<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Nopponen
Onnea Murmis!!!! :heart: Ihanaa saada positiivista fiilistä tänne että ehkä se mullekkin joku päivä koittaa... Kun pari päivää sitte viel kirjoitit et mitään raskausoireita ei oo ja näin vain kävi. Antaa voimia itsellekkin tähän yrittämiseen ja toivomiseen! :)


Ihanaa DsariaL kun plussa vahvistunut... Etköhän voi jo painua sinne odottajien puolelle... Toivottavasti "tavattaisiin" siel pian... :)

diiselikissa: Onnittelut tädistä... Mä olin kans yhtä onnellinen silloin viime viikolla ku pitkän tauon jälkeen tulivat... Tärppi siis on nyt paljon, paljon todennäköisempi ja sehän tietty antaa taas lisää pontta tähän touhuun. :)

Tiuhtille
pahoittelut negasta ja mukavaa reissua! Toivotaan et ne menkat ei kuiteskaan yllättäis ja saisit sit loman jälkeen mukavan yllätyksen testiin. :)

nellinu
: Toivottavasti kiertosi tasoittuisi ja ettet joutuisi aloittamaan pillereitä. Itselläni esikoista yrittäessämme meni 4 kiertoa ennen ku palauduin täysin pillereiden ehkäsytehosta luomutilaan... (Tosin voi olla et aiemminkin olisin voinut raskautua mut ei vaan tärpänny, mut tuntuu et kaikki tutut jotka pillereiden jälkeen yrittäneet on menny se 4-6 kiertoa, sattumaako, en tiiä??)

MeaMinnis: Pidetään peukkuja et saat viettää uuden vuoden ilman sitä kuoharia... :)

ON: Itselläni mekat kesti sit sen 5 päivää ja nyt kp 8 elikkäs pikku hiljaa täytyis alkaa taas yrittään... :) Toivotaan parasta... Tai siis pitäis yrittää olla ajattelematta niin ehkä sitten...? :)

Kaikille oikein Hyvää Joulua!!!:wave: Toivotaan et pyhien jälkeen lomilta palaavilla on paljon hyviä plussa uutisia!! =)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea DsariaL!! :heart: Sinne vaan elokuisiin mukaan :)

Juu elikkäs aamun testiviiva ei jättänyt epäilyksen varaa. Heti pärähti niin selkeä viiva :heart: Eli mut voi siirtää kans plussanneisiin ja hyppään elokuisten pinoon. Vielä nippa nappa pääsin sinne. Laskurin mukaan la olis 29.8

Kaikki muutkin nyt vaan perästä mukaan! Hyvää joulua koko sakille ja ennen kaikkea plussatuulia :whistle:

Tulen aina välillä vakoilemaan teidän kuulumisia. Kiitos onnitteluista!
 
paljon onnea plussanneille!!! maailman parhaat joululahjat.:) ja iso :hug: sitä tarvitseville. ja uusille tervetuloa!
mulla on jääny kirjoittelu väliin muuton takia, mutta lukemassa olen kyllä käynyt teidän jutut :) mä sitten metskailin sitä ovista ja sen bongasinkin kp 19 ja tänään alko kp 1/36... jos joku viittii päivittää :) pettymys oli suuri mutta oon kuitenki ilonen että ovis tapahtuu (ainakin viime kierrossa) onneksi on toi joulu tulossa niin vie ajatukset pois tästä vauvabrokkiksesta. oikeen ihanaa ja rauhaisaa joulua kaikille jos en sitä ennen kerkiä kirjoitella! :) ja todella paljon plussatuulia kaikille!!
 
Onnea Murmis! Ihana uutinen, ja niiin ihana joululahja :heart:

Mä tässä järkeilin, että tärppi nyt olisi niin loistava hetki raskauden alkamiselle, koska:
a) Plussa piirtyisi testiin juuri joulunpyhien jälkeen. Ja se vasta hieno joululahja olisikin!
b) Laskettu aika osuisi hyvin lähelle omia syntymäpäiviä, ja mikäs sen ihanampi syntymäpäivälahja, kuin vauva :heart:
c) Jos pitäisin kaikki kertyneet lomani hoitovapaan päättymisen jälkeen, ehtisi uusi äitiysloma alkaa juuri ennen töihin paluuta. Eli esikon ei tarvitsisi mennä hoitoon! Sitä ollaan toivottukin, ja jotenkin myös luotettu siihen, että raskaus alkaisi ennen vuoden vaihdetta.

Eikös tässä olisi jo tarpeeksi hyviä syitä raskaudelle? Nyt vaan ei voi olla tärppäämättä, sanon minä! :LOL: (ja samalla pakko lisätä, etten usko yhtään, että niin hyvä tuuri kävisi, mutta ainahan sitä saa toivoa :) )
 
Heipsis vaan kaikille! Täällä ilmoittautuu 04/11 tyttösen äiti mukaan kuumeilemaan. Teidän juttuja olen vähän lueskellut ja ajattelin uskaltautua mukaan kirjoittelemaan. Meillä on nyt syksyn ajan menty meiningillä "pikkusisarus saa tulla jos on tullakseen", tarkoituksena ensi vuoden alusta aloitella yrittämistä vähän enemmän tosissaan... Vaan siihenhän se on lipsahtanut meikäläisen puolelta että koko syksy on ollut hyvin aktiivista yrittämistä :D .

Onnea plussanneille ja plussatuulia kaikille meille muille :heart:
 
Voe auttakee, nyt mä oon ruvennut kuvittelemaan kaikenlaista... Dpo9 ja maha on ollut vähän sekaisin pari päivää ja lämmöt tänään ja eilen 37,1. Samanlainen lämpöinen olo kuin kahdessa raskaudessa.

Tosi tummaa valkovuotoa tullut muutamana päivänä ja joskus ehkä 3 kolme päivää sitten tippa kirkasta verta valkovuodon seassa. Sanokaa nyt mulle, että tämä johtuu vaan siitä, että on eka kierto km:n jälkeen eikä mistään muusta! Toisaalta kyllä tuntuu siltä, että menkat alkaa justiinsa, joten kyllä se luonto sitten palauttaa maan pinnalle. :) Haluaa nyt kunnolla kuumeilemaan puhtaalta pöydältä!

Murmis ja Dsarial Molemmille hirmu isot onnittelut ja kaikkea hyvää odotusaikaan. :) :heart:

meliah Tervetuloa mukaan ja plussaonnea. :)

mami2009 Pahoittelut menkoista. :( Mutta parempaa onnea seuraavalle kierrolle!

Krumeluu Aivan loistavat järkeilyt, noiden perusteella tämän kierron on pakko olla se kierto. :) Toivotaan parasta!

Rauhallista ja ennen kaikkea stressitöntä joulua ihanille mammoille & perheille! Plussatkaahan ahkerasti joulun aikaan. ;)
 
Lumi kuka tässä ei edes salaa kuvittelisi kaikenlaista? :ashamed: Mulla itseasiassa tänään dpo10 (en ollu ees huomannu) ja oikeestaan samallaiset oireet kun sulla, mut erona se et tip,tip,tip sanoo vuoto :( Eli toiveita raskaudesta ei ole. Toivottavasti sulla kuitenkin noi oireet pitäis paikkansa ja ehkä aattona uskaltais testin tehä? Vai viittiskö sittenkää et jos oliski nega liian aikasen testaamisenki takia, niin joulufiilikset varmaan laskis :( Toisaalta jos olis plussa? ......... :)

Krumeluu no jos kerta noin hyvät perustelut niin parasta olis olla tän se the kierto! ;)

meliah tervetuloa :)

Murmis onnea plussasta! :heart: ...ja on muutes aika paras la. meidän neidillä oli nimittäin sama ;) :)

mami2009 kiva kun kuitenkin pystyt jotenkuten aattelemaan positiivisesti :) Pahoittelut silti menkoista, eihän niitä kukaan toivo, vaan sen perkeleen plussan! :D

Oikein levollista joulun aikaa teille kaikille :) :heart:
 
Nöhvi
Onnea Dsarial ja Murmis :heart:

Mitähän muuta. En ole hetkeen ehtinyt kommentoimaan ja tuntuu että täällä on tapahtunut vaikka mitä. Ihan hyvä että on näin kiire, ei ehdi vetää ihan överiksi tätä vauvakuumeilua ;) Kootusti pahoittelut negan saaneille ja kierron ongelmien kanssa kamppaileville!

Se oli ihan pakko kommentoida, että Krumeluu, jos löydät semmoisen kellon mitä voi kilistellä miehelle kun on toiminnan aika, niin kerro mulle. Se olis niin kätevä, tahtoo kanssa :LOL:

Lumi: kuulostaa kyllä aika lupaavalta! Pidetään sormet ja varpaat pystyssä että testissä näkyisi kohta kaksi viivaa!

nellinu: jospa kuitenkin oireet tarkoittaisi sitä plussaa! Toivotaan näin :)

Ai joo, tervetuloa uusille :wave:

ON: tänään kp16 illalla ovistestiin tuli jo aika tumma viiva, melkein voisi luokitella plussaksi. Suunta on oikea, viimeksi se tuli kp20, sitä ennen kp38 :) Ihme juttu, mulla on ollut alamaha oikealta puolelta kipeä tämän päivän. Ilman testeja sanoisin, että ovis olisi nyt. Mutta näköjään kroppa huijaa mua? Ja voi jösses... en tiedä vaikuttaako greippimehu tosiaankin näin paljon, mutta on ollut aika hmmm kosteat kelit täällä. Aika tujua tavaraa, jos johtuu siitä! Nyt on ollut pakko kitata karpalomehua jo ennakkoon, pelottaa että "ammattitauti" (pissatulehdus) iskee jälleen... sen verran on tullut noita peittoja heiluteltua ;)
 
_Lumi_ Sinun tilanne kuulostaa kyllä aika lupaavalta. Pidetään peukkuja ja hengessä mukana jännäillään :)

nellinu Minä tunnusta myös olevani aika kova kuvittelemaan raskausoireita. Alkuviikosta olin vielä mukamas niin raskaana niin raskaana että... Rinnat arat, himpun verran pahaolo, vatsa erikoisen tuntuinen ja siihen lisäksi the Tunne... :LOL:


Eli täällä tuo vahvaakin vahvempi tunne muuttui eilen aamulla kp 1:si. Koko syksyn tunnilleen säännöllisenä ollut kierto venyi 28 päivään aiempien 25 sijaan. En taida vielä tähänkään kiertoon tikutella ovista, katsotaan sitten sitä seuraavaan kiertoon ( ja salaa taas toivotaan ettei sitä seuraavaa kiertoa tarvitsisi enää kokea :p )
 
Jaahasjaahas, se taitais olla ikään kuin kp1. Oliskin ollut ihan hullu mäihä, jos olis heti km:n jälkeen tärpännyt. :) Niukkaa vuotoa ja alkavat selkäkivut. Saas nähdä millainen tulva tulee vielä. Onneksi alkoi nyt, koska mulla on tasan yksi side, joten kauppaan pitää vielä ehtiä.

Tästä kierrosta pääseekin sitten aloittamaan yrityksen kunnolla taas. :)
 
Onnea plussanneille! Me muut yritämme kovasti pyrkiä samaan lopputulokseen! Tädit häädetään nopeasti pois niiden luota, kenellä on kylässä, ja sitten tammikuussa tikkuihin paljon plussaa!!

Odottavan aika on pitkä ja kaikkea sitä aina kuvittelee. Nyt olen yrittänyt olla kuvittelematta ja miettimättä. Onneksi on kaikkea puuhaa, niin ei ehdi.

Hedelmällistä joulua ja vauvarikasta vuotta tämänkin ketjun väelle!
 
).( Oisinkin pitänyt tyypillisen negatiivisen linjani, niin ei putous olisi taas ollut niin korkealta: Kävin naisten polilla kontrollissa ja kohdussa ON edelleenkin tavaraa(vaikka olen taas vuotanut reilusti verta + rämmäleitä kuukautiset muka ja pöh!). Hcg laskee(nyt 100), mut km jo pian 6vkoa, joten liian korkea. Kaavintaa tarjosivat jo tänään, mut en halunnut jäädä. Joten kontrolli ens ke, mihin täytyy mennä syömättä ja juomatta. Joulu on siis mun typerällä kohdulla aikaa tyhjentyä ja jos ei, niin kaavinta kutsuu ens viikolla. V***u!! Että siinä kiitos tästä 6vkon vuotamisesta, oisinkin tienny tän, ni oisin menny kaavintaan suoraan. Mä olen niin rikki taas. Itkin uudestaan lasten menetystäkin, vaikka olin jo tietyllä lailla yli siitä. Tuli vaan mieleen, miten toisen lailla asiat ois nyt ilman koko keskenmenoa...Mä en tiedä haluanko ottaa enää ees riskiä, että tämän joutuu kokemaan uudestaan. Hyvä joulufiilis...

Kaikesta huolimatta oikein ihanaa ja hedelmällistä joulun aikaa kaikille teille! :hug: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
diiselikissa Voihan paska! Niin turhauttavaa! Vuotais nyt kunnolla kaikki pois... Ihan kun ei olis tarpeeksi se, että raskaus menee kesken. Hirmuisen paljon jaksamisia sulle. :hug: Ja kaikesta huolimatta oikein hyvää joulua, koita unohtaa koko asia hetkeksi ja nauttia joulusta rakkaiden kanssa. Ensi viikolla sitten hoitaa asia kuntoon. Vaikka eipä se helppoa ole jättää miettimättä.

Mulla ei alkanutkaan menkat. Tiputteli hetken ja loppui sitten. Selkään sattuu kuitenkin siihen malliin, että tekee kyllä tuloaa. Sekaisin on kroppa vielä.
 
DsariaL ja Murmis Onnittelut plussista!! Mars vaan odottajiin masua kasvattelemaan :heart:

lumi: Kylläpäs on outoa, kun vaan vuotelee ja sitten ei kuitenkaan :confused: Entä jos se ois kiinnittymisvuotoa??

diisselikissa: Tosi harmi kun sulla ei nyt putkeen mennyt se tyhjentyminen :( Ihan kun keskenmenossa itsessään ei olisi kestämistä! Mistähän lie sellainen johtuu, että ei ala itsestään tyhjentymään? Kun on kuitenkin jo reilusti vuotanut...Jaksamista sinulle!

Täällä kp8? muistaakseni..Eli ei mitään kummempaa sillä suunnalla. Odotellaan ja harrastetaan seksiä sit jos sille päälle sattuu..Nyt en vaan jaksa stressata tätä vauva-asiaa yhtään. Uusi työ on vienyt mennessään ja ehkä parempi oliskin, etten ihan heti tulisikaan raskaaksi. Mutta tulee jos on tullakseen enkä ala laskemaan päiviä ettei vaan tärppi kävis..(tietty nyt kun on huolettomampi ni tärppää ;) Ei haittaa!! :D

No Mutta oikein ihanaa ja rauhallista Joulun aikaa jokaiselle toiveilijalle!! Nauttikaa ja muistakaa levätä ja rentoutua! Ehkä ne tärpitkin sit helpommin tulee ;) Plussarikasta uuttaa vuotta!! :) :heart:
 
Nöhvi
Okein mukavaa joulua kaikille :)

diiselikissa: :hug:

Lumi: kuulostaapa jännältä? Mikä siellä on nyt tilanne? Jospa se olis tosiaankin ollut kiinnittymisvuotoa?

on: dpo2, perjantaina oli ihan järkyttävät oviskivut, ei jäänyt epäselväksi että tässä kuussa oli oikean puolen vuoro....
 
Kinkkuähkyisiä jouluterkkuja! Onko kellään hyviä jouluplussauutisia? :)

Täällä epätietoisuus vaan jatkuu. Menkat ei ole alkaneet vaan joka päivä tiputtelee vähän. Just silleen, että laitan pikkuhousunsuojan ja sitten se onkin ihan puhdas loppupäivän. Välillä tulee kirkkaampaa vuotoa ja välillä ihan tummaa.

Järjellä tiedän, että menkathan ne sieltä tekee tuloaan (tänään siis dpo11 muistaakseni), mutta ärsyttävää kun ei voi alkaa kunnolla vaan pitää yllä pientä toivoa, joskos olisikin tärpännyt.
 
Lumi mulla on niin sama homma kun sulla! (siis paitsi tota km) Viime kierrossa oli sama homma, joka kesti sit lopulta melkein kolme viikkoa! Vuoto kyl sitte viimisen viikon aikana lisäänty, mut ei silti yhtä suurta vuotoa kun normaalisti menkoissa. Ärsyttävää kun sit just niinku sanoit, nii on pieni toivo koko ajan jossakin takaraivossa jankuttamassa: josko sittenkin? Turhauttavaa kun ei viiti oikein edes harrastaa seksiä ja sit jää kuussa just se viikko kun luukutetaankin täysillä :D Ja siis voishan sitä vuodonkin aikana pupuilla, mut jotenkin pelkään että sitten vuoto lisääntyy ja alan miettimään kaikkia et olinkin varmaan raskaana ja sit pano pilas sen :D :D
 
nellinu Ootko sä testaillut vielä ollenkaan? Tässä itse mietiskelen, että jos ei ala kunnolla vuotaan niin testaan ehkä tiistaiaamuna, tai ke jos maltan sinne asti. :) Mulla on kaverilta saatu pino liuskatestejä, joiden herkkyydestä ei ole mitään hajua, mutta kyllä niiden pitäis kai dpo14 jo näyttää plussaa, jos sellainen on tullakseen.

Ja sitten alan kuvittelemaan kaikkia muitakin oireita, esim tänään ja eilen tuntuu kuin rinnat ja varsinkin nännit oli vähän kipeytyneet. Tuntuu sellainen polte välillä. Lisäksi tänään jotkut hajut on ällöttäneet... Tää on niin tätä! :D Järjellä tiedän, että menkat on ihan ovella, mutta se pieni toivon kipinä kehittää mussa kuviteltuja raskausoireita... Puuh. Kyllähän miehet vaan pääsee niin helpolla tässä lastentekotouhussa!
 
meliah tervetuloa!

diiselikissa voi ei... :hug: Niinkuin muutkin sanoivat, niin aivankuin sinulla ei olisi ollut tarpeeksi rankkaa ja harmia jo muutenkin... Vetää ihan sanattomaksi meikäläisen. Toivotaan nyt kuitenkin parasta kontrollikäyntiin saakka. :(

BiBa ihanaa, kun uusi työ vie mukanaan. Itsekin toisaalta jo kaipailisin takaisin työelämään, mutta sitten taas ihannetilanne olisi ollut, jos kakkonen olisi tullut niin, että olisin putkeen poissa työelämästä. Hedelmällisiä kuukausia siis teille, ja se tärppihän voi hyvinkin tulla silloin, kun sitä vähiten odottaa. :)

Nöhvi sitten vaan piinailemaan, toivotaan parasta mahdollista lopputulemaa teidänkin osalta!

Lumi oletko kuitenkin testannut? Tai nellinu? Minä himotestaaja "tsekkailen" tilanteita varmuuden vuoksi, jos on jotain vähänkin normaalista poikkeavaa - tai vaikkei olisikaan.

Ja sitten taas omaa napaa romaanin muodossa (ajatuksena lähinnä se, että voin myöhemmin tarkistaa "oireeni", niin ei tarvitse toistamiseen olla varma, että olisi raskautunut, jos oireilu on ihan sitä normaalia PMS:ää).

Nyt siis menossa dpo 8-9, ja jo useamman päivän ajan olen ollut jotenkin varma, että tässä kierrossa on tärpännyt. Se tunne on vaan jotenkin niin vahvana, kunnes taas hetkeksi aikaa jalat palaavat maan pinnalle - kai sitä yrittää itseään suojella rakentamasta niitä pilvilinnoja, joista tullaan rymisten alas. Olen testannutkin eilen ja tänään, kun satuin nyt vahingossa tilaamaan noita Davidin 10-herkkyyksisiä testejä, mutta ihan puhdasta negaa ovat näyttäneet, vaikka miten yrittäisikin mielikuvituksella vähän värittää.

Oireina (tai "oireina" :LOL: ) on nyt muutaman päivän kestänyt hillitön väsymys ja todella sikeästi nukkuminen - yleensähän olen ennemminkin vähän uniongelmainen, helposti heräilevä ja vaikeasti unen päästä kiinni saava. Olo on vähän kipeä, joskin tänään mitattuani lämmön oli se ihan normaalilukemissa (blääh). Housut ovat kosteahkot, melkein kuin olisi lirauttanut, siis ei sellaista limaista valkovuotoa, vaan ennemminkin juoksevaa. Ja sitten se omaa toivoa eniten ruokkiva juttu, eli rinnat: nännit ovat oudosti kipuilevat, ei tosin mitenkään tosi tosi kipeät, tissit ovat turvonneet (miehenkin mielestä) ja nännipihat suurentuneet - aikamoiset tykit suorastaan, kun aiempaan tyhjentynyt nahkasäkki -efektiin vertaa.

Oikeastaan tilanne on nyt se, että kuukautisten alkaessa olen paitsi pettynyt, myös yllättynyt. Plussa taas olisi se tällä hetkellä todennäköiseltä tuntuvin seuraava askel tähän vuoden loppuun.

Mutta katsellaan. :) Ja nyt kun kirjoitin nämä ajatukseni näin viralliseksi, alkavat menkat varmaan jo huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
Lumi en oo testannu, eikä mulla kyllä ole kotona testejäkään. En tahtois turhaan testata ja kun viime kierto oli samallainen niin en oikein tiedä että uskallanko edes salaa toivoa mitään :( Ja nyt vielä tässä kierrossa kun oli terolutit mukana, niin ihan niidenkin takia vähän junnailen... Oireita olen kyllä kovasti yrittänyt miettiä et mitä on. Ja lievä kuvotus päällä melkein koko päivän, väsymys ihan valtavaa, palelee. Varmaan siinä vaiheessa sitte testaisin jos nännit muuttuu erinäkösiksi. Siintä oon aina ennen tienny olevani raskaana ja tissejä siis tutkin päivittäin :D

krumeluu kieltämättä kyllä kuulostaa noi sun oireet aika hyviltä! Ja toi tunne on kuitenkin aika tärkeä! Eikä sitä voi oikein edes selittää, se vain on ;) Koitas nyt malttaa olla testaamatta ainakin viikko! Uutena vuotena sitten testaat! ;) Eiks oliski niin helppoa jos pystyis olla testaamatta? :D ja etenkin jos testejä kaapissa niin ite en kyllä varmaan pystyis pitämään näppejäni erossa. Sen takia mulla ei niitä ole :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä