T
Tuuli!
Vieras
Huomenta ja jännittävää viikon alkua! Vaikuttaisi siltä, että tällä viikolla syntyy lisää pikku kermejä
Hurjat tsempitykset sekä Hopulle että Ässälle!
Tsemppiä myöskin Antzille ultran odotteluun! Minä en tällä vähällä kokemuksellani osaa sanoa oikein mitään järkevää, mutta toivon hartaasti, että ultrassa kaikki olisi pikkuisella hyvin!
Jaahas Jazzilla on herkuteltu kanssa omenapiirakalla ja vanilijakastikkeella
Mukavaa hemmotteluiltapäivää! Siitä Sleepistä vielä - minäkin itse asiassa mietin sitä, että häiritseekö ne "kalterit" sitten myöhemmin, kun lapsi on jo isompi. Siitä pinniksestähän otetaan sitten myöhemmin yksi seinämä kokonaan pois, että lapsi pääsee itsekseen kulkemaan sänkyyn ja pois, mutta ne "kalterit" jää siihen päätyyn ja takaseinämään. Hm, täytyypä miettiä...ja kiitollisena otan vastaan, jos joku on kuullut jotain kokemuksia ko sängystä.
Ei vaan, töihin se on taas ryhdyttävä. Täällä on kyllä niin synkeän syksyinen ilma! No kaikesta huolimatta mukavaa viikkoa kaikille! Heips!
Tuuli
Tsemppiä myöskin Antzille ultran odotteluun! Minä en tällä vähällä kokemuksellani osaa sanoa oikein mitään järkevää, mutta toivon hartaasti, että ultrassa kaikki olisi pikkuisella hyvin!
Jaahas Jazzilla on herkuteltu kanssa omenapiirakalla ja vanilijakastikkeella
Ei vaan, töihin se on taas ryhdyttävä. Täällä on kyllä niin synkeän syksyinen ilma! No kaikesta huolimatta mukavaa viikkoa kaikille! Heips!
Tuuli