Mulla taas on ollut pienestä pitäen vahva halu että sit ku oon aikuinen niin haluan lapsen.... teini-iässä selvää oli että jos vahinko käy niin lapsi saa tulla, mutta sillon huolehdin ehkäisystä sen verran hyvin (vahinkoja tosin voi siltikin käydä) ja ajattelin sitäkin että lapsella täytyy sitten olla hyvä isä... ja pitkän seurustelun päättymisen jälkeen sitä ajatteli että no onneksi vahinkoa ei käynyt jos lapsella olisikin tuollainen isä..
Ja aina jos joku mies mua kiinnosti niin mietin minkälainen isä siitä tulisi tai että menisikö monia vuosia ennen kuin edes isäksi haluaisi... no onneksi sitten oikea mies sattui kohdalle jolla oli samat arvot ja päämäärät mitä minulla
Lapsia oon ite hoitanu 11vuotiaasta lähtien, vauvoja ja isompia ja vauvoja.. siskolla on neljä lasta ja jokaista päässyt vauvasta asti hoitamaan

sekä sit tietty naapureiden ja tuttujen lapsia mut ne taas on ollut isompia mitä ihan vauvat

Tosin mulle on ollut selvää pienenä jo sekin että musta tulee lastenhoitaja, nykyään vähän eri nimikkeellä mutta kyllä lapset on se mun juttu..

vaikka mikään ei tietysti voita omia lapsia vaikka kuumetta toistenkin lapset on aina nostanut...tällä hetkellä oon päikkärissä alle 3-vuotiaiden ryhmässä, ja viime vuodenkin olin (tosin toisella paikkakunnalla) ja kyllä ne sitten on ihania...

kymmenen kertaa saa asiasta sanoa ja siltikin voi olla ettei lapsi sitä ymmärrä

ja sitten kaikki uuden oppiminen, kun lapsi oppii pukemaan, syömään tai kävelemään niin on se hienoa
Täällä ei ole eilen eikä tänään oksuttu

) mut saas nähdä miten huomenna..

mulla on äippähousut jalassa kun noi tavalliset isommat pöksyt meni pesuun..
semmosia..
Mi-iu rv 16+4