<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

:/ voi ei. harmi mutta hei tytyt pian tulee sitten taas uusi ovis ja uudet yritykset. mä en oo ees vielä uskaltanut testailla mitään... jos se mun ovis oli siillon kp20 sitten. ja nyt on vasta kp25...
oli kyl aivan huippu alkuviikko. olin katsomassa helsingissä rihannaa :D
 
Nyt ei muuta kuin tsemppiä uuteen kiertoon!

Oottelen ovista ja aloin miettimään, olisikohan se jo ollutkin. Heti menkkojen jälkeen tuli todella venyvää ja kirkasta v.vuotoa, jossa oli kylläkin hieman verijuovia mukana, kp6-7. Voiskohan ovis olla jo noin aikasin, rinnat olivat ehkä hieman arat.. Ei vaan taida olla oikein hyvä juttu jos noin ajoissa ois ollu :confused: No, jospa se ois vasta tulossa kun tämä kuivakausikin tuntuu pikkuhiljaa helpottavan.. Onko kellään kokemusta siitä, että ovis ois heti menkkojen perään tai jopa aikana?

Pitäis kyllä saada niitä plussia tähän ketjuun :saint:
 
Voih ei vieläkään plussia :/ No mut uus yritys vaan kehiiN!!! :) :hug:
Tota te jotka, ootte tikuttanu ovista, mulla on nyt pari pvä tullut nega, (näkynyt kyl viivanpaikka nois testeis), mut tänään tuli haalee viiva(ei siis yhtä vahva ku testi viiva).. Tiiän et varmaan vaihtelee merkist riippuen, mut voiko ton nyt sit laskee ovulaatioks? No kai se o paras vaan ottaa varman päälle ja joka päivä heiluttaa peittoo :D Ärsyttää tää tikuttaminen, ens kierros meen kyl iha fiilispohjalt.. Tulee hirvee suoritusfiilis tälläsest :D
 
pöhköfantti Mul tuli kyl ihan suoritusfiilis ilman tikkuja myös..tai siis olin katsonut ne "hedelmälliset" päivät jollain laskurilla ja sit vaan heiluteltiin peittoja joka toinen päivä.. ja ei olis kyl tod koko ajan kiinnostanut, mutta ei auttanut!:D Tosin voihan mennä sillai ihan oikeestikin fiilispohjalta!:) Mut mä halusin kuitenkin, että on edes teoriassa mahdollista!:D

Ja halit:hug: menkoista!:( TYHMÄÄ!:(
 
Hei.
Mut voi poistaa listoilta.
Täällä ei olla raskaana edelleenkään, päinvastoin uudessa kierrossa joka on jo järjestyksessään 25.
Yrityskiertoja on kuitenkin jo niin monta, etten koe enää kuuluvani tälläiseen ketjuun jossa väkeä tulee ja menee samantien plussineen muutaman kierron yritettyään. En jaksa enää laskea kiertopäiviä.
Yrittäminen ei lopu, pelkästään palstailu sen asian tiimoilla.

Onnea jokaiselle omaan yritykseensä.
 
Chamon oikein paljon plussa tuulia :whistle:
pöhköfantti oviksen metsästys onnea, mut hyvä et ootte varmuudex peittoja heilutellu...mukavaahan se on :D
Caisachu Onko jotain selvinnyt, että mistä omituinen vuoto?
Santsu_82 pettymys on aina kova, mutta uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen vaan!!
Kamomilla-81 voima :hug:

Tääl on NIIN menkkamaiset fiilikset...kiukuttaa, alavatsassa pientä kipuilua, mutta se on uutta et melkeen oviksesta asti vihlassut välillä tuolta oikeelta mistä myös ovuloin tässä kierrossa. Nyt vihlasut on vaan lisääntyny ja tuntuu varsinki sillon, kun nousee seisomaan tai kyykystä ylös jne.! En kuitenkaan usko raskaanakaan olevani, koska tissit on ihan normit :D Esikoisesta ainakin tiesin olevani raskaana siitä, et tissit oli NIIN kipeet!

++++ puhalteluja :whistle:
 
************ Torstai 18.8.2011************



Mukana:

TaCa............................poika 12/10.....kp -/28.........yk0
santsu_82......................poika 7/10.......kp3/25..........yk3
_TiNy_...........................poika 1/05.......kp4/26-28.....yk8
Rouva Möppiäinen...........tyttö 12/10.....kp11/?..............yk3
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp12/28-32.....yk8
Pöhköfantti...........................12/10......kp16/30-34.....yk2
Eebowi.........................poika 10/08......kp18/?...........yk1
Meriheponen.................Poika 6/10.......kp18/34..........yk1
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp22/ 28........yk3
Tiuhti83.........................poika 03/06.... kp24/26-29....yk1
Princessa......................poika 7/08........kp24/28-30....yk2
Vomppis........................tyttö 7/10........kp25/28.........yk5
pillipöllö........................poika-07.........kp26/28.........yk 1
chamon.........................tyttö 08/10 .... kp 27/29-30....yk2
funny87.........................poika 11/09.....kp27/34..........yk2
Hipsu86........................poika 11/10......kp 33/28..........yk1
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp39/24-28......yk9
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp43/28...........yk11
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................

TAUSTAILIJAT
Tyllerömamma
murgu



Plussanneet 2011:

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Se olis sit kp15 ja ovis.... Ja esikko täyttää 8kk :)
Tän päivän tunnusbiisi Soul Captain - Vauvan Teko Homma - YouTube ;)
Tän vkon jälkeen voi ainaki sanoo et YRITETTY ON!! :D

Kamomilla en voi sanoa, että tiedän miltä tuntuu, mut kaveri kans yritti pari vuotta ja oli luopua toivosta, kun sit pari kk sit tärppäs!! Ja jos mietityttää kandee käyä lääkäris(ellette oo jo käyny), siellä on monilla selvinny, et voi olla pienest kiinni!! Tsemppiä! :hug:

Ja kaikille +++tuulia! Joku nyt sais alkaa plussailee :)
 
Tuolla toisessa ketjussa jo varovasti hehkutin, että haamulainen kurkistelee mun testeissä =) Viime yönä, kun tuo eskoinen heräsi puol 2 ja valvotti siitä viiteen asti, ihmettelin miksi ihmeessä olen niin kovasti toivonut toista lasta... Illalla pyörin ensin sängyssä innoissani haamulaisesta enkä saanut unta ennen puolta yötä ja sitten toinen valvottikin loppuyön... Viimeset kolme yötä on nyt menny samalla kaavalla - johtunee siitä, että mummolle hehkutin kuinka tyttö on nyt kuukauden nukkunut heräämättä kertaakaan yöllä :LOL: sitä saa mitä tilaa...

Meillä ei oikeen tässä kierrossa edes osunut oviksen aikaan tuo peittojen heiluttelu, kun mies oli yövuoroissa - päivä ennen ovisplussaa oli lähin kerta ja ajattelin, ettei nyt voi ainakaan plussata. Toivottavasti mun haamu vahvistuu ja huhtikuun lopussa tulisi tytölle sisko tai veli! Oireita ei ole kovasti suuntaan tai toiseen. Ehkä samanlaisia kuin plussaamattomissakin kierroissa. Mahaa vähän juilii sillon tällön ja on vähän huono olokin välistä. Lämmöt on kyllä koholla, kun huvikseni mittailin - aamusta vähän päälle 37, kun normilämpö noin 36,3 tai siellä paikoin. Tuhruvuotoa ei oo tässä kierrossa ollu ollenkaan, kun viime kierrossa alko jo dpo 5! Pari viikkoa sitten vähensin imetyskerrat kahteen päivässä - lieneekö sillä osuutta asiaan!

Plussapuhureita kaikille!
 
[/QUOTE] Tääl on NIIN menkkamaiset fiilikset...kiukuttaa, alavatsassa pientä kipuilua, mutta se on uutta et melkeen oviksesta asti vihlassut välillä tuolta oikeelta mistä myös ovuloin tässä kierrossa. Nyt vihlasut on vaan lisääntyny ja tuntuu varsinki sillon, kun nousee seisomaan tai kyykystä ylös jne.! En kuitenkaan usko raskaanakaan olevani, koska tissit on ihan normit :D Esikoisesta ainakin tiesin olevani raskaana siitä, et tissit oli NIIN kipeet!

++++ puhalteluja :whistle:[/QUOTE]


Oon lähössä tänään reissuun ja ei todella ois aikaa olla nyt koneella, ku on pakkaamatta ja kaikkee vielä! Ylhäällä on teksti minkä kirjotin teille tossa asikasemmin...en tiiä miten toi lainaus onnistu, mut siin se kuitenkin on! Oli kuitenkin PAKKO tulla viel kertoo teille, et mielenkiinnosta avasin vanhan pöytä koneen ja luin sieltä mun esikoisen ajalta kirjottamaa raskauspäiväkirjaa. Siel oli et rv3+ olen hämmästellyt oikealla puolella tuntuvia kipuja ja vihlasuja, jotka on lisääntyny viikon myötä. Tosin olin korostanut myös rintojen kutinaa ja kipuilua, minkä muistinki! Jotenki alko nyt kuitenki jännittämään, et josko kuitenkin?! Oon kyl rampannu taas kokoajan vessassa, ku on ihan sellanen olo et menkat on alkanu. Vastassa on kuitenki ollu vaan ovis lima maista limaa...ei mitään muistikuvaa onko tollasta limaa ollu yleensä maisemissa ennen menkkoja?! No kuitenki nyt jännittää taas ja olin jo päättäny etten osta reissuun testiä mukaan, mutta taidan nyt kuitenkin käydä sen hakemassa :D
 
luupavia oireita ja haamuja!? jännittää niiiiiin teiän ja omasta puolesta!!

me halutaan toista lasta sen takia et ne on niiiiiiin ihania... sillon kun ne nukkuu!!! mut mites sitten saadaan kaks nukkumaan samaan aikaan niin että niitä olis aikaa ihaillakki!?!! :LOL: joo, itsekullakin välillä unohtuu syyt miksi niitä lapsia nyt taas haluskaan, edes sitä yhtä! alahuuli meni eilen auki kun se ah, niin ihana reilu 2v rimpuillessaan ponkas ylös samaan aikaan ku äiti kumartu, niin törmäyshän siinä tuli... huuli kipeenä siis toista toivoilen... :rolleyes:

toissapäivänä puoliltapäivin oli siis se runsaan olonen vuoto jossa hyytymä, mut loppupäivä vaan tiputteli tummanpunasta verta. eilen holahti hiukka vähemmän sitä vuotoa aamulla, mut hyytymä oli (tosi ällö!! :x ) hiukka isompi. ja taas loppupv tiputtelua, tosin ruskeeta. ja tänään vaan ruskeeta tiputtelua, ilman suojia selvii. ja jotkut oireet on selvempinä nyt ja jotkut on häipyny enemmänki taustalle. tiedä sitten taas... itseasiassa alkaa jo ärsyttää, kyllästyttää ja ketuttaa koko homma aina kun sitä mietin (eli siis kokoajan...). :mad: menis nyt vaan nopeesti nää päivät ja alkais ne menkat et vois taas keskittyy uuteen oviksen metsästykseen. tai loppus ees toi tiputtelu et pääsis heiluttelemaan peittoja lohdukkeeks ennenku täti tulee. : /

tjaa, alkasko jo olla pms oireita ilmassa... vai raskausoireita... vai... joo, ei hyvä päivä. :headwall: tai noh, alko hyvin. tänäaamuna heräsin 5ltä ja makailin reilu tunnin hereillä ja silittelin mahaani. olo oli niiiiin rauhallinen tyyliin, et kohta loppuu vuodot ja tästä tää raskaus nyt alkaa ja selvääkin selvempää et syntyy poika ja nimiki oli jo selvillä. =) ja nyt ei viitti enää edes ajatella koko asiaa. ai mitenniin mielialat vaihtelee laidasta laitaan... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti tiuhti83 ja vomppis nyt lykästäis!!! :)

Mulla on kp17 nyt ja dpo1, luulisin... Mietin vaan ku mä sain sen ovisplussan keskiviikkona, mut sit eilen oli ihan hirveet oviskivut ja tuli jotain ihmeellist pinkkiä valkovuotoa :confused:
Et olisko se ovis ollu eilen sittenki.. Mä kun en oo ennen tikutellu, en oikein tiiä noista. Mut jos fiilisten perusteilla, ni olisin sanonut et se oli kyl eilen! Mut peitto on nyt heilunu joka pvä, et samapa tuo :D
Oon monesti kans kysyny mieheltä et "niin miks me haluttiinkaa toinen?", on sen verran rankkaa ollu nää 8kk.. Mut kyllä se vaan täytyy saada ja mies on ollu jo niin mont kuukautta vauvakuumeessa, et on saanut mutkin tähän samaan soppaan :)
Jos jotain raskausoireita on luvassa joskus niin saa nähä erottaako niitä edes, kun ainakin oon muutenkin kokoajan niin väsyny,ettei mitään rajaa :)
Mut ihanaa et teillä joillain on niiin vähän odotteluu enää ennenku testaatte! Mä joudun nyt kärvistelee koko loppu kuun :D
Plussatuulia kaikilee :heart:
 
No niin.. Nyt taitaa olla ovis meneillään, alavatsaa kirvelee ja välillä tuntuu tuikkasuja vasemmalla sivulla, limojakin on tullu pari päivää. Aattelin viikonloppuna vähän viintä maistella, joten rennosti tässä ainakin otetaan ;)

Eiköhän tähän ketjuun kohta ala plussia satelemaan, kun niin monella on jännittävät päivät menossa ja lupaavia oireita =)

Mä alan kehittelemään niitä raskausoireita heti ensi viikon alusta :popcorn: :D
 
Heipä hei kaikille! Minä voisin tulla taas listoille, jos sopii! Viime kierto piti taukoilla, mutta kappas kappas, kummasti niitä ovistikkuja sitten tulikin dippailtua ja peitonheilutukset ajoitettua oikeaan aikaan :whistle:

Nyt on menossa kp15/28-31[/B] ja virallisesti yk 5. Esikko syntynyt 4/10.

Olen nyt tikutellut ovista kahdessa kierrossa, ja ensimmäisessä luteaalivaihe jäi alle 10 päiväiseksi. Toisessa kierrossa en saanut lh-huippua kiinni, mutta uskoisin, että testasin juuri huipun molemmin puolin, ja luteaalivaihe jäi 5-päiväiseksi! Ja sillähän ei hirveästi vauvoja tehdä :'( Tyhmänä jomotteluista aloin - tietenkin - toivomaan, että kyse olisi kiinnittymiskivuista, mutta tätihän se sieltä kurvasi kyläreissulle. Alkaa jo vähän huolestuttaa, vaikka imetyksen loppumisesta on vasta reilut 3 kuukautta, ja kierron oletetaan tasaantuvan puolen vuoden sisällä.

Nyt olen taas tikutellut eilen illalla ja tänään päivällä ja näyttäisi, että ovisplussa saattaisi olla tulossa jopa viikonlopun aikana. Jos kierto siis pysyisi siinä 28-30 hujakoilla, voisi luteaalivaiheeksi tulla jopa 10 päivää. Toivossa on hyvä elää. Katsellaan, katsellaan... Ajattelin ottaa yhteyttä kierron jälkeen perhesuunnitteluneuvolaan, josko he siellä ottaisivat vastaan, vaikka yritystä takana vasta näin vähän aikaa (mikä tietenkin itsestä tuntuu ikuisuudelta).

Onnea toivottelen plussanneille ja piinailijoille sekä haamuilijoille! Tervetuloa uusille!
 
Hei kaikille. Voisin kans palailla listoille. Mullahan oli tm alkuvuodesta ja homma sit jäi vähän taka-alalle sen jälkeen. Ja nyt mies on alkanu kaipailemaan toista lasta. Minä vähän vähemmän koska tiedän mitä on edessä(synnytys jne). Mutta viime kierron aikana(jolloin alotettiin) ei tärpänny ja kyllähän se pieni pettymys oli.

Nyt siis yk 2 ja kp 2/32 esikoinen syntyny 2/10
 
Hei kaikille! ja pääseekö mukaan porukkaan? :)

Täällä esikoinen täytti juuri 2v ja kuumeilua on kestänyt nyt melkeen esikoisen syntymästä asti.
Paljon ollaan pähkäilty ja mietitty ja ei olla tiedetty mikä olis nyt hyvä ratkasu. Opinnot kesken, joista jo kertaalleen olen ä-lomalle jäänyt, mutta olkoon, nyt päätettiin miehen kanssa että saa tää jatkuva pohtiminen loppua ja jätämme ehkäisyn pois (kortsun siis) :D ja ne varmat päivät myös jääköön.. :D Toivon vaan että koulu suhtautuu suopeasti mikäli meille toinen vauva suodaan, että ei tule ongelmia sitten. Koulu siis vaan 2vuotinen lähihoitaja tutkinto.. Mutta jotenkin tuntuu niin hölmöltä pitkittää vauva haaveita tuon koulun takia (mitä jäljellä kuitenkin lähes tuo 2v) ja pitkittää samalla myös lasten ikäeroa. Kun kuitenkin oon kokoajan toivonut edes suht pientä ikeroa. Esikoinen meni nyt päiväkotiin ja itse olen nyt koulussa jatkamassa opintoja (joita ehdin käydä ennen tuon esikoisen syntymää vaan muutaman hassun kuukauden). Nyt jos vauva haaveet onnistuisi ehtisin käydä koulua syys ja kevät lukukauden ja sitten jäisin äitiyslomalle. S
 
Lähti tuo viesti aivan liian aikaisin :D Ei sitä noin pitänyt lopettaa.. :D Mutta tosissaan opintoja jäisi sitten vuoden verran mikäli äitiyslomalle jäisin ja varmaan nyt vuoden opiskelee vaikka pääalaspäin kahdenkin lapsen kanssa.

Nyt siis kp 19/28 ja tän kierron ovis jo menetetty juttu ( n. 4päivää sitten oli kaikki mahdolliset ovis oireet, mutta tää perheenlisäys lopullinen päätös tuli vasta eilen). Harmittaa, joutuu taas pitkään oottelee sitä ovista! :/
 
Voima:hug::t kaikille niitä tarvitseville ja tädin yllättäneille!

Täällä kävi nyt niin, että nyt on kp 4/?, eli sain nyt toiset menkat aikasiks :D jippii!! mä olen todella ilonen ja tunnen itseni jälleen naiseks! hullua eikö? ensin toivoo raskautta mut nyt kun vuoto alko niin mä olin vaan niin onnellinen et ei sanat riitä kuvaamaan. Vihdoin imetyksen aiheuttama tauko on ohi ja me voidaan oikeesti yrittää kakkosta! pelkäsin jo ettei toisia menkkoja tuukkaan mut tulihan ne :heart: Yks hyväpuoli täs on se että voin rauhassa imetellä esikoista niin kauan ku se haluaa ja samalla yrittää kakkosta :)) asioilla on tapana järkkääntyä ;)

Tämä kierto mennään kyl nyt varovaisesti koska ens kuussa olis kosteet juhlat tiedossa ja mulle kyllä maistuu vielä yhet siiderit ennen seuraavaa raskautta :D niimpä olen nyt sitten tjot.
 
pöhköfantti jos oot saanut ke plussan ja to kivut niin kyllä se ovis tais olla eilen. Kun plussan saa tikkuun niin ovis on siitä 24-36 tunnin päästä.
tyllerömamma mulla on myös suht lyhyt luteraalivaihe, viimeksi 10 päivää. Luin jostain, että B6-vitamiinista vois olla jotain apua (tiedä häntä) joten aloin nyt popsimaan niitä.
 
Mulla on nyt kp 20 ja tällä hetkellä tuntuu vahvasti taas siltä, että ei oo tärpännyt :headwall: Vaikka juuri sitä odotinkin, niin oishan se silti ollut kiva, jos... Tosin onhan tässä vielä kierron loppuun ainakin sen kahdeksan päivää eli ei kai kannata vielä menettää toivoaan =) Kaikenlaisia oireitahan on ollut, mutta ne on yhtä lailla voinut johtua hormoniehkäisyn lopetuksesta kuin oviksestakin.
 

Yhteistyössä