Heippa onko nainen vai mie sinun mielestä kyvyttömäpi kertomaan asioista etukäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ku siis törmännyt ite tässä ongelmaan mikä on mielestäni naisten aiheuttaamaa. Mut naiset saa tyyliin kuukautta aiemmin tietää et meno x on kuukauden päästä mut mulle siitä menosta ilmotetaan sitten päivää ennen et käykö mitä jos mulla on muuta okei sekin on totta et jos mulle kuukaus aiemin ilmotetaan voi olla etten muista sitä mut ainq voin tehä soittoilmotuksen kännyyn et sillo ja sillo. Mut oman kokemukseni mukaan naiset on ehkä se huonompi osapuoli sopimaan asioista etukäteen ja kertomaan suunnitelmista et tietää ihme pimitystä. Miesten kaa jos sovitaan et sillo ja sillo ni ei ongelmaa. Ja joo ymmärrän sponttaasiuden ollaan rannalla ja tekis mieli jätskii mut vastaan tuleekin karkki ja lennosta vaihdamme siihen toi oli esimerkki mut ei se niin voi olla et hetkeä ennen vaan ilmotaan et nyt on näin vaan siitä pitää sit heti kertoo ku ite saa tietää. Mut onko sulla ollut tälläisiä ongelmia koskaan?

Ja siis joskus tulee tapahtumaa yllättäin ei siinäkään ongelmaa ole tai se ongelma jos se ei huvitakkaan oikeesti. Mut päivät mitkä on varmoi kalenterissa ni niistä olis hyvä aikasee jo kertoo

Yhteistyössä