<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Samaria: pahoittelut! :hug:Mutta katse eteenpäin ja usko siihen että kyllä se plussa sieltä vielä jossain vaiheessa tulee!

Hömpi: hermoja raastava tilanne sulla! Toivottavasti selviäisi pian, eihän tuollasita pää kestä. :headwall:pussapuhureita lähetän sulle, puuh!

Diiselikissa: Tiedän tunteen! Esikoisesta ajattelin että mitäs tässä intoilla vielä, tiedä tuleeko edes raskaaksi koskaan (Ja napsahti melkein heti sitten). Nyt olin jotenkin varma että hetihän sitä paksuksi pamahdetaan, noh.. 3 kierto nyt käynissä ja kierrot on niin lyhyitä että into vähän laskee sen suhteen että plussa tulis nopeasti. Mutta, olen kuitenkin sitä mieltä että jokainen saa intoilla niin paljon kun haluaa, mä uskon että se raskautuminen ei ole siitä kiinni!

Nopponen: ootko sä tehnyt testiä?

Lumikide: Paranemisia, hirveästi flunssia liikkeellä

DsariaL: joskos ne olis sitä itteään? Mullakin on välillä tosi kovia alavatsakipuja oviksen (ainakin oletetun) aikana.

Ja tervetuloa kaikille uusille!:wave:

ON Mulle on vahingossa tullut tuonne listaan kierron pituudet hassusti eli pitäisi olla 23-28 eikä 28-28. Nyt on ollut tosi lyhyitä kiertoja kyllä, toivottavasti ei jää riesaksi. Tänään pitäisi tulla ovistestit postissa ja meinasin ruveta heti tikuttelemaan. Mulla jos noin lyhyt kierto niin silloinhan ovis on tosi varhaisessa vaiheessa?: /
Ajattelin vaan että mulla kun menkat on kyitenkin yleensä sen 6-7 päivää niin miten tuo yhtälö toimii? Voiko kuukautiset ja ovis olla samaan aikaan, häh!:O Ei tajua.. vai onko mun ongelma sitten se että ovis on normaaliin aikaan (kipuja viimeksi ainakin kp 13-14 paikkeilla). silloin luteaalivaihe jäisi vaan 9-10 päivään..

No, jos tuo tikuttelu selventäisi asiaa.
 
Tänään tein taas testin kun postis tuli jokka tilasin,enkä malttanu olla testaamatta:D Eli tiistaina aamupisusta sain haalean plussan ja tänään päiväpisusta haalean plussan,mutta selvä plussa kumminki:):heart: Mutta nyt alko jännittää kun sulla Hömpi on tollanen tilanne että kuinkas ittelää ny sitte kumminki.....
No mutta olin kumminki rohkee/hätänen ja soitin jo äippäneuvolaan ekaa aikaa.Viimeksi soitin rv5.Eli nyt olis sitte rv5+5,että alkutaipaleella ollaa. Nyt vaan peukut ja kaikki mikä ylös nousee niin pystyyn :D


Mä taidan hilata itteni tonne odottajien puolelle.Kiitos kaikille tsempeistä ym.Käyn täälä kumminki lukemas ja seuraan miten toisten tilanteet etenee.:) :heart: Tsemiä ja haleja tarvitseville!:):heart:
 
********Sunnuntai 11.12.2011************




Mukana:


samaria.....................2/10............. kp4/28-30........yk8
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp4/25-26.........yk4
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp7/32..............yk3
MeaMinnis..................01/08............kp8/23-28..........yk 3
misupai.....................tyttö 02/08.....kp10/34................yk7
kendra..............................8/10.......kp 14/?..............yk5
Taikamaailma............poika11/10.....kp14/28-32..........yk5
zasmin.....................poika 11/09.....kp18/29..............yk2
DsariaL......................2010.............kp18/23..............yk2
Krumeluu.....................4/10............kp18/28-40.........yk8
murmis.....................tyttö 04/10.....kp19/27-28..........yk2
_lumi_...........................................kp19/28...............yk1
salamanteri85............poika 8/08.......kp20/30-90.........yk3
nellinu...............tyttö 08/10............kp24/26-28...........yk4
Mami2009...........02/09...................kp26/33-70........yk 11
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp27/28-48.........yk2
mihu........................../00...............kp27/28............yk6
BiBa...........................10/09...........kp29/30-35.........yk5
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp30/28-32.........yk11
Nopponen..................tyttö 6/08.......kp32/................yk1
Hömpi......................poika 09/10......kp39/?...............yk1
UusiVauva82..................02/08........kp40/31-34.........yk3
tiut...........................tyttö 02/11......kp42/28.............yk?
lupo............................10/10.........kp51/?................yk1
Littlestar....................2010.............kp64/28?............yk1
santsu_82.................poika7/10.......kp88/29.............yk4

TAUSTAILIJAT

diiselikissa
Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina
Shantimaria
mama19

Plussanneet 2011:




Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille :wave: :)

pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Omaa... tauti kai jo selätetty enään ei ole kuumetta , korvaa särkee pikkaisen ja nieleminen tekee pikkaisen kipeää, mutta kyllä se tästä.. juilii kovasti vatsassa joten vuotoa odotellessa... testejäkin tein varmuudeksi, vaikka tiesin että on turhaa, mukamas niissä jossakin valossa jotain näin mutta ei ollut erottuvia joten negaksi ne tulkitsin. Toisaalta mulla ei kyllä täysin varmuutta ole koska ovis on ollut jos mennään viimeaikasien kieron mukaan niin nyt olisi mahdollisesti dpot jotain 7 tai 8 ... en tiedä.
katsotaan miten käy...
 
nellinu Hienoa, että sai lääkäristä apuja! Eikä se susta tee millään lailla epäonnistunutta. Joskus tarvitaan lääkettä päänsärkyyn tai nuhaan, joskus heilauttamaan kierto kohdalleen. :) Toivotaan nyt uutta ja parempaa tärppionnea!

Hömpi No jo on rassaavaa! Tsemppiä piinailuun, epätietoisuus on kaikista rasittavinta.

Samarialle pahoittelut menkoista. :hug:

Neiti näpsän äiti Kiva kuulla, että voit paremmin. Ja sinnekin jaksamista piinapäiviin!

lumikide Ihanaa! Huspois vaan odottajien puolelle, eikä takaisin ole sitten tulemista. :D Paitsi välillä raportoimaan masun kasvusta. :)

Itselläni on tänään ollut loistava päivä! Ensinnäkin meidän tuleva kummilapsi pumpsahti tänään maailmaan kun hyvä ystäväni sai pienen pojan. :heart: Ja toiseksi, kävin tänään omalla gynelläni tarkistuksessa ja kaikki on nyt km:n jäljiltä ok. Kohtu oli täysin puhdas ja normaali kiertokin käynnistyny! Lääkäri arvioi, että ovuloisin noin 5 päivän päästä eli kierrosta tulee noin reilun viikon pidempi kuin normaalisti.

Kysyin mielipidettä uuden raskauden yritykseen ja gyne sanoi, että lapsettomuuslääkärinä hän ei koskaan kehoita ketään odottelemaan vaan saa aloittaa heti. Kohdun limakalvoon ei kuulemma kiinnity munasolu, jos limakalvo on huonossa kunnossa. Sanoi, että ekasta kierrosta km:n jälkeen raskautuu harvoin, mutta jos niin hyvä tärppi käy niin se kertoo, että limakalvo on kunnossa. Mulla on nyt tosi hyvä mieli ja kevyt olo pitkästä aikaa. :)
 
Neiti näpsän äiti ootpas saanu tosi kurjaa kohtelua peijaksessa. Se on kyllä paikka, josta en oo kuullu kenenkään sanovan mitään hyvää! Onneksi sait kuitenkin hoitoa ja oot paranemaan päin :) Tsemppiä piinailuun! Täällä on peukut pystyssä!

Lumikide Onnea plussasta :flower:

hömpi Argh!!! Onpas raivostuttava tilanne sulla! Mä hyppisin jo ihan seinilli jos olisin sinä. Noissa sun testikuvissa näkyy aivan selvästi hailakat viivat ja jostainhan niiden täytyy johtua. Saitko tk:lta jotain vinkkiä mistä moinen voisi johtua? Onko sulla hajua kierron pituudesta?

Tervetuloa uusille :wave:

nöhvi ja samaria pähoittelut menkoista :hug:

DsariaL Toivottavasti mahakivut enteilee sitä, mitä me kaikki toivotaan :)

Diiselikissa se että tunnet noin on hyvä merkki siitä, että olet toipumassa km:tasi. Uskon, että nuo tunteet on meihin naisiin jotenkin sisäänrakennettuja ja biologian määräämiä. Järki lentää ikkunasta ulos kun vauvakuume alkaa. Se on niin raastavaa! Luulenpa kuitenkin, että lapsia ei tähän maailmaan ihan kauheesti syntyis jos naiset suhtautuis lapsiin samalla tyyneydellä kuin miehet. Älä soimaa itseäs siitä, että ajattelet noin. Haaveilu on hyvästä kunhan tiedostaa sen, ettei mikään ole itsestään selvää. :hug: Tsemppiä kuumeiluun!

Meaminnis Hui mitä kysymyksiä pyörittelet. Tuossahan menee ihan pää pyörälle, jos tuohon ei saa mitään selvyyttä. Ota ihmeessä tikut käyttöön!

Lumi Mahtavaa!!! Ihan loistavia uutisia olet saanut :heart: Ihanaa, että mielikin jo piristynyt :)

on: Tän kierron alussa aattelin, että nyt osaan ottaa rauhallisemmin, mutta oviksen jälkeen oon taas ollut ihan kierroksilla. Plääh.... Miten kestän vielä 10pv?!?!? :headwall:
 
Nöhvi
Lumi: voi miten ihania uutisia olet saanut :heart: Tuli hyvä mieli uutisesta :) Pääsette taas "asiaan"!

Kendra: kiitos vinkistä, täytyykin aloittaa vitamiinikuuri - kaikki keinot käyttöön :) Ja ei niistä vitamiineista varmaan haittaakaan ole (varsinkin kun ruokavalio on rempallaan). Muistelin että raskausaikana söin d-vitamiinia, en vaan muista aloitinko jo ennen raskautta vaiko plussan jälkeen? Toivotaan pidempää luteaalivaihetta molemmille!

nellinu: hyvät että sait apuja. Ja ei tosiaankaan kannata sitä murehtia, että ottaa lääkettä!

lumikide: paranemista! Ja tervemenoa odottajien puolelle :) Toivottavasti tullaan koko porukka pian perässä :D

Hömpi: no onpa raastava tilanne :O Epätietoisuus on melkein pahinta... toivotaan parasta!

Samaria: :hug: Pahoittelut! Lähdetään uuteen nousuun ja "taistoon"!

Neiti näpsän äiti: tsemppiä piinailuun!

Meaminnis: toivottavasti ovistikut tuo selvyyttä ovisajankohtaan! Itse ainakin yllätyin ekaa kertaa testaillessani ovisajankohdasta -kierron perusteella luulin oviksen olevan aikaisemmin. Nykyisin tosin oireetkin jo paljastavat (tai sitten olen vaan oppinut tunnistamaan oireet?)

Murmis: odottavan aika on pitkäääää... tsemppiä piinailuun!

On: Taistelutahto alkaa taas nousta hiljalleen. Tässä kierrossa käyttöön vitamiinit, foolihappo, greippimehu... ööö, mitäs vielä?
 
Tuosta uudesta yrityksestä lääkäri sanoi vielä, että enemmän kuin fyysistä puolta pitäisi miettiä, jaksaako uuteen yritykseen henkisesti. Takeitahan ei ole siitä, etteikö voisi tulla uutta keskenmenoa ja pitäisi pohtia, jaksaisiko sitä henkisesti taas heti perään. Musta taas tuntuu, että yhtä raskas henkisesti toinen km olisi nyt heti tai vaikka 4kk päästä. Eli mielikin on ihan valmis uuteen yritykseen. :)

Jospa meille tulis tärppi vielä kevään aikana. Uskon ja toivon kovasti. Ja taidan lähteä itsekin greippimehuostoksille pikkuhiljaa. :D

Nyt takas miehen kainaloon sohvalle ja myöhemmin lisää!
 
Lumi mulle sanottiin silloin km:n jälkeen että ei suosittele raskautta heti, jotain henkisestä jaksamisesta puhu. Me kyllä sit jokatapauksessa alettiin yrittämään heti kun jälkivuoto loppu. Ja joo, olihan se lääkäri varmaan siinä oikeessa et henkisesti olis ollu aika rankka kokemus jos olis taas kesken menny, mutta uskon että yhtä rankkaa se olis ollu sitte vaikka oltais lykättykki asiaa eteepäin. En sano että uus raskaus olis vienny edellisestä aiheutuneen tuskan pois, mutta ei siitä kyllä nyt haittaakaan ollu. Tai, joo oon kyllä potenu huonoo omaatuntooki siitä kun tehtiin lapsi vaikka edelliset kuolivatkin, mut se nyt varmaan pyörii jokaisella päässä. Kuitenkaan kun jo menetettyjä lapsia kun ei voi saada takaisin vaikka tekisi mitä.. Suosittelen siis että teet niin kun sun sydän sanoo. :heart:

Kiitos kun ootte tsempannu :) :heart: Koitan yrittää alkaa ajattelemaan positiivisemmin. Voihan niiden teroluttien aikana syödä myös esim. foolihappoa? Meinasin nimittäin et ens kierrosta alotan sitä popsimaan :)
 
Nopponen
Teinpä sitten testin ku ei tätiä kuulu... Negaa näytti... :( Mut en kyl yllättyny ku ei mitään oireita edes tunnu... (tein sen kyl päiväpisusta heti ku tulin testin osto reissulta...) Alkaa vaan oleen se 31 päivää kierukan otosta ja menkat ennen sitä olivat päivän päälle säännölliset... Sais täti aloittaa siis pian vierailunsa että olis edes joitain mahdollisuuksia tulla raskaaksi... : /

Mut positiivisia ajatuksia teille muille ja plussailu onnea! Ja oikein hyvää viikoloppua! :heart: (Taidanpa itse korkata tänään yhden siiderin saunassa ku ei oo pelkoa et olisin paksuna... :headwall:)
 
Mä en ole raskaana. Pääsin veristestiin ja arvo 2, eli negatiivinen. Varmaan kemiallinen ollut tai sitten apteekin oma testi sekoili omiaan, en tiedä. Nyt odotellaan viikon menkkoja ja jos ei kuulu niin uusi veritesti (mun mielestä se on turha, kun kerran oli negatiivinen jo ) sen jälkeen varmaan lääkäriaikaa jos ei menkkoja kuulu. EN ole erityisen ihmeissäni tuloksesta, jotenkin kokoajan ollut olo, että en ole raskaana. Esikoisesta tiesin olevani, vaikka testi oli pitkään negatiivinen. ;)

Kauhea lumimyrsky ja mies lähti ajamaan porukoilleen :O Mieltä lämmitti tänään onneksi, kun käytin kaverin vauvansa kanssa neuvolassa, ikää pojalla hurjat 8pvää <3 Suloinen ilmestys!

Nyt sitten odotellaan vaan menkkoja ja ruvetaan harrastelemaan rennoin mielin! ;)

Ihanaa, että täällä on porukka vähän piristynyt! Nyt nauttikaa kaikki elämästä ja ootellaan niitä plussia jouluisin mielin!! Kiitos kaikille ahkerasta kommentoinnista vielä! :)
 
Tervetuloa uudet! Mun kommentointi on nyt vähän jäässä, kun meillä on harrastusten joulunäytöksiä yms. kivaa töissäkin, että ei paljon koneella ehdi ajatuksella istua. Juuri tänäänkin olin neidin kanssa kolmatta tuntia tanssiopiston jouluesityksen kenraaliharjoituksissa, nauttii kun saa jammailla balettipuvussa ja äidin asu olikin jotain muuta ;)) Huomenna olisi neidin taitoluistelutreenit, omat esitykset ja jos illaksi kotiin, niin mikäs siinä. Ja töissäkin tämä joulukuu teettää enemmän hommaa kuin muulloin, niin ei vaan kaikkea ehdi.

Halit tädin kohdanneille ja tarra-arkkeja plussanneille!

Oman navan alla ei ihmeitä. Kaiketi se ovis tulee jos tulee. Nyt alkukierto menty parin päivän välein ja tän päivän jälkeen tiivistetään tahtia joka toiseen tai jos huvittaa niin useamminkin ;) Syön edelleen sitä Multitabs-raskaus-imetystä. Ja ajateltiin ihan jouluviikolle asti kylvää siemeniä...

Palaan viikonloppuna paremmalla ajalla. Tarviin wordin tohon rinnalle kommentointiin, että tulee kommentoitua tarkemmin ;)) Siitä tavasta en pääse pois...

Mukavaa myrskyiltaa kaikille!!!
 
Lumikide: Toivottavasti tullaan kohta perässä, odottajien puolelle nimittäin! :) Onnea vielä ja kaikkea hyvää raskauteen!! :heart:

MeaMinnis: En muista kenelle joskus aiemmin vastasin noista lyhyistä luteaalivaiheista, mutta minulla ne on ollut ainakin esikoista yrittäessä ongelmana. Terolutit sain ja ne auttoikin heti.

Lumi: Ihania uutisia! :) Itse koin keskenmenon jälkeen, että uusi raskaus olisi nimenomaan parantavana voimana henkisesti. Mutta nämä superpitkät kierrot ei anna mahdollisuutta edes yrittää raskautta kunnolla.

Nopponen: Pahoittelut negasta.

Hömpi: No johan! Kemiallinen raskaus varmaan tosiaan oli, kun noin monesti kuitenkin haamuili. Halaus sinulle ja tärppionnea uuteen kiertoon!!

ON: Luultavasti ovis oli alkuviikosta, nyt olisi about dpo 4. Ovisplussa ei ihan takuuvarma ollut, mutta ainakin oireet täsmäsi. Ja voihan se olla, että kierron venyessä näin pitkäksi ei kunnon ovista tulekaan ja jäi sen takia hieman laimeaksi. Jospa ne menkat edes sieltä tulisi reilun viikon päästä...Se ei kyllä sinänsä lohduta, sillä seuraavaa ovismahdollisuutta saa taas pari kuukautta odotella. Anteeksi epätoivoisuuteni, mutta kun kierrot ovat aina näin pitkiä, ei mieli jaksa pysyä positiivisena...Kun olisi edes mahdollisuus raskautua kuukausittain, silloin olisi mitä odottaa. Nyt saa odottaa iäisyyden seuraavaa vaihetta.
 
Mizela kiertohan alkaa ensimmäisestä vuotopäivästä, (jolloin siis jää mm.siteeseen verta) ja kierto loppuu edelliseen päivään kun vuoto alkaa.
ja jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen merkataan kierto alkavaksi seuraavalle päivälle joka on silloin kp1.

Millloinka sinulla on ollut edelliset kuukautiset?
Siitä voimme laskea kuinka mones kiertopäivä sinulla on menossa.

Ovulaatiohan tapahtuu yleensä 12–14 päivää ennen kuukautisten alkamista, riippumatta kierron pituudesta. eli jos kierto esimerkiksi kestää 28 päivää tapahtuu ovulaatio yleensä kp 14 tai 16.

toivottavasti auttoi vähäsen :)

omaa.. ei vielä vuotoa vaikka välillä on kovatkin juilimiset. Kylmä tekee taas pahaa rinnoille, pissattaa ja väsyttää. Lämmöt ovat normaalit ei mitään muutosta niihin.
 
Hömpi mulla ainakin silloin syyskuussa tuli vuoto erikoisen plussauksen jälkeen, vasta 5 päivää myöhässä. Silloin juili usein ja kovasti kunnes hanat aukesi kaikkine mukavuuksineen :(
:hug:


omaa aamulla testattu vain viivanpaikka.. kyseessä pitäisi myös olla herkkä testi joten eipä taida tulos muuttua vaikka kuinka haluaisi. vuotoa siis odotellessa.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Näpsän äiti;25197964:
Mizela Millloinka sinulla on ollut edelliset kuukautiset?
Siitä voimme laskea kuinka mones kiertopäivä sinulla on menossa.

Ovulaatiohan tapahtuu yleensä 12–14 päivää ennen kuukautisten alkamista, riippumatta kierron pituudesta. eli jos kierto esimerkiksi kestää 28 päivää tapahtuu ovulaatio yleensä kp 14 tai 16.
.
No mä en muista tarkkaa päivää ku jätettii ehkäisy(kumi) vasta paljon menkkojen jälkeen mutta rupeen kyllä laskemaan heti seuraavista menkoista päiviä ja jos ei seuraavan kierron jälkeen ala tulla plussaa niin seuraavassa kierrossa rupeen niitä ovistikkuja kokeilemaan joiden olemassaolosta sain tietää vasta pari päivää sitten tältä palstalta=) Oon kasvanu vissiin jossain purkissa ku en oo oikee jyvällä näistä lisääntymiseen liittyvistä jutuista, ihme et oon joskus onnistunu saamaan itteni raskaaks kuitenki =) Mutta toi selkeytti paljon toi viesti. Kerron sit ku täti tulee käymään niin jos tarvin apua päivien laskussa! On muuten maha kipee siihen malliin että toivottavasti se täti nyt olis tulossa et saadaan jotain suunnitelmallisuutta tähän raskaaksi tuloon, osais niitä oviksiakin paremmin tarkkailla sit
 
Nyt menee oma napaiseksi, mutta...
Meijän kuumeilut ne ei pääse vauhtiin. Tulin just kontrollikäynniltä polilta ja kohdussa edelleen tavaraa, joskin vähemmän kuin vko sitten. Odottelen lääkärin soittoa hcg-arvosta, mitä ei vielä siellä ollessa ollut vastattu. Kertoilee enemmän jatkoista se arvo. Munasarjoissa ei toistaiseksi "eloa". Megaiso HUOH!! :headwall:
Lumi, luulen että joudun siis joustamaan meidän "sovitusta" ;) tammiplussasta. :'(
Peukut pystyyn, että edes se hcg jatkais laskuaan, ni kohdussa ei ainenkaan sit enää elävää kudosta olisi.

Tsempit piinailijoille ja :hug: kaikille tarvitseville.

T: väsynyt ja turhautunut diiselikisu
 
Voi diiselikissa. :( Aivan paskaa, että venyy ja venyy hoito. Tulethan kertomaan, miltä hcg näyttää kunhan lääkäri on soittanut? Kovasti tsemppiä sinne. :hug: Onneksi kropan toiminta voi kuitenkin palautua nopsaankin kunhan kaikki raskausmateriaali saadaan pois.
 
Kovasti jakselemisia diiselikissa!

Mua alko nyt jotenki kauheesti pelottaa, et entä jos saan keskenmenon. En ole koskaan kokenut keskenmenoa ja toivottavasti ei tarvitsisikaan kokea. Mutta kai siihenkin mahdollisuuteen ois jotenki henkisesti varauduttava. Se oli jo esikoista yrittäessä ihan tarpeeks kamalaa kun plussa anto odotuttaa itseään. Jotenkin sitä vaan niin toivoo, että tärppi kävis helpommin sitten kun kierukka lähtee tammikuussa.

Ihanaa Lumi, että olet noin positiivisella mielellä :)

Samaria, voi kurja, kovasti onnea nyt uuteen kiertoon! Yk8 on paljon silloin kun vauvakuume on kova.. Meillä esikoinen tärppäs yk7 ja se tuntu tosiaan pieneltä ikuisuudelta silloin. 3-4 kiertoa jaksoin pysyä positiivisella mielellä mut sen jälkeen alko tosissaan masentaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tulin vaan taas pitkästä aikaa hihkaisemaan teille, että täällä taustalla ollaan :wave: En vaan ole ehtinyt kommentoida taas pitkään aikaan, ja nyt olisikin niin paljon kommentoitavaa, että taidan jättää väliin romaanin kirjoittamisen. :p
Diiselikissalle pakko toivottaa jaksamisia pitkäksi venyneeseen, ikävään tilanteeseen.

Muille sitten tasapuolisesti tsemppiä piinailuun, siemenenkylvämisintoa ja pahoittelut uuden kierron aloittaneille. Hei, ja uusille tervetuloa! Lumikide plussasi, onnea sinulle hurjasti! Nyt niitä plussia oikein rytinällä kehiin, niin saadaan syyskuussa ihania nyyttejä :D

Täällä ei lisääntymismielessä oikeastaan mitään raportoitavaa: ovis ei ole vielä tullut (tuli viime kierrossa kp 23, sitä ennen joskus 30+), oiskohan nyt kiertopäivät ehkä 17? Olen ollut flunssassa, ja kaikki mahdolliset apteekin flunssaan auttavat käsikauppalääkkeet oloa helpottamassa, niin saa nähdä, vaikuttaako kiertoon. Viikonlopun olin YKSIN ystävän luona toisella paikkakunnalla ensimmäistä kertaa sitten esikon syntymän, sitten olen käynyt töissä (olen siis vielä kotiäitinä satunnaisia keikkailuja lukuunottamatta) pikkujouluissa ja joululahjaostoksilla, niin kiirettä on riittänyt. Vaikka minusta ei kuulu, niin olen kyllä hengessä mukana ja jutut käyn lukemassa melkein päivittäin!
 

Yhteistyössä