heip kaikki!Nyt olin sitten viimeistä pe mun nyk.duunissa ja enää 4 työpäivää jäljellä!!Sitten alkaakin maaliskuussa heti se mun uusi duunini josta olen todella innoissani!Meillä alkaa myös muuttorumba...eli hässäkkää on. Olispa ihme jos vielä plussa pärähtäisi tikkuun...heheh...voisi pistää kaikki väsymykset muuton&uuden duunin piikkiin...En kyllä usko, että kaikkea kivaa "saan kerralla", realisti kun olen. You never know though...
Mitään erityisiä oireita ei ole...pirun kylmä on koko ajan, mutta niin mulla aina. Jotain nippiluja tässä jonain päivänä tunsin, mutta heti kun tiedostin ne, hävisivät ne...taisivat olla mielikuvituksen tuotetta

Tissit mulla ei koskaan ole kipeinä...
Tuhrua ei ole tullut, valkovuotoa kyllä...ja se pahuksen hiiva tuli taas...niinkuin yleensä ennen menkkoja. Gyne sanoi, muuten ettei sille valitettavasti voi mitään ja antoi suun kautta otettavaa läkettä (jota saa ottaa niin kauan kun ei tiedä varmasti olevansa raskaana). En kyllä ota sitä ellei ole ihan pakko,ei kutia niin pahasti...
Eli nyt koetan vaan chillata ettei kierto venyisi stressaamisesta...ja aion tänään vaan saunoa ja syödä juustoja ja todellakin juoda vähän punkkua...

Toivonpa tietty, että tää olis mun vika "punkku-perjantai" piiiiiitkään aikaan...
Ai niin...ollaan keksitty hassu "lempinimi" tulevalle vauvalle ja puhun sille "projektista"...Se on nyt taas entistä myöntyväisempi ja puhuu koko ajan et kohta, kohta....eli vauva ei tod. olisi mikään pommi. Koetan nyt olla hiljaa siihen asti kun plussa pärähtää ja jatketaan samaan malliin, siis TJOT...
Iloista viikonloppua kaikille, ilmoittelen jos on jotain ilmoiteltavaa...
Wilma *plussat kehiin!*
P.s. Kandeeko testata jo ma heti jos menkoista ei ole hajuakaan??Silloin on siis kp30 (28-30)....Haluan tehdä sen rauhassa joko aamulla kun mies vielä nukkuu tai kun olen tullut töistä kotiin....