytti positiivista vasta kahden viikon päästä. Että niinkin voi käydä, mutta eihän sitä enää aina jaksaisi tarttua kaikkiin ohuisiin oljenkorsiin. Mutta toivotaan, että teillä olisi kuitenkin sama juttu!

Mutta Tiitin tilannehan kuulostaa oikein lupaavalta!!! Miinistä puhumattakaan.. ;)

Mutta tää lähtis nyt kauppaan. Ja koittaa sitten vihdoin aloittaa sen munanmetsästyksen.. ;)
Viikonloppuja!

VAUVAHAAVEILIJAT:

Dinna 26, Y 05/08
Hensku, 23/22 tjot
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07)
Myy80, 28/28, Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08

Heippa. Päivittelin listaa. Otin Tuulin ja Auroran pois, eivät ole kirjoitelleet ainakaan toukokuun jälkeen (tekemisen puutteessa selailin ketjuja sinne saakka :). Toki listalle pääsee takaisin jos palaavat tänne!

Pahoittelut MYYlle. Vielä me onnistutaan kaikki, toivottavasti jo seuraavassa kierrossa.

Tulipa munkin oltua viihteellä nyt viikonloppuna! Tuli jopa olo, että vähemmälläkin olisi selvinnyt... ;)

Myy, todella outoa, jos sulla tulee vaan vieläkin tiputtelua, eikä hanat ole auenneet kunnolla... Ehkä on vielä toivoa? :) En haluu luoda turhaa toivoa, jos se ärsyttää, mutta kyllä mä testaisin ensi ja sitä seuraavallakin viikolla uudestaan, ellei jotain radikaalia tapahdu.

Huomenta!

Myylle pahoittelut, olin aivan sata varma että plussaat. Kuten olit itsekin. Toivottavasti olo alkaa helpottaa.

Nol(l)lasitko viikonloppuna Dinna? Henskunkin viikonloppu kuulosti railakkaalta =)

Sinis, mikä meno? Saitko miehen käyntiin? ;)

ON: Kaksi viivaa testattu! Mieskin näki nuo vieläpä melko hämärässä joten enää asiasta ei ole epäilystäkään. Sen ekan testin viivat tais näkyä mulle vaan... Olen aivan sekaisin, mutta pitää muistaa noi ankeat tilastot, mulla pitäis menkat alkaa vasta huomenna joten tässä kohtaa kaikki on hyvin hyvin epävarmaa. Olen varovasti tosi tosi tosi onnellinen mutta koitan varautua myös siihen mahdolliseen pettymykseen. Tilannetta kuvastanee hyvin se, että joulukuun tutkimuksia varten lähetin miehen tänään simppatestiin plussasta huolimatta...

JIHUU!!! ONNEA MIINI JA MIES!!! Nyt unohda ankeat tilastot ja nauti tästä ainutlaatuisesta hetkestä, sä olet raskaana :) Onkos oireita? Millaisella menetelmällä tärppäsi?

Dinna ja Hensku ovat pitäneet hauskaa viikonloppuna :) Oliko kivaa? Mites kävi Siniksen viikonlopun?

ON: kp21. Eilen oli jo vähän sitä hikoilua, taas 7 päivää ovulaation jälkeen? Ärsyttävää. Menkkakipuja on ollut koko viikonlopun, vaikka vasta viikon päästä pitäisi alkaa. Mitähän kroppa leikkii?

Mukavaa maanantaita kaikille haaveilijoille ja raskaana olevalle Miinille :)

Kiitos! Epätodelliselta tuntuu.. ja pelottavan onnelliselta.. Miehelle aamulla sanoin et nyt pitää pistää jäitä hattuun et näistä menee vielä tosi moni kesken niin se katto mua hetken ja alko nauraa et joo näköjään, oot varmaan vauvan garderoobinkin suunnitellut jo valmiiks, joko oot nimen keksiny.. Kröhöm, no en...

Meillä mentiin ovisaika jp taktiikalla (tai 2xpv) mutta mitään erityistä kikkaa, ihan normimeininkiä vaan. Mulla oli ne clomit kp 3-7 ja käytössä oli greippimehu, punaviini sekä multivitat. Niillä eväillä plussattiin. Mulla varmasti tärkein homma oli noi clomit. Ei paljon toivoa ole plussasta jollei ovuloi. Suosittelen siis lämpimästi käyntiä lekurilla jos on epäilystä että jossain on vikaa. Niin joo, ehkä yks vaikuttava tekijä sitten oli ne ens kierrosta alkavat tutkimukset, jotain taikaa niissäkin varmaan oli.

Oireita, noh sitä runsasta valkkaria, vatsakipuja, rinnat ihan vähän arat. Ei mitään kovin erityistä siis. Oikeastaan ei mitään erilaista mitä ei olisi aiemmin ollut. No vatsakivut on kyllä olleet vähän erilaisia itseasiassa. Mä vaan jotenkin silti odotan että ne menkat alkaa! Kiitti Wilma kun kerroit että säkin plussasit etuajassa. Mä voin hyvin kuvitella tekeväni ne pari testiä tähän perään, yhden tosiaan tein sillon 10 päivää oviksen jälkeen. Ellei ne menkat sitten huomenna ala..

Sorry omanapaisuus! Terkuin pelokas Miini

Ihan mielettömästi onnea Miini! Mäkin testailin aika ajoissa, luulin että oli rv5 mutta olikin noin viikon vähemmän, kun ultrassa laskettu aika tarkentui.

t. Liisaleena nyt jo rv 10+5

Jeee! Onnea Miini! :D Ihanaa!!!!!

Joo, mäkin tosiaan viikonloppuna nollasin ja varmaan nolasinkin itseni. ;D Se mitä ei muista ei voi satuttaa... :/ Näinköhän? Heh. ;)

Tulin nyt vaan äkkiä kipasemaan täällä ja oli pakko vaan kommentoida iloisia uutisia, mutta mentävä on!

Wau!!! Onnea kovasti Miini!! Hieno homma! Varmasti mahtava fiilis tosiaan! Älä nyt liikaa mieti mitään keskenmenojuttuja, nautit nyt olostasi täysillä!

Jaahas ja Tiitikin aikoo sitten näköjään plussata?? Myy, mikä tilanne siellä? Anyone else? Mähän oon kohta täällä ihan yksin.. tulkaa sitten moikkailemaan, jooko? :)

ON: Hankin viime viikolla sen digitaalisen o-testin ja aloitin testailun tänään ja siihenhän lävähti heti plussa. Eli iltaohjelma on sitten tiedossa :) Nyt on vasta kp 12, mutta ihan hyvät limat äsken bongasin. Lämmöt oli aamulla vielä alhaalla. Tänään voi olla myös kp 13, sillä se mun viime menkkojen alku oli vähän epämääräinen. Mutta ei väliä, illalla pitää toimia! :) Ja kiitos kysymästä, mies oli helppoa kauraa viikonloppuna, toivottavasti myös tänään. Mulla on vielä yksi ässä hihassa.. ;D

Mutta työt kutsuu.. Onnittelut vielä raskaalle Miinille!!! :D
Sinis kp 12/27

ONNITTELUT Miinille plussasta! Ihanaa, marraskuun plussaketju tuli avattua, joten ketä muu mahtuu kyytiin.......minä en ilmeisesti ainakaan. Testasin launataina aamulla negan ja tulikin sitten nillattua sekä nolattua illemmalla kunnolla =). Hemmetin työpaikan pikkujoulut kun saavat pään ihan sekaisin,siis se viinamäärä ei muu =)=)=).
No, täällä odottelen tädin saapumista, että pääsen minäkin Clomien kimppuun.
Hitsivie, että on Liisaleenakin jo noin pitkällä.......
UP

Hyviä uutisia sataa urakalla: Siniksenkin tilanne vaikuttaa lupaavalta! Haluaisin niin että me kaikki plussattaisiin pian ja päästäisiin tässä samassa porukassa kasvattelemaan masuja... Digitaalinen testi on oiva ostos, jos joskus vielä tikutan niin ehdottomasti sillä. Mikäs ässä sulla on kokeilematta?

Miinin mies joutui kuitenkin purkittamaan ;) Vähän hymyilytti ajatus. No onpahan ainakin mustaa valkoisella. Meillähän mies oli ihan ylpeänä kun lääkäri kehui sen tuotosta, tuopahan tuo näyte varmaan hyvän mielen miehellesi. Miten otit punaviiniä? Mä olen sitä kanssa joskus yrittänyt, tuntuu vaan hankalalta hörpytellä sitä joka ilta.

Mulla on kinkkinen tilanne, meillä on työpaikan pikkujoulut perjantaina jolloin kp 25 ja oviksesta 13 päivää. Testaisinko vai en. Toisaalta en ole koskaan testaillut aikaisessa, en edes vaikka menkat oli kerran viikon myöhässä. Ja kuitenkin siellä tarjoillaan alkoholia ja en viitsi olla huvikseen kuivin suin, joku vielä olettaa mun olevan raskaana :) On mullakin elämää suuremmat ongelmat...

Mutta nyt vähän näennäisesti tekemään töitäkin...

No voihan nenä.. mä kävin äsken lääkärissä, kun musta tuntuu ettei tää flunssa mene ohi tai oikeastaan on tulossa takaisin. No lääkärisetä ei löytänyt mitään tulehdusta, mutta määräsi mulle silti antibioottikuurin ka jotain nenäsumutetta. En tyhmänä älynnyt mainita tästä yritysasiasta mitään, mutta nyt googletin noi lääkkeet ja niissä molemmissa sanotaan selvästi, että ei suositella raskaana oleville tai raskautta suunnitteleville :( Höh. Hitto, ei kyllä tekisi mieli syödä niitä, mutta olisihan se mukavaa olla joskus kunnolla tervekin. Pitää varmaan soittaa sinne lääkäriin ja kysyä asiasta. Miten ihmeessä mä en tajunnut heti sitä tehdä??? Tää asia kun on muuten koko ajan mielessä ja sitä raskautta TODELLA suunnitellaan..

Tiitillä on paha pulma! Mut mä oon ihan varma, että sä olet raskaana, joten testaile vaan! Tai jos et halua, niin sitten siemailet vähän viiniä ja myhäilet itseksesi, ei siitä varmaan mitään haittaa tuolloin ole. Mäkin taidan joutua testailemaan ajoissa, koska varasin itselleni ajan vyöhyketerapiaan ja se on päivää ennen menkkojen alkua. Mutta pitää kai sitä aikaista testailua joskus kokeilla ;)

Mä lähden nyt miehenkaatoon! :DD Jee!!

Oho! Enkö mä oo ennen huomannu, vai onko tohon just vast tullu toi kohta mis on edellisiä "keskusteluja aiheesta"?! Ihan hyvä varmaan, että on tuossa!

Sinililja... Niissä lääkeohjeistuksissa usein lukee, että "ei suositella raskaana oleville", kun asiaa ei vaan ole voitu tutkia paljon varman päälle... Tosi moni raskaana oleva varmasti suostuisikin lääketesteihin kyseisenä ajankohtana ja olisi aika epäeettistä edes kokeilla lääkkeitä silloin. Tiesitkin kyllä varmaan... Noi lääkefirmat kun ei halua ottaa syytä niskoille jos jotain käy. Tietenkin kuitenkin tarkistat asian! Niin mäkin tekisin! Mulla oli toi teksti kanssa kerran paketissa ja lääkäri vaihtoi mun lääkkeet silloin koska odotin. Voisit soittaa teratologiseen tietopalveluunkin, kun he ilmeisesti tietävät lääkkeistä oikeastaan kaiken. Numero löytyy googlettamalla.

Äääh! Esikoinen kutsuu!

Kiitos Dinna, näin mäkin ajattelin. En saanut lääkäriä kiinni ja apteekin täti ei tosiaan suositellut sitä antibioottia, joten otin vaan sen nenäsumutteen. Täytyy vielä soittaa lääkäriystävälle, mutta koska mulla ei ollut mitään tulehdusta, niin se antibiootti oli varmaan sellainen varotoimenpide. Mutta näillä mennään.

Mäkin niin toivon, että plussattaisiin suht samoihin aikoihin ja voitaisiin jatkaa jutustelua toisella puolella. Mutta teillä monellahan näyttää nyt aika hyvältä! Ja mäkin sain jo siemenet, jee!! :D Mulla oli sellainen yksi pieni "seksilelu" tuolla kaapissa jemmassa ja kun vilautin sitä miehelle, niin hän innostui heti! Ja piti samantien testata, vaikka mies oli juuri lähdössä.. :) Toimii! Mutta oon kyllä kieltämättä tosi helpottunut, että homma onnistui näin "kivuttomasti". Ja tosi tyytyväinen siihen, että mies viime viikolla otti asian puheeksi, koska osasin nyt itse tsempata ja vähän panostaa asiaan. Kyllähän vuoden tahkoaminen saa aikaan sen, että asiasta alkaa mennä ns. maku ja tulla rutiinia. Mutta pitää näköjään vaan vähän käyttää mielikuvitusta, niin kyllä tuon ukon näköjään aika helpolla saa höynäytettyä.. ;D

No mutta, mä höpisen täällä vaan omia asioitani.. Mitäs raskaille kuuluu? Montako testiä Miinillä on jo mennyt? :)

...Voi, Miini!! :) Aivan huippuihanaa...sinussa kasvaa elämä! Nyt vaan rauhallisesti elät, älä pelkää heti pahinta...vaan nauti pikkusalaisuudestanne. Tilastot on mitä on...ja niitä mietitään sit, jos aihetta on.

Ja Sinis se on jo miehen kaatanut...toiv siellä alkaisi jotain itämään...:)

Täällä taas yksin kotona osa 2..(mies koulutuksessa)...ja kotiin tullessa voimistui päivällä alkanut vatsakipu vahvistuikin menkkakivuiksi...eli nyt on KP 1. Aika huolestuttavaa...koko viime viikon ruskea tuhru/vuoto...joten kai sitä pitää alkaa lääkäriä itselleen etsimään...en vain oikein tiedä mistä aloittaisin...minne menisin...harmittaa, kun ei ole mitään luottolääkäriä. Olen ihan turta...en saa mitään aikaiseksi tän suhteen...hitto! Enkä tajua miksi mun kierrot on menny ihan sekaisin nyt tänä syksynä, kun alku meni ihan "normaalisti"...:/

Nuhanenä-Myy.

Kävin itseäni sivistämässä ja googlasin yksityisiä lääkäriasemia, lapsettomuustutkimuksia, PCO, endo...ja itkuhan siinä tuli. Mä en ala...miks tää on niin vaikeaa... Kai sitä pitää alkaa rahaa lääkärikäynteihin säästämään...ei mitään Über jouluostoksia tai shoppailua...yksityiselle mennään, makso mitä makso...

Näin sitä mennään...yksi päivä seesteisenä, onnellisena...toisena maansa myyneenä.

Myy.

No niin! Esikoinen nukutettu, joten jos tässä muutaman sanan vielä naputtelisi, vaikka kettiö odottaa siivojaa... :P

Voi Myy! :( On varmasti tosi pettymys! Jos olisin ollut tilanteessasi, niin mä olisin varmaan salaa alkanut vähän jo toivomaan parasta ja saanut tippua korkealta ja lujaa... Enpä tiedä kerkesitkö antaa itsellesi toivoa, mutta harmi joka tapauksessa. Mulla on kyllä vahva fiilis, että kyllä me kaikki vielä joskus plussataan! Toivottavasti minäkin, vaikka kaikkennäköisiä ajatuksia sitä saattaa antaa hiipiä päähänsä... :|

Mä luulen, että aika hyvä osaaminen on kyllä lapsettomuuteen erikoistuneilla lääkäreillä ja onneksi asutaan Suomessa, kun täällä saa kyllä ihan korkeatasoista apua!

Ai niin, Sinililja... Mä muuten kerkesin syömään antibiootti kuurin sillon kun esikoisesta plussasin. Sain kuurin siis syötyä loppuun just sillon kun plussasin, joten en tiennyt olevani vielä raskaana. :/ Mä sitten kävin kyllä lääkärillä kysymässä, että olikos tuosta kuurista haittaa ja hän tarkisti, ettei mitään hätää. Huh! Enhän mäkään sillon lääkärin vastaanotolla tajunnut mainita, että yritys on kyllä päällä... Olin varmaan niin negatiivisella päällä, ettei meille tuu varmaan ikinä vauvaa, ettei käynyt mielessä mainita asiasta. Mähän sitten kyllä plussasin samantien... Kyllä se nagatiivisuus vaan näköjään kannattaa! ;) Niinpä! Enhän mä sitten enää viitsi kannustaa teitä, vaan alan vaan luomaan negatiivisuutta teihin! ;D Heh...

Joo'o... Jospa mä nyt sitten hipsin sinne keittiön suunnalle...

saisikohan dinna enemmän tukea jostain ketjusta jossa haaveillaan pikkukakkosesta. täällä tuntuu toiset tahkoavan ensimäistään, kun yksi hehkuttaa joka viestissä miten esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä kierrosta. se on ainakin kuultu, ei tarvitse enää toistaa.