<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

SIIS MÄ KUOLEN JÄNNITYKSESTÄ! Miten tää voikin olla näin kamalaa odottaaaaaaaaaaa! Tänään siis 29/29 ja pessimistinä laitoin siteen ja nyt pitää koko ajan käydä tarkistamassa. Voi HUOH sanon minä! Paniiiiiiiiikkkkkkkkiiiiiiiiii!:headwall:
 
Hellurei, täällä olis kans yks pikkukakkosta toivova! Esikoinen syntyi 11/10 ja häntä vielä imettelen noin 2-6 kertaa vuorokaudessa. Ennen esikoista podin parisen vuotta vauvakuumetta, mutta nyt tuntuu että se oli vain jotain vauvahaaveilua ja nyt on oikeasti ollut tuskainen vauvaKUUME! Synnytyksen jälkeen ensimmäiset menkat tuli vasta viimekuussa nyt on kiertopäivä 25. Kierron pituudesta ei ole vielä mitään hajua. Toivottavasti tulee äkkiä plussaa kun en jaksais millään odottaa :)
 
Chamon: Täällä kans yks malttamaton! kp 26/28 ja ajattelin sitkutella huomis aamuun testaamista.. Koska meinaat tehdä jos ei täti kurvaa kylään? Huomennako :D?

Lisäksi tuli tippa maitoa toisesta rinnasta illalla ja tänä aamuna.. joko ajattelen liikaa vauvoja tai sit oon raskaana mut en kyl uskalla iloita ennen testin tekoa :)
 
Princessa Kiva, että joku muukin on tässä samassa liemessä!:D Ei oo vielkään alkanut!!!! AINA alkanut kyllä viimestään klo 14, mutta nyt ei viel kuulu...ja toivon niiiiiiin kovasti ettei kuulukkaan! JOS ei ala yritän sinnitellä maanantaihin testaamisen kanssa....AAAAARRRRGGGGHHHH!
 
Heippa. Täällä ois kans yks pikkukakkosta kuumeileva. Esikoinen syntyi 2/10. Yritystä on takana nyt noin 3kk ja aina yhtä masentavaa kun menkat alkaa :(
Nyt on menossa varmaankin kp 3/28. yk 4

princessa ja Chamon Teillä jännät paikat, pidetään peukkuja!
 
voi ei princessa :/no sit vaan pitää yrittää uudestaan. mulla on niin pitkät kierros yleensä et huh huh.. niin siks en jaksais taas odotella ovulaatioo ja sit taas jänskätä. kolmessa kk:ssa mulle tulee kaksi kiertoo..
 
************ Sunnuntai 21.8.2011************



Mukana:

TaCa............................poika 12/10.....kp -/28.........yk0
Villany...................................2/10........kp4/32........yk2
samaria.................................2/10........kp4/28.........yk 4
Hipsu86........................poika 11/10......kp 6/28..........yk2
santsu_82......................poika 7/10.......kp6/25..........yk3
_TiNy_...........................poika 1/05.......kp7/26-28.....yk8
Rouva Möppiäinen...........tyttö 12/10.....kp14/?..............yk3
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp15/28-32.....yk8
Tyllerömamma......................4/10......kp17/28-31......yk5
Pöhköfantti...........................12/10......kp19/30-34.....yk2
cristall..................................?/09.......kp 21/28........yk0
Eebowi.........................poika 10/08......kp21/?...........yk1
Meriheponen.................Poika 6/10.......kp21/34..........yk1
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp25/ 28........yk3
torstai............................11/10.............kp26/?...........yk0
Tiuhti83.........................poika 03/06.... kp27/26-29....yk1
Princessa......................poika 7/08........kp27/28-30....yk2
Vomppis........................tyttö 7/10........kp28/28.........yk5
pillipöllö........................poika-07.........kp29/28.........yk 1
chamon.........................tyttö 08/10 .... kp 30/29-30....yk2
funny87.........................poika 11/09.....kp30/34..........yk2
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp42/24-28......yk9
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp46/28...........yk11
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................

TAUSTAILIJAT
Tyllerömamma
murgu



Plussanneet 2011:

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Tervetuloa kaikille uusille :flower:
Princessa harmi negatiivinen testi, mut niin kauan toivoa kunnes täti kaartaa kylään!! Ilmottelehan kuinka käy!
Chamon ja funny87 jännäilen täällä teijän kanssa! Mites Vomppis onko haamu vahvistunu? ja varovasti uskallan sua kyllä jo onnitellakkin :heart:
pillipöllö sullakin ois piinapäivät...odottelen infoa :popcorn:

Minäkin täällä piinailen ja on aika tuskasia päiviä ollu!! Torstaista asti ollu sellanen olo, et menkat on alkanu, ku ovismainen lima hämäilee mua :confused: Oon jotenki varma, et se täti sieltä tulee, mut sit mua hämäs taas kun häntäluulle on ilmestyny mun ns."kaksonen", joka tuli ekan kerran esikoista odottaessa ja hävis sit raskauden jälkeen. Mies on taas reissussa, ni halusin testata tilanteen ennen lähtöä ja lauantai aamuna sain puhtaan negan kp26/26-29 : /

Nyt vaan luulen, et menkkoja ei näy ku jännittelen tilannetta ja päätin nyt malttaa mieleni ennen seuraavaa testailua...ehkä sitten torstaina tai perjantaina vois testailla, jos tätiä ei näy!

Tiuhti83 kp27/26-29 yk1
 
Viimeksi muokattu:
Princessa ja Tiuhti83 toivotaan, että teidän negat vaihtuiskin plussiksi!

Mä oon EDELLEEN IHAN HERMORAUNIONAAAAAA....APUAAAAAAAAA.....PANIIIIKKKKIIIIII.... Ei siis ole menkat alkanut!!! Eikä mulla IKINÄ ole kyllä myöhässä ollut paitsi kun plussasin esikoisesta. En tiedä miks oon tänne ilmottanut kierroks 29-30, kun aina se on ollut 29! Eli nyt on jo kp30/29 eikä merkkiäkään menkoista. Sen sijaan HUONO OLO, heikottaa, vatsa on kuin ilmapallo. Pelottaa silti IHAN SIKANA, että tää onkin nyt joku häiriö ja menkat alkaa. Koko ajan käyn edelleen neuroottisena tarkistamassa...
Viime kierrossa olleen kemiallisen takia en ole halunnut testata ennen menkkojen alkamispäivää vaan haluan odottaa, että ne varmasti on myöhässä. Ja tänäänkin olen odottanu viel iltaan saakka, mutta kohta tää tytsy suuntaa päivystävään apteekkiin ja haen liudan testejä huomisaamua varten! Arvatkaa vaan saanko nukuttua!!!! Varmaan herään joskus aamuyöstä ja sit teen ne!;) MÄ NIIN TOIVON!!!:heart: Huomenna olis viel meidän 2v hääpäivä, joten mikäs oliskaan sen ihanampaa!
Jätin tän testien haun iltaan, koska arvatkaa vaan olisinko tehnyt sen täs päivällä jo! Ja nyt illal annan ne viel miehelle jemmaan!;) Ja yks testi on mun kaverilla takavarikossa!:D Mä en luota itseeni ollenkaan vaikka tiedän, että on just fiksumpi odottaa...ja viimeks vannoin, etten tee liian aikasin just sen kemiallisen takia!
Huhhuh! Tulen sit aamulla kertomaan uutiset! PITÄKÄÄ PEUKKUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Voisin minäkin liittyä tähän ketjuun.. :)
Eli poika meillä, syntynyt 5/2010 ja toinen olisi toiveissa.
Kiertopäivä on tänään maanantain puolella 18/32

Ennen edellistä raskautta kierrot ovat heitelleet 10-60pv mutta nyt yllätyksellisesti pysyneet kutakuinkin tuossa 32 päivässä, kiva niin. :)

Ainiin ja tosiaan kolmas yrityskuukausi menossa.

Täällähän onkin jännät paikat menossa, jään seuraamaan toiveikkaasti! ;)
 
Tervetuloa Tiiru!

Chamon ootko jo testannut? Ei saa pitää jännityksessä :D
Kaikille muillekin +++tuulia, mä alan selviytyy täst flunssast pikkuhiljaa! Onneks toi esikoinen pitää niiin kiireisenä, et en ehi kehitellä itelleni mitään oireita! Ja esim väsynyt oon ollu viimeset 8kk, ni en usko paljoo voi väsyneemmäks tulla :D
 
No niin! Taas on kuulkaa sekavat tunnelmat!
Ensinnäkin en jaksanut (ylläri) odottaa aamuun testaamista vaan heräsin yöllä joskus 3 aikaan ja kituutin peräti 4.30 saakka, kun testasin. Tein CB:n viikkonäyttödigin, joka näytti "raskaana 1-2" ja sitten CB:n normin, johon piirtyi plussa. Se ei kuitenkaan ollut kovin tumma plussa, mutta ihan selkeä plussa kuitenkin siis yhtä leveä viiva kuin vaakaviiva jne. No sitten aamulla tein vielä Substpharman testin (en löydä mistään kuvaa siitä), mutta siis siinä on sinine korkki ja testi-ikkuna on pyöreä. No se olikin sitten nega!
Eli sekavin fiiliksin, kun kaksi positiivista ja yksi nega nyt aamulla, joten ei auta, kun taas vaan odottaaaaaaaaaaaaaaaa! Nyt ainakin pari päivää odottelen ja katsotaan sitten uudelleen! Mutta ärsyttää kun yöllä tietty jo innostuin, mutta nyt toi yksi nega vei fiilikset maahan!
 
Mutta uskoisin et noi CB:t olis aika varmoja, et ennemmin niihin luottaisin. Mut tottakai parempi varmistua! Tekis mieli jo onnitella sua kyllä :flower: :) Mutta sit ku oot VARMA itse asiasta niin otetaan uusiks :D Olis niin kiva saada niitä plussia nyt tänne elokuulle :heart:
 
Chamon luottaisin kyllä tuohon digin tulokseen! =) Onnea! :flower: Vaikka siitä yhdestä tuli nega niin se voi johtua testiherkkyyden vaihtelusta tai siitä, että teit testi laimeammasta pissasta.

Mutta kyllähän sitä varmaan tulee vielä varmisteltua! Ja onhan se niin sykähdyttävää nähdä se plussa testissä! :D

Tiiru, Princessa, Cristall, Villany ja torstai tervetuloa mukaan! :wave:

Oi, kuinka täällä on jänniä aikoja monilla tuloillaan! =)

Arvelin, että mulla ois ollu jo ollut ovis ku tuli limoja ja alavatsassa tuntui tuikkailuja, mutta taitaapi olla vasta nyt menossa. Jokainen asento jomottaa ja särkee alavatsaa ja tuntuu melkoinen paineen tunne. Limoja tulee melkoisesti, enpä muista, että aikasemmin ois ollu näin alavatsa arkana, ai ai ja oi oi... Tuntuu ihan menkkakivuilta : /

Oon päättäny jo testipäivänkin valmiiksi jos menkat ei ala ennen sitä :D
 
Kiitos tsempeistä! Mä NIIN haluaisin luottaa niihin ja uskoa, mutta se viime kierron kemiallinen kummittelee mielessä ja tuntuu, että ei oikeen uskalla innostua asiasta. Kyl mustakin silti tuntuu, että ei ne kaks positiivista testiä nyt positiivista turhaankaan voi näyttää??!! Mutta jokatapauksessa pitää nyt vaan taas odottaa, odottaa ja odottaa. Tuun hulluks ja masentaa... mutta toivotaan, että viikon lopulla uskaltaisin jo iloitakin!
 
Chamon kyl mä luottasin siihen et oot raskaana, kuinka tiuhaan teit noita testiä? varmaan vikan kohdalla ollu laimeaa pissiä :) voitahan mennä vielä terkalle, kyl ne tekee varmistus testin jos pyytää :D

Rouva Möppiäinen oon mä tääl varmaa 3kk pyörinyt, tuntunu vaan nii hiljaselta tää ketju nii ei oo tullu käytyä mut onhan tänne tekstiä ilmestynyt :D

ON: oletan et täti kurvaa päivällä/iltapäivällä mut yleensä tuhrua ilmestynyt aamusta varoitteleemaan.. mut nyt ei vielä mitään. Ehkä tää kierto onki pitempi kun joskus saattanu olla kp30 :confused:
 
Princessa voiiiiiih, sulla on jännät paikat! Toivotaan, että EI TUU TÄTIÄ! No sitä mäkin nyt sit mietin, että mitä jos munkin kierto yhtäkkiä oliskin pidempi tms.
Ja testien tekemisestä...mähän join illalla varmaan litran vettä, et pissattais sit kans aamulla..ja en mä tajunnut et sekin kai voi vaikuttaa tulokseen..? No mut anyway...n.3h45 min oli rakossa ensimmäisten testien kohdalla ja sit taas join ja sit sen aamuisen testin tein...öö... varmaan kans lähemmäs 4h pidätyksestä. Että aika samat oli... Mä nyt koitan odotella pari päivää uuden testin tekemiseen... eli en viel ainakaan terkalle ajatellut mennä. Vaikka haluisinkin tietty, et joku sanois ja kertois mulle nyt heti, että missä mennään..aarrrggghhhh!

Mä tilasin nyt verkkoapteekista testejä, että en mee hätäileen, et malttaisin odottaa ja nyt kysyisinkin, että tiedättekö milloin se "raskaana1-2" on muuttunut "raskaana 2-3"? Nyt OLISI rv4+2.
 
Chamon: Mä tein esikoisen aikaan negatiivisen liuskatestin ja positiivisen digitaalisen, ja kyllä sieltä vauva tuli. :D Eihän siihen digitaaliseen plussaa nyt taikavoimasta tule ;) Joten onnea! :)
Johtunee juuri testiherkkyydestä kuten joku sanoi... :)
 
Wautsi chamon! :)) ihanaa kun jolleen tulee plussaa :))

Me täällä pähkäillään miehen kanssa et eletäänkö zelipaatissa tässä kierrossa se varppi viikko vai annetaanko mennä ja otetaan se riski et saatas touko-vauva: / noh jää nähtäväks, mut ainakin mä juon vielä siideriä se on varma:D

nyt plussaa kehiin!! :))
 
Chamon eiköhän se ihan plussa ole jos kaksi testiä niin väitti =) Odottele nyt muutama päivä ja testaa sitten vielä, varmuudeksi.

Hipsu 86, muakin kiinnostaisi miksi toukovauva ei kävisi? Mulle ainakin sopisi paremmin kuin hyvin!

Osaatteko muuten sellaista sanoa, että jos ja kun hedelmöittyminen on tapahtunut, minkä ajan päästä näkyy plussa testissä?

Itsellä ei mitään erikoista, nyt kp 22 eli odottelua vaan...
 

Yhteistyössä