<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Krumeluu: Eikä! Jospa olis vain sitä "harmitonta" vuotoa... Onko kipuja tai tuleeko hyytymiä?
Oisko siulla mahdollisuutta käydä yksityisellä gynellä tuon lyhyen luteaalivaiheen takia? Harmittaa puolestanne...

Tervetuloa uusille!

_Lumi_: mie oon aatellu vähän niin, ettei keskenmenon jälkeen kohtu edes ota raskautta vastaan, mikäli se ei vielä ole valmis. Vähän niin aattelen tämän oman kemiallisen kohdalla nyt, ettei kohtu vain oikeasti ollut valmis ja tarvitsi vielä aikaa toipua. Sinänsä tää on tosi mielenkiintoista, miten eri tavalla kunkin ihmisen kehot käyttäytyy ja normalisoituu keskenmenon jälkeen.

Kuinkahan diiselikissa jaksaa?
 
Jännä, kuinka raskaasti tämän asian nyt itse ottaa... Olin niiiin varma, että tästä se odotuksen ilo nyt alkaa. Tuntuu, kuin olisi vedetty matto jalkojen alta. Mutta joo, ihan normaalilta kuukautisvuodolta tuo minusta vaikuttaa, ja tässä päivän mittaan myös nännien arkuus on selvästi vähentynyt. Vatsaa ei satu niinkuin kuukautisten aikana yleensä, vaan ennemminkin tuntuu sellaista pistelyä alavatsalla. Että eiköhän se nyt ollut tässä. Aion kuitenkin testata vielä ainakin huomenaamulla, josko viiva olisi kuitenkin vahvistunut, ja kyseessä olisi joku harmiton vuoto, mutta en tosiaan usko siihen. Kiitos tsempeistä ja onnitteluistakin tietty!

Sitähän varoitellaan, että ei saisi testailla ennen kuukautisten poisjääntiä juurikin siksi, kun kemialliset ovat niin yleisiä. Olen itse (himotestaajana) kuitenkin ajatellut, että se on sitten jo huonoa tuuria, jos iloitsee raskaudesta, mutta ilo päättyykin lyhyeen. Voi olla, että jää jatkossa testailut vähemmälle, niin eipä tule tällaista mielipahaa. Toisaalta, olin niin varma raskaudesta, että olisin varmasti ihan yhtä pettynyt kuukautisista, vaikka en olisi tuota haamulaista testannutkaan.
 
Nöhvi
Krumeluu: eiiiii, ihan epäreilua jos nyt alkaa menkat!!! Toivottavasti ei kuitenkaan ala, vaan kyseessä jotain harmitonta!

Lumi: Sulla on kyllä ihana asenne asioihin, näet kaikessa asioiden valoisat puolet :) Jospa ensi kierto on SE kierto! Ja mulla vähän sama töiden suhteen, näin etänä on liian helppo lipsua ;)
 
Omaa Napaa sen verran, tein äsken r-testin kun vieläkin oireita pukkaa. Edelleen heikkoa positiivista näyttää... Samanlainen viiva oli jouluaattona, kun vuoto alkoi. Kuinkahan kauan kestää ennen kuin viivat alkaa hävitä kemiallisen jälkeen? Onko kenelläkään tietoa? Luulis, että jos kohtu on kokonaan tyhjentynyt, testit näyttäisi tässä vaiheessa negaa... Turhauttaa, vieläkö tästä kaavinta keikka tulee (oon allerginen cytoteceille, siksi ei normaali lääkkeellinen tyhjennys onnistu). Vuoto nimittäin alkaa olla loppumaan päin...

Sekavaa tekstiä, mutta olen todella sekavassa mielentilassa tässä nyt itsekin...
 
********Torstai 29.12.2011************




Mukana:

Lumpe...................5/11...................??..............yk1
Nasutin83.......................................kp4/?..........yk1
Taikamaailma............poika11/10.....kp3/28-32..........yk6
_lumi_...........................................kp3/28...............yk2
DsariaL......................................... kp6/23-30........yk5
Mami2009...........02/09...................kp9/33-70........yk 12
Hömpi......................poika 09/10......kp11/?...............yk2
diiselikissa.....................................kp11/36..............yk1
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp13/28-32.........yk12
BiBa...........................10/09...........kp14/30-35.........yk6
Nopponen..................tyttö 6/08.......kp16/34?................yk2
samaria.....................2/10............. kp22/28-30........yk8
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp23/25-26.........yk4
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp23/28-48.........yk3
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp25/32..............yk3
MeaMinnis..................01/08............kp27/23-28..........yk 3
Heidi-80.............poika 08/08 .........kp 27/ 26-30.........yk1
misupai.....................tyttö 02/08.....kp27/34................yk7
kendra..............................8/10.......kp 32/?..............yk5
Haavemamma.......tyttö 8/10...........kp33?/29...........yk1
zasmin.....................poika 11/09.....kp36/29..............yk2
Krumeluu.....................4/10............kp36/28-40.........yk8
salamanteri85............poika 8/08.......kp38/30-90.........yk3
nellinu...............tyttö 08/10............kp42/26-28...........yk4
mihu........................../00...............kp45/28............yk6
UusiVauva82..................02/08........kp58/31-34.........yk3
tiut...........................tyttö 02/11......kp60/28.............yk?
lupo............................10/10.........kp69/?................yk1
Littlestar....................2010.............kp82/28?............yk1

TAUSTAILIJAT

Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina
Shantimaria
mama19
santsu_82
Meliah
McQuuen
Plussanneet 2011:




Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2)


Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Katselin tuota listaa ja mulla on tänään kp9 eikä 7.. Lieneekö tuolla niin väliä, mutta satuin vain huomaamaan :) Koko päivän vihlonut alavatsaa ja selkää, vähän menkkakipuja... Voiko ovulaatio tulla näin aikaisin kiertoa vai kipuilenkohan taas vaan "jotain" niinkun aina :LOL:
 
Diiselikissa ilmoittautuu; hengissä ollaan! :wave: Joulu meni ylensyöden ja nauttien pienen pojan ilosta. :heart: Mieli on tasoittunut viime perjantaista ja eiköhän se haave pikku kakkosestakin elä vielä. :) Huominen jännittää aivan älyttömästi, mä oon niin nukutuskammoinen. Joulun ihmettä odottelen, et Hcg oliskin jo nega ja kohtu tyhjentynyt. Epäilen, koska vuotelen edelleenkin vähän, koko ajan vähentyen, mut silti. DsariaL: Mieltä lämmitti, kun tulin mieleesi, kiitos! Ja pahoittelut sinulle! :hug: Ehkäpä se kohtu tosiaan tarvitsee vähän lepoakin. Mulla on niin kaksijakoiset fiilikset tällä hetkellä; toisaalta haluaisin raskautua pian uudestaan, toisaalta haluaisin ottaa nyt rennommin ja antaa sen tapahtua, kun on tullakseen. Mieltä painaa kyllä niin kovasti tämä piiiiitkittynyyyyyt toipuminen km:sta, ettei tätä ainakaan haluaisi uudelleen kokea.

Krumeluu: Pahoittelut ja iso :hug: sinullekin. Kävin lueskelemassa joulun tienoilla tekstejä ja olin niin varma sinun puolestasi, kun sun omat fiilikset raskautumisen suhteen oli niin voimakkaat.

Lumilla on tosiaan ihana asenne. Mut hei, senhän pitikin olla Tammiplussa! ;)

Tervetuloa uusille!
 
McQueen tervetuloa!

diiselikissa kiva kuulla sinusta! Kaikkea hyvää tälle päivälle!

DsariaL onpahan epäselvää. Oletko soittanut neuvolaan ja kysynyt sieltä neuvoa, mitä kannattaisi tehdä?

Hömpi toivotaan ovulaatiokipuja, jos talletuksiakin tehty.

ON: Täällä ei nyt olla yhtään sen viisaampia, mitä eilenkään. Vuoto loppui, (nyt se ällövaroitus!) sitä tuli eilen siis kirkkaan verisenä ja jotenkin limaan sekoittuneena, sitten rusehtavan oranssihtavana ja nyt ei ollenkaan. Siteeseen asti on tullut ehkä puolikas teelusikallinen jos sitäkään, muut pyyhkiessä. Menkkamaisia kipuja ei ole tullut, vaan ennemminkin sellaista pientä pistelyä alavatsalla. Aamullahan se piti testata, enkä osaa sanoa varmaksi, olisiko David vähän vahvistunut ja punertunut. Tuo Pregcheck-liuska nyt näyttää aika vahvaa viivaa, mutta sillä en ole tässä kierrossa aiemmin testannutkaan. Sori huono kuva... En nyt tiedä, mitä tässä pitäisi ajatella: ollako raskaana vai odotellako kuukautisia. Dpo 11-12. Mitäs sanotte? Pitäisikö soittaa neuvolaan ja pyytää pääsyä veritestiin? Tämä epätietoisuus on tosi kurjaa.

Aijaa.com - 9258057.jpg

Olen muuten tosi pettynyt noihin Davideihin joka tapauksessa, kun noiden pitäisi olla erittäin herkkiä (herkkyys 10) ja Pregcheckit taas herkkiä (herkkyys 25), niin ei tuo viivojen vahvuus nyt mene oikein loogisesti.
 
Huomenia! Täällä taas aamu tyhjässä toimistossa - hyvää aikaa palstailuun. ;)

DsariaL Oon samaa mieltä tuosta km:n jälkeen raskaaksi tulosta. Jos limakalvo ei ole hyvä, niin munasolu ei kiinnity. Mun gynen mukaan sen takia ei tarvikaan pitää taukoa yrityksessä km:n jälkeen vaan saa heti aloittaa uudelleen. Toivottavasti sun tilanteeseen tulis pian selvyys. Kemiallisen jälkeen luulis viivojen katoavan aika nopeaan, en tiedä varmasti. Tsemppiä sinne!

Krumeluu Ihan selvät plussathan noissa on. :) Jos vuoto on loppumassa, niin ei se ainakaan huono merkki ole, vai mitä luulet? Ihan hyvit voit mielestäni soittaa neuvolaan ja kysäistä sieltä, mitä kannattaisi tehdä!

McQueen Tervetuloa mukaan kuumeilemaan. :wave:

diiselikissalle isot tsempit tälle päivälle - toivotaan tyhjää kohtua ja normaaleja hcg -arvoja! Kyllähän sua on jo koeteltu ihan tarpeeksi. :hug: Tulethan kertomaan, mitä näkyi?

Nöhvi En kyllä millään myönnä olevani mitenkään superpositiivinen, mutta ei auta kuin pitää lippu korkealla kun muuten masentuis ihan kokonaan. :D Mites sun piinapäivät etenee? Nyt olis kyllä ihan sellainen fiilis, että teillä on tärppikierto. ;)

Neiti Näpsän äiti Kun päivittelet listaa jossain välissä, niin mulle vois merkata kp2/28 ja mut voi poistaa tuolta lokakuun plussanneista myös ( :'( ).

Kunnon vuoto alkoi eilen ihan ajallaan. Rinnat on tosi kipeet, samalla tavalla kuin ennen raskautta oli menkkojen alussa. Esikoisen syntymän jälkeen ei ole ollut tälläisiä oireita enää menkoissa, mutta nytpähän on. Vuoto on tosi runsasta, mutta mitään kipuja ei taaskaan ole, ei ole ollut oikeestaan koko km:n ja sen tyhjennyksen aikana. Tästä kaikesta päättelen, että jos joskus vielä pääsen synnyttämään, niin siitä tulee täysin kivuton kokemus. :D
 
Krumeluu: Kyllä nuo viivat näyttää aika samanlaisilta kuin minullakin näillä kiertopäivillä, joten tuo vuoto voisi olla ihan asiaan kuuluvaa! Ja näinhän toivon asian olevankin kohdallasi!! :) Muoks: Lisään vielä etten tosiaan noilla ihan samoilla testeillä ole tehnyt, mutta luulisin, että aika samanlaiset viivat tulisi minullakin, david antaa aina haaleamman kuin muut. Ainakin minun kohdalla.

McQueen: Tervetuloa!

_Lumi_: :hug:

Oma napa: Tänä aamuna testattu taas first signalilla (tällä olen aiemmissakin raskauksissa testannut ja toimii kohdallani hyvin, kunhan ei katso testiajan jälkeen, antaa usein roskisplussaa). Viiva on selvästi vahventunut toissapäiväisestä..:heart: Ihanaa! Terolutit lopetan tänään, joka on aika pelottava ajatus. Tuleeko kaikki pois vain kuukautisvuotona...Tämän takia en haluaisi olla hätähousu testaamisen kanssa. Mutta ei auta kuin toivoa parasta ettei terojen lopetus romahduta koko hommaa. Jospa oma hormonitoiminta pitäisi raskautta jo yllä. Raskaustuntemuksista alkaa olla jo ällötysolo ja tutut juilinnat alavatsalla.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kaavintaa! :wave: Hcg 50. Kohdussa on sitkeesti joku 1cm hyytymä, mut eivät lähde sitä kaapimaan, jos ei ongelmia tule. Voi kuulemma tuhrutella, runsaasta vuodosta yhteys polille, mut muuten labrakontrolli 2vkon päässä. *helpotuksen huokaus* Ja nyt onkin ensimmäinen aamu 6 vkoon, ettei mtn ole tullut. :) Nyt peukut pystyyn, ettei probleemia tule ja josko muutamassa vkossa olisin hcg:n puolesta negatiivinen ja elimistö käynnistyisi uusiin kiertoihin. Maltti ois kai valttia taasen kerran, mut ei kuulu hyveisiini!! :LOL:
 
diiselikissa hyviä uutisia! :D Toivotan sitä malttia, joskin itseltä sitä ei löydy ikinä tippaakaan.

LittleStar onnea! :heart: Tosi hyvältä vaikuttaa!

Lumi voi ihana tuota sinun asennetta, kerrassaan kunnioitettavaa! :)

Täällä alkoi taas tulla vähän verta, ja alavatsalla jomottelee. Ja vuoto alkoi koiran kanssa lenkkeiltyä, niinkuin eilenkin. Neuvolaankin soitin aamuvarhain, ohjeena vaan odottaa, ja sitten reagoida jos tulee kunnolla verta tai kipuja, ei nyt voi oikein muutakaan tehdä. Joko "menee kesken" (ei niin varmaan edes voi sanoa näin varhaisina päivinä) tai sitten on harmitonta alkuraskauden vuotoa.
 
diiselikissa Loistavaa! Tosi hyvä, ettei tarvitse kaavintaa. Ja joo, jos löydät jostain enemmänkin tuota kärsivällisyyttä, niin lähetä tännekin päin sellainen oikein kunnon annos. :D

Krumeluu Pahuksen vuoto. :( Sais nyt pysyä poissa! Toivotaan kovasti, että olis ihan harmitonta alkuraskauden vuotoa.

LittleStar Ihanaa! :heart: Vaikuttaa oikein lupaavalta.
 
diiselikissa: mukava kuulla, että oot saanu vihdoin hyviä uutisia ja vuoto loppumaan päin! Toivottavasti nyt pääsis kierto alkamaan normaalisti ja sitä myötä fyysinen toipuminen "loppusuoralle". Valitettavasti henkisesti tämä varmasti jättää arvet loppuiäksi...

Krumeluu: viivat näyttää kyllä lupaavilta! Toivottavasti vuoto on ihan harmitonta ja raskaus saisi jatkua normaalisti loppuun asti... :hug:

Itse oon nyt vähän rauhottunu sen eilisen haamun jälkeen. Luin, että saattaa testit haamuttaa hetken vielä kemiallisenkin jälkeen, eikä se tarkoita, että kohtuun olisi mitään jäänyt. En kehtaa soitella ees neuvolaan, niin varhaisessa vaiheessa kuitenkin tuli pois, ettei sitä raskausmateriaa edes siellä suuria määriä ole, etteikö se normaalin kk-vuodon mukana tulisi pois. Nyt jäitä hattuun ja katse tähän kiertoon!

Lupasin jo aiemmin, että uuden vuoden lupauksena lupaan miehelleni stressittömämpää yritystä, mutta ei tainnut onnistua!!! :ashamed: Ei ole kärsivällisyydellä minnuu pilattu :D eikä varsinkaan nämä toivon herätykset yhtään helpota kuumetta. Nyt kuitenkin onneksi jo ihan positiivisellä mielellä. Taisi eilinen olla taas aallonpohja, joka piti läpikäydä, että pystyy taas positiivisemmin jatkaa eteenpäin. Oviskin taas alkaa ilmoitella itsestään, näköjään oikean puolen vuoro ;)

LittleStar: OnneaOnnea!!! Mie toivon vaan teille kaikille plussanneille harmitonta alkuraskautta (ja siis koko raskautta tottakai)!!!
 
Nopponen
Täälläpäs on ehtinyt tapahtua jos mitäkin kun minä vasta palailen joulutauolta... :) Lukaisin kyl kaikki mut tuntu et pää tyhjeni saman tien ku olis niin monille jotain komentoitavaa... :)

Tervetuloa uudet! Nyt ensinnäkin... =)

:Krumeluu: Minusta noissa testeissä on aivan selvät plussat! Toivon sydämmestäni että vuoto loppuu ja viivat vahvistuu! :)

DsariaL: Voima halit sinne.. :( Tosi ikävä oli lukee että näin kävi... Nyt tosiaan katse tulevaan ja tähän kiertoon!! :)

LittleStar: onnea! :heart: Lupaavalta näyttää!

Lumi: :hug: :(

diiselikissa
: Hyvä ettei kaavintaa tarvinnut tehdä. :) Täällä pidetään peukkuja sun puolesta että loputkin tulisi itsekseen ulos että pääset taas yrittämään kunnolla. :)

ON:
Täällä meni joulu töiden ja perheen parissa tasapainotellen... Nyt kp 15 elikkäs tärppipäivät ois varmaan sit käsillä... Ovistikut ei käytössä ni ei voi varmuutta tietää, siksipä aloiteltiinkin "siementämään" (niinku mieheni tapaa nykyään romanttisesti kutsua seksiämme) joulun aikoihin kp 10 aikoihin ja lähes joka ilta on "siemennetty" (hyi, tunnen itseni lehmäksi... ). No tänään tietty just ukko lähti reissuun ni ei pysty mut jospa ne eiliset viel siel sitkuttelis... Jos huomenna pääsis viel laittaan uusia täkyjä matkaan. :) Ku ei tosiaan voi tietää tarkkaa päivää... ja minä en ole itse varmaan koskaan tiedostanut ovista...? Eilen tosin tuntui hiukan painetta alavatsassa seksin aikana, mutta se tuskin liittyy mitenkään asiaan, ajattelin vaan et paikat alkaa kipeytyä ku on ollu muutama päivä niin tehostetusti aktiivista tuo sukupuolielämä. :) Nyt vaan ku viel jonkin aikaa yriteltäis ja odoteltais sit tuleeko tulosta vai ei... :)

Hyvää loppu vuotta kaikille! Onneksi itse saa olla töistä vapaalla sit uuden vuoden niin pääsee mökkeilemään hyvässä seurassa... Ja uskaltaa viel sen kuoharilasinkin ottaa... :)
 
Mitenkäs kadonneet lampaat joista ei ole hetkeen kuulunut?? :)
Mikä on tilanne? :)

Krumeluu Kyllä on minunkin mielestä jo plussa.
LittlestarVarovaiset onnittelut :)
Pahoittelut ja :hug: tarvitseville.

Omaa..Mä en enään ymmärrä, mä olen taas kipeä kuumetta 38, korvia särkee ja kurkku kipeä... aargh..
Nukuin noin tunnin päikkärit ja olotila tuli pikkasen paremmaksi.

Mä olen muuten tässä kierrossa ottanut käyttöön greippi-mehun ja hyi helvata.. toi valion mehu on järkyttävää.. *puistatus*
Foolihappoakin on mennyt jo pidemmän aikaan, ukkokin on ollut jo hurjan suostuvainen kunhan nyt poikisi vain hedelmää...
 
Täällä yksi kadonnut lammas! :D Luen kyllä aktiivisesti teidän kirjoituksia, mutta omassa navassa ei tällä hetkellä tapahdu yhtikäs mitään niin ei oikein meinaa olla kirjoiteltavaa! Luulin oviksen olleen kaksiviikkoa sitten eilisestä laskettuna, koska silloin juili alaselkää kovasti aivan niinkuin edelliskierrossa tasan 14 päivää ennen menkkojen alkua, mutta nyt sitten ei ole kuulunutkaan vuotoa. Tissit on kylläkin kipeät, mutta ei raskausmaisesti vaan menkkoja enteilevästi, joten jotenkin sitä odottaa koko ajan niiden alkavan kuitenkin kohta. Testata en aijo, koska ei ole raskausolo ollenkaan, toivon nyt vain kovasti, että tämä olisikin sellainen megakierto ja raskautumisen mahdollisuus olisi vielä tässä kierrossa! Minulla nimittäin usein käy pitkässä kierrossa niin, että luulen ovuloineeni oireiden perusteella, mutta menkkoja ei sitten kuulukkaan ja kierto venyy. Talletuksia tehdään tasaisesti joka-joka toinen päivä-vauhdilla, joulun aikaan tuli kerran 3 päivän väli kun olin niin varma että menkat ovat tulossa, mutta nyt kun eivät olekaan alkaneet, talletellaan kyllä ahkerasti kunnes alkavat! Tissien kipeys ja muhkuraisuus kyllä syövät takaraivossa kolkuttelevaa toivoa pitkästä kierrosta, nyt kun kuitenkin joka kierrossa ennen menkkojen alkua tissit ovat tuntuneet tältä miltä nyt tuntuvat. Noh, eiköhän se tärppi tule sitten kun on tarkoitettu, niin täytyy uskoa!

Nyt ei ehdi enempää, menen jatkamaan 5-vuotis hääpäivän juhlintaa miehen kainaloon sohvalle kunhan poitsu nukkuu, jospa vaikka talletusten merkeissä ;)

Onnittelut LittleStarille ja varovaisesti myös Krumeluulle, toivotaan että vuoto on jotain harmitonta kun viivatkin ovat noin selkeitä!

Ja tervetuloa uudet!
 
Heippa kaikille pikkukakkosta toivoville! Täällä uusi ilmoittatutuu mukaan :) Kiertopäivä 4. menossa ja menkat tekee loppuaan pikkuhiljaa. Tästä kierrosta alkaen olisi tarkoitus lähteä yrityksen tielle. Ostin ovulaatiotestikitinkin apteekista kun on niin epäsäännöllinen kierto ollut viimeaikoina ja ajattelin alkaa ensiviikolla testailemaan ja etsimään oikeaa ajankohtaa ja selvitellä kierron kulkua. Meillä onneksi pupuillaan niin ahkerasti että välttämättä ei tarvitsisi edes laskea ovulaatiohetkeä :) Nyt menkkojen aikaan on pidetty kaksi päivää taukoa eilen mies olisi ollut jo valmis tositoimiin ;-D! Itseä väsytti huonosti nukutun yön jälkeen joten tänään tulee tod näk otettua vahinko takaisin. Vuodoista viis, eipä ole haitannut ennenkään! Esikoinen tärppäsi ekasta yrittämästä saas nähdä miten nyt käy :) Ikää on kuitenkin 28 vee ja esikoista aloin odottamaan 19 vee. Joten tuskin hedelmällisyys ihan samana on kuitenkaan enään, tai mistä sitä tietää, ainakin parasta pitää toivoa ja ajatella valoisasti :)
 
Tervetuloa Nasutin83 ja Lumpe!

Krumeluu Kyllä musta tuntuu että raskaana oot, peukut pystyssä täällä:)

Muille tasapuolisesti tsemppiä ja pahoittelut niille kenet täti on taas yllättänyt :hug:

Täällä ei nyt tapahdu mitään. Kp 27/24-28 ja dpo 12-13. Menkkajomotuksia ollut jo monta päivää ja olo että nyt satavarmana näkyy punasta mutta ei, tätiä ei näy :O Tänään ollut mahakipuja ja vähän etoa olokin (saattaa tietty johtua vedetystä pizzastakin) :LOL:
Kaksi negatestia olen jo tehnyt, eilen viimeksi. Täytyy aamulla taas testata jos ei mitään tapahdu sitä ennen. Pitäishän se nyt huomenna jo näyttää jos tässä pullat uunissa oltaisiin?

Vaikka menkat nyt alkaisivatkin, niin positiivista että kp-päivät rupeavat näyttämään normaaleilta mun edellisten 22 ja 24 luomukiertojen jälkeen. Eli nyt alkaa olla mahiksia jo raskautumisen suhteenkin :) Odotellaan, huomenna taas viisaampi. Tai ei :D
 

Yhteistyössä