EX-KERMIT 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minähän tekasin sen kummiskin tässä kaffekupposta vedellessä. Yhteisön osoite on:
http://groups.msn.com/kermitit

Tosta kun klikkaatte, niin pitäisi automaattisesti päästä jättämään jäsenhakemusta. Vasta kun valvoja(t) on hyväksyny tuon hakemuksen, pääsee sinne sisälle.
Yritin Safiiri sulle laittaa kutsua yhteisöön, mutta se palvelu ei jostain syystä toiminu.

Ja se on nimenomaan kaikille tarkotettu! Kermittärille ja ex-kermittärille. Täytyypä käydä laittamassa tuonne vauvanhoitopuolellekin.

Katzu, myös sähköpostilistalle pääsee mukaan, tottakai! Laita vaan mulle mailia tulemaan.

pikaseen tännekin.

Oli Safiirin kuvat tulleet, mut Tuulin ei.
Ja Senoran sain myös, kun ihmettelit, että onko tullut.
Sitten kahdelta (A.V ja L.S) ei ole tullut ollenkaan meiliä.. oisko pitäny?!?!
Ovat ilmeisimmin Jazz ja Antzi?!

Sit laitoin ite meiliä ja pari kuvaa, mut tuli bumerangina takas ainakin A.V:ltä ja Ninniltä.
Tuliko muille?

Nyt taas myöhässä.... onneks miehen loma loppuu kohta, niin loppuu myös tämä kiirus :))

haleja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja kyllähän kermitit saa liittyä s-posti rinkiin vaikka ei vielä ole + tullut - eikös!!!!!

kapris 29+1

:) Kapris meni varmaan pahiten pieleen ulkonäkökuvitelmissani! Mutta siis ei mikään negatiivinen yllätys kuitenkaan ollut, en sitä tarkoittanut, vaan että en blondiksi mieltänyt lainkaan (vaikka varmaan on joskus ollut puhettakin).

Täytyypäs yrittää hakemus rustailla sitten...

PS, söin äsken aivan ihanan tuoreen pullan!

Loin äsken itselleni tuonne gmailiin osoitteen, jotta pystyn sitten kotikoneelta ilmoittautumaan tehikselle. Työosoitettani ei oikein saisi käyttää muuhun tarkoitukseen ja meillä on myös aika tiukat seurannat :) Ja jospa joskus jään äippälomalle, niin tarvinhan mä sittenkin s-postia.

Mitäs tietoja olette kirjoittanut esittelyviestiin itsestänne???? Ja yritän löytää myös kuvan jonka kehtaan teille laittaa :) Itseasiassa minusta ei juurikaan ole kuvia nykyisellä lookilla varustettuna.

Nyt ennen kuin olette minua nähneet, onko teillä mitään visioita minusta ;) Olisi kiva tietää meneekö kuinka oikeaan.

Katzu... Mun mielestä olet yksi meistä, joten ... jotai pientä juttua ensin tehikselle... Saat häneltä vastausviestin, jossa meijän muijen mailiosoitteet. Mä vastasin ainaki ihan tekstillä ensin ja sitte toiseen laitoin kuvan. Muut melkein kaikki on laittanu kuvan heti ekassa viestissä.

Tehis sun luukku on tukkossa!

tuon msn:n käytöstä vois laittaa pientä opastusta mailiin.

Laittakaa itellenne hotmailit, niillä pääsee ainaki jättään hakemuksen. Nyt toivotan viikonloppuja kaikille ja lähen kotia. Pääsen koneelle illemmalla ja huomenna ku lähetään käväseen Kempeleessä. Se on huiskutus!

Heipsistä!

Päivän kun on poissa niin tässä meidän ketjussamme tapahtuu valtaisasti kaikkea!

Kiitokset kaikille ihanista kuvista ja viesteistä! Mahtavaa ja jännää! Laitoin itsestäni myös kuvia tulemaan, mutta kaikille se viesti ei ilmeisesti mennytkään perille. Höh, täytyy yrittää uudestaan myöhemmin. Samoin senoran mailin oli tuo gmail pistänyt spamiksi... höh, ei se mitään roskapostia ole!

Mitenkäs tuo msn-yhteisö? Siinä pitää ilmeisesti olla hotmail-osoite, että pystyy liittymään jäseneksi? Perehdyn asiaan myöhemmin kunhan mies kotiutuu töistä.

Tehikselle onnittelut ihanista ultranäkymistä! Olin täysin unohtanut tsempittää ennen reissua, mutta tsempitykset tulevat näin jälkikäteen. =) Ihana reaktio sulla, nyt ne tunteet sieltä nousevat. Eikö se olekin aivan mahtava kokemus tuo 4d-ultra, en muista olitteko aikaisemmin käyneet. Mulla sydän meinasi aivan pakahtua kun näin neuvolassa pelkän 2d-kuvan vauvasta. Huoh, miten sitä malttaa odottaa lokakuulle asti?
Vai teille olisi tyttö mahdollisesti tulossa, ihana juttu! Sopisi jotenkin hyvin tuohon teidän katraaseen ja komppaan senoraa, eli kiva jos teidän tytteli saisi siskon kaverikseen. =)

Niin eikös tuo istumatyö ole kaikkein rankinta raskaana olevalle, ainakin mulla meinaa selkä sanoa heti sopimuksen irti kun istun pidempiä aikoja.

Selästä puheen ollen, mitenkäs Ompun selkä? Anteeksi kun hihittelen sulle, mutta näin sieluni silmin miten sä heiluttelet jalkojasi siellä kesäteatterissa. =) Hassua!

Mervillä on varmasti jo nyytti kainalossaan! Toivottavasti saamme pian kuulla uutisia.

Meillä meni eilinen päivä uhmaikäisen tyttären kohtauksia liennyttäessä. Mä olin aivan hermoraunio. Illalla kun pääsin koneelle oli s-posti täynnä ihania viestejä enkä mä millään päässyt tai kerennyt vastailemaan ja sekös harmitti. Olenkin sitten nähnyt teistä unta koko viime yön ja heti ensimmäisen tilaisuuden tullen hyökkäsin lähettämään viestiä. Musta on kyllä tosi hauska juttu kun nyt pystyy kuvittelemaan teidän näpyttelemässä viestejä tänne elleihin.

Nyt täytyy mennä syömään jotain ennen kuin tytteli herää, ensimmäistä kertaa pitkään, pitkään aikaan tekee jopa mieli syödä jotain.

Palaillaan!

T. Jazz ja masukas rv 32+4

Kyllä mä taas vahingossa onnistuin tossakin hommassa ja nykyisellä osoitteellani. Piti joku tili käydä luomassa...

Aha, pitääkin käydä kyttimässä Jazzin posti.. :) Niin joo, hihittele vaan ihan rauhassa, kyllähän niitä koipia kieltämättä joutui välillä vähän heiluttelemaan.. Selkä on vähän parempana jo onneks, mutta tää istuminen painaa kyllä peräpeiliä ikävästi. Että kunhan kotiin pääsee, poika saa ihan rauhassa katella jotain pitkää elokuvaa DVD:ltä!

Mulla toi s-posti tökkii isosti, joten olen ihan pihalla kuka on kukin ja kenelle on mennyt ja kenelle ei ja keneltä olen saanut kuvia ja ja ja ..... Joten sitten kun tuo yhteisö on käytössä niin eikös sen kautta voi sitten kuviakin lähetellä? :)

Teki hirveesti mieli jotain TOSI tulista ja tein sitten sen mukaista ruokaa.. Tais tulla tosiaan tulista, kun mieskin joka rakastaa tulista ruokaa sanoi että on kyllä TOSI mausteista. :D Mutta aah... Teki hyvää. :)

Nyt suunnittelemaan häitä, toimin nimittäin kaasona lokakuussa. :)

Jeps mäkin lähden kohta viikonlopun viettoon ja yritän ehtiä koneelle jossain vaiheessa ihmettelmään tuota msn-yhteisöä. Minä olen saanut nyt kaikkien kuvat, joten valtavasti kiitoksia! Ja Katzukin pääsee tietty mukaan!

Semmoinen kysymys vielä, että missä tätä yleistä tarinointia olisi takoitus jatkaa? Täällä vai siellä yhteisössä? Vai onko yhteisö vain salaisuuksia varten?

Heips!

Tuuli

Hyvin hommat sujuu mulla taas tänäänkin. Tää yhteisön perustaminen on nyt mun työlistalla näköjään ykkönen :-) Kunhan tää alku tästä saadaan, niin voinkin taas keskittyä muihin...
Kävin jo hyväksymässä kaikki tulleet hakemukset. Hienoa, neljä uutta jäsentä!
Siellä sitten aina ekaksi aukeaa se Uutta -sivu. Kaikkia keskusteluketjuja pääsee selaamaan ja lukemaan Keskustelut -linkistä. Kaikki linkit siellä vasemmalla puolella.
KUVAT kun klikkaa, niin pääsee tekemään omaa ALBUMIA. Ehkä on parempi niitä kuvia tosiaan sinne laitella. Alkaa olla sähköpostit tukossa koko ajan, kiitos Luukulle :-)

Jazz, ensimmäinen 4d-kokemus oli tosiaan. On niitä kuvia ihasteltu perheen voimin moneen kertaa <3

Kapris kyllä yllätti jotenkin eniten ulkonäöllään :-D Siis ei mitenkään negatiivisesti myöskään, vaan jotenkin vaan ihan jotain muuta kuin oli ajatellut. Hassua! Muistelin jopa ikääkin ihan väärin. Piti oikein käydä tarkistamassa, että kuinkas nuori se tytteli oikein olikaan... :-)

Juu-u, tänään on kyllä ollu tehokkuus huipussaan, nimittäin tällä ketjulla :) Montahan viestiä on päivän aikana saatu aikaseks... Ja pää on ihan pyörällä. Kun tosiaan yleensä käytän tota gmailia kotona ihan erinäköisellä ohjelmalla, niin tuo nettiversio on kyllä jotain ihan käsittämätöntä sekamelskaa!

Mut nyt tää lähti pankin yösäilölle ropeltamaan ja sitä kautta sitten päiväkodille. Viikonloppuja kaikille, jos en kotona ennätä palstailemaan (päivän vitsi, itteeniki naurattaa, hih!)

Omppu

Oli pakko tulla tuolta haavepuolelta tänne sen verran komentoimaan, et mäkin oon kuvitellu, et Senora olis ruskeetukkanen ja et olis polkka... :D

Ja Safiiria oon ajatellu vaaleetukkaseksi, ehkä olkapäille asti. Liekö tähän mielikuvaan vaikuttaa vanha lapsuudenajan suosikkisarjani Safiiri ja Teräs (jota ei kyllä aina uskaltanu kattoo...)

Tehiksestä on tullu sellanen kuva mieleen, et ois ruskee tukka johki harteille asti, vähä punertavakin. Ja etunimi olis yks 5 kirjaiminen :D

Ihania masuja on ollu teillä kaikilla jotka kuvan on laittaneet!

Mä oon kyllä oikeesti niin pihalla ton mesen kanssa, klikkailen sinne tänne ja joudun millon mihinki spaceen :) Kuviakin sain mahtumaan tasan neljä, kun jollain oli 13.. *tekniikan ihmeomppu*