<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Santsu 82

Selvä viivahan se sielläTein noita samoja testejä 3 ennen _menkkoja_ eikätullut minkäänlaista haileaakaan viivaa. Vaikka kuinka yritin katsoa vessan lampun alla, ikkunan luona luonnon valossa yms :xmas:

Tilke :hug:

Täällä myös voimakkaita oviskipuja, ei tarvitse tikutella. Esikoista yrittäessä ei ollut vasta kuin viimeisessä kierrossa ja siitähän tärppäsi. Kesti sen 1,5v. yritys.


Täällä nyt kp 6/yk2
 
kp 1/26-29 tänään :ashamed:...en sitten kerennyt testaamaan kun huomenna aamulla piti vasta. No säästypä testi. Ärsyttää. Tm-raskaudessa raskauduin melkeinpä vahingossa ja esikosta heti, niin on ollut luulot aika korkeella. Tämä kyllä tiputtaa hyvin maan tasalle...lapsia tosiaan saadaan ei tehdä. Oviksen tikutin tasan 14 vrk sitten eli luteaalivaihe toimii ainakin ihan kirjan mukaan.

Nyt menee ikäerokin yli sen 3 vuoden sitten ja pitää Kelasta hakea uudestaan äitiysrahat. Alle 3 v. ikäerollahan saa suoraan samat rahat kuin ensimmäisestä. Blaah.

Kunhan syntyisi viimeistään lokakuun alussa 2012 niin siihen asti pystyn lomien turvin olemaan kotona eikä tarvi esikkoa hoitoon laittaa vaikka hoitovapaa päättyy kesäkuussa 2012.

Niin itsekäs olen että ajattelen edelleen että jos syntyy keskikesällä niin menee koko kesä pilalle kun pitää kotona hengailla kaksi viikkoa molemmin puolin LA:ta ja neuvolassa ravata...no mutta KUNHAN TULISI NIIN SE ON TÄRKEINTÄ. Ei saisi tällaisia edes miettiä niin taatusti ei tärppää! :x

Ja taas tulee mieleen miten kamalaa se on että kuinka paljon tähän maailmaan syntyy ei toivottuja lapsia joiden elämä on ensimetreillä tuhoon tuomittua :'(

danuli79 - joo toisillahan kuukautiset alkaa vasta kun koko imetyksen lopettaa.

Plussatuulia kaikille!!!! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
santsu_82 :hug: toi onniin perseestä :/

danuli79 uskomatonta kyllä mutta mä taidan myös kuulua niihin imettäjiin ketkä ei ovuloi :( karseeta! negaa näyttää ovistestit joka päivä ja nyt sen välivuodon jälkeen ei oo kuulunu yhtään mitään:( normikierron mukaan nyt ois 29/28 mut eihän ne pidä paikkaasa kun kierto on niin sekasin ja varmaan vaan just sitä tyhjennysvuotoa ilman ovista. höh höh!

budda mä haluisin niin olla sä! :)) uskomatonta et meil toisil imetys ehkäsee näin hyvin ja teil toisil on ihan normi hormoonit! mä en oo saanu poitsun yösyöttöjä pois joten imetyskertoja tulee kans monta yöhön :( tää on aika epätoivosta kun vauvakuume on kauhee ja esikko imuttaa minkä kerkiää eikä näytä elettäkään et suostuis vierottautuu.

Mutta naiset kuulkaas mä juotin pojalle eilen normimaitoa nokkiksesta ja päätin et tästä alkaa se tissistäå vierotus! kaveri täyttää kuitenkin jo kohta vuoden joten eiköhän toi pysy hengissä ihan sillä lehmänmaidollakin jo :D

nöhvi mulla ei ollu mitään oireita ja plussasinkin vasta 3 viikkoa menkkojen jäätyä:) en vaan uskonu et voin olla raskaana ku ei tuntunu mikään missään ennenku potkut alko tuntuu viikolla 18.sta :D
 
hipsu86 joo toi voi olla stressaavaa! Se ei varmaan tule kuuloonkaan että odottaisitte vielä hetken ennen kakkosen yrittämistä...?? Tiedän jos vauvakuume on kova...:D Me haluttiin että esikko saa olla pitkään pieni ja mulle toi imetys oli tärkeetä, niin ei edes alettu yrittämään vasta kun se täytti sen 2 v. Mulla alkoi menkat suht säännöllisinä jo 6 kk synnytyksestä (vaikka täysimetin ja imetin koko ajan tosi paljon) joten en jotenkin edes aatellut etten ovuloisi vaikka imetin. Ja sitten toi tm-raskaus tuli niin puuntakaa heti vaikka poika söi vielä kesän alussa 2 - 4 krt yössä niin vahvisti vaan sitä uskoa että sillä ei ainakaan ollut merkitystä. Km:n jälkeen kuitenkin päätin vieroittaa ja se meni helposti, koska ajattelin että mun ravintoainevarastot saattaa olla niin huonot että se estää raskauden jatkumisen. Tosin tuulimunassahan kyse on ennemminkin vain huonosta tuurista, koska kaikilla on viallisia munasoluja ja joillakin sellainen vaan pääsee sitten hedelmöittymään. Mä tosiaan jo kuvittelin rupeavani tandemimettjäksi koska aattelin että esikko saa itse vieroittua, mutta tuulimunan jälkeen päätinkin lopettaa ja se meni helposti - poika oli siihen itse valmis.

santsu82 - joo perseestä, mun aamulla alkaneet menkat tuli kans niin totaali yllärinä koska oikeesti uskoin loppuun asti että oon raskaana kun ennenkin käynyt helposti. Oli kiva pyyhkästä ihan kunnolla verta paperiin kun kävi vessassa. Olin ihan että WHAAAAT?!?! tosin sulla vielä ikävämpi kun olit saanut jo tuloksia tikkuun :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Nii mitens sitte oikein lasketaan noi kiertopäivät? Kyselee vähän tyhmä ;) Ovis mulla pitäs olla huomen tai ylihuomen, ihan varma en oo. Siis laskureiden mukaan, mut saas nähä onko ollenkaan nyt kuitenkin ekat normi menkat olis tulossa renkaan jättämisen jälkeen. Aika säännölliset menkat mulla on aina ennen ainaki ollu..

Vähän kyl sellain fiilis et ainaki 3kk menee täs yrittämisessä.. nyt vaa tuntuu etten jaksais oottaa enää yhtää vaan tahtoisin vauvan jo nyt! Tai siis ainakin olla raskaana. Pitäis unhotaa koko yritys, mut en vaan osaa. Aina kun johonkin ryhtyy niin ryhdytään sitten kunnolla ;)

santsu_82 voi ei :( :hug: Jaksamisia!

nöhvi ite huomasin kaksosraskaudessa jo ennen plussaa et oon raskaana, tai ainaki epäilin sitä tosi vahvasi. Rinnat alko aristaa ja muuttu eri näköseks. Se oli oikeestaa eka mistä aloin epäilee ja raskaanahan olin :) Vaikkaki sit päätty tosi tyhmästi :'( Toisesta raskaudest en sitte muistakkaa et epäilinkö ees ennen plussaa. Se aika meni aika sumussa tost km:st johtuen.. Km oli siis lokakuun 7 ja plussasin sit jouluaattona et kauheesti aikaa ei kulunu noitten välillä..

Nyt pitää mennä syöttämää toi tyttö :)
 
santsu:hug:

tsemppiä kaikille piinailijoille, ja plussia kehiin :)


seuraava teksti sisältää sitten ällöä tietoa,

Täällä eilen siis alkoi jo kunnon vuoto,vaan kyllä se taisi olla varhainen keskenmeno ja aamulla vessaan mentäessä pönttöön tippui iso möykky, ja tämän päivän aikana niitä on sitten tullut lisää, välillä sattuu kovemmin vatsaan mutta muuten olotila on ihan ok.
Mitä nyt eilen illalla pieni itku tuli :(
 
********* Keskiviikko 14.9.2011************








Mukana:
santsu_82......................poika7/10.......kp1/29..........yk4
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp2/28-32.....yk9
Bubba............................poika 06/09........kp 2/26-29....yk3
_TiNy_...........................poika1/05.......kp4/26-28.....yk9
funny87.........................poika 11/09.....kp7/35->48..........yk3
tiiru.............................poika 5/10........kp8/32..........yk4
Myhmeliini.................... 10/09..............kp 8/26-28....yk6
torstai............................11/10.............kp9/42...........yk1
Eebowi.........................poika 10/08......kp12/33...........yk2
tilke..............................poika 7/10..... kp13/24-27........ yk4
Hipsu86........................poika11/10......kp13/28..........yk3
Meriheponen.................Poika 6/10.......kp14/34..........yk2
Cristall...........................tyttö 7/09.......kp17/28........yk1
Nöhvi....................... .tyttö 7/10.........kp19/25-26......yk1
diiselikissa.....................poika 1/10 .... kp19/33-35.....yk 1
pillipöllö........................poika-07.........kp21/27-31.........yk 2
TaCa............................poika 12/10..... kp22/28........ yk1
Andreana......................tyttö 2/11.....kp22/24-30...........yk1
Tiuhti83.........................poika 03/06....kp23/26-29....yk2
mihu.........................................../00....kp23/27.............yk3
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp24/ 28........yk4
Villany...................................2/10........kp28/32........yk2
samaria.................................2/10........kp28/28.........yk 4
santsu_82......................poika7/10.......kp1/29..........yk4
ki7i........................................../11........kp34/28.........yk1
BiBa.......................................10/09.........kp35/32......yk2
Tyllerömamma......................4/10......kp41/28-31......yk5
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp45/24-28....yk12
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp66/24-28......yk9
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................
nellinu.........................







TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
UusiVauva82
_Lumi_



Plussanneet 2011:








Syyskuu2011
Rouva Möppiäinen(yk3)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Neiti Näpsän äiti - voi surku! Kyllä se varhainen km on jos niitä klönttejä tulee ja oot saanut plussan testiin. Mulla alkoi tm:stä keskenmeno ihan samalla tavalla. Sitten kun alko vuotaa niin kuljin suunilleen vaipat päällä viikon. Ja siinä oli kehitys jäänyt jo viikolle 6, mutta silti tavaraa tuli ja paljon.

Mulle voi muuten päivittää että poika 06/2009 ja yk 3 (alkoi siis tänään) eli ei vielä yk 4. Kaksi kiertoa on yritetty keskenmenon jälkeen. Ja viime kierrossa vasta ovis tikutettu. Mutta ekassakin kierrossa laskujen mukaan petihommat osui kyllä yksiin.

Tosiaan pitäisi olla ihan ressaamatta, oon kuullut varmaan sata tarinaa että tärppi käy heti ku ei yritetä!
 
Nöhvi
Mulle vois päivittää: Nöhvi...................... .tyttö 7/10.........kp18/25-26......yk1
En kyllä ole ihan varma tuosta kierrosta, kun pillerit piti menkat poissa. Tuo nyt arvio...

Pahoittelut huonoja uutisia saaneille :hug:

Olen kuullut aiemminkin, että heti kun lakkaa yrittämästä niin sitten tulee raskaaksi :D Ei vaan taida onnistua meikäläiseltä... nyt kun on hommaan ryhdytty, niin tehdään kaikkemme. Piti ottaa rennosti ja rauhassa, mutta tulihan sitä taas tilattua iso läjä ovistikkuja ja se siitä sitten...
 
Neiti Näpsän äiti :( Voi surku. Paljon jaksamia sinne!

Ja pahoittelut muillekin, jotka joutui tässä kierrossa pettymään.

Nöhvi Onko jo kehittynyt raskausoireita (kuviteltuja tai aitoja :) )? Mulla ei esikoisesta ollut paljoakaan oireita ennen plussaa. Lämmöt oli selkeesti koholla ovulaatiosta lähtien (kuvittelin sen johtuvan flunssasta tms.) ja yksi repäisykipu tuli kun menkat oli päivän myöhässä. Plussan jälkeen alkoi sitten pikkuhiljaa tulla etomista sun muita oireita. Plussasin siis kp 30/28 ja tuota ilman tuota lämpöä en olis ikinä uskonut olevani raskaana ennen sitä.

Bubba Mäkin imetän esikoista vielä ja kierto on nyt ihan säännöllinen ja ovikset tuntuu jne. Mun esikoistaan odottava kaveri oli ihan järkyttynyt kun kuuli, että menkat voi hyvinkin alkaa vaikka imettää. Oli ajatellut siitä itselleen ainakin vuodeksi ilmaisen ehkäisyn. :D Kiva kuulla, että teillä vieroitus onnistui kivuttomasti. Itse ajattelin seuraavaksi jättää aamuimetykset pikkuhiljaa pois kun meinaa tulla aina niin tolkuton hoppu töihin.

Mulla on muutenkin kauheita vaikeuksia päästä työpaikalle aamuisin, jos tyttö ehtii herätä ennen kuin lähden. Se on vaan niin sööttis, ettei millään raskis poistua paikalta koko päiväksi. :)

Omaa napaa vielä sen verran, että mulla loppui maltti NYT! :D Menkkoihin on vielä viikko ja sitten vielä muutama viikko ennen kuin ovulaatio tulee (ainakin toivottavasti tulee) ja siitä vielä moooooonta päivää, että tietää tärppäskö! Hitto! Pitäis vaan jättää ehkäisy pois ja sitten unohtaa koko juttu ja antaa vauvan tulla jos on tullakseen... Jotkut tasapainoiset ihmiset pystyy kai siihenkin? ;)
 
Mun mielestä kaameinta on ne kaksi viikkoa ovulaation jälkeen kun ei tiedä mikä tilanne on. Nyt kun menkat alko niin tää on jopa helpompaa kun tietää tilanteen. Mutta toki pännii kun ei tärpännyt...ärsyttää tosiaan jo nyt taas se kahden viikoin piinailu seuraavan oviksen jälkeen ja mukamas oireiden tarkkailu :stick:
 
Nöhvi
Lumi: voi kuule, tuntuu vaikka mitä nippailuja yms :) Mutta ne on kyllä vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Oviksesta on sen verran vähän aikaa, että ei taida olla mahdollista.

On tämä melkoista odottelua... miksei ovulaatio voisi olla vaikka joka viikko? En siis ole semmoinen tasapainoinen ihminen joka malttaisi mennä sillä tjot-meiningillä :p

Imetyksestä: meilläkin imetetään vielä 2krt/päivä. Ja myös meillä voitaisiin jättää pikkuhiljaa pois se aamun imetys. Aamut yleensä yhtä hässäkkää ja helpottaisi suuresti, kun imetys jäisi siitä pois. Pillerit on pitäneet menkat pois, joten en tiedä kuinka kauan ne olisi pysyneet poissa pelkällä imetyksellä?
 
Jännittää... Tänään kp 28/28. Eilisestä asti olen ravannut vessassa tarkistelemassa alkoiko jo menkat. Ei ainakaan vielä. Vielä en ole testiä tehnyt, jos malttais vielä odotella tän päivän.

Ei mitään raskausoireita, ei tosin ollut esikoisestakaan ennen plussausta. Miten voi jännittää näin paljon, niin kovasti toivoisin sen plussan! Koitan myös psyykata itteeni siihen negaan....
 
Kiitos kaikille lohdutuksesta. Ei auta kun suunnata katse tulevaan. Harmittaa kun toive lasten ikäerosta ei välttämättä toteudu.
Neitä näpsän äiti mulla tais olla myös varhainen keskenmeno. Tänään vasta kp 1. Eilen rusehtavaa vuotoa mitä ei ikinä ole tullut. Eilen ja tänään kovat kivut mitä myöskään ei normaalisti tuu. Ja sit se haalee plussa.
 
nellinu kiertopäivät lasketaan ekasta tätipäivästä eli se päivä kun menkat alkaa niin on kp 1:)

neitinäpsän äiti:hug: voi kurjimus :( kyllä multakin itku pääsis tollasessa tilanteessa, voimia! keskenmenot on kurjia!

budda no arvaa vaan onko mahollista pitkittää kakkosprojektia :D no eiiiiiii!! :D kuume on niin kauhia et ei tyosikaan, mutta pitkittyyhän se automaattisesti jos en kerran ovuloi niin kauan un imetän:)

on. ei tätiä, ei oireita, ei ovistikussa tulosta..
taidankin painua lenkille mietiskelemään mitäs nyt sit!
 
NeitiNäpsän äiti: suuren suuret pahoittelut varhaisesta km:( Jaksuja ja uusia plussia odotellessa :) ja mulle lapsen kodalle voi pistää sen 2000

).( Ei usko,että raskaana..Vessassa saa juosta kyll joka tunti,mut aina saanut kyllä juosta,naama kukkii,kuten aina, mahassa jotain.viiltelyjä ollut,mut varmaan menkkoja enteilee..Noh kohtahan sen sitten näkee jos kierto normi olisi..kp22/27 muistaakseni nyt..näin hyvin selvillä tilanteesta ;)

Piti olla stressitöntä myös tää vauvakuume pikku2:sta,mut juu aika hiljasta on ollut..Jotenkin kokoaika mielessä,vaikka sillä asenteella aloitin,et tulee jos on tullakseen.. Ainakin uusia lyhynteitä oppinut yms..tarvittavaa tässä kuumeilun ohella ;)
Plussistuulia kaikille tälle kuulle :)
 
Täällä Kp 35/32 Eikä menkkoja näy!! Viimeksi eilen testasin negan ja ei kyllä ole tunnekkaan että olis raskaana. Kierto taas venyy..ihan samanlaista on kun esikoista yrittäessä. Parhaillaan mulla oli kierrot yli 70pv! Niin ja tässä kierrossa söin teroluteja kp 15-24 eikä siltikään ala menkat :( Taidan tänään soitella neuvolaan ja kysellä onko esim terolut annos riittävä vai mistä johtuu..
Menkkajomotusta on ollu kyllä jo pidemmän aikaa...kai ne sieltä aikanaan alkaa. Ei vaan oo kiva toiveilun kannalta kun keirrot on näin pitkiä..
 
VOI KÄÄÄK...menin sitten taas tyhmänä laskemaan että jos tärppää ensi kierrosta niin mikä olis sitten se laskettu aika ja se olis 17.6.2012. Eli KAKSI päivää ennen kuin esikko täyttää kolme vuotta. Eli vielä kerkeisin ehkä hilkusti siihen että saisin samat äippärahat kuin ykkösestä. Ja neuvolaanhan voisi vielä varuiksi valehdella kuukautiset vähän aikaisemmaksi - ultrassahan ne ei muuta LA:ta jollei ole joku 5 päivän heitto. No olipa FIKSUA. Pienet paineet tuli nyt sitten tähän kiertoon. Haluan todellakin ne samat rahat kuin ekasta, koska muuten joudun säätämään aika paljon etten putoa peruspäivärahalle.

No päätin just että tästä kierrosta tullaan raskaaksi vaikka väkisin! Ei todellakaan mitään leppoista yrittämistä vaan makaan jalat ylhäällä vaikka viikon jos se auttaa :LOL: Kunnon rähinä vaan päälle.

Santsu_82 - eli täälläkään ei mennyt ikäerot ihan putkeen :( keskenmeno voi kyllä tosiaan myöhästyttää projektia monella kuukaudella :(
 
Pahoittelut vuodon alkamisesta Neiti Näpsän äidille! Kemialliset on kyllä niin turhauttavia, antaa toivoa ja sitten viedään pois.. Pahoittelut myös santsulle!

Samarialle
paljon plussatuulia puhallellaan.. Toivottavasti tajuaisi täti pysyä pois ja plussan saisit!

Nöhvi, Bubba ja muut malttamattomat ;).. Täällä on kanssa yksi, joka ei kykene lungiin lisääntymiseen. Olen aikas analyyttinen ja pedantti persoona ja sitten kun jotain tehdään, niin se tehdään sitten kunnolla. Kaikki mahdolliset apukeinot käyttäen ja kalenteriin katsoen. Onneksi mies on ollu kohtuu ymmärtäväinen tän hienoisen pakkopullaseksin suhteen. Tahtois vaan nyt ja heti olla taas raskaana. Piinapäivät on todellakin täyttä piinaa..

Siis ainakin yleensä :(.. Mieli on edelleen vähän maassa sen ovuloimattomuusepäilyn vuoksi. Siksi en aseta tähän kiertoon kovinkaan suuria toiveita, vaan suuntaan katseeni progesteronikokeen tulokseen. Tikuttelen kuitenkin ovista ja peittoa heilutellaan niin kuin muissakin kierroissa, jos vaikka jostain ihmeestä se ovis oliskin. Laitoin jo palstalle uuden ketjunkin tästä mun ongelmasta, jos jollakin olis ollu samanlainen tilanne ja pystyis auttamaan. Nyt vaan seuraavat menkat kehiin, niin silloin ollaan taas vähän viisaampia.
 
Heippa!

Minäkin nyt vihdoin sallin itselleni luvan liittyä tänne :) Elikkäs meillä on ennestään tyttö, s. 10/10. Uusi vauva on ollut haaveissa oikeastaan siitä asti, kun esikoinen oli n. puolivuotias. En oo vaan elätellyt turhia toiveita, ja nyt voidaan sanoa vasta että yritys "virallisesti" alkaa, sillä mun menkat alkoi vasta nyt maanantaina, vähän reilu 11kk synnytyksestä ja 1kk imetyksen kokonaan lopettamisesta. Olinkin jo aika tietoinen siitä, että menkkoja ei näy ennen kun imetys kokonaan loppuu, mulla oli kierrot ennen raskautta 28-48 päivää. Esikkoa "tehtiin" reilut pari vuotta. Oli terolut+clomit käytössä neljän kierron ajan, mutta lopulta plussasin luomukierrosta.

Elikkä mut voi lisätä listaan Miraaz, tyttö 10/10, kp 3/28-48 ja yk1. Saa nähä säännöllistyykö nuo kierrot nyt raskauden ja synnytyksen jälkeen, toivon sitä niin kovasti! Jos menis muutaman kierron nyt ihan näin ja sitten jos kierrot venyy taas pitkiksi niin sitten lääkärille jos sais Terot ainakin alkuunsa :)

Vauvakuume on kova, ja nyt se tuli entistä kovemmaksi kun menkat vihdoin alkoi ja pääsee esim.tikuttelemaan ovista :) Koitetaan otttaa tää homma kyllä mahdollisimman rennosti, sillä esikoisen yrittämisen aikana harrastettu pakkopullaseksi ei ollut kyllä mitään mukavinta maailmassa. Mut pakko mikä pakko :D

Lueskelen ketjua vähän tarkemmin kun tässä kerkeän!

miraaz
 
:hug: sitä tarvitseville, etenkin Neiti Näpsän äitille ja :wave: uusille! hei tytöt, lisää plussia tähän kuuhun!!

ite kans imetän vielä yli 2v tyttöä useemman kerran päivässä ja kerran-kaks yössä ja voin sanoo ettei se omalla kohdalla todellakaan käy ehkäisystä! menkat tuli ekan kerran 6kk synnytyksestä :O, sit oli pari todella pitkää kiertoa ennenkuin ne tasottu. ja kaks kertaa sen jälkeen oon tullu raskaaksikin, mut huonoin tuloksin. aamuimetän välillä ja välillä en, riippuen just tosta kiireestä. lopputulos on kuitenki sama, aamusin tyttö roikkus siinä vaikka tunnin jos antais, ni tappeluun päädytään aina. ei kiva. : / mut onneks se yleensä leppyy nopeesti. ihana. =)

ikäeroa lapsille piti kans tulla n. 2 vuotta, mut nyt on enää just ja just mahiksia 3v ikäeroon. ekan keskenmenon myötä toi koko ikäero juttu tosin menetti merkityksensä ja nyt vaan toivois et tulis.

tjot meiningistä olen kyl sitä mieltä et toi yrittämättä yrittäminen ei onnistu ku harvoilta ja valituilta ja tarpeeks nuorilta! :) näin päälle 30 vuotiaana ja nyt 1v4kk yrittäneenä ei tjot meiniki onnistu kyllä ollenkaan täälläkään päin. onneks meillä ei kuitenkaan tunneta pakkoseksiä, me ollaan kummatki semmosia lähes aina-valmiita ja mies oikein odottaa et millon tulee yritysviikko ku sillon saa. :D

).( pitkä vkloppumatka meni hienosti ja kun tuli juotua lähes joka päivä muutama alkoholiannos ja syötyä mitä sattuu, niin en sen kummemin kuunnellu kropan jutteluita vaikka se välillä juttelikin. otin siis todella rennosti koska olin niin varma ettei tässä kuussa tärpää sen jälkeen kun ne tuhruttelut alko viikko sitten. kuukuppia käytin päivittäin varmuuden vuoks siltä varalta et se tuhru olis muuttunu lorinaks, mut ihan pienenä ruskeena tuhruna se kesti. helpotti silti kun ei tarttennu jännittää joka kerran vessaan mennessä. mut sit ihme ja kumma se tuhru loppu!! se kesti 5pv ja maanantaista ei ole tullut tipan tippaa mitään valkkaria kummempaa. ja sitä valkkaria siis tulee! ja alavatsaa nippailee ja on semmosta painon tunnetta. rinnatkin on välillä kipeet ja välillä todella kipeet ja väsyttää. välillä on lievä pahaolo ja jotku ruoat ällöttää. aamulämmöt normaali luteaalivaihetta hieman korkeemmat. nyt siis dpo 12. jotenki on kuitenkin vielä lähinnä pupu pöksyissä ja mieluummin toistaseks laitan pääni pusikkoon ja kiellän kaiken ja katotaan sit perjantaina et tuleeko se täti vai ei. :whistle:
 
Heips! Ompas tänne tullut yhdessä päivässä paljon tekstiä, kivaa! Tosin se ei oo kivaa että moni on saanut ikäviä uutisia! :(

Neiti Näpsän Äiti :hug: Kyllä mullekkin itku tulisi, kun ensin näyttää positiiviselta ja sit tuleekin jo pois.

:hug: myös Santsulle

sekä Buballe, toivottavasti nyt tärppäis, nii tulis se alle 3 vuotta ikäeroa, vähän se luo paineita, mut pidetään peukut korkealla!

caisachu pakko sanoa että lupaavalta nuo sun oireet kuulostaa, toivotaan että perjantaina saat hyviä uutisia!
 
nii siis Buballe kans :hug:, unohdin tuon halimerkin:)

Hipsu meillä yöimetykset lopetettiin unikoulun avulla, jokunen yö siihen meni, sitten pikkunen tottu että maitoa ei tipu. Mies kävi välillä yöllä nukuttamassa, nii ei ollut maidontuoksunen äiti;) selkeestikkin pikkunen halus maitoo vaan tavan ja nukahtamisen vuoksi, ei nälkäänsä. Nykyään ei kaipaa maitoa edes aamulla jos otan viereen köllöttelemään. Mutta siis imetän 3-4 kertaa päivässä vielä. Pitäs kai pikkuhiljaa lopetella, kun tuntuu ettei sitä maitoo ees paljoa tuu, ja pikkunen saa korviketta nokkamukista ruuan kanssa. Sitten järki sanoo että ei pari kuuakautta ois pitkä aika, jos vielä imettäs ja vasta sitten kunnolla alkas yrityspuuhat. Haluisin toki että pikkunen ois pitkään avuva, ja voihan olla ettei sitä kakkosta saa ikinä vaikka yrittää! Ikää mulla on jo yli 30. Mut toisaalta just iänkin puolesta haluisin alkaa mahd pian yrittää ja sit ois kiva ettei tulis kauheen pitkää ikäeroa.

Tervetuloa miraaz!

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä kuumeiluun! Ois se joo paljon kivempi jos ovuloisi useammin, niin ei ois niin kauheen pitkää piina-aikaa!;)
 
kiitti danuli79:hug: mä oon ollut tänään niiiin huonolla tuulella ja mietin että miks pitää käydä näin että tosiaan tuo 3 vuoden juttu menee noin tiukille :ashamed: olis vaan suosiolla sitten seuraavan kierron LA ylittynyt reilusti siitä kolmesta vuodesta niin ei olis tätä painetta. HARMITAAAAA NIIN PIRUSTI. Jotenkin tosi tyypillistä. Rentoudesta ei tietoakaan. Oon jotenkin nyt niin varma, että kohta joudun jopa takas töihinkin kun ei sitä toista kuulu. Jä harmittaa se km. Jos sitä ei olis tullut niin helmikuussa olis tullut kakkonen. Vaikka se tuli täysin puuntakaa niin en ikinä olis toivonut keskenmenoa (ei kai tietenkään kukaan toivo joka vauvan haluaa). Yks keskenmeno niin siirtyy vauvahaaveet monella kuukaudella. Väärin. Oon niin huonolla tuulella ollut koko päivän :mad: Nyt lähen kauppaan tuulettumaan. Ja anteeksi omanapaisuus :|
 

Yhteistyössä