Heipsan,
Meillä taasen valvottiin -olisi varmaan historiallista jos ei valvottaisi. Tällä kertaa se oli omassa ruokavaliossa tuo kaakaojauhe, joka sen teki... Joulua ajatellen pari palaa maidotonta suklaata (ja soijatonta) söin kun on liki vuoden tauko ollutkin. No se pyöritytti sitten urakalla.. Taas miettii että koska tää helpottaa? Ei vaan välillä jaksa ja pinna on tosi kireä -minä jolla aina on lehmän hermot ollut niin nyt ne on kutistuneet kyllä melko lyhyiksi. Pojulla tänään huono päivä ja tunkee kaiken ruuan pois suusta mitä sinne saan ja hymyilee päälle -on vissiin löytänyt kielensä jolla on sitten kiva tunkea kaikki ruoka pois. Ja keittiö, vaatteet ja ruokapöytä on tuon suttaamisen jäljiltä kaoottinen, minä itkua lähes tuhertava ja pojan masussa kenties pari ruokalusikallista ruokaa ja muutamia riisimuroja. Huokaus. JA mies vaan tuumaa että sellaista se on, turha siitä on hermostua. Noh, hän näkee tämän viikonloppuisin, minä joka päivä, niin asetelma on eri. Mutta eipä siinä, ehkä lähden ihan yksin lenkille hakemaan paremman mielen :|
Nallepuh: Sain vastauksen siitä ricedream- riisimaidosta. Sisältää jäämiä ohrasta ja kaurasta ja valmistetaan samalla linjastolla jossa käsitellään maitoa ja soijaa. Eli ei tosiaankaan puhdasta. Harmi vaan että eivät ilmoita pakkauksen kyljessä asiaa..
Ieva, onko teillä gogreen käynty? Onko siinä kalkkia mukana?
EyeQ:n suhteen meillä uskalletaan jo henkäistä, sillä annostus on 5ml ja ei ole tullut oireita. Poika sen mielellään ottaa vaikka aika mielenkiintoiselta maistuu...
Kiitokset vinkeistä altistuksiin, eli eiköhän se hyvin mene, jos antaa mennä sinne leikkipaikalle... Lähinnä stressaan eniten sitä että miten saan mannapuuron sisään kun ei yleensä suostu ottaan mitään mikä ei sovi. Kaurapuuron heti sylki pois. Jospa tekis vehnäleipää tai jotain muuta vehnää lisäks niin vois mennä enemmän...Miiak, kiva kuulla että teillä on hiukan rauhoittunut tilanne siellä!!!
Jaahans, lenkille ja ruokaa -parempi mieli

Ievan galluppiin: th-alalla minäkin, ft