Haaveissa vauva 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea Sanibel ja Noa!! hieno juttu!! :)

Tänne ei niinkään hienoa kuulu... rankan työpäivän päätteeksi kuulin että siskontyttö oli edellisen yön sairaalassa ja sydämessä todettu olevan pari reikää ja joku putki vuotaa tj. (tyttö siis 9v) ja sitä on nyt itketty sitten koko ilta eikä loppua näy... Leikkaus edessä ja varmasti toipuu hyvin jne mutta silti kun on olemassa se riski.... huh! sanoin miehellekin että mä voisin vaihtaa oman ehjään sydämeen, että musta tulee takuulla huono äiti... mies kyllä ymmärsi, sanoi että mähän oon ollu siskon lapsille ku toinen äiti, että ei ihmettele yhtään mun reaktiota.. ja taas kyyneleitä.. huh! tietenkään en toivo omallekaan mitään pahaa, mutta kyllä siskon lapset on aina ollut niin tärkeitä ja rakkaita mulle etten tiedä mitä tekisin jos jotain kävisi..ja sitten sanoin miehelle että nää on tämmösiä juttuja jollon mä alan miettii haluanko koskaan lapsia..(ja kyllä siis haluan, mutta näin raskaat asiat on vaan niiiiiin raskaita mullle).
Mutta mennään parempii aiheisiin... kyllä tämä tästä, täytyy vaan jaksaa ja odottaa sitä leikkausta... jonka jälkeen kaikki tulee olemaan hyvin.. *toivotaan*

Ja tosiaan jutelkaa positiivisia asioita, älkää te masentuko tästä tekstistä.. haluan vaan että tiedätte jos musta ei kuulu tj. ja musta on ihana lukea ihania asioita täältä niin saa ajatuksia vähän muualle...

Mi-iu rv 20 (tasan puolessavälissä)

kiitos ja anteeksi!

Hirrrrmuisen isot onnittelut sekä Noalle että Sanibelille. Ja samaan hengenvetoon myöskin iso kaverirutistus Mi-iulle ikävistä uutisista.

Täällä sitä edelleen ihmetellään puuttuvaa tätiä ja oireita olis silti suuntaan jos toiseenkin. Eli täydellistä menkkajomotusta aina niin ihanaan "pala kurkussa" tunteeseen yhdistettynä närästykseen (jota mulla ei muuten ole ollut koskaan aiemmin vaivana).
Siltikin aion vakaasti pitkittää testaamisen viikonloppuun (uskokaa vaan paljonko tekis mieli jo pissiä tikkuun).
Niinhän sitä muuten sanotaan ettei kahta ilman kolmatta. Ensin plussasi Helmi ja nyt Sanibel+Noa heti perässä. Aivan mahtavaa, että meidän odotuspuolen ketju saa vahvistusta, kun tuntuu siellä olevan aika hiljaista.

Voi mi-iu miten ikäviä uutisia! Tosi paljon tsemppiä ja haleja kaikille teille sinne, ja toivotaan ja uskotaan että kaikki menee hienosti! Ton ikäinen tyttö on varmasti urhea taistelija, ja sitkeydellä ja asenteella päästään jo tosi pitkälle. Tiedän kokemuksesta...

Ja pahiksen plussan puolesta on sormet ja varpaatkin ristissä... Vai viikonloppuun asti meinaat pitää meitä jännityksessä!

Alkuperäinen kirjoittaja *Helmi:
...hassua miten aina automaattisesti tuun ensin tänne haaveilupuolelle lukemaan viestit, ja sitten jatkan odotuspuolelle...

Ihan sama juttu :)

Mulla laskurit näyttää laskettua aikaa 27.10, joku toinen taisi näyttää 25.10. Eli siinä paikkeilla.

Tsemppejä seuraaville plussaajille ja Mi-iulle jaksamista!!

Nyt kun on ovi auki odotuspuolelle, niin sen kunniaksi pistän pystyyn seuraavan jännäylilistan, vaikka itsellä vielä aikaa tuohon onkin pari viikkoa. Oon mennyt jo sekaisin kiertopäivissä, kun en ole voinut luntata Hertalta ;) Täydentäkää.

Jännäyspäivät:
Sinililja 3.3.

Täällä alkaa taas elämä voittamaan, tuli joku ihme epätoivokohtaus pariksi päiväksi. Mutta se on nyt karistettu ja eteenpäin mennään pää pystyssä!

En sitten itsekään malttanut odottaa viikonloppuun asti vaan eilen oli ihan pakko pissiä tikkuun. Negaahan tuo taas näytti enkä usko sen enää plussaksi muuttuvan. Nyt sitten odotellaan kierron löytymistä että voin taas aloittaa miehenkaadon =) oikeaan aikaan.

Huomenta!

Voi ihmeiden ihme!!! Täällähän on menny kuviot ihan uusiks tän parin päivän aikana, mitä olin poissa linjoilta! Valtavat onnittelut Noalle ja Sanibelille!!! Ihanaa... :D Luin kyllä palstaa kännyn kautta, mut en päässy kirjottamaan, niin kyllähän ahisti...

Sinililja: Juu, oikein meni jännäyspäivä siulla ;) Miulla on 4.3 tienoilla. Laskin oletetusta oviksesta sen 16 päivää eteenpäin (vähän varoaikaa siis lisätty, kun en oo varma, et oliko ovis viime su vai ma...), joten menee tuohon päivälle 4.3.

Hertta kp20

Ehkä toi tietää hyvää onnea, kun on jännäykset samalla tai lähes samalla päivällä. Ainakin se tiesi hyvää Noalle ja Sanobelille :) perässä tullaan!

Meillä oli eilen hyvät keskustelut miehen kanssa ja nyt on paremmat fiilikset. Sille oli tullut jo nyt jotenkin ahdistava olo tai sellainen pakkofiilis tästä asiasta. Mua harmitti ihan kamalasti, kun ei saatu täysin hyödynnettyä oikeaa aikaa ja purin sen tietysti häneen.. vaikka ihan hyvät mahikset tässä nytkin on, mutta silti.. Mä luulin, että ovis olisi osunut viikonloppuun (se hyödynnettiin kyllä), mutta se tulikin ilmeisesti vasta ma tai ti. Ja sitten olikin vähän nihkeämpää saada miestä "pakon edessä" puuhiin.. ymmärrän kyllä ettei se tapahdu nappia painamalla, mutta harmitti tosiaan hirveästi, kun onnistuin kerran sen oviksen bongaamaan. No, nyt pitää vaan toivoa, että viikonlopun armeijat ovat sitkeää sorttia ja olleet hyvissä asemissa odottelemassa munista ;) Mutta silti on sellainen olo, että ei tärpännyt. Jos niin on, niin sitten vaan uutta yritystä kehiin ensi kuussa.

Tiiätkö Sinililja mitä? Meillä on aivan sama homma! Tikutin selkeet viivat la-iltana, su-aamuna hyödynnettiin, mut kun tikutin aika selkeet viivat vielä su-iltana, niin ovis oli siis joko su tai ma. Pitää toivoo, et meillä su-aamun simpat ois ollu kans hyvissä asemissa odottelemassa... Ne on ainut toivo, kun muuten meni vähän puihin tän oviksen hyödyntäminen... Ei siis tulosta ole odotettavissa :( Noh, ens kierrossa jos sit paremmin :)

:D hauska kuulla Hertta!
Joo, mä tiedän että on naurettavaa hermoilla ja harmistua tästä näin paljon, koska oikeastihan tää homma on vasta aluillaan. Ja kuten mies totesi, kuukausi sinne tai tänne on pieni aika koko hommassa. Mutta silti ottaa päähän, ei voi mitään. Olen tyytyväinen, että löysin sen oviksen, toivottavasti myös ensi kerralla.
Musta vaan tuntuu, että kun jouduin niin pitkään odottelemaan miehen myöntymistä koko asiaan, niin nyt en sitten vaan yksinkertaisesti jaksaisi millään enää odottaa. Ja tärppi ensi kierrosta tarkoittaisi jouluvauvaa, olen aikaisemmin ajatellut, että en haluaisi lapsen syntyvän juuri joulun alla. Mutta nyt tuntuu, että aivan sama! Kunhan vaan tulisi.. ja kyllähän se sieltä tulee jossain vaiheessa. Pitää pistää vähän jäitä hattuun.

Mä taidan notkua täällä koko päivän tänään.. olin varannut aikaa kirjallisten rästitöiden tekemiselle, mutta nyt sitten toi meidän palvelin päätti irtisanoa yhteistyön.. eli pitää vaan odotella sen paluuta. Mutta mikäs tässä odotellessa! :)

Juu, meillä kans meni vähän noin, että itsellä ollu vauvakuume jo pari vuotta, mutta vasta nyt joulukuun alussa mies myöntyi ajatukselle :) En siis koskaan aiemmin ollut kysynyt, että voitasko viskata pillerit mäkeen, mut olin vaan kyselly, että millos myö voitas vauvaa yrittää, niin vastaus oli aina, että sit joskus, ei vielä... Nyt sitten kysyin, että voitasko ne pillerit jättää pois, että tulee jos on tullakseen, että siinähän voi mennä vaikka kuinka kauan, että ei se nyt heti tuskin pamahda, niin hän sanoikin, että jätä vaan pois, tulee kun/jos on tullakseen :) Oli kyllä sanoinkuvaamattoman ihana fiilis, kun vihdoin hänkin koko olevansa valmis ja halukas yritykseen! Tai siis nyt paremminkin mie yritän ja hän ottaa iisimmin, että tulee jos on tullakseen, että ei kaiken tarvii tapahtua justiinsa ja välittömästi, mut miulla kun sitä taipumusta vähän on, että oon hirmu kärsimätönja hermoheikko, jos kaikki tapahdu heti sillä punaisella sekunnilla. Hävettää, mut pitää yrittää hillitä itteensä sen verran, ettei stressais ite liikaa ja varsinkaan toista sit ahdistuta turhaan :)

Tulipas taas jaarittelua... Juu, miekin kaiketi täällä notkun koko päivän, kun ei jaksa keskittyä töihin... Hmph! Boooooooooring...

Joo, nyt mä hoen itselleni, että tulee jos on tullakseen. Tulee jos on tullakseen.. Se on mun uusi motto ja sillä mennään!

Anteeksi, tuli vähän vuodatettua omaa ahdistusta. Mites te plussanneet olette selvinneet? Mitkäs teillä on fiilikset? Mä täällä kuuntelen radiota täysillä ja nautin rauhasta töissä :)

Juu, voisin ottaa miekin tuon uudeksi motoksi :D
Ai niin, edelliseen viestiin unohin kirjottaa: alamahaan vihlonu tän aamua ikävästi... Mitähän lie juilimista tuo nyt tähän aikaan kierrosta, kun ovis ollu vasta 4 päivää sitten? Ei vielä pitäs tädinkään ovella kolkutella, ois liian aikasta...

Onko muuten oireita ilmaantunut plussanneille? Ootteko kenellekään vielä kertoneet uutisia?

Hertta kp20

Muakin vähän nipistelee erikoisesti vatsasta, mutta ylempää tosta navan alapuolelta. Ehkä ne on jotain myöhäisovisoireita tai jotain.. Nyt onkin mielenkiintoistta nähdä, mitä tuolla päänupissa tapahtuu, kun olen ihan varma ettei tällä kertaa onnistunut. Tuleeko oireita vai ei, luultavasti saan kuitenkin kehiteltyä jotain.. :)

Hyvin saa ajan kulumaan tekemättä mitään ja lueskelemalla netistä kaikenlaista.. olen siis loistotyöntekijä! ;)

Heh, niinpä! Täällä kans välillä koitan jotain tehä, mut menee vaan netissä pyöriessä...

Myö taijetaan hengailla täällä kahdestaan... Muut on niin ahkeria työntekijöitä :D

Ootko muuten mitä vitamiineja tms. syöny täs yrityksen aikana? En muista olikohan tässä ketjussa ollu puhetta näistä... Mie oon syöny Möllerin Tuplia ja useemman viikon niitä Multitabs Raskaus-vitamiineja. Greippimehua tuli litkittyä ennen ovista ja nyt vois koittaa tänä iltana vaik ottaa lasin punaviiniä ;) Ei noista haittaakaan oo, jos nyt ei hyötyykään :)

Joo, ei muita näy.. :)
Ostin tammikuussa kanssa niitä multitabs raskaus-vitamiineja, kun tavalliset loppuivat. Niitä oon nyt popsinyt yhden päivässä, lisäksi syön varmaan noita samoja möllereitä. Nyt join myös greippimehua, ajattelin huvikseni kokeilla sitä ja se maistuikin ihan hyvältä, joten join sitä aamuisin lasillisen. Tota punaviiniä en oo ajatellut, mutta kun se muutenkin maistuu ihan hyvin, niin pitää varmaan kokeilla sitäkin. Onpahan kaikki keinot käytössä :)
Eilen just mietin, että jos nyt ei tärppää, niin sitten kyllä tempaisen kohta vuoden kaapissa olleen Baileyspullon huiviin menkkojen jälkeen.. ihan vaan sen takia, että sehän kohta menee pilalle, jos joutuu toisen vuoden kaapissa odottelemaan! Toiveajattelua.. siis se pilaantuminen.

Nyt kun olen näin ahkerasti surffaillut koko aamun, niin olen varmaan jo ansainnut ruokatauon! ;) Oon kyllä tehnyt vähän töitäkin tässä välissä, tein itseni kanssa tällaisen sopimuksen, että aina kun saan jonkun työasian hoidettua (kirjattua), niin saan tulla käymään täällä. Toimii!

Juu, sama täällä! Jos ei nyt satu tärppäämään, niin nykäsen Kelkkoja sammiollisen :D Kaapissa oottaa litran Passõa melkein täytenä... Nam! Toivon kyllä todellakin, että se pullo saisi vielä vuoden päivät siellä pölyttyä, niin saisi sitten vaikka vuoden 2009 synttäreillä toukokuussa ottaa vuosikertaPassõaa :D

Juu, punaviini kyllä maistuu :) Pitääkin ottaa illalla lasillinen telkkarin ääressä, kun on tää torstai sellanen telkkarintöllötysilta...

Pitää ruokkikselle tässä itekkin kohta lähtee, klo 13 ois kehityskeskustelut, niin sitä ennen pitäisi käydä evästämässä jotain...

Tsemppiä kehityskeskusteluun! Mulla oli sellainen vähän aikaa sitten ja oli tosi mielekästä koittaa kehitellä itselleen tavoitteita tulevalle työvuodelle.. kun tärkein tavoite tällä hetkellä olisi päästä töistä pois.. :)

Mä lähdenkin reilun tunnin päästä hierontaan! Sain syksyllä synttärilahjaksi lahjakortin ja oon unohtanut käyttää sen. Sitten punaviinipullon kanssa kohti kotia :) Meilläkin torstai tuppaa olemaan tv-ilta, tosin nyt katsottiin jo eilen jotain nauhoituksia. Mutta ehkä niitä riittää tällekin illalle.