Haaveissa vauva 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oh, täältähän saa ihan uutta tietoa... Kannattaa näköjään siis roikuskella mukana :)
Itselleni on kyllä ihan sama, että kumpi tulee, kunhan nyt vaan tulis ensin raskaaksi.

Eiköhän se ole itsestään selvää että se on kaikille aivan sama kumpi tulee, kunhan tulee, ja toivottavasti vielä terve vauva. Mutta voi sitä tässä odotusta odotellessa huonommillakin sivuilla surffailla. Tarkoitan että eihän kukaan nyt Yourdaysia raamattuna pidä, mutta ei siitä haittaakaan ole.

Huomenta tännekkin! Mitäs tähän aamuun kuuluu? Miulle ei mitään uutta...

Mites Lumis ja Hippu? Onko oireita havaittavissa?
Entäs Tuuli? Onko siullakaan mitään uutta ilmaantunut? Ootko soittanu lääkärille?

Juu, niinhän se tahtoo olla... Miullaki olevinaan aamulla töihin ajaessa tuntu jotain ihmekipua alavatsassa, mut nyt ei tunnu mitään... Mitä lie ollu, oman pääkopan kuvitelmia varmaan... :(

milläs mielellä on lähipäivien jännittäjät? onko oireita ilmassa?

mä olen luovuttanut :( viime yönä tuli kuumat aallot, eli hetkittäisiä hikipuuskia, samoin tänä aamuna. mulla on aina sellaisia muutamaa päivää ennen kuukautisten alkamista, joten eiköhän ne sieltä lauantaina ala. erikoista on se, että kuukautiskipuja ei ole vieläkään, tavallisesti mulla on niitä ainakin viikkoa ennen kuukautisia... erikoista. no ei auta kun suunnata ajatukset tulevaan...

tsemppiä kaikille muille jännäilijöille.

Huomenta!

Noista oireista: itse olen ainakin huomannut sen, että nyt sitä kiinnittää huomiota joka ikiseen pikku kipuun, vihlaisuun tai mihin tahansa poikkeavaan ilmiöön kropassa. Voi olla että kaiken maailman oireita on ennekin ollut, niihin ei vaan ole kiinnittänyt sen kummmepaa huomiota. Eli välttämättä pääkoppa ei niitä keksi.

Mulla saattoi olla ovulaatio eilen ja harrastettiin varmuudeksi seksiä. Jos vielä nyt viikonlopun aikana kokeilisi, niin sitten ainakin pitäisi melko hyvät mahikset olla. Tää on nyt oikeesti eka kuukausi, kun saa oikeesti jännätä :)

Täällä ei ole tapahtunut mitään uutta. Varasin ajan gynelle ja sain sen maaliskuun ekalle viikolle. Yritän varmastikin siihen asti seurata tilannetta, vaikka nyt kuukausi tuntuu aika pitkältä ajalta tässä asiassa.

Pitkät on jonot sielläkin...Miullaki ois menny maaliskuulle se aika, mut laitettiin ensin se ns. puhelinaika miulle, että lääkäri soittaa ens maanantaina... Vitsi, että tuntuu pitkältä jo tää aika sinne maanantaihin... :(

S-lomalla 3 päivää....tylsää,mutta tavallaan ihanaa....Duunissa niin kauheata, että yöunet kärsii ja masentaa.Sit vielä kun miettii näitä vauvajuttuja niin eipä auta mielentilaan yhtään. Mistäs sitä löytäis ilon elämäänsä taas? Onneksi tässä on nyt 3 työhaastattelua enne työhönpaluuta tiedossa eli pitää koettaa tsempata ja toivoa et joku (tai kaikki) nappaavat. Mä luulen, että mun elämän hallinnan kannalta pitää aloittaa siitä uudesxta työstä.

Mietinpä sellaista kun 1 niistä duuneista mihin hain on määräaikainen 31.12.08 asti vain eli JOS tulisin raskaaksi ennen sitä, mutta tyyliin vasta syksyllä niin silloinhan työt ehtisivät loppua ennen äitiysloman alkamista eli jäisinkö sitten täysin ilman mitään tukea??Ellei työtä siis jatketa sitten, pitääpä kysyä!!!En sellaista duunia kyllä halua ottaa, sillä silloinhan joudun ihan tyhjän päälle. Jos taas raskautuisin niin, että äitiysloma alkaisi kun sopimus vielä voimassa niin silloinhan saisin nrmaalisti palkaa 3kk ja sitten sen äitiysrahan. Pitäähän tällaistakin vähän ajatella...vai?

Ne kaksi muuta duunia ovat raskauden kannalta ok, toinen vakituinen (jee!), mutta kolmivuorotyö ja toinen määräaikainen 2010 asti. Nyt kyllä ikävästi vaikuttaa siltä, että on pakko ottaa ihan mikä tahansa näistä duuneista sillä tonne nykyiseen en voi jäädä ettei päähajoa enempää.

Tylsää kun pitää stressata kaikesta...siitä, ettei mitään tapahdu TJOT meiningillä ja siitä milloin mies on valmis yrittämään oikeasti, ja duuneista ja äitiyslomista....kaikesta.

Menen ulos kävelemään miehen raskaana olevan siskon kanssa....ja kadehdin hänen onneaan...vittu et on taas paska olo. Miksi olen näin epätasapainoinen...

Kertokaa joku jotain lohduttavaa...-WiLmA- kp4

P.s. Mieskin lähtee reissuun la viikoksi eli jään tänne yksin itkeskelemään ja säälimään itseäni....buhuuu.

Elä Wilma itke...kyllä se iloksi vielä muuttuu :) Miulla kans tuntuu välillä, et ei mee ihan putkeen; duuni on ihan paskaa, mies välillä paljon öitä pois kotoo oman työnsä takia (tosin välillä sit paljon vapaitakin ja mie pakerran päivät sit duunissa..), miehen veljen vaimo raskaana (LA 3 kk:n päästä) ja se on miun hyvä kaveri, mut inhottaa sanoo näin, että kateudesta vihreenä tuijotan sen isoo mahaa :( Olen siis oikeesti hirmu onnellinen heidän puolestaan, mut kun sitä vaan niin kovasti itellekki toivos samaa onnea :) Uskon, että se tuleekin, mut kun pitäs kaikki saaha heti ja justiinsa eikä 15. päivä! Pitäs vaan malttaa oottaa rauhassa, joka ei oo helppoo...

Onpas täällä hiljasta... Nostelen vähän... Aivan hirvee väsymys on, ei meinaa pysyä silmät auki, ei tuu töitäkään oikeen tehtyä, kun nukuttaa niin vietävästi... No nyt ei onneks ruuhkaa ole, ni ei haittaa, jos menee vähän lorvailuks välillä :)

Hertta: Just niin!KAikkimullehetinyt!!!

Kävin ulkoiluttamassa itseäni miehen siskon ja hänen koiransa kanssa ja oli ihan kivaa.Kerroin mun duunihuolista ja se kertoi kuinka vaikeaa raskaana on nukkua...Se on pienikokoinen, joten mahakin on pienehkö vaikka 8.kk on jo. Vihreänä joo, mutta onnellinen....vaikeatahan se on, tiedän Hertta sen minäkin. Koetetaan vaan jaksaa ja ehkäpä meitäkin lykästää joku päivä. Ei taida itsesääli ja itkuvirret auttaa ei...

Kotiin tullessani poikkesin eräällä kosmetologilla jonka ikkunassa jo kauan on mainostettu silmäympäryshoitoa 10€, päätin "kruunata" saikkupäiväni sillä. Teki hyvää rentoutua ja hemmotella itseäni. Pitää mennä useammin kun on niin halpa.

Koetan nousta nyt tästä "kuopasta" ja tehdä jotain järkevää kuten valmistautua huomisiin työhaastiksiin. Kyllä kaiken on pakko järjestyä aikanaan....:)

Wilma, himpun verran positiivisempi, kunnon maanis-depressiivinen tapaus...:)

Pitää kyllä piristyä ja nousta tästä masiksesta keinolla millä hyvänsä! Ei auta juu itkuvirretkään. Ulkonakin ihana ilma (enää ei tosin aurinko paista), en vaan taida valosan aikana kotiin keretä, ni mahtaa ulkoilut jäähä tältä päivältä... Tuo sama homma on vähän joka päivä, et aamulla on pimee kun töihin lähen ja pimee on myös kun kotiin pääsen... Meillä on vielä se ongelma, kun lähin katulamppu on 9 km päässä, niin ei tuu oikein pilkkopimeeseen lähdettyä yksinään lenkille...Tai siis ongelma on miulla, kun en mielellään pimeeseen lähe yksin kävelemään :) No viikonloppuna pitää ulkoilla sit kunnolla, mennä jo aamusta pihalle :D Ois tätä päivää vielä 25 min jäljellä ja sit on enää perjantai! Yes!!!

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Hertta 26/28, Y 12/07
Minerva
SiniLilja 30/32, pk-seutu, Y 02??/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania
Laralara
Tuuli79

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Jännäyspäivät:

Lumikukka 1.2. ->
hippu81 1.2. ->
*tiiti 2.2
Sinililja 3.2.
Helmi 6.2. ->
Liliania 8.2.
Utelias pahalainen 13.2.

Nostelinpa tuossa taas tuota meidän "nimilistaa". Musta ainakin on mukava aina vilkaista minkä ikäisiä, kuinka kauan yrittäneitä ja mistä päin täällä kirjoittelijat on kun ei kaikkia vielä "tunne" :)

Onneksi alkaa olla tammikuu ohi! Kevättä kohti mennään ja positiivisia ajatuksia vaan kaikille, vaikka se ei aina helppoa ole. Täytyy vaan yrittää muistaa, että asiat kyllä järjestyvät, tavalla tai toisella. Onhan meillä kaikilla kuitenkin ihmisiä ympärillä, jotka tukevat vaikeina hetkinä. Ja täällä saa mun puolesta käydä purkamassa sydäntä niin paljon kun vaan jaksaa, sitä vartenhan täällä ollaan :)

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Hertta 26/28, Y 12/07
Minerva
SiniLilja 30/32, pk-seutu, Y 02??/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 pk-seutu 10/07
Laralara
Tuuli79

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Jännäyspäivät:

Lumikukka 1.2. ->
hippu81 1.2. ->
*tiiti 2.2
Sinililja 3.2.
Helmi 6.2. ->
Liliania 8.2.
Utelias pahalainen 13.2.

Huomenta tännekkin! Ihana, kun naapuriketjussa oli plussattu pitkän yrittämisen jälkeen! Tänään täällä sit jännäilläänkin Lumikukkaa ja Hippua :) dbdbdbdbdb Ei kai täti oo porhaltanu paikalle? *ristii kädet ja toivoo, että ei...