<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Kiitos "sisaret", mun pettämätön tukiverkosto! :heart:

Lääkäri soitti ja Hcg oli nyt kuitenkin puolittunut viime viikosta(viimeksi 689, nyt sanoi, et "alle 400"). Olivat ihan vallan ylilääkärin kanssa pohtineet minua ja kontrollit polille on nyt ohi. Luultavasti kuulemma kuukautiset alkavat kk:n sisällä ja silloin viimeistään kohtu tyhjenee loppuun, kun on niin vähästä enää kyse. Herkästi pitää ottaa yhteyttä, jos jtn onkelmia tulee voinnissa. Että loppujen lopuksi (kai?) ihan positiivisia uutisia???!!!!
 
diiselikissa: Tsemppiä taas! Toi odotteluvaihe on piinaavaa...:/ Mutta toivottavasti sinut palkitaan nopeasti plussalla sitten kun kierto palautuu! :)

Täällä ihmettelyä oman elimistön toiminnasta...:O Oviksesta noin viikko ja tuntemukset on koko ajan sen kaltaiset kuin menkat alkaisi. Alamahaa on eilisen ja tämän päivän vihlonut, juilinut ja jomottanut. Ja mikä mielenkiintoisinta, valkovuotoa tulee oikeasti lorisemalla..! Voisi kuvitella jopa raskausoireiksi (esikoisen kohdalla oli plussakierrossa samanlaista), mutta kun kiinnittyminen pitäisi tapahtua aikaisintaan tänään, niin ei oikein vielä voisi ehkä siitä johtua. Saa nähdä jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi tämän superkierron jälkeen, niin voimakkaasti tuntuu että vuoto alkaa pian.
 
Salamanteri85: Huh, ihanhan tässä käy jännittämään...;) Noh, mutta iisisti täytyy ottaa, koska tämä on vasta ensimmäinen kunnon kierto keskenmenon jälkeen ja vieläpä näin pitkä. Mahdollisuudet on aika pienet. Mutta toivoa on tietenkin niin kauan kunnes punainen vuoto alkaa kaikessa "ihanuudessaan".
 
********Keskiviikko 14.12.2011************




Mukana:


Nopponen..................tyttö 6/08.......kp1/34?................yk2
samaria.....................2/10............. kp7/28-30........yk8
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp8/25-26.........yk4
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp8/28-48.........yk3
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp10/32..............yk3
MeaMinnis..................01/08............kp11/23-28..........yk 3
misupai.....................tyttö 02/08.....kp13/34................yk7
kendra..............................8/10.......kp 17/?..............yk5
Taikamaailma............poika11/10.....kp17/28-32..........yk5
zasmin.....................poika 11/09.....kp21/29..............yk2
DsariaL......................2010.............kp21/23..............yk2
Krumeluu.....................4/10............kp21/28-40.........yk8
murmis.....................tyttö 04/10.....kp22/27-28..........yk2
_lumi_...........................................kp22/28...............yk1
salamanteri85............poika 8/08.......kp23/30-90.........yk3
nellinu...............tyttö 08/10............kp27/26-28...........yk4
Mami2009...........02/09...................kp29/33-70........yk 11
mihu........................../00...............kp30/28............yk6
BiBa...........................10/09...........kp32/30-35.........yk5
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp33/28-32.........yk11
Hömpi......................poika 09/10......kp42/?...............yk1
UusiVauva82..................02/08........kp43/31-34.........yk3
tiut...........................tyttö 02/11......kp45/28.............yk?
lupo............................10/10.........kp54/?................yk1
Littlestar....................2010.............kp67/28?............yk1
santsu_82.................poika7/10.......kp91/29.............yk4

TAUSTAILIJAT

diiselikissa
Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina
Shantimaria
mama19

Plussanneet 2011:




Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Moi täällä ollaan, en nyt ehdi kuitenkaan kommentoimaan pitkästi! Halauksia ja tsemppejä tasaisesti kaikille ja plussanneille onnea <3

ON: Mulle voi päivittää kp7/28-48 ja yk3. Edellinen kierto oli vaan 22 päivää :eek: Johtuu tosin siitä että kävin lääkärissä ja sain Terolutit säännöllistämään kiertoja, ja ehdin ne alottaa, ja menkat alko jo tosiaan kp22. Toivon vaan että kierrot tasottuis nopeasti niin ois paremmat mahikset raskautua. Ei mulla muuta tällä erää :)
 
Tein huvikseni raskaustestin vaikka tiedän etten oo vielä raskaana mut ihan vaan "varmuudeks" ku on noita mielikuvitusoireita ollu ja kun oli vaan yks viiva niin menihän siinä aamu pilalle =( Teen seuraavan testin vasta ens kesänä!! Enkä aijo olla tänään mukava. Enkä siivoa. Ja syön suklaata.
 
Mizela: :hug: :( nyt saat syyä suklaata... :)

ON: täällä joku tulehdus yrittää ottaa vallan. Kaulalla ja niskassa on rauhaset turvonneet, kuume yrittää puskea päälle ->kylmää ja samalla valuu hiki... Kurkussa tuntuu ylimääräinen pala... Piruvie. Terkkarilta sain jo eilen lähetteen verikokeisiin (tulehdusarvot) noiden rauhasten takia, mutta huomenna vasta pääsen käymään. Mitään lääkkeitä en uskalla ottaa, sillä kovasti toivon, että kylmä-hiki johtuis ihan jostain muusta kuin sairastumisesta! Testejäkin tilasin netistä, testaan kunhan ne tullee, perjantaina viimeistään.
 
LittleStar aijaijai :popcorn: Hyvältä kuulostaa! Tulehan raportoimaan.

miraaz Toivotaan apua Teroluteista nyt toiseen kiertoon!

mizela :hug: vaikka sitä ajattelee, että ei ole raskaana, sitä silti usein toivoo ja minulle ainakin tulee näitä "jospa sittenkin" - ajatuksia, niin ärsyttäähän se negatulos ymmärrettävästi... Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Hyvältä kuulostaa suunnitelmat tämän päivän osalta, suklaatakin, nam. :p Eihän se v***tusta poista, mutta auttaa, kun hemmottelee itseään kunnon syyllä.
 
Testasin eilen ovistestillä plussan :) Hyödynnettiin toi, vaikka vasta illalla, mut toivotaan et riitti. Tai jos ei niin ollaan me kyllä lauantainakin talleteltu sitä viimeksi, et eiköhän se kans sit riittäis? Tänään alotin terolutit kun päätettiin lääkärin kanssa et nyt olis sit kp15, kun ne edelliset menkat oli niin oudot ja munasolu näytti et vois tää kierto olla nyt näin :) Toivotaa, toivotaan. Vaikka en kyllä sais nyt edes toivoa kun eka tero-kierto vasta. Nyt jos tästä kierrosta tärppäis niin menis kyllä aika tyhmästi lasten synttärit. Osuis tosi lähekkäin :/ Ja nyt jo pohdin kuumeisesti et miten ne sais sitte pidettyä silleen et molemmat tuntis olonsa yhtä tärkeiks. Tai et molemmilla olis ne OMAT synttärit. Täähän on siis tärkein asia mitä pitää miettiä eikös? :D :ashamed:
Ja testasin eilen vielä ekaa kertaa ovista tässä kierrossa. Oli vaan vähän sellanen olo, et nyt vois ovis olla aika käsillä, tai se tunne oli jo sunnuntaina, mut saas nähdä :)

Nyt siis taas toiveet taivaissa, siks näin hyvällä tuulellakin oon. Saas nähä kuinkahan korkeelta pudotaan..............taas..

Muoks! Sori oma napailu!
 
NNÄ: Kiitokset sinulle kun jaksat päivittää! :)

mizela: Tuo fiilis on niin "raivostuttava", kun haluaa vaan testata lupaavien oireiden vuoksi ja sitten palautetaan tylsällä negalla maan pinnalle...:/ Argg...:kieh: Myötätuntohalit sinne!

DsariaL: Plussaa toivon sinnekin!! :) Ja pikaista parantumista!

Krumeluu: Varmasti tulen kertomaan kunhan testailun aika on. Viikonloppuna pitäis jo testissä näkyä, jos on näkyäkseen.

Tässä saa kuviteltua itselleen vaikka mitä oireita innostuessaan. Mutta olen kyllä varautunut myöskin vuodon alkuun, kyllähän näin pitkän kierron jälkeen voi lähestyvät menkatkin tehdä vaikka mitä oireita..Nyt on vihlonnat vähentynyt, valkovuodon runsaus jatkuu ja uutena alavatsan arkuus, jos nojaa lantiolla vaikkapa pöydän reunaan niin ihan kipeä on koko alamaha.

nellinu: Ovistestin plussasta menee ainakin 12tuntia, jopa paljon enemmän ennenkuin ovulaatio tapahtuu, joten hyvin on siittiöt perille ehtineet! :) Paljon tärppionnea!! Ja hei, minäkin raskauduin ensimmäisestä tero-kierrosta esikoisen kohdalla, aion nytkin uusituttaa reseptin niihin, ja aloittaa sitten mahdollisesti seuraavan oviksen aikaan.
 
Omaa napaa: Pakko muuten tulla jakamaan, kun muistin tänään aika "lannistavan" asian, joka oli siis jo unohtunut kuukausiksi. Ennen viime kesää, keväällä, milloin nyt olikaan, kun saatiin tietoon veronpalautuksen määrä, heitettiin miehen kanssa ilmoille ajatus, et eiköhän varata jouluksi etelänmatka, joka sitten maksettaisiin veronpalautuksilla. Mietittiin kuitenkin, että "jos sitä on silloin viimeisillään raskaana, niin eihän lentokoneessa saa lentää sen ja sen raskausviikon jälkeen", jäi siis matka varaamatta. Eipä mennyt ihan niin kuvio meillä näköjään, voi huokaus sentään.

Kun tietäisikin jo valmiiksi vaikka kuukauden KUN (en vielä halua käyttää sanaa "jos") plussaa, niin ei tarvitsisi asiaa miettiä joka kuukausi; yrittää intouttaa itseä ja miestä harrastamaan välillä väkisinkin seksiä tärpin toivossa ja nostaa toiveita korkealle kierron lopussa pettyäkseen taas uudestaan. Blääh.

Ei mua nyt oikeesti edes niin paljoa tämä masenna, vaikka plussaa toivonkin enemmän kuin mitään muuta. Kunhan vaan piti päästä purkamaan :p
 
nellinu, tottakai saat ja sun pitääkin toivoa! :) Kovasti onnea ekaan "tero-kiertoon!" Mun mielestä on todella tärkeää toivoa ja uskoa raskauden alkamisen mahdollisuuteen. Uskon siihen, että positiivisella ajattelulla on ihmeitä tekevä voima!

Mun kaveri oli nähnyt unta, että ollaan samaan aikaan raskaana. Hänellä on LA huhtikuussa, joten jos toi on enneuni niin tietäis meille suht nopeeta tärppiä ;) Näin myös itse jokin aika sitten todentuntuisen unen, jossa synnytin toisen pojan. Eikä tässä vielä kaikki, mun isomummo kertoi nähneensä unen, jossa kerroin olevani uudelleen raskaana! Ja hän ei todellakaan tiedä et aletaan pian yrittää toista. Siis eihän tämmönen voi olla sattumaa :D

(Tuun tippumaan niin kovaa ja korkeelta jos meillä tärppi kestää..)
 
Ai niin, Krumeluulle piti kommentoida, että nyt kuule pikapikaa varaatte kevääksi matkan jonnekin. Niin etköhän saletisti ole silloin raskaana! :D Ja jos et, niin onpahan mukava matka, jonka ansiosta voi saada ajatuksia muualle, mikä voi edesauttaa tärppiä!
 
Nöhvi
Täällähän on juteltu taas vaikka mitä, meinaa heti pudota kärryiltä kun on muutaman päivän "poissa". Pahoittelut huonoja uutisia kohdanneille :hug:

LittleStarilla ainaskin oli jännät paikat: tsemppiä, plussauutisia odotellessa :popcorn:

Shantimaria: toivottavasti tuo sun teoria on paikkansa pitävä, kun olisi tässä reissu tiedossa :LOL: Just tässä mietin, että jos ei tule tärppiä niin saan ainakin vedellä drinksuja palmupuun allla :) Ei paha sekään, mutta kyllä mä sitä plussaa toivoisin!

Neiti näpsän äiti: kiitos kun päivittelet listaa! Mulla on itseasiassa tänään "jo" kp7. Ei se niin päivän päälle ole, jossain vaiheessa vaan pitää luntata tuolta listoilta niitä päiviä kun ei itse muista :)

Täällä ei vielä tapahdu oikein mitään. Menkat alkaa viimeinkin loppumaan (oli kummallisen pitkät) ja kohta päästään takaisin "asiaan" :D
 
Minä halusin tulla toivottamaan mukavaa joulun odotusta kaikille kuumeilijoille :heart:

Toivotaan kovasti meille kaikille mukavia joululahjoja salamatkustajien muodossa =) Itse täällä edelleen taustailen vielä näillä näkymin nelisen kuukautta ja sitten pitäisi päästä kunnolla yritys puuhiin :p Kyllähän se toivo elää silti kokoajan, mutta päivät ei nyt vaan osu oikeen kohdilleen, niin empä usko meille vauva uutisia tulevan vielä hetkeen :( Ystäviltä olen kuullut vauva uutisia viikon sisään kaksin kappalein ja toiselle perheelle vielä tupla potti :heart: Olen kyllä NIIN iloinen heidän puolestaan, varsinkin tämä tuplapotin saanut perhe ilahduttaa erityisesti. Heidän esikoistaan yritettiin vuosissa ja keskenmenojakin oli...nyt heillä sitten tulee olemaan kolme alle kaksi vuotiasta ensi kesänä!
 
Nopponen
Moi täältä taas muutaman päivän tauon jälkeen...

Mulle voi päivittää kp1/36 yk 2.Tänä aamuna siis menkat alko. Hyvä niin, koska viimeksi ne luomuna tuli silloin ennen kierukkaa yli 3. vuotta sitten, joten nyt voi vaan "nauttia" näistä piitkästä aikaa ja olla tyytyväinen että mun vehkeet toimii edelleen. :D Nyt voi siis olla paremmat mahdollisuudet oikeesti raskautuakkin... Äkkiä laskeskeltuna tärppipäivät vois olla siinä joulun ja uuden vuoden tienoilla... (Ukolla sattuu talviloma siihen saumaan sopivasti joten aikaahan on yrittää sitä tärppiä kunnolla... ) Mut tosiaan sain itse kyl lisä potkua ku jotain edes tapahtu... :)

LittleStar
: Toivotaan et plussa sieltä tulisi... Oireet kuulostaa kyllä lupaavilta... :)

miraaz: Toivotaan et teroluteista saat apua ja tärppi kävis pian.

mizela: Pahoittelut negasta... Pää pystyyn vaan ja uutta yritystä kehiin, kyllä se sieltä... ;)

nellinu
: Toivottavasti nyt tärppäs... Ainakin ajoitus pitäisi olla loistava! :)

Tsemppiä kaikille vuoden pimeimpiin päiviin. :) Nyt töihin valmistautumaan...
 
ei ole tätiä näkynyt... välillä kyllä siltä tuntuu että nyt mutta ;)
Lämmötkin on 36,8-37.. pissattaa,väsyttää, röyhtäilen ja aivastelen.
Mulla ei ole ikuisuuksiin ollut kierto näin että menee ns. yli 32 koopeen..
tein päivällä pregcheckin joka oli mun mielestä nega, mutta tarkemmin kuin katsoo kyllä siinä jotain viivan tynkää saattaisi näkyä.
Aamulla ehkä uudestaan.. :)
 
Jänskää Neiti Näpsän äiti! :) Täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että teillä olis tärpännyt!

DsariaLlle pikaista paranemista! Kaikenmaailman tauteja liikkeellä...

nellinu Onnittelut hyödynnetystä ovisplussasta! Nyt vaan jännäileen!

Mites LittleStarin oireilut? Mitään uutta ilmaantunut? :)

Entäpä miten diiselikisunen jakselee? Toivottavasti mieli parempi jo. Hienoa, ettet kuitenkaan joutunut kaavintaan!

Itsekin luulen ovuloineeni eilen. Lääkärihän viime to arveli ovulaatiota n. 5 päivän päähän ja vasemmalta. Eilen oli se 5 päivää torstaista ja illalla alkoi kauhea kipu alavatsalla. Siis koko kohtu oli kipeä. :O Paikansin sitten kivun alkulähteen tuonne vasemmalle munasarjan paikkeille. Kesti noin 30 min ja sitten helpotti. Ennenkin mulla on tuntunut juurikin tuo vasemman puolen ovulaatio, muttei koskaan ole noin kipeää tehnyt koko kohtuun... En tiedä voisko vaikuttaa se, että on eka ovulaatio km:n jälkeen? Nooh, oli miten oli, peitot on heiluneet kiitettäväsi, joten ei voi tätä mammaa yrityksen puutteestä syyttää. :D
 
Nöhvi
Neiti Näpsän äiti: hui sulla on siellä jännät paikat :) Toivoisin kyllä sulle jo sitä plussaa!! Tsemppiä piinailuun :)

Lumi: jes, nyt vaan jännäilemään. Tsemppiä :)

Hömpi: :/ Onpa jännä tilanne, onneksi sinulla on huomenna verikoe! Tsemppiä!

Jokohan sitä kohta saisi kaivaa ovistestit esiin? Mä perustelen niiden käytön nyt itselleni sillä, että kyllähän mun täytyy tietää mihin suuntaan luteaalivaiheen pituus kehittyy ja kierrotkin on olleet epämääräisen mittaisia ;) Ovisplussa tuli viime kierrossa kp20, sitä ennen kp38. Esikoista yrittäessä se oli suunnilleen kp14, joten oikeaan suuntaan tässä ollaan menossa!
 
Neiti Näpsän äiti: Jännää, jännää! Täällä peukut ja varpaat pystyssä! d:)b Olisit niiiiin plussasi ansainnut.

Littlestar: Mikäs tilanne siellä?

Hömpille tsemppiä!

Ja Lumille kans. Ihanaa, kun kroppa jo palautuu ja pääsette uuteen yritykseen!! :heart:

nellinu: onnea ovisbongauksesta ja sen hyödyntämisestä! Never know, vaikka tämä olisi THE kierto! Tsempit sinnekin! :)

Täälläkin hengissä! :wave: Tonttujen pajassa on vaan tähän aikaan vuodesta niin kiire ettei ole koneelle ehtinyt. :LOL: Mielialat vaihtelee, loppuis nyt tää pirun vuoto ja toipuis fyysisesti, niin vois ehkä ajatella elämää eteenpäin. Mulla kyllä haluttais jo päästä uuteen yritykseen, vaikka pelottaakin ja on sellanen olo, et voiko sitä suurta onnea enää kokeakaan. Varmaan siis henkinen toipuminen vielä kesken, mut oon siinä Lumi samaa mieltä, et jos huonosti käy vielä uudestaan, niin yhtä paljon kirpasis kuukausien päästä kuin nyt heti peräänkin. Joten eiköhän täälläkin yritetä heti kun se vaan mahdollista tällä kropalla on. Maanantaina meen omalle gynelle käymään, et mitä se tuumaa mun tilanteesta. Osaiskin ottaa relasti, mut kun on tää vaiva: mulle kaikki nyt ja heti!!!!!

:hug: kaikille, unohdin kuitenkin jtn kommentoida!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä