Haaveissa Vauva 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä hyvä! Haamu mukana matkassa! :)

Mä joka syksy innokkaana päätän tehdä itse joulukortit ja joka vuosi löydän itseni muutama päivä ennen joulua tiimarista haalimassa jotain säälittäviä valmiskortteja.. Ja pahasti näyttää nytkin siltä, että sama kaava toistuu myös tänä vuonna. Ei sillä että tiimarin korteissa olisi mitään vikaa, mutta miten sitä ei saa toteutettua noita suunnitelmiaan?? Ajasta se ei ole kiinni, vaan laiskuudesta.

Mä muuten pääsin vihdoin läpi terkkariin ja sain ajan joulukuun alkuun. Se muija siellä luurin toisessa päässä oli todella tympeä (kuulosti todella työhönsä ja elämäänsä kyllästyneeltä) ja kun sanoin, että toi aika on tosi huono, mies ei pääse, niin siihen se vaan tokaisi, että ei voi mitään, tule sitten yksin, jostain se on aloitettava.. En todellakaan mene yksin, mutta en jaksanut vääntää. Joten soitan huomenna uudelleen ja toivon eri ääntä :) Mutta positiivista siis oli, että noin pian sain ajan. Tosin aion vaihtaa sen..

Mä oon ihan kuoleman väsynyt ja näköjään en pysty keskittymään kuin itseeni.. Pahoittelut siitä! Palailen..

Voi, että! Musta siis toi omien korttien askartelu on kyllä ihanaa! :) Mä tykkään tosi paljon näprätä kaikkea ite, mutta jotenkin ei vaan ole aikaa... Mä kyllä oon aika vakaasti sitä mieltä, että kyllä sitä aikaa löytyy niille asioille jotka on elämässä tärkeitä, joten mun tekosyy ei varmaan ole tarpeeksi hyvä... :/ Nyt on kylläkin semmoinen elämäntilanne, että mulla on vielä opiskelutkin vaiheessa ja kaikki muukin kotona verottaa. Täytyy jotenkin priorisoida. Mä oon kyllä käynyt Sinooperissa ostamassa kunnon läjän kaikkea, että kaikki olisi kyllä valmiina... Mutta kun ei saa aikaiseksi niin ei. Synttärikortteihin sun muihin yritän kyllä aina lisätä jotain.

Pahoittelen muutenkin, jos jotain häiritsee, että tulen maininneksi esikoisen aika usein, mutta se johtuu vähän siitä, että olen sen kanssa kotona kuitenkin 24 tuntia vuorokaudessa. Mun elämä pyörii siis aika lailla täällä 4 seinän sisällä. Ei siis ainakaan töistä valitettavaa tällä hetkellä hirveästi. :) En valita! ;)

Ootteko te muuten urakeskeisiä vai viihtyisittekö mieluusti lapsen kanssa pidempäänkin kotona, ilman, että seinät kaatuu päälle? Mä ehdottomasti rakastan olla kotona! Osittain se johtuu siitäkin, että olen ollut tähän asti sellaisissa työpaikoissa, jotka ei oo mun alaa, enkä vaan viihdy niissä. Mä voisin kyllä olla kotiäiti vaikka loppuelämän muutenkin. Mulla on vain 1 uravaihtoehto, johon himoitsen, mutta sen toteuttaminen vie viellä aikaa. Siellä mä kyllä viihtyisin. Muussa tapauksessa olisin aina kotona, jos saisin takuuden siitä, että tullaan aina toimeen ilman mun kodin ulkopuolista panostakin. Harmi vaan, että täytyy ottaa kaikki pelottavat asiatkin huomioon... Eihän sitä ikinä tiedä, jos puolisosta tulisi vaikka työkyvytön tai jotain... Kamalaa...

Niin, joulukoristeita meillä ei ole paljoa senkään takia, kun emme yleensä vietä joulua kotona. Ei meillä muutenkaan olisi tarpeeksi säilytystilaa loppuvuoden ajaksi joulujutuille. Kyllä meillä on oveen sentään semmoinen kranssi. On meillä lyhtykin partsilla, mutta en nyt tiedä, että kuinka jouluinen se on, kun se on siellä muutenkin ympäri vuoden. :/ Eiköhän niitä joulujuttuja kerry meillekin tässä vuosien varrella.

Kynttilöitä ja tuikkuja (n.50) meilläkin on kyllä paljon! Joskus ripottelen niitä ympäri kotia ennen kun mies tulee kotiin, laitan jotain herkkuja, korkkaan meille pullon vinkkua ja katon meille jonkun hyvän leffan! :) Romanttista! <3

Mä toivon, ettei se tätsy nyt sitten ilmesty Tiitille, eikä kellekään muulle! (Paitsi mulle ja UP:lle... Vaihtoehtoisesti plussakin käy, kiitos! ;))

Niin, me taidetaankin olla Dinnan kanssa ainoat täällä, jotka epätoivoisesti toivovat tädin eksymistä paikalle, että pääsis taas yritteliämmäälle tuulelle =).
Täällä kärsitään edelleen flunssasta eikä loppua vaan näy. Kävin eilen lekurissa hakemassa troppeja joilla pitäis olo helpottua, mutta katajanmarjat sanon minä, ainakin vielä vaan yskittää ja limaa riittää tukkoisuuden kera =(. Tässähän mnee seksihalutkin ihan metikköön, tosin tänään ajattelin yrittää vietellä miehen makkarin puolelle, joskos siitä olis apua kumpaankin ongelmaan (siis siihen lapsihaaveeseen ja flunssan parantumiseen) =D
Joulukoristeista: Tuikkuja on meilläkin viritettynä pöydille useampia, mutta jouluvalot jäävät tänä vuonna laittamatta kun ei ole pihalla vielä pensaita eikä tohon terassille jaksa virittää. Ensi vuonna panostan sitten enemmän......
Joulukortit ostan Tiimarista hyvällä omallatunnolla, kun ei aika eikä taidot riitä omien väkertämiseen vaikka halua riittäisikin. Yhtenä vuonna innostuin tekemään ristipistokortteja, mutta muutaman jälkeen sekin innostus lopahti ja loput saivatkin sitten niitä ostettuja kortteja.
UP

Huomenta.

Hienoa Sinis on saanut ajan terkkariin. Mietin että olisiko sinun mahdollista soittaa terveydenhoitajallesi joka olisi varmaan asiantuntevampi järjestelemään aikoja, jos ei toimiston kautta onnistu. Toivottavasti saat ajan järjestymään. Nopeasti pääsette kuitenkin hommissa eteenpäin. Hyvä. Tähän väliin teillekin voisi tulla nyt se "ylläriplussa".

Ihanaa että haamu on edelleen mukana. Mä uskon että kaikki menee hyvin!!!

Toivottavastu UP:n tilanne selkiytyy. Joko plussaa tai menkat :) Ja flunssa saisi jo häipyä sua piinaamasta. Dinnallekin manailen niitä menkkoja tai plussaa, hus epätietoisuus.

Mä en usko että viihtyisin vuotta pidempään kotona, toisaalta sitä ei voi vielä tietää kun kokemusta ei ole. Voisin kuvitella tekeväni lyhennettyä työviikkoa tms.

ON: kp 25/25-27. Eilen illalla oli tosi kovat menkkakivut ja aamulämmöt laskeneet. Tiedätte mitä tarkoittaa :( No ei muuta kuin eteenpäin, sanoi mummo lumessa... Mieskin oli illalla pahoilla mielin ja yritti lohduttaa että entäs jos meidän vauva on jo sun masussa ja silitteli sitä hellästi. Ole tuossa nyt pillittämättä... Jotenkin näihin pettymyksiin turtuu, ei kai sitä tosissaan anna itsensä edes uskoa että tärppi olisi mahdollinen. No saapahan juoda hyvällä omalla tunnolla vaikka viisi lasia viiniä illalla :)

Mukavaa viikonloppua.

Meillä oli jossain uudempikin jännäyslista, laitan sen nyt sitten tähän..

JÄNNÄYSLISTA

Miini 20.11.
Tiiti 24.11
Vilukisu 24.11-28.11
Sinililja 4.12.
hensku 14.12.
Myy 15.12-

Ja nyt sitten pitkästä aikaa ihan kirjottelemaan.. Jotenki en oo vaan jaksanu, vaikka oon kyllä kuulumiset joka päivä lukenu moneen kertaan.. En kyllä tiedä onko mulla mitään asiaakaan.. Kp8 ja ovista saa tässä odotella vielä reilun viikon, joten ei mitään raportoitavaa silläkään saralla..

Enkä voi valittaa töistäkään, koska niitä ei ole. Eikä tule olemaankaan ennen uudelleen kouluttautumista, joka sekin on vielä aika pitkässä kuusessa.. Joten tässä odotellessa olis oiva sauma plussata, mutta kun sitäkään ei näy tulevan "tekemälläkään"..

Ai niin! Arvatkaa mitä! Mies täytti tiistaina vuosia ja kun me mennään tänään taas maalle, niin meillä on siellä ylläribileet. Aattelin yllättää ja järjestää vähän piristystä tähän pimeään. Olen kutsunut salaa hänen kavereitaan meille illan viettoon. Ja mies ei tiedä mitään!!! Oon saanu salaa soiteltua ja viestiteltyä kaikkien kans, kun miehellä on ollu niin pitkiä koulupäiviä.

Pitää ruveta kohta vääntää jotain leivonnaista, että on mistä tarjota jotain makeetaki sitten illalla.. Vielä kun keksis jotain "ohjelmaakin"..

Hei Come On! Olenhan minäkin toisella kierroksella! Dinna hei! Älä välitä, hyvin olen minäkin mahtunut porukkaan juttelemaan.

Miinille hurjasti onnea, jos en ole vielä muistanut onnitella!!! Toivotaan nyt tosissaan, että pikkunen pysyy matkassa!

Hei, missäs Miini tämän päivän tilannepäivitys viipyy? Pakko käydä täällä kurkkiin joka päivä :)

Hensku, yllätysbileet kuulostaa tosi kivalta! Mullekin järjestettiin kerran sellaiset, ja olin kyllä aika järkyttynyt, mutta onnellinen.

Mulla on töissä vähän tällanen perjantaifiilis, ei jaksais tehä mitään niin tulee hälyttävän usein surffailtua tänne elleihin... Nooh, ens viikolla taas uusin voimin töiden kimppuun.

Hirvee kiirepäivä ja nytkin vaan omaa napaa.. Sorry folks!

Haamu on vielä kyydissä! Tein miehen pyynnöstä aamulla apteekin oman testin, kyllä se pikkuhiljaa uskottava on. Tosin, tekis mieli mennä ens viikolla ultraan jotta sais suljettua pois kohdun ulkoisen ja tuulimunan, mä en vaan pysty uskomaan tähän onneen vielä! Enkä tod oo varannut neuvolaa tai peruuttanut edes hoitoja..

Menkkakipuja on välillä ja tänään tunsin selvän lorauksen sieltä, meinasin saada halvauksen ja juoksin pää kolmantena jalkana vessaan -> valkkaria!

Onko meillä mitään omaa ketjua odotuspuolella? Maanantaina mulla alkaa viides viikko joten jos vielä kaikki hyvin niin voisin uskaltautua sinne(kin) kirjoittelemaan. Silloin tota vadelmamöttöstä aletaan vihdoin nimittää alkioksi. :D Liisaleena ja Wilma, laitetaanko meille ketju pystyyn? Mulla on sellanen tunne, että tästä pinosta on kohta tulossa rynnistys sinne! ;)

Ihanaa viikonloppua ja plussatuulia! Olette korvaamattomia!

Miini 4+4

Ihanaa Miini, että haamu on vielä kyydissä!!Munkin mahassa on varmaan sit joku haamu kun ei yhtään anna kuulua itsestään millään tavalla...Johan pelottaa, mutta toisaalta kaipa ne haamut tulisivat sitten vaan ulos jos ei elonmerkkejä enää olisi??Eikös niin...Koetetaan siis olla stressaamatta.

Odotuspuolella on ketju joka on jatkoa tälle eli "Tulossa vauva" taitaa olla vol. 5 menossa. Kaikki muut onkin jo loppusuoralla tai synnyttäneet eli uutta jengiä kaivataan. Projektiksi siis kaikille haaveilijoille sinne siirtyminen!!!Kirjoittelen sit vielä siihen Kesävauvamammoihin, mutta siellä on jo niin kauheesti porukkaa, että menee ihan sekaisin.

Plussatuulia ja onnea panoviikoille kaikille haaveilijoilla!!!bdbdbdb

Wilma ja papu 9+4

Heips ihanaiset! Ja ONNEA MIINI Ja luotetaan että pienenpieni kestää matkassa :) :) Aivan ehania uutisia aina kun käyn vilaisemassa.

Kurjaa et Siniksellä oli sellainen vastaanotto terkkarilta. Sen täytyy olla joku työhönsä kyllästynyt vanhapiika, joka ei mistään mitään ymmärrä. Toivottavasti kokemukset olis sit joulukuulla mukavampia. Eiks ne per.... tajuu et on jo ihan tarpeeks tiukka paikka soitella asiasta saatika sit et vastaanotto on tympee. Tsemppiä Sinis!

Mulla on elämä ihan entisissä uomissaan. Hyvin vähän on tullut vauva-asioita ajateltua mut niinkus huomaatte niin tietyin väliajoin tulette mieleen. Lupaan kirjoitella ahkerammin jatkossa koska meillä ei niitä vauvahaaveita ihan oo kuopattu vaikka syrjempään on työnnettykin. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan mä lasken jopa kiertopäiviä. Mutta oireita ei oo, ainoastaan järkyttävä työstressi joka jatkuu vaan.

Lämpimin ajatuksin Prätkis kp 18/25-26 :)

Hei Miini oli niin tehokas että veti minut mukaan tuonne odotuspuolelle! Eilen hirveessä kiireessä testasin ihan tottumuksesta että kun vanhojen luokkakavereiden reunion oli. Sieltähän sitten pärähti hyvin vahva viiva testiin! En voi uskoa vieläkään vaikka aamulla testailin uudestaan :D Mieletöntä! On nämä clomit sitten ihmeaineita!
Nyt kun kerta aloitettiin tämä plussa-aalto niin koitetaan raahata mahdollisimman monta teistä mukaan kans!! Tsemppiä kaikille! Minäkin olin jo ihan toivoton ja masennuksissa mutta niin se vaan yllättää....

Siis mitä Mminttu?? Mahtavaa, PALJON ONNEA! Tuli kyllä vähän puskista toi sun plussa :) olit jotenkin luovuttaneen oloinen. Mutta sitäkin hienompi homma!Clomit siis toimi sullakin? Tahtoo clomeja.. ;)
Miten muuten meni ilta? Pökerryksissä? :)

Mä niin toivoisin Tiitin nyt kanssa plussaavan, sulla oli hyviä oireita. Oliko hyvät pikkujoulut?

Montas testiä Miini ajatteli vielä tehdä? Kyllä sun on nyt vähitellen vana uskottava, että siellä se haamu on ja pysyy! :D

Terve Prätkis! Kiva, kun käyt välillä kertomassa kuulumisiasi. Mitäs Frodolle kuuluu?

Mä kävin eilen korkkaamassa glögikauden, oli kivaa! Pitäisi useammin saada raahattua itsensä ihmisten ilmoille. Niin, ja soitin sinne terkkariin silloin samana päivänä uudelleen ja sain paremman ajan, se on reilun parin viikon päästä. Taisi olla sama nainen puhelimessa, mutta ihan eri ääni kellossa. Olin varmaan keskeyttänyt hänen kahvin juonnin tjs aikaisemmin.. Mutta aika on siis varattu ja mieskin oli ihan ok asian kanssa. Kieltämättä helpotti oloa, ehkä jotain tapahtuu. Tai ei julkisella varmaankaan kovin nopeasti, mutta onpahan ainakin otettu ensimmäinen askel.

Jaahas, mitäköhän tekisi? Pitäisi siivota, ei houkuta. Mulla on kesken pieni vaatehuoneprojekti, josko saisi sen valmiiksi tänään. Ja ensi viikonloppuna saan jo kaivella joulutavaroita esiin! Vielä pitää hetki malttaa.. :)

Mukavaa viikonloppua!
Sinis kp 17/27

Ai niin, se FF ei löydä mulle ovulaatiota?? Olisi ollut mielenkiintoista nähdä mihin se sen pistää, sillä tikutin sen kuitenkin jo maanantaina. Mitä Miini sä sinne merkkailit? Pelkkiä lämpöjä?

No,mutta... Mmintulle Iso hali onnitteluineen..mites se näin...:)

Voi, hitsi Sinis meidän ois nyt päästävä muitten mukana tuonne odotuspuolelle...

Kiva kuulla Prätkiksestä! Ja vielä mukavampi kuulla, että vauvahaaveita ei ole hylätty vaan toivoa vielä on. Ilmeisesti kaikki kunnossa..vaikkakin töitä liikaa... Ja Frodo edelleen mamin oma kulinaristi..;) ??

Mä täällä juuri sain minttukaakaon nenän eteen..(nostan maljan sulle Mminttu) punkkua jo olen hieman nautiskellu...ei auta, en ala absolutistiksi...kun ei sekään tapa auttanut...en tiedä miten sitä raskaaksi tullaan...Miehen kanssa päätettiin, että tää loppuvuosi mennään "näillä", mittaillaan ovista jne. ja sit heti tammikuun alusta varaillaan yksityiselle lääkäriaikaa..ja katotaan mikä siellä maksaa. (pelottaa tietty ajatus siitä, että siellä on jotain pahasti vialla...) No, koska vauva ei tähän perheeseen vielä ole halunnut tulla, niin näyttä siltä, että mä saatan jopa päästä ens kesänä sinne anopin 60-vuotismatkalle...eli jotain hyvää tässäkin..

Hyvää viikonloppua ihanaiset! Pitää yrittää jaksaa tsempata..en anna valtaa mun negatiivisille tunteille, nythän on lauantai...:)

myy.

Hei...ja noista clomeista sen verran, että voiko ne lääkkeet saada ihan työterveydestä? Ja millä perusteilla ne yleensä määrätään? Tarvitaanko jotain alkututkimuksia vai ??

Myy. pää täynnä kysymyksiä...:D

Uskomattoman hienoja uutisia täällä, kun pitkästä aikaa tulin lukasemaan mitä teille tänne kuuluu! Valtavan suuret onnittelut Miinille ja Mmintulle!!! Paljon tarrasukkia pienille kyytiläisille mukaan! bdbdbd Tulkaahan kertoilemaan sit kuulumisia tuonne odotuspuolelle :) Tsemppiä ja jaksamista myös muille!

Ja mukavaa joulun odotusta!

Hertta 37+0

ONNEA MMINTTU!!! Nyt niitä plussia taas sataa tähän ketjuun, tiedättehän sanonnan ei kahta ilman kolmatta, joten kuka on seuraava?

Ihanaa että Miinilläkin haamu on mukana. Onnea vielä.

Kiva että Prätkiskin kävi moikkaamassa. Peukut sinnekin.

Myylle vilkutus. Clomit määrätään jos munasoluja ei kypsy. Lapsettomuushoidoissa niitä voidaan määrätä myös tukemaan ovista ennen inseminaatiota tai ajoitettua yhdyntää. Kaipa niitä voidaan työterveydestäkin määrätä, yleensä niiden jälkeen pitäisi käydä seurannassa, ettei kypsy hirveää määrää munasoluja, mutta olen kuullut että niitä määrätään ilman seurantaakin. Fertility Friendiin voi merkata erilaisia asioita kierrosta: lämmöt, limat, kivut, yhdynnät... Ohjelma sitten kertoo milloin ovulaatio on. Ilmainen, mutta vaatii rekisteröinnin.

ON: eilen pikkujouluissa alkoi menkat :( Harmitukselta meni vähän juhlamieli pilalle. Kierto jäi 24 päivään. Päivää ennen edellisiä menkkoja tuhrutteli, olisikohan tämäkin pitänyt laskea kiertopäiväksi, silloin olisi tullut 25 päivää. Yllättävän ok olo ollut, ei vaan onnistu niin ei...

Toivottavasti muilla parempi onni. Plussatuulia.

Tiiti kp 2/25-27

Heips! Nyt te taisitte tartuttaa mullekin innostuksen taas. Oli taas pakko tulla kurkkaamaan ja mikäs täällä odotti MMINTTU! HALIRUTISTUS ONNITTELU!! :)
Mahtavaa et pitkään "tahkonneet" alkaa plussaamaan ihan urakalla. YES!

Itsellä jännäyspäivät vasta loppuviikolla mutta olo on kummallinen. Mahassa nipistelee ja tissit on kipeät. Aamullakin kun riiviö-koira hyppäsi syliin ja läppäsi samalla tassulla tissille niin sattu per..leesti. Mutta nää on nyt niitä kuvitelmia mitä mieli tekee kun ei oo asiaa pitkään aikaan ajatellut. Mutta toisaalta ihanaa taas pitkästä aikaa kuvitella raskausoireita :)

Hertalle jaksuja masun kanssa. Kauhia kun aika menee lujaa, vastahan se Herttakin teki positiivisen raskaustestin!

Koiranpentu on todellakin osoittautunut täystuhoksi. Viimeisin saavutus on isännän moottoripyöräkenkien närsiminen. Ja nehän ei mitään ihan halpoja ole. Olipas osannut poju katella puuhaa kalliimmasta päästä ja isäntä tietysti riemusta hihkui. Koirakoulussa ollaan käyty joka viikko, ihan perustottelevaisuutta harjoitellaan. Se on ihan kiva tapahtuma meille molemmille. Ja että toi kunto kohenee kun lapsukainen tarvii jo liikuntaa melko paljon.

Mutta siinä tuli taas lätinää ohi aiheen. Viikonalkuja kaikille ja todennäköisesti tulen taas hyvin pian linjoille

Prätkis kp 20/25-26

Minttu WAU! Paljon onnea! Mun piti sua kyselläkin et missäs mennään! Clomit rules!

Myy mä sain clomit työlekurista. Hänellä oli mahdollisuus ultrata joten totes sen pcon, laitto lähetteen tutkimuksiin ja kirjoitti 4 kiertoon clomit pienimmällä annoksella ilman seurantaa. Valkkasin lääkärin joka oli kiinnostunut näistä asioista, mehiläisen sivuilla on tähän mahdollisuus. Ehkä sullakin olis??

Tiiti muuten kyseli joskus siitä punaviinistä, ite otin todellakin muutamana arkipäivänä lasillisen ruuan kanssa noin viikko oviksesta. En mäkään muuten oikein osaa viiniä latkia viikolla. Tosin yks lasillinen nyt ei oo paljon mitään joten ehkä sitä kantsii kokeilla "lääkkeeksi". Halit ja rutistus tädistä!

Prätkis mun pitäis kans mennä täystuhon kanssa koulutukseen. En oo vaan keksinyt vielä sopivaa kun pitäis melkein olla rotukohtainen tapahtuma, mä en sen vasikan kanssa viitti minkään puudeleiden joukkoon mennä, pelottava ajatus.

Myy muuten, FF=fertilityfriend.com, suosittelen!

Sinis onko mahdollista ettet joka kerta ovuloi vaikka kierto suht tasanen onkin?? Mulla viime kierrossa ei ollut ovista clomeista huolimatta mut täs kierrossa se löyty vaikka lämmöt heittelikin jonkin verran. Mä syöttelin sinne pelkkiä lämpöjä vaan. Ehkä säkin saat apua clomeista?

Epätodellinen fiilis jatkuu, ajattelin ruokiksella soitella aikaa varhaisultraan. Palailen vielä ip kuulumisiin. Kiitokset vielä onnitteluista! Vielä vielä.. :)

Miini 5+0

Heipä hei!

Ihanaa, kun on lunta!!! Se on harvinaista herkkua täällä etelässä. Kun nyt edes vähän aikaa pysyisi maassa, piristää kummasti.

Voi Tiiti, iso halaus tädistä! On se niin väärin, toivoisin kovasti sitä plussaa teille! Jo pelkän yritysasenteen takia olisitte sen ansainneet.. :)

Kyllä mä luulen, että mä ovuloin, koska kerran löydän sen tikulla (tai ainakin niissä kierroissa). Ja kyllä se FF:kin vihdoin sen löysi ja päätyi samaan kuin minä. Ovis oli ilmeisesti jo kp 12 tällä kertaa, kuten arvelinkin eli kierto taitaa lyhentyä. Mun lääkäriystävä, joka näihin asioihin erikoistuu kyllä totesi, että onhan se mahdollsista etten aina ovuloi. Jos siis vaikka joka toinen kerta minus kypsyisi sieltä pco-puolelta. Mutta se gyne ei siitä silloin ollut lainkaan huolissaan. Mutta punaviiniä litkitään myös täällä! :) Mies perhana meni juomaan eilen sen pullon loppuun eli joudun käymään tänään alkossa. Olin varannut tipan myös tälle päivälle, mutta se meni näköjään parempiin suihin.

Miinikin alkaa vissiin vähitellen uskomaan, että siellä se haamu on :) Hyvä niin!

Hitto, kun täällä työhuoneessa on kylmä! Ikkunasta vetää ihan kamalasti. Pitää varmaan pistää hanskat käteen ja jatkaa hommia.

Sinis kp 19/27

Niin, ja missä luuraa Pahiksen täti??? Ja Prätkiskin saatiin taas kertaheitolla koukkuun tähän palstaan! :)

Ja minä saan sitten näköjään kunnian olla viimeinen jo kuopatusta Alkumetreillä-ketjusta, joka ei ole vielä plussannut.. :( En tiedä, olisinko välttämättä halunnut tätä titteliä.

Voi Sinis, mä peukutan, että sä sitten plussaat seuraavaksi!

Mmintulle ihan hirveästi onnitteluja! :) Ihanaa, kun tähän ketjuun tulee noin ihania uutisia! :) Oooh!

Mäkin olen odottanut, että koska se täti nyt suvaitsee saapua UP:lle...? Mitä ne sanoi siellä lääkärissä, että koska voisi menkat odottaa alkavaksi?

Hensku, noi ylläri bileet tosiaankin kuulostaa mahtavilta! Tosi hienoa, että järjestät miehellesi tommoiset kekkerit! Ihan varmasti arvostaa elettäsi! :)

Täällä ei mitään uutta... Ylläri ylläri... Muut odottelee raskausoireita, mutta mähän ja UP odotellaan niitä menkkoja. Prkl. Odotan koko ajan merkkejä, että jokos ne alkais, kun ei raskausoireitakaan kuulu... Nytkin kuvittelen, että ehkä mun kropassa jotain tapahtuu, sillä oon ollu toooooooooooooooosi kiimainen. Yök, en tykkää käyttää ihmisistä kyseistä sanaa, mutta kun en parempaakaan keksinyt. Meillä menee vällyjen välissä yleensäkin tosi hyvin, mutta nyt voisin olla siellä koko päivän. Heh. :D Jospa tää hormonitoiminta ois palautumassa... Toiveajattelua...

Täytyykin tästä mennä siivoamaan. :/