<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

kyllähän olisi kiva että saisi selvemmän tuloksen niin olisi helpompi
aamuinen testi on kuivunut niin nyt siinä näkyy viiva, haalea sellainen kylläkin mutta erottuu kumminkin missä valossa tahansa.
Äsken tein testin taas niin on samanlainen kuin aamuinen.
Illalla voi olla että kumminkin testaan vielä ja jos samanlainen tulos kuin aiemmat pistän pelin poikki ja odotteen jonkin aikaa.

Nyt kylläkin on ruvennut yököttämään kämppää on pakko ravailla kun en tiedä pitääkö käydä oksentamassa, vessaan en voi kovin usein mennä kun haisee siellä pissa.Niin ja painon tunne on hirveää varsinkin istuesssa.

voi kun nyt tietäisi mitä tää on ollakko vai eikö?
 
Onnea plussasta Rouva Möppiäinen ja ihanaa odotusta sinulle!

Neiti Näpsän äidille toivon viivan vahvenemista.. Oletko tehnyt kaikki testit samalla merkillä? Jospa jokin muu merkki toisi kaivatun vahvistuksen asiaan? Tai sitten pitäisi odotella pari päivää.. Odottelu on tässä hommassa vaan niin tylsää.

Itselläkin tylsää, kun alkukiertoa mennään. Ovista odotellessa, mutta sitäkin saa varmaan oottaa taas toista viikkoa! Kävin toissailtana siellä vyöhyketerapiassa. Terapeutti ei löytänyt mitään epäilyttäävää, vaan jalat vaikuttivat rauhallisilta. Käsitteli myös korvat. Hormonialueita käsiteltiin pääasiassa. Kehotti syömään E-EPA-DHA:ta. Kuulema aikaisemmat raskaudet vei kropasta näitä aineita, eikä niitä oikein muodostu lisää. Mitä enenmmän raskauksia, sitä vähemmän sitä on tuleville sikiöille ja sitä vähemmän jää äidille. Kiiruhdin siis suoraa ostamaan ko. nappilaatikkoa. Nyt on sit melkoiset coctailit..

Pitkää pinnaa kaikille tässä odottamisen odotuksessa.. Toivottavasti kaikki saamme kaivatut plussat piakkoin!
 
neitinäpsän äiti wautsi! onnea! :)) mä sain tänään ovistestiin samanlaisen haamun.))

Mun kohdalla on kaikki ihan sekasin ku oli just viikko sit se välivuotokin ja nyt muka ovis testi näyttää haamua..No me päätettiin miehen kans nyt sit et mä testaan joka päivä kuukauden ajan ja jos ei viiva vahvistu niin sit alotetaanalusta marraskuussa ku lopetan imetyksen.tulee halvaks jatkossa ehkäsy jos kakkostakin sit imetän vuoden niin ei tarvi muuta ehkäsyä:) eli ilmasta!


tilke toi oli mielenkiintosta kuulla! siis käyks se ihan norrmi e-epa? mikä toi dha on?

hauskaa viikonloppua ja plussatuulia mammoille!
 
Hipsu86: Kuulema pitää olla myös toi E-DHA. En kyllä tiedä mitä se on, mutta se painotti, että molemmat tulisi olla. Suositteli DUO tai Eskimo-merkkisiä. Itse ostin niitä DUO:ja. Eihän ne halpoja ollut 25€/60 kapselia, 1-2 päivässä. Myös hormonitoiminnan kannalta hyväksi. Mua on kyllä helppo höynäyttää, mutta netistäkin löytyy paljon keskusteluja kalaöljyn, Epan ja dha:n hyödyllisyydestä (kuten myös vehnänalkioöljyn). Kysyin luontaistuotekaupasta, niin näitä voi syödä yhtäaikaa.
 
Mulle vois päivittää kp 25/29. Nyt on tullut repäisykipuja sekä rinnat aristavat hieman (tai jonkinlaista tuntemusta). En vaan vielä uskaltais sanoa mitään koska niin aikasta, että tuskin viittaavat raskauteen kun ei sitä hormooniakaan vielä erittyis. Tänään dpo 8.

Neiti näpsän äiti toivottavasti vahvistuu. Ootko katsonut mikä olisi laskettu aika?
 
Luulen bonganneeni oviksen eilen. Pitkin viikkoa ollu kaikenlaista; päänsärkyä, alavatsan juilimista vasen voittoisesti(viimeksi kova kipu oikealta ennen 1. luomumenkkoja), kiukkuisuutta, hikoilua jne. ja eilen sit tuntui vasemmalta hetken aikaa kovempi kipu. Tänäänkin kyllä vielä alavatsan juiliminen jatkuu.
Jos se oli ovis, niin jäi kyllä hyödyntämättä, kun tuli jotenkin yllättäen kuitenkin. Mulla on ennen ollut keskimäärin 33-35pvän kiertoja, niin odotin ovulaatiota vasta ensi viikolla. Nyt kierto jää keskimäärin 28pvään, jos oikein bongasin. No mene ja tiedä.
Haluaisin nyt vielä suhtautua asiaan rennoin ottein ja antaa lapsen tulla ilman miettimisiä, ja tikuttaa oviksia ym. laskelmia vasta jos ei ala toista kuulumaan. Mutta yllättävästi koukuttaa tämä laskeminen ja oviksen bongaaminen. Ja kun on vauvakuumeelle antanut vallan, niin koko ajanhan se pyörii mielessä ja haluaisi kaiken NYT ja HETI!!
Neiti näpsän äiti, mulle voi periaatteessa kuitenkin päivittää yk1, koska yritetään jo kuitenkin. (tai minä ainakin olen laskeskellut hedelmällisiä päiviä ja eri vaihtoehtoja, ja yritän niiden puitteissa kellistää miestä... :D )

++++Plussatuulia kaikille!!+++++
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kuumeilijat! :wave: Vieläkö mahtuu mukaan?

Olen tässä muutaman viikon lueskellut teidän jutustelua ja tullut siihen tulokseen, että täällä on niin hyvät plussatuulet menossa, että olisi suorastaan tyhmää olla liittymättä joukkoon tummaan. :)

Eli meillä on reilun vuoden ikäinen tyttö (synt 07/10) ja nyt pikkuhiljaa alettais toivomaan toista pienokaista. Tällä hetkellä on menossa kp19 eli tämä kierto on jo menetetty (ehkäisty tähän asti). Mutta ensi kierrosta saa sitten pienoinen tulla jos on tullakseen. Teen kaikkeni nyt, että malttaisin ottaa rennosti enkä heti alkaisi hermoilemaan, jos ei tärppää. ;) Itseni tuntien se ei kyllä ole mahdollista, mutta lähdetään nyt tästä.

Isot onnittelut kaikille plussanneille ja tsempit jännäilijöille!
 
Tänään tuli hieman veristä vuotoa. Ei ole tullut enempää mutta uskon, että tässä ollaan menossa kohti kp 1:stä. Ihan liian aikaisin, tänään dpo 9!! Ollut aikaisemminkin lyhyt luteraalivaihe. Voi olla, että täytyy varata yksityiselle gynelle aikaa. Oon yrittänyt googlettaa asiasta ja viittais keltarauhasen toiminta/ovulaatio häiriöön. Voiko joku valaista minua asiasta?
 
Täällähän on tapahtunut kaikkea jännää parissa päivässä, kun en oo kerinnyt käydä lukemassa! Toivottavasti kaikki ketä piinataan haamuviivoilla testeissä, saisivat pian vastauksen!

Hipsu86 meidän esikko tulee parin viikon päästä 11kk. Yöimeryksen oon pari kuukautta sitten lopettanut, tällähetkellä imetän n. 4 kertaa päivässä. Aattelin et vähennän sitä, nii välit hiukan pitenee, kun ei poitsu tunnu tarviivan tissimaitoa kun unille mennessä:) hapanmaitotuotteet täälläkin käytössä. Itse tikutin ennen esikkoa ovulaatiota, nyt aattelin olla tikuttamatta, jos vaan maltan:whistle: mä laskeskelin hiukan päiviä, ja näyttäs siltä et viime ovulaatio oli just pari viikkoo sen jälkeen, kun olin yhden päivän reissussa, niin et poitsu sai tissimaitoo vaan aamulla 8 ja illalla 20. Uskon et toi käynnisti kierron. Nyt luulen etten ovuloi, vaan imetys sotkee hormoneja. Hiukan tylsää!:| kun niin se vaan on et kun vauvakuume nostaa päätään, niin ei sille enää sit voi mitään ja tuntuu et aika vaan matelee! Joka tapauksessa aattelin lokakuussa viimestään lopettaa imetyksen.

Diiselikissa mullakin ollut joitain ovulaatio-oireita, muniksia tosin nippaillut molemmilta puolilta, vaikka ois oikean vuoro, jos edes ovuloin. Inhottavaa tämä epävarmuus kierroista!

Tervetuloa Lumi!

Nyt pitänee lähteä nukkumaan, koitan tulla huomenna kirjottelemaan lisää! Yritin äsken ukkoa kellistää, ei ohjannut, sitä kuulema nukuttaa, tylsää:kieh: mä haluun seokseen miehen, joka on aina valmis, vaikkei huvittaskaan;)

Jos on ihmeellisä kirjotusvirheitä, johtuu tästä tylsästä ennakoivasta korjaussysteemistä, se keksii ja vaihtaa sanoja miten sitä huvittaa, enkä aina huomaa:)
 
Nöhvi
Hei vaan kaikille :wave:

Minäkin tahtoisin vielä teidän mukaan kuumeilemaan! Kun tuo vauvakuume meinaa tässä vaivailla =) Ja täältä näyttäisi löytyvän samasta vaivasta "kärsiviä"...

Meillä on ennestään 07/10 syntynyt tytteli ja haluaisimme hänelle nyt kaverin :) Nyt meneillään yk1 ja ovistesti näytti plussaa toissapäivänä... tästä se jännääminen sitten alkaa!

Paljon onnea plussanneille ja plussatuulia kaikille :)
 
Ai niin, mut voi laittaa vielä aluksi vaikka taustailemaan ja sitten ensi kuussa kun yritys alkaa toden teolla lisäillä listalle.

Kiitos tervetulotoivotuksista danuli79! Mullakin käynnistyi kk-kierto vasta noin 10kk esikoisen syntymästä. Aluksi oli ihan megapitkiä kiertoja muutaman kerran ja sitten vähitellen tasoittunut. Toivotaan, että pian tasoittuu sunkin kierrot!

Nöhvi Kivaa, että tulee muitakin uusia jännäämään. :)
 
Tervetuloa nöhvi! Tsemppiä sullekkin piinailuun, ehkä parin viikon päästä on jotain iloista kerrottavaa! ;)

Neiti Näpsän äiti tylsää että näyttää negaa, mutta sit ei ala vuotokaan! Selkeentys jo pian! Toi on niin tylsää! :|

Lumi juu toivotaan että mullakin kierrot pian tasottuu! Tää on niin tylsää ku ei oo säännöllinen kierto, ei kyllä ollut oikein ennen poitsuakaan. Ois van niin paljon helpompaa toi ukon kellistys, kun tietäs vähän varmemmin millon se kandee ajoittaa:D Nyt luulen että tulee joku megakierto...

).( ei ihmeempiä, luulin et jos täs kierros on ovis, niin se meni jo, mut sit tänäänkin vähän juili oikeaa munista ja limaa tulee, et tiedä tässä nyt sitten:stick: En kyllä usko että saan miestä tänäänkään kellistettyä, mä vihaan tätä sen "tulee jos on tullakseen"-periaatetta, ei meidän yritysmäärällä kyllä ole tullakseen :| Se on tosiaan hassua, että sit kun lupa kakkosesta tuli, niin tätä asiaa ei vaan saa mielestään, ja haluis sen nyt ja heti :D Saa nyt nähdä et onko tää ees kierto, vai pitääkö imetys tädinkin poissa. En viiti "nousta" yrittäjiiin, ennen kuin tiedän et onko mulla ees kiertoja, ehkä sit voisin teihin liittyä, vaikka eihän me yritetä, eipä! :whistle:

Aurinkoista sunnuntaipäivää ja plussatuulia! :whistle:
 
Tää on niin tylsää ku ei oo säännöllinen kierto, ei kyllä ollut oikein ennen poitsuakaan. Ois van niin paljon helpompaa toi ukon kellistys, kun tietäs vähän varmemmin millon se kandee ajoittaa:D Nyt luulen että tulee joku megakierto...
Eikös se ohjeistus mene niin, että vauvaa tehdessä pitäisi heilutella peittoja joka toinen päivä koko kierron ajan. Kuka ihme sellaista jaksaa?! :D

Ihana päivä tänään. Suunnataan tytön kanssa seuraavaksi puistoon. Tälläisinä päivinä muuten kun esikoinen päättää herätä klo 05 aamulla, vauvakuume hieman hellittää. ;)
 
Nöhvi
Kiitos danuli ja _Lumi_ sekä Neiti Näpsän Äiti :)

danuli: tutun kuuloista tekstiä.... aiemmin vauvakuume on ollut ihan aisoissa. Mutta annas olla kun päätös toisen yrittämisestä tehtiin - johan muuttui ääni kellossa! Tarkoituksena oli juurikin tuo tjot-meininki, mutta enhän minä malta odottaa. Pitäisi saada kaikki tänne ja heti =)

Lumi: vai että joka toinen päivä koko kierron ajan :LOL: Eihän mulla kestä kuntokaan tuollaista?

Mäkään en ole varma tuosta kierrosta... se oli lyhyt ennen esikoista. Mutta katsellaan...

Plussatuulia ja mukavaa sunnuntaita :)
 
Viimeksi muokattu:
Neiti Näpsän äiti :( :hug:

Tervetuloa uusille! :)


Täällä onnistui eilen ukon kellistys :D Nyt on siis peitot heilunu kp 11, kp 14 ja kp 17. Jos se ei riitä, niin sit ens kierrossa enemmän yritystä :) Eilen oli vielä ihme kipuilua muniksissa, mut tänään ei oo enää ollut. Limojakaan ei enää tuu, eli kyl se ovis nyt tais olla tossa joku päivä. :)
 
neiti näpsänäiti onks sulla kierto nyt paljonki myöhässä? odottelu on niin kamalaa!

nöhvi ja _Lumi_ mä olen niin samaamieltä et kuka nyt jaksais joka päivä?! näillä univeloilla ainakaan nou nou! kyllä noi ovis testit on fiksu keksintö! kiittelen niitä nyt tosissani omalla kohalla ku en tiiä ees et ovuloinko ja kierrot sekasin ton imettyksen kanssa..

danuli79 sulla on niin samanlainen tilanne kun mulla tän imetyksen kanssa! meillä on nyt imetysvälit ollu koko viikonlopun 6-7 tuntia ja öisin en oo antanut yhtään. Tai no jos aamuneljää ei lasketa yöksi :D eiks se nyt jo oo aamua :D

On: jotain valkkaria valahtelee ei juur muuta, normikeirron mukaan huomenna ois tädin kylä päivä mut saapas nähä :)-nyt ovis testailemaan mars! (ei oo viel kertaakaan tyllu vahvaa viivaa ja eilen ei ollu yhtään mitään..
 
hipsu mulla on tänään menkat 4 päivää myöhässä, torstaina kun kpt olivat 32 tein r-testin johon tuo plussa tuli, sen jälkeen olen tuhlannut paljon rahaa ja hermojani uusiin testeihin joihin perjantaina tuli aamulla ja päivällä roskishaamuja.
ja testeinä on ollut prisman findout ja pregchek testit.
oviksestakaan mulla ei ole kyllä tieto koska on ollut mutta se on varmaa että seksiä on viimeksi harrastettu 23.8.


Mulla ei ole ihan oikeasti koskaan ollut tämmöstä kiertoa, juilimisetkin loppui taas että ei tosiaan ole muuta kuin odoteltava ja katsottava mihin tie vie.
r-testejä en viitsi nyt tehdä, ellei menkat rupea olemaan viikkoja myöhässä.

mutta siis lyhykäisyydessään olen IHAN ULAPALLA! :/
 
nonnii heissan!! eli täällä menkat tuli 8.9.2011 eli kp meni 48 eli nyt voi sitten päivittää sitten kp 4/35->48... lääkärissä kävin ja sain ne ihme terolutit.. eli silti vaikka menkat alkoikin niin pitää syödä se kuuri että sais kierrot normaaliksi.
 
Neiti Näpsän äiti Toivottavasti se plussa tulisi kunnolla nyt eikä tarvitsisi elää epätietoisuudessa :hug:

Tervetuloa kaikki uudet!

Täällä armoton väsymys, oon nukkunut kahdet päiväunet tänään ja ei vaan tunnu auttavan. Mitä lie sitten..

Jotenkin ärsyttävän odottava olo, että miten kävi tässä kierrossa. Onneksi on ensi viikolla niin paljon menoja, ettei varmaan ehdi asiaa paljon pohtia. Ja näin muutes unta yhtenä yönä, että odotin kaksosia :eek:

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja plussatuulia!
 
En tiiä sittenkään oisko perjantainen ollu ovista, ku sit lauantaina oli kauheat kivut ja tuli hirrrrrveästi sitkeää valkkaria, kuin limatulppa ennen synnytystä! ja jomottelu jatkui pitkin vkl, nyt aamulla olot suht ok. Eix "limat" kuitenkin pitäis ennen ovulaatiota tulla? Tikutin la, su, ovistesti nega. Perjantaina jäi tekemättä, ku kipu tuli niin yllttäen illalla. Haluaisin saada oviksen tikutettua, ku mulla kummittelee mielessä yhen gynen sanat 10vuoden takaa, et ois PCO-tyyppiset munasarjat. Nykynen tokas joskus, et hänen mielestään ei ole ja esikoinen sai alkunsa helposti yk2, mut silti. Eikä mulla myöskään ennen esikoista ollu IKINÄ näin pitkäkestoisia ja kivuliaita ovisoireita. Hämmentävääääää, mulla menee kohta hermot, ku tää vauvakuume ottaa niin vallan!! :D
No oli miten oli, mut hyödyntämättä jäi, jos jtn kuitenkin muniksissa tapahtui. Olin töissä vkl ja esikoinen kipeä, niin ei iltaisin oikein ketään tässä talossa peittoja huvittanu heilutella.
Meille ei mies muutenkaan niin kuumeinen ole kuin minä. Joten jos se ovis joskus tule kohdattua, niin sattuman kaupalla mennään, mun on varmaan turha yrittää kampittaa sitä normaalia tiheämpiin pupuiluihin. Arvaa kuitenkin ja menettää halunsa! :stick:

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille ja plussatuulia!
terveisin turhautunut diiseli
 
Eikä mulla myöskään ennen esikoista ollu IKINÄ näin pitkäkestoisia ja kivuliaita ovisoireita. Hämmentävääääää, mulla menee kohta hermot, ku tää vauvakuume ottaa niin vallan!! :D
Pakko oli tässä äkkiä töiden keskeltä tulla kommentoimaan, että mä oon kans huomannut nyt esikoisen syntymän jälkeen, että ovisoireet on tosi voimakkaat. Ennen tunsin vaan joka toinen kk kun vasemmalta irtosi munasolu, nyt on koko oireiden kirjo. Vai johtuuko tämä vaan siitä, että vauvakuume jyllää ja sitä keskittyy omaan kroppaansa eri tavalla?
 

Yhteistyössä