onko kellekkään tehty suoliston tähystystä?

titta-n
Tiedoksi vaan, että kyllä Phosphoralia saa ihan normisti apteekista ilman reseptiä. Juuri join sitä pari tuntia sitten ja tyhjennys alkaa vissiin tältä illalta olla loppusuoralla.

Tosi hyvänä vinkkinä antaisin, että älkää hyvät ihmiset sekottako sitä veteen vaan johonkin appelsiinimehuun!! Itse laitoin Funlightin sekaan eikä tökkinyt juuri yhtään. Samaa kikkakolmosta olen käyttänyt esim. laktuloosin käytössä, olen sekoittanut sitä appelsiinitäysmehuun, tekee mehusta vaan makeampaa, kun en muuten pysty niin makeita litkuja juomaan kuin laktuloosi on.

Saas nähdä miten tähystyksen käy, tässä tyhjentämisessä tuntuu vaikeimmalle syömättömyys!!

Hs
Sain myös phosphoralia ja ilman reseptiä. Siinä vaan pitää siis juoda ainakin 2l muuta nestettä perään( noin litra tunnissa) jottei kuivu. Eikai siinä muuta vaaraa oikeastaan olekaan, muutakun kuivuminen. Eli juo vaan mitä vaan nesteitä, ei maitoa tai jotain värjääviä nesteitä. Mutta vaikka limpparia. Mulla eka kolo edessä ja jännittää perskuleesti!!!!

ov
Alkuperäinen kirjoittaja Juuri käynyt:
phosphoralia ei enää saa apteekista. Tammikuusta alkaen haettava reseptillä tai mentävä juomaan terveyskeskuksen vuodeosastolle ja sielä tarkkaillaan yö.
Tullut niin paljon myrkytyksiä kun ei laimenneta tarpeeksi ettei tarvis juoda niin paljoa.
Tulee kuivuminen ja kestää kauan toipua.
Nykyään suositellaan ainoastaan movipreppiä ja colonsteriliä. Coloa juodaan noin 4 litraa ja movia 2 litraa.
Onkohan tosiaan noin..itse hain phosphoralia apteekista viime torstaina.

vierailija
phosphoralia ei enää saa apteekista. Tammikuusta alkaen haettava reseptillä tai mentävä juomaan terveyskeskuksen vuodeosastolle ja sielä tarkkaillaan yö.
Tullut niin paljon myrkytyksiä kun ei laimenneta tarpeeksi ettei tarvis juoda niin paljoa.
Tulee kuivuminen ja kestää kauan toipua.
Nykyään suositellaan ainoastaan movipreppiä ja colonsteriliä. Coloa juodaan noin 4 litraa ja movia 2 litraa.
Huh huh

Yhteistyössä