<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

torstai voi olla hyvinkin mahdollista! Mulla tuli esikon kans eka oire jo kp21, jolloin tein myös haamun herkällä testillä. Ovis oli tuolloin todella aikaisin :) Ei muuta kuin aamutestiä tekemään, voi olla iloinen yllätys! :)

hipsu86 täällä jännitetään myös kolmatta kiertoa synnytyksen jälkeen, mä en tosin imetä enää. Menkat eivät mulla alkaneet vaikka imetys vähenikin todella paljon viimeisinä kuukausina. Nyt sitä toivoo, että päivät kuluisivat nopeasti, että pääsis testaamaan! Toisaalta pelottaa aivan hirveästi, kun tarkemmin alkaa ajattelemaan raskausaikaa ja synnytystä ja elämää kahden lapsen kanssa. Mutta kyllä tämä pikku kakkonen olisi niin toivottu! :heart:
 
tervetuloa uudet.

laitatko mihu kp:t niin saadaan sinut listalle.

olen menossa viikonlopuksi anopin mökille, lähtö huomenna joten huominen päivittäminen saattaa ehkä jäädä(?) mutta seuraavan kerran päivitteöen sitten sunnuntaina taikka maanantaina.
laitelkaa muutokset vaikka punaisella.

piinailijoille tsemppiä!
 
outoja tuntemuksia on. en oikein edes ymmärrä. sellasia yhtäkkisiä vihlasuja alamahassa.
tätiä ei ole vielä tullut mut mun viime kierros laskujen mukaan lauantaina pitäisi sitten kaippa alkaa. mutta testaan uudestaan viim. silloin. mieheni tossa sanoi minulle että olin viime raskaudessa 10-11vkolla ja normi raskaustestissä ei silloinkaan näkynyt plussaa. wtf?! ööh no täytyy testailla vaan ja odotella tuleeko se täti vai ei.
 
Kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista!=) Piti tulla ihan ilmottamaan että kyllä mä kaks viikkoo sit mummolareissulla pongasin oviksen, kun tänään täti kaartoi kylään, oon tosi iloinen tästä, koska en siis kuvitellut omiani:D vaikkei siis tätä ovulaatiota pystyttykään hyödyntämään, rupee kroppa näköjään palautumaan. Jäisin kuitenkin vielä taustailee, jos sopii, kun luulen ettei mies ole ihan valmis vielä täysinäiseen yrittämiseen, varmaan mennään vähän meiningillä, et jos säkällä tärppää, nii ei haittaa=) mut ei tietty estä mua kuumeilemasta ollenkaan yhtään sen vähempää:whistle: Mut joo ilmottelen kun "oikee" yritys alkaa.

tosrtai mulla miehellä on ennestään yksi lapsi, ja siinä suhteessa oli just lapsen syntymän jälkeen ruvennut menee huonosti. Meil oli aika väännöt et alettiin ees ekaa yrittää, mut kai toi pikkumies on sulattanut miehenkin sydämmen, ja kun toinen viel oikein nauttii jos on lapsiseuraa (poitsu siis) nii mieskin on ymmärtänyt et pikkusisarus ois ehkä ihan hyvä juttu=) mut on noi isoi juttui, ja tosiaan jos toinen haluu ja toinen ei, nii siin ollaan kyl aika pitkälti yhdessä suhteen peruskysymyksissä kiinni. Ja tota tunnetta on aika hankala saada menemään poiskaan, varmaan puolin ja toisin.

No mut se omasta navasta! Tääl on jänniä aikoja monilla! Ärsyttäviä noi kaikki haamut, ja ym "häiriö", tulis joko selkee plussa tai nega, mut ei mitään siltä väliltä!

Täällä useampi miettii et miten sitä rakkautta osaa jakaa kahdelle. Samaa oon itekkin miettinyt, kun tota pikkusta rakastaa ihan hirveesti! :heart: Mut kai sitä rakkautta on useammallakkin jakaa=) Ja miten sitä tosiaan kahden pienen kanssa pärjäisi, kun nyt kun poitsu on flunssassa, ja nukkuu öitä levottomasti, nii sit miettii et sitä ois tuplana, missä välissä sitä itse lepää? Mut toisaalta aika kuluu kyllä tosi nopsaan, ja tää on vaa tää vaihe, kohta on uusi vaihe, ja sit ehkä on jo vähän helpompaa toisissa asioissa, ja tulee uusia juttuja=)

Aurinkoista päivää kaikille kuumeilijoille!
 
tulin taas pienen hengähdystauon (töissä kiire...) jälkeen takas ja täällähän on tapahtunu vaikka mitä. tervetuloa uusille ja ihan hirveesti onnee Chamonille ja Vomppikselle!

torstai ne oireet voi todellakin alkaa aikasin. miulla on kaikissa 3ssa raskaudessa alkanu niin selvät oireet et mieski on huomannu n. viikko ovulaation jälkeen. siis ekan kerran en edes tajunnu et ne johtu raskaudesta, ennenku sitten myöhemmin.

danuli eihän siun tartte miehelle kertoo miten kovasti sie sitä toista yrität! laitat vaan sattuman piikkiin jos tuli vieteltyy mies just ennen ovulaatiota. ;) miulla on aika hyvin aina laskettuna millä aikavälillä lakanoitten tulee heilua ja yleensä mies ei todellakaan pistä ollenkaan vastaan ja jos sille jotain ovulaatiosta sanon, ni yleensä vasta sit jälkikäteen jos siis sitäkään.

täällä jaksaminen toisen kanssa mietityttää aina vaan vähemmän, ku tyttö on kuitenki jo "iso" 2 vuotias, joten sen verran eroa tulee kuitenkin et ei enää niin huolestuta. ja ekaa odottaessa olin ihan tajuttoman huolestunu siitä et mitä jos en sit tykkääkkään siitä vauvasta kun en kerran tykkää lapsista ollenkaan noin yleensäkään. ja nyt tuntuu niiiiin naurettavalle koko ajatus, joten oletan et eiköhän se toisen kanssa ole ihan sama juttu ja kyllä sitä rakkautta sitten riittää sillekin asti. :)

ja sitten ).( eli se ruskee tiputtelu mitä oli viimeviikolla sit vaan jatku ja jatku, raskausoireet alko kans häipymään pikkuhiljaa ja sieltähän se täti sitten taas tulikin. voi siis päivittää tänään kp 5/28. olin tällä kertaa itseasiassa todella helpottunu et täti tuli, kun en enää kestäny nahoissani sen tiputtelun ja niitten tulevien ja menevien raskausoireiden kanssa. kokoajan vaan pyöri mielessä että mitä ihmettä tää on ja et jos raskaus tästä alkaa ni ei varmasti kyllä hyvää seuraa. kerrankin näinpäin. :)

vasemman puolen munasarjat kipuilee edelleenki, mut gynen mielestä ne oli ihan normaalit. ja se sano kans et viikonki mittanen vaihtelu luteaalivaiheessa lasketaan normaaliks! siis ihan päinvastanen idea ku mitä miulla oli, ku mie olin käsittäny et korkeintaan pari pv voi vaihdella! mut tais olla aika rivigyne kyseessä, eikä käynti itseasiassa tuonu mitään uutta eikä sinänsä auttanu kyllä mihinkään. uuden visiitin sain 2kk päähän sillä ajatuksella et jos vielä jatkuu munasarjakipuilut ja omituiset vuodot ni 4kk jälkeen niitä kannattaa jo alkaa tutkia ku nyt nää kaks kiertoo voi johtua vielä ihan mistä vaan väliaikasesta häiriöstä.
 
caisachu juu pitänee pitää suu kiinni pahimmista vauvakuumeilujutuista miehelle, ja koittaa vietellä se vällyjen alle sopivina päivinä;) Tosin meil menee vähän nii et mies on välillä vähän haluton ku sillä on töissä stressiä ja se valvottaa öisinkin. Mut nyt ainakin oviskipua ja limoja oli 4 päivää, pahimmillaan vikana päivänä, et jos täs kierrossa on noin selkeitä oireita, niin enköhän mä jonain päivänä onnistu:whistle: Toivottavasti sulla selvii tuo munasarjakipuilun ja vuotojen syyt, tai että ne häviäisivät! Rivigynet on ärsyttävii ku tuntuu et niihin ei oikein voi luottaa joka asiassa!
 
Mä tulin nyt vielä kertomaan, että vihdoin tämä pakkomielteinen neiti täällä sai siihen testiin sen "raskaana 2-3". IHANAA! Olen onnesta sekaisin! Tiedän, että raskaus on edennyt "seuraavalle etapille" ja nyt sitten voin huokaista helpotuksesta (hetkeksi) ja heittäytyä alkuraskauden normaaliin epätietoisuuteen! Mutta nyt uskon, että olen raskaana ja onnesta sekaisin!:heart:

Plussatuulia teille kaikille hirmuisesti! Tuun tänne kyllä lukemaan ja varmaan kommeintoimaankin, kun jännittää teidän puolesta!

Ps. Mun taktiikka oli kierrolla 29 pupuilla kp11-kp19 joka toinen päivä!;)
 
ONNEA HIRMUISESTI chamon ja vomppis :flower: :)
Nyt saatiin niitä plussia sitten!

Mäki mietin harva se päivä et miten jaksaa kahen kans, mut eiköhän jaksa, kun on moni muukin jaksanut! Se on elämässä loppujen lopuks lyhyt aika. Ja Sit ku tyypit on esim 4 ja 5, niin ainaki ne on EHKÄ kiinnostunu samoist jutuist vähän ja viihtyy keskenään :D (Toivos on hyvä elää) ;)

Mulla nyt dpo7 ja oon alkanu vihdoin kehittää oireita... Elikkäs nyt varmaan 3pvä putkeen menkkamaisii kipuja/ovistyylisiä? Siis sellast nippailuu munasarjojen alueella.. En muista et viimeks olis ollu sellast, mut en muista paljoo muutakaan :D Ja sit kuvottaa välillä hirveesti, päätä on särkeny, mielialat heitelly ja kauhea väsymys! Mut siis nää kaikkihan voi myös johtua tästä jatkuvasta valvomisesta ja harhaluulosta xD No joo... Ens su ois dpo10... Kukaan saanu plussaa niin ajois näkyy? Uskaltaiskoha sohasta...
 
ostin kaks CB digi testiä... Aamulla sitten testaillaan :) jänskättää ihan sikana :D tai välillä on jo valmiiks surullinen pettyny olo jos saan "ei raskaana", mutta ihan menee vattakin sekasin tästä jännityksestä jos se on sittenkin positiivinen. Huhhuh... Tänään kp30/?
 
meinaan mullon sellanen olo et oon aivan varma et oon raskaana. tää ei voi olla mitään toiveajattelua enää. mahassa vihlaisee sillai kovasti aina välillä. tänä aamuna oli ekaa kertaa tosi huono olo ja töissä illallakin. hyi olkoon. menin päikkäreille ja oli paksu untavapeitto päällä ja silti palelin. tissit ei kyllä ole kauhean arat mut on nekin tavallista aremmat jos niihin koskee. miksei siihen testiin voi tulla se positiivinen jo?! ei tälläsia oloja voi muuten olla.nii ja koko ajan kauhee pissahätä ja painon tunne tossa rakon päällä. ääh ei mulla tälläisiä oo ollu ennen.
 
funny87 ja torstai Jänskättää teidän puolestaaaaaaaaaaa!:) Ja torstai kyllä kuule on unettomia öitä vietetty täälläkin niiden testaamisten takia..ja mähän testailinkin, öhöm, yöllä sit...kun oli siis pissahätä ja uni ei tullu jne... mutta koita vaan malttaa aamuun niin on pissa kauemmin rakossa!
 
torstai tosi kurjaa :hug: mä muistan kuinka turhauttavaa oli ku kierrot venyy mut nega testissä!

funny87 tosi lupaavat oireet sulla on, toivottavasti ois plussa!

pöhköfantti lupaavia oireita sullakin! Odottavan aika on niin pitkä! Voishan olla et dpo 10 näkyis jo plussa, itse en ikinä uskaltanut kovin aikasin testata, ku sain kerran haaleen plussan, joka sitten ei ollutkaan plussa, tai sit oli aikanen keskenmeno. Kierto kyl veny sillon ja oli muutenkin kaikkee uusia oireita.

Plussatuulia!! ++++
 
Hei vaan kaikki! Pääsiskö porukkaan? Täällä haaveilut pikkukakkosesta vaan vahvistuvat. Esikoinen nyt 6 kk ja vauvakuumetta pukkaa siis, onneksi en oo yksin ajatuksieni kanssa vaan myös mies kuumeilee:D

En oo alkuvaikeuksien takia imettänyt ollenkaan ja ekat kunnon menkat tuli kun tytsy oli 3 kk. Yritystä ollut sen jälkeen niin ja näin tosissaan, ehkä edellisellä kierrolla oli vasta kunnolla tosi kyseessä, mutta eipä johtanut mihinkään :( Kierto vielä hieman epäsäännöllinenkin, viimeisin 26 pvää. Nyt meneillään kp 3.

No mutta, mitäs muuta. Mulla ikää 31 v., naimisissa. Hieman sekava olo just nyt, tulikohan kaikki tarvittavat tiedot :rolleyes:
 
Mulla on tänään kp 27/28 ja negatiivinen testi tuli tehtyä, aika odotetusti. Seuraavan testin teen 30/28, jos siihen mennessä ei kuukautiset ala. Ilmetyttää vaan todella runsas valkovuoto, eihän sellaista pitäisi menkkojen alla olla?

Onnea plussanneille :flower:
 
No niin, aikani kuluksi aloin kehittelemään oireita :D Mullahan on jo menossa kp20, että eikös niitä näihin aikoihin voi jo alkaa tulemaan :LOL:

Esikko oottaessa en syöny ensimmäisen kolmaksen aikana juuri muuta kuin hedelmiä ja kasviksia, sillä lämmin ja rasvainen ruoka aiheutti huonon olon ja sai oksentamaan. No nyt on iskenyt kauhea hinku salaatteihin ja kasviksiin, eikä oikeaa ruokaa tee yhtään mieli. Olo on muutenkin aivan ylienerginen! Mun pää tekee nyt tepposia, sillä oikeasti näin aikaisen ei vielä tuu tämmösiä! :headwall:
 
Kuuluuks toi närästyski iha alkuraskausoireisiin? :) Mullakin on, mut toisaalt mulla on usein. Viime raskauden loppupuolel se närästys oli jotain aivan sanoinkuvaamattoman kauheata! En odota innolla sitä :D

Funny87, mikä kp sulla oli nyt? Kandee varmaa iha apteekin oma tai CB hakee, luulis niitten hintojen perusteella tulevan ainaki oikeet tulokset! :) Ja oireiden perusteella kuulostaa lupaavalta!

Mulla dp010 ja olo on ahdistava! Inhoon odottamist, mut en halua liia ajois testaa... Mulla on, niinku monilla tunne et olisin raskaana :D Tai sit mieli kehittelee kaikenlaist.. Mut tosiaan, normisti käyn 2-3kertaa pissal pväs. Nyt on pitäny jopa yöllä käydä :O Ikinä ennen(paitsi raskaana), ja mielialat heilahtelee pelottavasti, tuntuu samalt ku menkkoja edeltävänä pvänä. Ja vatsallaan ku nukkuu tuntuu alavatsas paineen tunnetta yms.. Onhan noita.. Ja jos joku näkis mun naaman + rinta-alueen, vois kuvitella et oon pahimmassa teini-iässä.. Kyllä mulla normaalistikin finnejä on mut ei näin paljon! En sit tiiä, ei ollu kyllä esikkoo odotellessa... Mut kaikki raskaudet on tietty erilaisia. Noh, tulis jo ens viikonloppu =) Miehel alkaa isäkuukaus, ja pääsee testaa!

+++tuulia kaikille!!
 
Moikka taasen,

Ajattelin tässä kierrossa, menkkojen jälkeen, ekaa kertaa testailla ovista. Oon ihan aloittelija ovis-jutuissa, välillä on täytynyt googletella, että tiedän mistä puhutaan nyt kun oon näitä vauvakuume/ovis-keskusteluja seuraillut :D Ennen ensimmäistä muksua oltiin noin vuosi ilman mitään ehkäisyä ajatuksella tulee kun tulee ja aika kauanhan siinä meni, että raskaaksi tulin. En silloin eka tajunnut, että oon raskaana kun oli vähän hektinen vaihe töissä ja muutenkin elämässä menossa (järjesteltiin häitä) joten en ehtinyt kehitellä mitään oireitakaan. Sitten tein r-testin ja positiivinenhan se oli. Olin joskus aikasemminkin nuorempana pelannut uhkapeliä ilman ehkäisyä ja jotenkin olin jo ajatellut, että en varmaan edes tule raskaaksi. No, en ainakaan kovin helpolla..Katsotaan nyt kuinka käy, olo on aika malttamaton :)

Onkos täällä muita joilla on ylipainoa? Itsellä BMI 34. Luulen, että sekin vaikuttaa raskaaksi tulemiseen, onko kellään kokemuksia? Mä laihdutin just ennen kun tulin raskaaksi noin 10 kiloa. Oon jälkeenpäin ajatellut, että se varmaan auttoi. Nyt pitäisi taas saada painoa pois. Olenkin syksyn tullen aloitellut hieman jumppaa ja lenkkeilyä. Valitettavasti herkut maistuu turhan hyvin,että niistä täytyisi päästä eroon.

Onnea kaikille plussaneille ja +++tuulia meille muillekin!
 
meni maku siihen cb:hen ku testasin sillä sillon 4 pv ennen menkkoja ja kaikki testit on näyttäny negaa. mielummin yritän jaksaa olla tekemättä testiä. teen sen sit vaikkapa viikon päästä jos tätiä ei näy.
 
Nyt vasta ennättää vastailemaan,eli kp7/27..Neitinäpsän äiti taisi kysellä.
Miten muuten niillä jotka pillereitä popsineet,niin kierrot,yrityksiä kauan takana?
itse vuosia popsin yasmin pillereitä, et saapi nähä miten käy..

eka kierto pilsujen jälkeen oli 35,nyt oli 27, et saapi nähä miten nyt seuraavaks ;) kauan menee et normalisoituu kroppa!

Ekasta napsahdin raskaaksi toisella yk:lla.mutta siitä jo niin kauan aikaa,et jännityksellä odottaa mitä tuleman pitää!:wave:

Mukavaa alkuviikkoa kaikille kuumeilijoille!
 
Viimeksi muokattu:
kp29...hedelmällisillä viikoilla oli aika lupaavia nippailuja, joten suuret toiveet että ovis tapahtui..MUTTA, arvatkaas kenen mies laitteli sadetakkia päälle just niillä viikoilla????:headwall: Että otti päähän..vaikka mä lupasin olla painostamatta..mies halus tjottailla ja käyttää loput kumit pois..MUTTA, jotenkin mä salaa toivoin ettei se nyt oikeesti käytä niitä pois eka :D Noh, annoin sit vaan mennä..oli siinä nyt pari kertaa ennen ovista ja jälkeen..että eihän sitä koskaan tiedä. Mut ei toiveita nyt korkeella..
Mites teillä muilla on menny esikoisen kanssa? Onko kellään ristiriitaisia tunteita kakkosen yrittämisen suhteen? Tarkoitan siis, että joko vielä ja jaksaako sitä jne.
 

Yhteistyössä