<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

hei! Liittyisin mukaan ketjuun; esikoinen 6kk ja toista toivotaan.

Takana keskenmeno heinäkuulta, nopea raskautuminen oli "yllätys" koska esikoista tehtiin 1,5 vuotta.

Nyt kuitenkin yritys päällä, tulee jos on tullakseen.

Meriheponen välillä mietin miten sitä jaksaa jos tärppää :D Olin kyllä ennen tuota keskenmenoa sitä mieltä että tuleepa samalla kertaa kaikki yövalvomiset. (ikäeroa oisi ollut 1 vuosi jos raskaus olisi jatkunut) Ja samaa mieltä edelleen.

Nyt kp 18/28
 
Täällä on meneillään kp 29/28 ja menkkoja ei edelleenkään näy. Olo ei ole yhtään raskaanaoleva, toisaalta ei pms-oireinenkaan. Huomenna aamulla on taas testin aika jos ei tässä illan ja yön aikana mitään ilmene...
 
Hyvää huomenta ja oikein plussarikasta päivää kaikille! :wave:

Tervetuloa ki7i!

eebowija funny87 toivottavasti tulee iloisia uutisia!! Plussatuulia testiin! =)

Täällä menossa laskelmien mukaan dpo8, eikä oireen oiretta. Viikonloppuna testaan, jos menkat eivät ole alkaneet ennen sitä. Eiköhän se jo sitten näkyis jos jotain olisi tulossa. Taidanpa laittaa testit tilaukseen :D muutama herkkä ja sitten digi ois ostoslistalla. Mitä raskaustestejä olette yleensä käyttäneet?

Ite oon testaillu prisman halpisliuskoilla, eikä ne ole antaneet mitään merkkejä, jos ei ole ollut aihetta. First signal on antanu mulle kerran aivan selkeän roskisplussan, mutta sehän on tuon testin kans aika yleistä, minkä vuoksi en siitä oikein pidä. Yks hyvä on mun mielestä onni-raskaustesti, herkkyydestä en tiedä mutta mitään ylimääräistä en ole siihen saanut jos nega on ollut. Muutaman kerran olen erehtynyt ostamaan cb:n plussatestin ja siihen tuli se surullisen kuuluisia kapea pystyviiva, en tykkää :mad:

mihu ehdin syödä meliane -pillereitä ennen esikkoa reilu 10 vuotta ilman taukoja ja kierrot olivat 24, kellon tarkasti. Pillereiden jälkeen ehti tulla kahdet menkat 21 ja 24 kierto, sitten tulin raskaaksi =)
 
Rouva Möppiäinen: Moiksan!No kuulostaa nopealta sitten kuiteskin,vaikka pillereitä popsit noin kauan..itse myös 10vuotta pillereitä söin..;) et saapi nähä miten nytten sitten käypi,kun tuota ikääkin jo ;) mutta ei auta muu kuin ootella ja katsella miten käy..Toki toivoo,että pian raskautuis,mutta ei pidä kait liikaa miettii,vaikka vaikeeta on kyll olla miettimättä..
:p

mihu ehdin syödä meliane -pillereitä ennen esikkoa reilu 10 vuotta ilman taukoja ja kierrot olivat 24, kellon tarkasti. Pillereiden jälkeen ehti tulla kahdet menkat 21 ja 24 kierto, sitten tulin raskaaksi =)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
funny87 pidetään peukkuja että tulis jo plussa!
meriheponen määkin mietin kyllä viime talvena, että mitenkä sitä kahden kanssa pärjäis kun esikoinen 3-5kk rimpuili haalarin pukua vastaan niin etten meinannu millään saada sitä päälle, mutta kyllä toi on lähes poikkeuksetta niin helppo ja aina iloinen höpönassu että en yhtään epäröi seuraavan hankintaa.

Täällä menossa kp35/? ...hohhoijaa. En tiä pitäiskö tehdä uus testi vai kärsivällisenä(ja kärsiväisenä) vaan odottaa menkkoja. Viime viikolla odottelin nega testin jälkeen verta, mutta mulla tuli vaan runssasti valkovuotoa ja yhtenä päivänä alamahaa pisteli. Noi olis kai ennemminkin ovis oireita, mutta en tiä sit mitä lie oli.
 
************Perjantai 2.9.2011************


Mukana:

Cristall...........................tyttö 7/09.......kp 5/28........yk1
TaCa............................poika 12/10..... kp10/28........ yk1
Tiuhti83.........................poika 03/06.... kp11/26-29....yk2
Andreana.............................../11.....kp11/?............yk1
mihu.................................................kp11/27.............yk3
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp13/ 28........yk4
Villany...................................2/10........kp16/32........yk2
samaria.................................2/10........kp16/28.........yk 4
Hipsu86........................poika11/10......kp18/28..........yk2
santsu_82......................poika7/10.......kp18/25..........yk3
_TiNy_...........................poika1/05.......kp19/26-28.....yk8
Myhmeliini.................... 10/09..............kp 20 /26-28....yk5
ki7i........................................../11........kp22/28.........yk1
BiBa.......................................10/09.........kp23/32......yk2
Rouva Möppiäinen...........tyttö 12/10.....kp26/?............yk3
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp27/28-32.....yk8
Tyllerömamma......................4/10......kp29/28-31......yk5
tiiru.............................poika 5/10........kp29/32..........yk3

Eebowi.........................poika 10/08......kp33/?...........yk1
Meriheponen.................Poika 6/10.......kp33/34..........yk1
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp33/24-28....yk12
torstai............................11/10.............kp38/?...........yk0
Princessa......................poika 7/08........kp39/28-30....yk2
pillipöllö........................poika-07.........kp41/28.........yk 1
funny87.........................poika 11/09.....kp42/34..........yk2
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp54/24-28......yk9
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................

TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79


Plussanneet 2011:

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Andreana ja ki7i!

meriheponen täällä kans mietitty et miten sitä kahden kanssa pärjäisi, varsinkin nyt on asia kovasti mietityttänyt, kun poika on ollut reilun viikon flunssassa ja ihan pirun kiukkunen, missään ei oo hyvä ja koko ajan kiukuttaa...ilmeisesti tulee myös hampaita, ja sekin tietty kiukuttaa. Meidän pikkumies vaan on niin tempperamenttinen. Saa nähdä muuttaako mieskin mieltään asian suhteen, kun ollaan aika huonosti viime aikoina kaikki nukuttu, mikä tietty kuuluu asiaan kun on pieni lapsi ja kipeenä. En käytä mitään ehkäsyä, enkä aio käyttääkkään, ennen kun ollaan tää asia saatu mietittyy, vaikka siis luulin että oltiin jo päätetty että yritetään kakkosta. Aika vähän meillä kyllä on ees ollut sänkypuuhia, esikoista yritettiin tasan vuos ja jotenkin kai se yrittäminen ja miehen stressaava työ sekä pieni lapsi ovat vaikuttaneet seksielämäänkin. Itse tunnen vaan ovulaation aika hyvin, mitenhän sitä malttaa olla, kaikista huolimatta, yrittää olla "hyödyntämättä" sitä, kun tuntee et nyt ois mahis tulla raskaaksi?

plussatuulia kaikille tasapuolisesti ja ois kiva saada plussia kehiin! ;)
 
moro kaikille ja tervetuloo uusille! :)
Ällöttävän masentava keli!! :kieh:

Mulla on taas uus oire :D tai no en tiiä voiko sen sellaseks laskee täs vaihees, mut hirvee himo suolakurkkuihin...Ja kun en normaalisti niistä tykkää ni ihmetyttää.. No mut eniveis, lauantaina pitäs täti alkaa tulee se olis dpo15 ja silloin testaan cb:llä.
Pitää tunnustaa et tuli tehtyy tänään tollanen One step kasettitesti ja testiajan sisällä tuli haamu, mutta mä en oikeen noihin luota, kun kaikki puhuu jostain viivanpaikoista yms.. Mut lauantaina sit näkee :)
Tsemppii kaikille!
 
pöhköfantti oi lupaavaa!! Kyllä siellä jotain on jos testiajalla haamu haahuilee =) Toivottavasti lauantaina on oikein selkeä plussa!

Olen kuulostellut oloja ja yrittänyt olla kehittelemättä oireita omassa päässäni ;) Muniksia vihloo välillä melko lahjakkaasti kummaltakin puolelta silloin tällöin ja tisseissä tuntuu ikäviä vihlasuja. Dpo9 menossa ja viikonloppuna testaan. Ei oikeastaan ole kiire testailla, koska ei ole yhtään sellainen olo, että olisi tärpännyt. Esikko ilmoitti itsestään heti selkeällä oireella, jota nyt ei ole ollut : /

danuli79 vaatii kyllä melkoista itsehillintää olla hyödyntämättä ovista, varsinkin jos vauvakuume pukkaa päälle.. Toivottavasti teidän tilanne selkenee nopeasti!
 
Moikka kaikille! :wave:
Täällä olisi kakkosta toiveileva äippä, esikoinen syntyi 10/09 ja kohta vietetäänkin 2v. synttäreitä! Onpas tämä aika mennyt nopeesti...:O

tällä hetkellä olis menossa kp21/32 ja yk2. terolutit on käytössä, koska mulla ollut kiertojen kanssa ongelmia. Tällä hetkellä ei ole ovulaatiosta tietookaan..kai se on jo menny. Mut en tunnista sitä mitenkään..
Esikoista yriteltiin reilu 8kk. Jotenkin sitä ei odota heti raskautuvankaan.. tulee kun on tullakseen, mutta vauvakuume koko ajan kasvaa.. Eikä asiaa auta se että niin moni tuttava odottaa lasta!

tsemppiä kaikille vauvatoiveisiin!! Plussia kehiin!! Minäkin pääsen kohta jännäilemään ;)
 
hei taas! onpa jännät paikat taas useemmalla... :popcorn: toivottavasti tärppää!! elokuussa on niiin vähän plussia, mut josko syyskuu olis sit hedelmällisempää aikaa.

mihu myö käytettiin hormooniehkäsyn jälkeen useempi kierto muuta ehkäsyä, mut ei ne kierrot ehtiny ennen raskautumista tasottuu ollenkaa, mut sit eka kierrosta kuitenki tärppäs sillon. sen jälkeen ollaanki sit menty kumeilla, mut nyt sit näköjään tärppääkään niin helposti.

).( täällä vietetään ovulaatiota-odotellessa päiviä. ja miehellä on niska ja hartiat ihan jumissa, joten täytyy hieman käyttää mielikuvitusta et saadaa talletukset tehtyä. mut ei se ilman miehenkä jumitusta ole aina niin helppoa. eilenki olin niin väsyny ja kypsä kaikkeen, et en jaksanu tapella 2v kanssa ja annoin sen puuahata mitä lystää ni rauhallisesti ja kiltisti se leikki sitten melkein puoleen 12sta!!!! :O nyt kun ajattelen ni todellakin kauhistun et miten oon voinu sen antaa noin valvoo, mut toisaalta kun ei siis kiinnostanu ollenkaan, ootin vaan et se menee nukkuu et itekki pääsee, mieskään ei sanonu mitään ja tyttö oli niin ilosena. mut siis, ei niitä oviksia kyllä näin hyödynnetä! no, onhan täs viel useempi päivä aikaa, mut katotaan josko tänäiltana saatais harjoteltua... ;)
 
Menin sitten tekeen toisenkin testin ja nyt uskon että en oo raskaana! Nyt vaan surettaa kun ei kuukautisista oo tietookaan niin taitaa vähän jökätä tää yritys homma.

pöhköfantti kyllä sieltä plussa taitaa nyt sulle tulla!
 
Torstai on toivoa täynnä! Joo ku oliski :D
Emmä jotenki jaksa uskoo siihen plussaan, ensinnäkää et olis näinki helpolla tullu, ja mulla on iso epäusko noihin haamuihin... Tänään menin sit tekee toisen samanlaisen one step kasettitestin ja sama hailakka haamu siellä kummitteli. Nyt on kuitenki dpo14 ja kp30/30-34... Voiks se vieläki näyttää noin haaleeta haamua vaik olis plussa? Toi ei oo siis se herkin testi mut silti.. No odottelen sitä lauantain cb:tä viel! Sitä odotelles meen popsii vähän lisää suolakurkkuja, sain anopin tekee mulle ite sellasii OIKEIN etikkaisia :D Viime raskauden alussa en voinu sietää etikan hajua... Ja sain silloinki haamun, mut heti seuraavan päivän cb:llä vahvan plussan!

Outoa torstai että sun menkat on kateissa :/ Oliks sulla aikasemmi häikkää noissa kiertojen pituuksis?
Nyt on syyskuuks vaihtunut ja koitetaan täs kuus saada enemmä nyt niitä plussia!!! :)
Mäki niin toivon et saan synttärilahjaks sen plussan :heart:
 
pöhköfantti mäkin täällä jännään sun puolesta...ja teidän muidenkin tietenkin!:) Mullahan näytti se yksi testi ihan haileista haaleimman haamun (jonka itse mielsin negaksi) ja kaksi muuta oli positiivisia sama kp 31/29. Joten kyllä mä uskon, että toooooosi haaleetakin voi näyttää!!! CB:n viikkonäytöllä oli tuolloin raskaana 1-2 ja sit muutama pvä myöhemmin raskaana 2-3 ja nyt viikkoa myöhemmin raskaana 3+. Eli nyt rv 5+4 menossa. Mutta siis pointti oli se, että vaikka se yksi testi antoikin maailman haaleimman haamun niin silti muut näytti vahvempaa ja viikkonäyttöön jos hiukan on luottaminen, niin hcg on ainakin noussut!:)
 
BiBa tervetuloa!
Chamon mukavaa odotusta sinulle! :)
Ojoijoi pöhköfantti eiköhän tuo suolakurkkujen himo olo selvä merkki :LOL: ja sitte tietty jos se CB vielä asian vahvistaa!

Täällä piinapäivät kuluvat hitaasti, nyt ois sitten kp25 menossa ja jännällä oottelen alkaako menkat kohtapuoliin vai ei.. Luottamus plussaan kyllä vähenee ja aattelinki, että odottelen suosiolla tuonne kp30 jos ne menkat alkavat ja sitten vasta testailisin. En saanut tilattua niitä testejäkään, joten ehkä maanantaina kipasen digin ostamassa jos on tarvetta.

Mulla on menossa nyt melkoinen kuntokuuri, onpahan muuta ajateltavaa kuin vauvakuume. Lenkillä ja jumpalla tulee käytyä tiheään ja toivottavasti tulokset alkaa piakkoin näkyä :stick: Harmi vaan, ettei ruokavalion kanssa löydy minkäänlaista itsekuria! :popcorn:
 
Hei kaikille!!

Sellanen hässäkkä ollut tässä päällä ettei koneella ole ehtinyt käymään.
Täällä siis kp 4 ja yk 1 käynnissä nyt :) Kauheet menkkakivut ollut nyt nää neljä päivää, onneks alkaa olemaan loppusuoralla kuitenkin jo :)
Ostin jopa ovulaatio testejä, vähän viellä heräteostoksena, vaikka aina on kyllä ovulaation aikoihin sellaset kivut ettei jää huomaamatta, kiva kuitenkin kokeilla noita, en ole koskaan aiemmin käyttänyt ovis testejä :D Täytyy varmaan availla kohta paketista ja alkaa lukea sitä ohjetta, et miten se nyt sitten toimii :D

Niin ja mulla on tosiaan tyttö syntynyt 7/09, tuolla kun on kysymys merkki siinä kuukauden kohdilla.

Vähän jännittää jo tää yk1, että miten mahtaa käydä. Jotenki kuitenkin sellanen olo ettei se varmasti mulla ekasta kierrosta tärppää, mutta toivo on kova kuitenkin :)

Ei oo tuttua tää palstailu oikeestaan, eli saanen kysyä, miten sillä punasella saa kirjotettua? :D

En nyt ehdi lukea kaikkia kirjotuksia mitä tässä välissä on tullut, tulin vain pikavisiitille, mutta TSE TSE TSEMPPIÄ KAIKILLE PIINAILIJOILLE, ONNEA PLUSSANNEILLE ja TERVETULOA UUSILLE :)
 
Hihkunpa taas hiljaisuudesta heipat kaikille!

Selkeät plussat antavat näköjään täällä odottaa, mutta pöhköfantilla tuo suolakurkkuhimo ja haamuilut kyllä kuulostavat todella hyvältä. Uskallankohan jo onnitella? ;)

Torstaille toivon myöhäistä ovista ja sen takia vielä näkymätöntä plussaa. Jos plussa ei kuitenkaan tule, toivottavasti kierrot tasautuvat. Itsellä yksi kierto venyi liki 60-päiväiseksi tuossa hiljattain, ja kyllä ärsytti ylimääräisen kuukauden "menetys" yrittämisessä.

Cristall voihan se tärpätä ekastakin, toivoa saa aina! Itse olen jotenkin niin höperö, että toivon ja toivon ja kuvittelen, että eihän se pahaa tee. Sitten pudotaan korkealta, mutta onpahan ainakin toivottu. Heh heh...

Santsulle toivotaan, että talletus tekee tehtävänsä - niinkuin muillekin tietenkin.

Uusille tervetuloa mukaan porukkaan! Tässä on myös monilla piinapäivät käsillä, jospa niitä plussiakin nyt sitten satelisi syysiltojen iloksi.

Täällä kp 28 ja kuukautisia odottaisin alkavaksi huomenna tai viimeistään sunnuntaina. Ovista en ole bongannut ollenkaan laiskan testailun ja testien loppumisen vuoksi, enkä ole ollenkaan varma, että olisin edes ovuloinut. Mutta SILTI, vaikka ei uskokaan, ja ei ole mitään oireita, sitä TOIVOO. Tyhmää kyllä kaikin puolin. Alavatsaa välillä nippailee ja on painontunnetta, mutta muistelisin, että viime kierrossa oli ihan sama ennen kuukautisten alkua, vaikka tulkitsinkin ne silloin TIETENKIN kiinnittymisvihlaisuiksi.

Onhan se jo pitänyt dippailla pari raskaustestiäkin ihan vaan testaamisen ilosta, kun parissa viime kierrossa lyhyt luteaalivaihe on yllättänyt niin kovin, etten ole edes ehtinyt haaveilla testaamisesta, kun täti on tullut paikalle. Niin selkeät negathan niistä on tullut, kuin vain voi tulla.

Miksi sitä aina kuvittelee ja toivoo, vaikka tietää, ettei ole raskaana? Joku hormoneiden aiheuttama julma käytännön pila vauvahaaveilevalle naiselle? :whistle: Niinkuin Rouva Möppiäinenkin puhui selkeästä oireesta esikon odotuksen alussa, olen itsekin yrittänyt paukuttaa omaan päähän, että en ole raskaana, ennen kuin tissit turpoavat silmissä ja alkavat kipuilla. Mutta SILTI...

Ja joo, täälläkin on mietitty, haluanko todella toisen, kun tuo ensimmäinenkin on ollut varsinkin nukahtamisen ja nukkumisen suhteen tosi haastava. Tyttö on kyllä kiltti ja tyytyväinen perusluonteeltaan, mutta todella sähikäinen ja vahva temperamentiltaan. SILTI olen ajatellut haluavani lapset enintään kahden vuoden ikäerolla, mutta se juna meni jo...

Ilmoittelen taas itsestäni, luultavasti romaanin muodossa hiljaiselon jälkeen :$.

Nyt kaikille ++++++++ !!!!
 
Mä voin ainaki henk.koht vaan suositella noita Clear blueta. Nimittäin ukko ei malttanu odottaa ja haki sellasen ja PLUSSAhan sieltä pärähti samantien!! :) :heart:
Samantien ku sen näin niin tulvahti ainaki sata eri tunnetta kehiin :D Onni tietty ja sit mietin heti "APUA miten mä pärjään" :D Mut varmaan iha normaalia...Mut skeptinen kun aina olen, ja en tod tiiä milloin ne menkat Kuuluis alkaa, ku kierrot niin epäsäännölliset, testaan viel la(sillä mist näkee viikot) :) Mut eiköhän täs vähä uskalla jo tuulettaa :cool: Oon äimistinyt että tärppäs näin nopeesti, mut kyllä suolakurkut sen verta hyvin maistuu että olin aika varma tästä :)

Nyt muutkin ihanaiset plussaamaan, saadaan lisää äitienpäivälahjoja :) ++++tuulia kaikille!
 
pöhköfantti onnea onnea!! :flower:

funny87 ne sittarin testit on musta ihan hyviä :) Epätietoisuus ja odottelu on turhauttavaa! :kieh: Mä yritän olla ostamatta mitään testiä nyt viikonloppuna, koska on aivan täysi mahdottomuus pitää niitä kaapissa! Odottelen josko menkat alkaa ja sitten ti aamuna testaan jos on tarvetta.

Tyllerömamma aina sitä viimiseen asti toivoo, vaikka mitään oireita ei olisikaan! :saint:
 

Yhteistyössä