Alkumetreillä 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miini-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miini-81

Vieras
Alkumetreillä 9

Miini -81 26+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 25+27 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Jenninen 20+25 10/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07, tyttö 11/04
mminttu 21+22 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Amilda79 28+25 TJOT12/07
Lydia 28+31 TJOT 1/08
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 1/08, km 8/07
Fiona77 30+30 10/07
Mie vuan 26/28, Y12/07

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08

Uusi ketju, uudet kujeet. Editoikaa listaa tarpeen mukaan, kopsin tän vaan pikaseen ed. ketjusta.

Jännäyslista:
Jenninen 16-18.1
Lydia 17-19.1.
Liisaleena 28.1
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
Amilda79 13.2 (Ystävänpäivänä olis kyllä aika ihana plussata ;) )
mminttu 14-20.2
Angelique1 17.-19.2 (sillä normaalikierrolla)

Huomenia!
Mites jännäilijät?
Omaan napaan ei kuulu mitään :( Toissapäivänä kun mies oli tuolla alhaalla niin löyty aika venyvää tavaraa mutta tikut ei ainakaan oo mitään vielä sanoneet...Noh mutta varmaan viimeistään sitten ystävänpäivän tienoilla näkee tapahtuko mitään :D

Ihanaa tosissaan, kun on saatu tänne eteläänkin lunta!! Piristää kummasti, kun ei aina vaan ole niin synkkää ja pimeetä.

Omaan napaan ei tännekään kuulu mitään ihmeepiä. Ovista odotellessa - eiköhän se sieltä tässä viimeistään viikon päästä pärähdä. Ja sittenhän odotus taas jatkuu ja siinä ystävänpäivän tietämillä selviää jälleen, mitä on tapahtunut... Siihen on viä ihan sairaan pitkä aika :( Ärsyttävää tämä odottelu! Ensin odotetaan ovista ja sit odotetaan tulosta.

Muakin kiinnostaa, mitä Lydialle kuuluu? Tuliko tätiä/tärppiä? Onko munasarjatulehduksesta parannuttu?
Entäs Jenninen, onko tädistä vielääkään mitään kuulunut?

Ai niin... Arvatkaapas kuka oli eilen reipas ja VIHDOIN raahautu sinne jumpalle! Kyllä tuli vaan taas niin hyvä olo :) On se kumma, miten vaikeeta se lähteminen sinne muka on, varsinkin kun siellä on oikeesti tosi mukavaa ja tulee mitä parhain olo... No, mutta nyt aion ihan tosissani alkaa siellä pyöriin... Ei oo sit ainakaan niin paljon aikaa kytätä jokaista nipistystä ja nippailuaan ;)

Juu miulla on varmaan joku varhaisiän dementia...Käyn semmosessa säännöllisessä jumpassa joka maanantai, koko kevätlukukauden ajan (kävin myös syyskauden), joka maksetaan etukäteen koko kaudelta. Eli siis ihan tiedossa on, että joka maanantai sinne meen ellen oo kipee tai vastaavaa, niin eilen UNOHDIN mennä sinne jumppaan!!! Tajusin 22.30 illalla, että ei hittolainen oo todellista, en muistanu mennä jumppaan! Harmitti hirveesti, kun jo viime ma jouduin olemaan pois iltavuoron takia, niin nyt sit poissa muistihäiriön takia :D Pitänee laittaa kännyyn muistutus ens viikolle... Sama kun laittas huomisaamulle muistutuksen, että muista mennä töihin :D Pitää korvata se jumppa menemällä tänään vaikka lenkille...

Tänne ei myöskään kuulu mitään erityistä.Täti on häipymässä pois,se tuli lauantaina.Hetken jo ehdin uudelleen miettiä voisinko olla raskaana kun oireita ei ollut ja mulla ei oo ikinä kierto ollut 30 päivää pidempi mutta sieltä se sitten tuli,30 päivänä.Mutta toisaalta olin tyytyväinen että tuli kun kuitenkin aikaisemmat oireet ja negatesti viittasivat siihen että se tulee..
Että ovista odotellessa täälläkin.Nyt olen jotenkin osannut ottaa rennomman asenteen tähän hommaan.Sen verran raskauskiekkoa eilen pyörittelin kun mietin sitä meidän mahdollista tulevaa matkaa että kuinka pitkällä raskaus silloin olisi jos nyt raskautuisin.Nyt takas töihin..Plussatuulia ja mukava viikkoa!:)

On tää kyllä varsinaista odottamista.. odottamista.. ja odottamista.. odotat sitä ja tätä ja tota. Ja jos olet niin onnellinen että pääset odottamaan... niin siinähän vasta odotatkin... :):)

Minisun toivotaan parempaa onnea uudelle yritykselle, meille kaikille, toivotaan että kaikille se plussa pärähtäisi kuluvan vuoden aikana bd bd bd

Hauskaa iltaa kaikille, tämä aikoo karata töistä!

moi taas! oltiin miehen kanssa reissussa, jossa kp vaihtui -ylläri, ylläri- ykköseksi. hetken jo kuvittelin olevani raskaana ja mieskin jo innostui kun valittelin kaikenlaisista oireista. miten mieli voikin tehdä tepposet näin et olevinaan on kaikkia oireita.. tosi pelottavaa.. munasarjatulehdus hellitti vihdoinkin, mutta nyt iski flunssa. torstaina on tarkastus tuon tulehduksen takia, toivottavasti menkat kerkee loppuu ennen sitä.

te ootte olleet tosi aktiivisia kirjoittelemaan, mä olen kyllä välillä käynyt lukemassa täällä, mut en oo jaksanut kirjoitella -laiska minä. mä en oo jaksanut jumppaankaan raahautua, jotenkin tää pimeys on vienyt kaikki voimat. ehkä tästä vähän piristyy kun aurinkokin lisääntyy.

paljon plussatuulia teille kaikille!!

hmm voihan harmi Lydia! Noh mutta onneksi sen munasarjatulehduksen sait voitettua! Eiköhän sitten ensi kierrosta ole taas paremmat mahdollisuudet plussautua kun sekin on pois tieltä ;)

Huomenta tyttöset! Se olis viikon puoliväli sit..

Harmittelut siis myös Lydialle tädin tulossa. Odotuksen odotus jatkuu siis sielläkin.. ;)Tällä hetkellä ei taideta sitten enää jännätä kuin Jennistä... Jenninen huhuu!!! Missä mennään?

Plaah... Täytyis varmaan alkaa noita töitä tekeen! Mukavaa työpäivää (tai koulupäivää?) itse kullekin!

Päivitetty jännäyslista:
Jenninen 16-18.1
Liisaleena 28.1
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 14-20.2

nEn uskalla lisätä itseäni viel tuonne jännäyslistaan, kun täytyy eka tarkastaa paikat gynellä:) ..toisaalta jos kierto noin paljon lyhentyny niin ei siin ehi paljon mitään siel tapahtuakaan..:/ Ihmeelliset menkat kyl..siteitä menny joka päivä n. yks eikä niihinkään mitään pahemmin tuu..vessakäynnin yhteydes kyl vuotaa..

Aattelin täs puunata koko kämpän, kun huomenna lähetään reissuun...kiva tulla puhtaaseen kotiin:)

Huhuu myös Jenninen??

Heippa.

Hassua, voisin kopsata suoraan tuon Amildan eilisen jutun jumpassa käymisestä - minäkin viimein sain lähdettyä jumppaamaan ja kyllä se oli taas ihanan kamalaa. Hirveet endorfiiniryöpyt kai iski, kun kivistävistä lihaksista huolimatta sain sieltä hirveesti energiaa ja innostusta.

Pahoittelut tädin yllättämille... Mullekin taitaa menkat tehdä tulojaan, kun tuntui vähän tuttua nippailua mahassa. Mitään kummempia raskausoireita en tällä kertaa ole keksinyt, paitsi että valkovuotoa tuntuu riittävän aina vaan...

terkuin Liisaleena kp 32/36(?)

no hei hei! täällä ei mitään uutta. menkoista ei tietoakaan ja masukivut jatkuu edelleen.
tää odottelu on kyllä niin pe**eestä!
Just kaverin kanssa eilen pähkäiltiin että mikä meitä vaivaa, silläkin nimittäin menkat myöhässä, ja pientä yritystä päällä.
Mies on ihan intona ja on satavarma että oon raskaana. se on taas alkanu suunnittelemaan kaikenmoista vauvaan liittyvää. Parhaani mukaan oon yrittäny toppuutella että ei sitten pety. itse olen täysin valmistunu siihen että sieltä ne menkat vielä paikalle kurvaa.
Testailla aattelin seuraavan kerran vasta viikonloppuna.

Aivan mahtava keli pihalla! aurinko paistaa ja pientä pakkasta, oikein unelma lähteä koiran kanssa metsään heittelemään keppiä!

Lydialle harmitteöut tätistä :/

poistan jännityslistasta itseni

Liisaleena 28.1
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 14-20.2

nyt lähden tuulettaman petivaatteita ja lenkille. tulen raportoimaan jos jotain ihmeitä tapahtuu :)

Lämmöt pitäis laskee kun menkat alkaa. Joillain kai alkaa vähitellen laskea jo menkkoja kohti. Mutta noi on tosi yksilöllisiä. Mulla ei lämmöt mennyt minkään kaavan mukaan, tai oli vähän mitä sattuu. Sen takia tota ei hirveen luotettavana keinona pidetä. Mutta joillain siis toimii kuitenki. Jatkokysymys, mitenkä niin? ;D

Lydia voi kurjuus! Uutta yritystä vaan! Toivottavasti se tulehdus on kunnossa. =)

Pidän peukkuja Jenniselle ja Liisaleenalle, taidetaan saada taas plussia ketjuun!

Juu... Tämän kertaiset peukutukset lähtee Jennisen ja Liisaleenan suuntaan täältäkin! bd bd bd bd bd

Mulla ei ole hajuakaan kans noista lämmöistä. Mun normi lämpökin on yli tuon 37C, niin en tosissaan tiedä koska se on koholla ja koska ei... Mä oon ajatellut kokonaan skipata ton lämpöjen mittailun kyllä. Greippimehua nyt olen juonut (joka ehkä on kanssa ihan huuhaa juttuja, mut eipä se nyt haitaksikaan ole..) ja ovistestiliuskoja ajattelin tässä kierrossa kokeilla, niin näkee, onko nuo mun ovistuntemukset sit sitä itseensä vai vain kuvittelun tuotosta. Mutta siis löysin rantein tässä vielä mennään eikä millään "pakko pulla" meiningillä... Tärppää jos tärppää ja jos ei tärppää niin ei tärppää. Uteliaisuuttani näitä kokeilen ja tietty haluan maksimoida mahdollisuuden raskautumiseen - kukapa meistä ei haluaisi?

Mites Miini, alkaako teillä tulla tuo vuosi täyteen yritystä? Katselin vain tuota nimimerrkilistaa... Meinaatteko tutkimuksiin/hoitoihin hakéutua vai jatkaa luomu-yrittämistä?

Meillä tosiaan tulee vuos täyteen mut alkuun me asuttiin eri paikkakunnilla jne eli ei toi oo niin totista yrittämistä ollu ja mahdollisuuksiakaan ei oo ollu varmaan aluks just ollenkaan... Eli en mä kyllä vielä lähde tutkimuksiin. Siitä huolimatta et niihin on jonoa... Annetaan mahdollisuus niille jotka on oikeesti yrittäny sen vuoden :)

Koitan ottaa nyt rennosti ja kattoo jos toi kierto normalisoituu ni sitte vois muutaman kuukauden oikeesti tikuttaa sitä ovista ja yrittää oikein yrittämällä.. jossei sitte onnaa ni melko pian vois hakeutuu johonki. Tai varmaan jo tämän kierron jälkeen meen lääkäriin jos se taas on pitempi ku normaalisti. Jos sen sais hormooneilla kuntoon. Tää olis sitte jo neljäs kierto putkeen ku venyy :(

Tulipas omaa napaa, huh!

Amilda millon meinasit alkaa tikuttaa? Meillähän on suht samoihin aikoihin noi jännät päivät! Tosin mä laskeskelin et mul pitäis olla ovis joskus viikonlopun aikoihin ja me lähdetään kotiin käymään Turkuun ni ei varmana tuu sekstailtuu siellä äitin nurkissa! Eli tämmöstä yrittämistä taas.... :(

Hih! Mulla on vähän sama homma tuon viikonlopun suhteen, et meillä on yhdet kemut silloin Tampereella, joten joudutaan taas mennä mun vanhemmille siellä yöksi... Toivottavsti ei ovis osu sinne juurikin. Ei varmaan tulis sitä kyllä hyödynnteetyä. Saa nähdä nyt, tuleeko siellä sit edes koko tikuttamisesta mitään... ;)
Noitten netin laskurietten mukaan mulla olis ovis ens tiistaina (29.1), mut ainakin tähän mennessä olen itse ollut tuntevinani ovisoireita pari päivää aikasemmin kuin mitä noi laskurit antais, joten ihan siksikin haluun tietää, kuinka asia oikeesti on... Niissä testien ohjeissa oli, et kannatta normaalilla 28 päivän kierrolla lakaa tikuttelut kp11, joten perantaina sit olis tarkotus aloittaa testailu. Jännä nähdä, tunteeko sitä kroppaansa oikeesti vai pitäiskö vain luottaa noihin laskureihin...
Vitsi, miten ihanan rennosti sä Miini otat ton teidän yrityksen! Vaikka mullakin on vielä rento mieli tän raskautumisen suhteen, niin uskon, että sit kun alkais olla joku puoli vuottakin tätä takana, en välttämättä olis enää yhtään niin rennolla mielellä tässä mukana...

meitsi ehkä nappas ovulaation tikuilla! Jeah! Tosin viimeks ku sain samanlaisen tuloksen niin ei kyllä ihan oikeen näyttänyt mutta toivotaan nyt kovasti. Ollaan menty tää kierto nyt sitä jokatoinenpäivä meininkiä niin kantsiiko sitä kiristää vai jatkaa ihan samaan malliin? Meillä olis huomenna taas pp (pillupäivä :D)....

Onko teillä Amilda muuten miten toiminu toi jtp tässä kierrossa?

Oon kyl kade sulle Miini! Otat kyl asiat tosi ihanasti ja uskon kyllä että ei tartte mihkään hoitoihin mennä vaan se kyllä luomusti tulee! Oot niin hyvällä meinigillä liikkeellä et tarttuu tännekin ;D

mminttu: No, tarkotus olisi siis tuotlla jtp-taktiikalla kanssa mennä, mutta siis mulla nyt kp9 vasta ja eilen siis eka kerta, niin vaikea sanoa vielä, kuinka onnistuu.. ;) Viikonloppuna taitaa kyllä mennä laskut uusiksi, kun mennään mun vanhempien luokse.

Niin siis siksi vasta niin alussa ollaan, kun mullahan tuo täti vierailee kp7 asti!!! Onko muilla noin pitkä tuo epämiellyttävä sukulaisvierailu? Todella rasitavan pitkä!!!!

Kiitokset tsempityksistä ja onnittelut ovisbongari-mmintulle! :) Aloin jo ite ajatella että otankohan mä nyt turhan rennosti... Ja tuumasta toimeen...

Mut mitäs hemmettiä! Huvikseni katoin laskureilla koska niitten mukaan mulla pitäis olla ovis. No ei siinä mitään, muttakun helistimen ja vauvalehden ovislaskuri anto täysin erilaisen tuloksen! (Tai sit tää daiju ei osaa kahta kertaa samaa päivämäärää valita..) Mut siis mitäs kummaa! Mä oon kuvitellut että ovis on n. 14 vrk ennen uutta kiertoa mut ehkä se on pitemmissä kierroissa eri? Tää oli nyt jotain ihan uutta. Katoin huvikseni viime kierron mukaan joka kesti siis huikeet 37 pv (hei tää on jo positiivista uskokaa pois) ja helistimen kristallipallo lupas mulle oviksen jo huomenna eli 19 vrk ennen kp ykköstä! Wtf?!

Okei, toi ero tuli siitä et katoin huvikseni myös sen 34 pv mikä mulla oli ennen se normaali ja vauvalehden laskuri ilmotti että tärppi olis sunnuntaina 27.1. (ovis 28.1.?) mutta helistimen laskuri se vaan väitti että ovis olis jo tänään. Niin että mitäs ihmettä? Anyone?

Onko kellään jotain selitystä tähän asiaan? Mitä laskuria ootte käyttänyt ja onko todettu toimivan? Naapuriketjut myös huom jos joku lukee, apua kaivataan! :) *huutelee*

Tiedän kyllä et noi on ohjeellisia. Mut jo oli niin erikoiset tulokset et taidan kaivaa ne tikut sieltä vessan kaapista homehtumasta ja testailla vähä... (Onneks ei oo tarve ehkästä noitten perusteella, eihän sitä tietäis erkkikään koska sitä seksiä pitäis välttää... heh heh...) Niin ja enkä mä siis sitä ovista halua löytää vaan tehdä tieteellistä tutkimusta ja selvittää faktat.... ;D;D Eikö näin....

Heh, tää on kyllä kiva palsta. Aina kun joku meinaa, että täti ois tulossa niin saa hirveet peukutukset kaikilta :D Mutta ei se mitään, pidetään toivoa yllä.

Minäkin kokeilin joskus tuota vauva-lehden ovislaskuria, mutta tulin siihen tulokseen, että se näyttää mitä sattuu. Ainakin pitkillä kierroilla. Joku ohjelmoija siellä on pistänyt vähän väärät ehdot, pitäiskös tehdä itse parempi :)

mä oon kattellu noita laskureita joskus mutta en kauheesti niihin usko! Se on varmaaan niillä pitkillä kierroilla vähän väärä. Muutenkaan en oikeen tiiä et miten ne toimii ei ainakaan silleen 14-16 päivää säännöllä..tiiä sitten onko ne meitä viisaampia vai me niitä?

Niin ja Amildalle: Et oo yksin ongelmas kanssa! Mun viimesimmät menkat kesti kivat 8 päivää! Eihän ne ihan koko aikaa täysillä vuoda mutta sellasta pientä tiputtelua kuitenkin... ei kiva...