meliah tervetuloa!
diiselikissa voi ei... :hug: Niinkuin muutkin sanoivat, niin aivankuin sinulla ei olisi ollut tarpeeksi rankkaa ja harmia jo muutenkin... Vetää ihan sanattomaksi meikäläisen. Toivotaan nyt kuitenkin parasta kontrollikäyntiin saakka.
BiBa ihanaa, kun uusi työ vie mukanaan. Itsekin toisaalta jo kaipailisin takaisin työelämään, mutta sitten taas ihannetilanne olisi ollut, jos kakkonen olisi tullut niin, että olisin putkeen poissa työelämästä. Hedelmällisiä kuukausia siis teille, ja se tärppihän voi hyvinkin tulla silloin, kun sitä vähiten odottaa.
Nöhvi sitten vaan piinailemaan, toivotaan parasta mahdollista lopputulemaa teidänkin osalta!
Lumi oletko kuitenkin testannut? Tai
nellinu? Minä himotestaaja "tsekkailen" tilanteita varmuuden vuoksi, jos on jotain vähänkin normaalista poikkeavaa - tai vaikkei olisikaan.
Ja sitten taas omaa napaa romaanin muodossa (ajatuksena lähinnä se, että voin myöhemmin tarkistaa "oireeni", niin ei tarvitse toistamiseen olla varma, että olisi raskautunut, jos oireilu on ihan sitä normaalia PMS:ää).
Nyt siis menossa dpo 8-9, ja jo useamman päivän ajan olen ollut jotenkin varma, että tässä kierrossa on tärpännyt. Se
tunne on vaan jotenkin niin vahvana, kunnes taas hetkeksi aikaa jalat palaavat maan pinnalle - kai sitä yrittää itseään suojella rakentamasta niitä pilvilinnoja, joista tullaan rymisten alas. Olen testannutkin eilen ja tänään, kun satuin nyt vahingossa tilaamaan noita Davidin 10-herkkyyksisiä testejä, mutta ihan puhdasta negaa ovat näyttäneet, vaikka miten yrittäisikin mielikuvituksella vähän värittää.
Oireina (tai "oireina"
) on nyt muutaman päivän kestänyt hillitön väsymys ja todella sikeästi nukkuminen - yleensähän olen ennemminkin vähän uniongelmainen, helposti heräilevä ja vaikeasti unen päästä kiinni saava. Olo on vähän kipeä, joskin tänään mitattuani lämmön oli se ihan normaalilukemissa (blääh). Housut ovat kosteahkot, melkein kuin olisi lirauttanut, siis ei sellaista limaista valkovuotoa, vaan ennemminkin juoksevaa. Ja sitten se omaa toivoa eniten ruokkiva juttu, eli rinnat: nännit ovat oudosti kipuilevat, ei tosin mitenkään tosi tosi kipeät, tissit ovat turvonneet (miehenkin mielestä) ja nännipihat suurentuneet - aikamoiset tykit suorastaan, kun aiempaan tyhjentynyt nahkasäkki -efektiin vertaa.
Oikeastaan tilanne on nyt se, että kuukautisten alkaessa olen paitsi pettynyt, myös yllättynyt. Plussa taas olisi se tällä hetkellä todennäköiseltä tuntuvin seuraava askel tähän vuoden loppuun.
Mutta katsellaan.
Ja nyt kun kirjoitin nämä ajatukseni näin viralliseksi, alkavat menkat varmaan jo huomenna.