<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Onnittelut plussanneille!
tarvitseville ja tädin yllättämille :hug:

omaa.. Täällä meni rehelisesti sanottuna viimeisetkin rippeet mahdollisesta tärpistä. :(
Eilen töistä tullessani mulla nousi kuume 38.9, palelin ja tärisin, tänään kävin sitten peijaksessa jossa olikin niin ystävällinen vastaanotto virkailija (Ei todellakaan) kun kerroin että korvaa särkee ja kurkkua kuivaa ja on kuumetta. niin virkailija siihen että kuinkas sinä nyt tulet täällä käymään?
Siksi että on vapaapäivä
Ai, no mitäs jos kaikki rupeaa tulemaan vapaapäivinä niin mitenkäs sitten ambulanssilla tulijat?
Pyysin että anna kela-korttini takaisin niin menen huomenna sitten töihin.
NO onko susta töihin menijäksi?
Ei ole, mutta kai se on mentävä.
No laitetaan sut nyt jonoon kun olet tänne asti kerta tullut, hoitajallakin kyllä on aika pitkä jono joten joudut odottamaan.

Mä olin kyllä tilanteen jälkeen näin :O

No ensiksi kyllä mietin että en jää odottamaan jos kerta tuhlaan aikaa jonnin joutavaan.Mutta jäin kumminkin.
No pääsin hoitajalle kuumetta edelleen oli vaikkakin 37.4 ja crp 94
samantien lääkärille, lääkäri ei kyllä löytänyt mitään syytä mistä kaikki johtuu kun ei ollut nielussa mitään, korvissa ei mitään erikoista. Mutta sanoi että jos jokin uusi oire ilmenee niin heti lääkäriin muuteoin mennään eteenpäin särkylääkkeillä.
Edelleen on pää kipeä ja nieleminen vaikeaa, saikkua on nyt ainakin perjantaihin asti.
Itsekkin olen kyllä ihmeissäni kun loppupeleissä kaikki alkoi kun salaman iskusta.
Mutta toivotaan että lepäily nyt auttaisi ja tervehtyisi.
 
********Tiistai 6.12.2011************




Mukana:


Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp2/32..............yk3
MeaMinnis..................01/08............kp3/28-28..........yk 3
misupai.....................tyttö 02/08.....kp5/34................yk7
Taikamaailma............poika11/10.....kp 9/28-32..........yk5
zasmin.....................poika 11/09.....kp13/29..............yk2
DsariaL......................2010.............kp13/23..............yk2
Krumeluu.....................4/10............kp13/28-40.........yk8
murmis.....................tyttö 04/10.....kp14/27-28..........yk2
_lumi_...........................................kp14/28...............yk1
salamanteri85............poika 8/08.......kp15/30-90.........yk3
nellinu...............tyttö 08/10............kp19/26-28...........yk4
Mami2009...........02/09...................kp21/33-70........yk 11
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp22/28-48.........yk2
mihu........................../00...............kp22/28............yk6
BiBa...........................10/09...........kp24/30-35.........yk5
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp25/28-32.........yk11
samaria.....................2/10............. kp27/28-30........yk 7
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp29/25-26.........yk3
Hömpi......................poika 09/10......kp34/?...............yk1
UusiVauva82..................02/08........kp35/31-34.........yk3
tiut...........................tyttö 02/11......kp37/28.............yk?
lupo............................10/10.........kp46/?................yk1
Littlestar....................2010.............kp59/28?............yk1
santsu_82.................poika7/10.......kp83/29.............yk4

TAUSTAILIJAT

diiselikissa
Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina
Shantimaria
Plussanneet 2011:




Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
shantimaria Meillä esikoinen tuli yk2 kierrosta. sillon ei ollut ovistikut käytössä, eikä muita tärppiapuja ollut käytössä kuin armoton pupuilu :LOL:
Nyt siis ovistikut käytössä ihan vaan kokeilun vuoks. Toisaalta jostain syystä pelottaa nyt enemmän kuin esikoisen kanssa, että tuleeko sitä tärppiä, vaikka ei periaatteessa mitään syytä huoleen. Huomaan nyt kun taas yk 2 menossa, että odotukset on aika korkeella, koska tämä kierto oli viimeksi se tärppikierto. Eli pettymys on varmaan aikamoinen jos ei nyt onnistu. Tyhmäähän se on ajatella, että nyt menisi samalla tavalla kuin viimeksi, mutta en voi sille mitään.

Plussatuulia kaikille ja Neiti näpsän äidille kiitos kun jaksaa päivitellä!
 
Meillä esikoinen tärppäsi ekasta yk:sta eikä muita kikkoja ollut kuin peittojen heiluttelu ja raskausvitskut. Kyllä täytyy myöntää, että pettymys on ollut suuri kun nyt on "jo" yk 3 menossa. Ostin viime kiertoon ovistikkuja, mutta koska mullakin tosi epäsäännölliset kierrot, tuntuu ettei oikein tiedä milloin pitäisi aloittaa testaaminen ja sitten niitä tikkuja kuluisi pakettikaupalla. Viime kierrossa kerkesivät loppua ennen ovista enkä siis saanut pos. tulosta. Nyt päätin, että lopetetaan "yrittäminen" ja mennään rennosti mutta tietysti peittoja useasti heilutellen. Uskon että se tärppi kyllä tulee kun on sen aika!
 
Nopponen
Moikka!
Kehtaisiko tähän ketjuun vielä tunkea...? Itse olen kans melkoisessa vauvakuumeessa... Esikois tyttäreni syntyi kesäkuussa -08 ja nyt siis toiveissa pikku kakkonen! :)
Hormonikierukan poistin 9.11. elikkäs n. kuukausi sitten. Muutama päivä tiputteli mutta siinä se. Menkkoja ei ole viel kuulunu... Milloinkahan tässä vois alkaa miettiin testailua ku nyt jo kuukausi kulunu eikä menkkoja oo näkyny?? Tekis niin mieli jo testata, peitot heilunu ihan kiitettävästi! :D Jos tiputtelun laskis menkoiksi ni nyt kp 27, mut luulen et ei ne oikeet menkat ollu...
Esikoiseen pillereiden jälkeen meni 4 kiertoa eli taitaa olla ihan turhaa haaveilla näin pian tärpistä.... Haluaisin kovasti kyl teidän mukaan jännäilemään et sais edes jossain purettua nämä kuumeilut ku ei viitsi pitkin kyliä huudella...

Toivottavasti huolitte mukaan ja plussailu onnea kaikille! <3
 
Neiti näpsän äiti no mulle iski kans flunssa,eilen alko tuntua ja tänään on röörit ihan tukos:) Toki on ollu jo viime vkolla semmonen tuntu et olis flunssa tulos ja töis on ollu stressiä ja nyt kun oli useempi vp tässä ja ku stressi laukes niin flunssa varmaa pääsi nyt sit hyökkään.Meinaan kans tänään soitella työterv. hoitajalle jos sais saikkua kun ei täs kunnos oikeen jaksa töitä paiskia.No onneks nyt ettei jouluna et jaksaa laittaa joulua:) Ja mut oli näämmä lisätty plussanneiden joukkoon,jännää:)Kiitos päivityksistä!:)

Meinaan nyt viä roikkua täälä kuumeilijoissa,ellei mua "heitetä" pihalle :LOL:

Nopponen Sekaan vaan!:)
 
********Keskiviikko 7.12.2011************




Mukana:


Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp3/32..............yk3
MeaMinnis..................01/08............kp4/28-28..........yk 3
misupai.....................tyttö 02/08.....kp6/34................yk7
Taikamaailma............poika11/10.....kp10/28-32..........yk5
zasmin.....................poika 11/09.....kp14/29..............yk2
DsariaL......................2010.............kp14/23..............yk2
Krumeluu.....................4/10............kp14/28-40.........yk8
murmis.....................tyttö 04/10.....kp15/27-28..........yk2
_lumi_...........................................kp15/28...............yk1
salamanteri85............poika 8/08.......kp16/30-90.........yk3
nellinu...............tyttö 08/10............kp20/26-28...........yk4
Mami2009...........02/09...................kp22/33-70........yk 11
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp23/28-48.........yk2
mihu........................../00...............kp23/28............yk6
BiBa...........................10/09...........kp25/30-35.........yk5
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp26/28-32.........yk11
Nopponen..................tyttö 6/08.......kp28/................yk1
samaria.....................2/10............. kp28/28-30........yk 7
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp30/25-26.........yk3
Hömpi......................poika 09/10......kp35/?...............yk1
UusiVauva82..................02/08........kp36/31-34.........yk3
tiut...........................tyttö 02/11......kp38/28.............yk?
lupo............................10/10.........kp47/?................yk1
Littlestar....................2010.............kp60/28?............yk1
santsu_82.................poika7/10.......kp84/29.............yk4

TAUSTAILIJAT

diiselikissa
Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina
Shantimaria
Plussanneet 2011:




Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:


Eikö testiviivan kuuluisi olla tummempi? Näettekö vahvistumista yhtään? Testit on molemmat kyllä jo tietysti kuivia... Huomenna vien terveyskeskukseen näytteen aamusta! On tää kummaa, kun ei voi tulla kunnon viivoja vaan tuollasia hailuja :(

T.Omanapainen ja hämmästynyt Hömpi
 
Kirjauduin just foorumille ja tää ketju kuulostais semmoselta mihin varmaan kannattais liittyä mut ongelma on etten tajuu mitään noista oviksista ja kiertopäivistä ku on niin epäsäännöllinen kierto ollu aina. Esikoinen synty keväällä -09 ku kerran "hänkslättiin" ilman ehkäisyä =) Nyt siis jätettii ehkäisy marraskuussa ja menkoista on varmaan pari kk mut testi ei oo positiivinen eikä raskausfiiliksiä. Täytyy varmaan odottaa niitä menkkoja nyt sit taas viikkotolkulla ku niitä tulee niin harvakseltaan ja sit ruveta tekemällä tekemään =) Haaveissa olis että ens syyskuussa olis meillä pikkusisarus <3 mutta oon kyllä jo ehtiny vetämään kierroksia siitä että kaikki ei mee yhtä helposti ku aikasemmin(kävin jo adoptiosivuillakin)...
 
Nöhvi
Tervetuloa uudet :wave:

Tämä on nyt aika pitkälle omaa napaa, mutta dpo11 --> kp1/yk4 :'( Että sellainen luteaalivaihe tällä kertaa. Onko kellään tietoa kuinka paljon n.10päivän luteaalivaihe vaikuttaa raskautumiseen? Jostain (varmaan täältä) olen lukenut, että 9päivää olisi jotenkin se kriittinen raja?

Esikoinen tärppäsi yk3:lla, eli aika nopsaan. Silloin käytössä oli greippimehu, foolihappo ja monivitamiinit. Väkisinkin sitä miettii, että oliko se vaan mieletön tuuri että saatiin tuo esikko. Ja silloin ikä oli lähempänä 30v, kun nyt se on sitten lähempänä 35v maagista ikää -että ei tässä enää nuorruta. Tiedostan kyllä että ihan hölmöä jo nyt pyöritellä tällaisia päässä, kun ollaan kuitenkin niin vähän aikaa vasta yritetty. Ja ei se kroppa ihan heti pillereistä toivu, saati sitten imetyksestä. Parin päivän päästä on varmasti parempi mieli :)

Hömpi: toivottavasti tk-käynnillä tulee vähän selvyyttä tilanteeseen! Kyllä minä noissa testeissä viivat näen ja vielä vahvemmat kuin jossain aiemmissa kuvissa. Ehkä raskaushormoni nousee sinun kohdallasi vaan hitaammin? Tsemppiä
 
Voi Nöhvi. :( Kurjaa, että täti pääse yllättämään. Mutta toisaalta eikös ole positiivista, että kierto oli nyt kuitenkin jo suht normaalin mittainen? Se on aina askel parempaan suuntaa. Nyt tästä kierrosta tärppää sitten teilläkin! Kovasti tsemppiä sinne!

Hömpi Ei kannata hävetä - mä olisin ihan yhtä hysteerinen sun kengissä tällä hetkellä. :) Ihan selvät plussathan noissa testeissä on, varsinkin uudempi on jo tummempi kuin pari päivää sitten otettu. Veikkaanpa, että muutaman päivän päästä on jo ihan tumma viiva. :)

Tervetuloa uudet, ainakin mizela ja mama19. :wave: Jälkimmäiselle toivottelen myös onnea miehehn ylipuhumiseen, kyllä ne siitä aina lämpeää. ;)
 
Heippa!
Mäkin voisin tulla tänne kuumeilemaan. Eli pikkukakkosta toivotaan, esikoinen on syntynyt 08/10.
Nyt tänään 7.12 on menossa 10/?. Kysymysmerkillä sen takia, kun ei aina tiiä ovuloinko edes ja jos ovuloin, niin milloin. Nyt menossa yk5 (yks kierto ollut ovuloimaton ja pitkä)

Nöhvi mä kysyin just lääkäriltä täällä palstalla tuosta luteaalivaiheesta. 10 päivän luteaali voi just riittää. Täällä on kysymys&vastaus http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/keskustelua-lapsettomuudesta-ja-odotusajasta/2063206-luteaalivaiheen-pituus-ja-oligoterazoospermia/
 
Nöhvi
Lumi: tuo on kyllä niin totta, tämä oli ensimmäinen melko normaali kierto :) Kiitos lohdutuksesta/tsempityksistä ja hömpille kanssa kiitokset.

Hömpi: no kyllähän tuossa tilanteesa pakostikin on vähän hysteerinen! Sähän olet olet tosi rauhallinen tilanteeseen nähden :D

mama19: meillä oli tarkoitus aloittaa yritys vasta ensi vuoden puolella. Jotenkin vaan vauvakuume iski ja kyllä tuo mies oli loppujen lopuksi aika helppo puhua kuumeiluun mukaan :D Kyllä se sunkin mies siitä lämpenee ajatukselle :)

Kendra: tervetuloa :wave: ja kiitos linkistäsi! Jotenkin helpottavaa kuulla että tuo kymmenenkin voi olla riittävä. Onkohan mitään "kotikonstia" pidentää luteaalivaihetta? Ei varmaan mitkään greippimehut auta siihen vaivaan... Onnea yritykseen, meillä onkin melkein samanikäiset esikot :)
 
Viimeksi muokattu:
Kävin tänään lääkärissä ja se määräsi Terolutit. Jotenkin toisaalta helpottunut olo, mut toisaalta ahdistaa. Jotenkin tunnen itseni epäonnistuneeksi kun joudun lääkkeitä alkaa syömään :( No, mutta toisaalta jos tää sitten tästä lähtis....
Niin, ja lääkäri epäili että saattais olla että mulla vasta kp9, tai ainakin munasolu on nyt sen kokonen. Jos kp20, niin sitten en oo ovuloinnu tässä kierrossa ollenkaan, enkä tuu ovuloimaankaan. Ja siis kp9 myös sillä perusteella et silloin alko kunnon menkat. Mut sithän se tarkottais myös sitä että kierto olis ollu 38 päivää?! No ei tästä nyt ota varmaan kukaan selvää.

Nyt en pysty miettimään muuta kun itteäni, sori! Miten voikaan ahdistaa tällänen?
 
Omaa napaa aamuun pikaisesti: yöllä herätty koviin alavatsakipuihin. Kipuja on oikeastaan ollu ovulaatiosta lähtien, pari päivää sitten muuttuivat erilaisiksi ja nyt viime yönä koski ihan kunnolla. Myös valkovuotoa tulee paljon. Nyt siis oon varma, että alavatsalla jotain tapahtuu, mutta siitä en oo läheskään varma, että onko se nyt sitä mitä toivoisin!
 
Hömpi Onhan tossa parissa päivässäkin jo eroa,viiva on vahvempi.testaat vaan viä uudestaa muutaman pvän päästä.Ja viimestää nyt sit tk:s selviää. Mä kans vähä odottelen ja testaan vielä huomen aamulla josko viiva olis vahvistunu.Olettaen et testit tulee tänään postis:D

Nöhvi pahoittelut tädistä :hug: Mut pää pystyyn ja uutta kiertoo kohti:)

Dsarial Peukut pystyyn!:):wave:

Mun flunssa vaan jatkuu,nyt toinen sairaspäivä töistä ja saa varmaa huomisenki olla kotona.Tuntuu et on pää täynnä räkää :LOL:

Uusille tervetuloa!:)
 
Viimeksi muokattu:
nöhvi muistaakseni joku vitaamini saattoi auttaa luteaalivaiheeseen.. en nyt muista oliko c- vai b-vitamiini, mutta jompikumpi noista.. Tosin itte oon syönny nyt tämän yrityksen vitamiineja, jos monenlaista, niin eipä oo vielä auttanut. Mun luteaalivaiheet olleet tosiaan sen 10 päivää, yhden kerran oli 11 päivää. Toivotaan että meidän luteaalit hieman pidentyisi!

nellinu onneksi sait apuja lääkäriltä!
 
Nopponen
Huomenia...

Kiitos, minut oli lisätty näköjään listaan. :)

Hömpi: Pidän peukkuja ei viivat vahvistuu... Itse olisin ihan hermona koko ajan ja varmana joka aamu testaisin... =)

Täällä edelleen ankeaa tasaista ei mitään tapahtuvaa aikaa, ei kuulu tätiä, ei oo raskausoireita, ei mitään ja tosiaan mullahan oli oikeet menkat viimeksi silloin 3v sitte ennen kierukkaa joten kroppa vähä sekaisin. Nyt on jo yli kuukausi kierukan otosta ni kyl niiden pitäis alkaa kohta tulla... tai sit toivottavasti ei ja ois heti tärpänny (...en kyl yhtään usko...)
Nyt muuta ajateltavaa ja jouluostoksille; joulu tulee vietettyä tiukasti töissä joten pitää olla erittäin ajoissa näissä jouluvalmisteluissa nyt ku sattuu olemaan useampi päivä vapaata. =)

Niin ja tervetuloa uusille!!
 
Hömpi: minä kyllä niin selkeät viivat noissa testeissä näen, että tekisi mieli jo varovaisesti onnitella!! :heart: Toivottavasti saat pian selvyyden, niin piinailu loppuu.

Nöhville :hug: Pahoittelut tädistä!

nellinu :hug: Älä nyt itseäsi epäonnistuneena pidä. Joskus se oma kroppa tarvii vaan vähän "hjälppiä". :)

DsariaL: Tsemppiä ja peukut pystyyn! d:)b

Tervetuloa uusille!! :flower:

Mä naiset tajusin eilen, että mulla on VAUVAKUUME!! Haluan sellaisen pienen tuhisijan :heart: Mä sorruin jo sellaiseen ajatteluun, et jos silloin ja silloin raskautuis, niin se syntyis silloin...:ashamed: Sit tuli heti kamala olo, et älä nyt noin ajattele, että voit saada toisenkin keskenmenon putkeen ja kun ei tämäkään km ole vielä kokonaan ohi, niin mistäpä sitä menkkojen alkamisesta ym. taas mtn tiedä. Toisaalta otin tämän positiivisena askeleena eteenpäin tästä surun suosta, missä olen viime viikot tarponut.
 
Mulle voi päivittää kp 1/28 ja yk8. Nyt on jo tottunut näihin pettymyksiin kuukausien aikana niin on jotenkin turtunut, ehkä me vielä joskus saadaan se ihana pikkunen. Pahemmalta tuntu kun alotti yrityksen ja oli ekat pettymykset kuukautisten alettua...

Tsemppiä muille ja toivotaan et tulis muille plussia! :)
 

Yhteistyössä