<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

kp 13 ja tiukkaakin tiukempi ovisbongailu menossa!! tänäaamuna oli taas lämpö hiukka laskenu, joten ei ollu ovis ainakaan eilen. heiluteltiin viel peittojaki hissukseen ettei äiti kuule, joten se on nyt ainaki kerran tehty ja voi sanoo et tässäki kierrossa on yritetty!! itseasiassa se meni sen verran hyvin, et vois tänään kokeilla uudestaan. sulkekoon äiti korvansa jos häiritsee! :D

ovisjomotuksia on edelleenki aika samanlaisesti ku eilen ja on ne sen verran tuntuvat ettei niitä voi kuvitteluks enää sanoo. miten ne nyt kestääkin näin päiväkaupalla. on jo toinen kierto samalla lailla.
 
No niin, nyt voisin omasta tilanteestani vähän kirjoitella :)

Poika (10/08) sai siis alkunsa yk 2:lla. Jätin silloin pillerit pois ja toisesta kierrosta siis tärppäsi. Nyt on sama tilanne eli ehkäisy jätetty pois ja siis meneillään yk 1. Kierron pituus on yleensä 28 päivää, sen voi päivittää listaankin jos haluaa.

Tälläkään kertaa en usko, että yk 1:llä tärppää, mutta yritetään nyt kuitenkin ;)

Osaako muuten kukaan sanoa, onko sillä vaikutusta raskaaksi tulemiseen, jos on hiiva... Itsellä on nyt ollut riesana : / Tai ne sellaiset apteekin maitohappokapselit, joita tuonne alapäähän laitetaan, ovatko "sallittuja" jos yrittää raskautua?
 
Meilläkin esikko sai alkunsa, ekasta tai tokasta yrityksestä, en edes joutunut tikuttamaan ovista tai mitään, ja nyt tuntuu/luulen, ettei tuu olee ihan noin helppoo :D

Eebowi, mä luulen et ei oo mitään haittaa noist kapseleista, eiks raskauden aikanaki saa käyttää canestenia? Ainaki muistelisin, ku mulla oli kokoajan hiiva raskauden aikana...
Täällä kp7 ja ovista kovasti odotellaan :)
 
*********** Perjantai 12.8.2011************



Mukana:

TaCa............................poika 12/10.....kp -/28.........yk0
Rouva Möppiäinen...........tyttö 12/10.....kp5/?..............yk3
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp6/28-32.....yk8
Pöhköfantti...........................12/10......kp10/30-34.....yk2
Eebowi.........................poika 10/08......kp12/?...........yk1
Meriheponen.................Poika 6/10.......kp12/34..........yk1
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp16/ 28........yk3
Princessa......................poika 7/08........kp18/28-30....yk2
Vomppis........................tyttö 7/10........kp19/28.........yk5
pillipöllö........................poika -07.........kp20/28.........yk 1
chamon.........................tyttö 08/10 .... kp 21/29-30....yk2
funny87.........................poika 11/09.....kp21/34..........yk2
_TiNy_...........................poika 1/05.......kp25/26-28.....yk7
santsu_82......................poika 7/10.......kp26/25..........yk2
Hipsu86........................poika 11/10......kp 27/28..........yk1
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp33/24-28......yk9
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp37/28...........yk11
Kamomilla-81................tyttö 12/08.......kp38/35............yk24
Johannäss.....................
Tanza...........................
Waaka.........................

TAUSTAILIJAT
Tyllerömamma
murgu



Plussanneet 2011:

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille ja teretulemast uusille!:)

Kovasti tsemppiä pitkäkiertolaisille ja kaikille kellä on hankaluuksia raskautumisessa!

Meillä näitä hankaluukisa teettää tää imetys:/ poitsu täytti just 9kk eikä anna merkkiäkään et haluis vierottautuu..ite kamppailen tän kaameen vauvakumeen kanssa ja ajatusmaailmaan ei mitään muuta nyt sit mahdukkaan kun uus raskaus. Kierron pitäis olla lopuillaan mut niin on taas kuivaa et uskon ettei varmaan tuu taas menkkojakaan eikä varmaan raskautumistakaan-penteleen prolaktatiini!!! Oviiksen kyl olin tuntevinaan sillon kierron puolivälis mut eiks ennen menkkoja pitäny tulla taas reilun valkkarin kausi??

Onks kukaan muuten plussannu nyt elokuussa?
ja miten se greippimehu vaikuttaa raskautumiseen? kuulin jostain et joku juo sitä..

Plussatuulia+++++:whistle:
 
Tsaukki kaikki!
Tota listaa varten, mun esikoinen on siis tyttö :)
Hipsu86, en oo varma, mut oon jostai kuullu joskus et se greippimehu vaikuttais siihen ovislimaan positiivisesti... Ja kaveri yritti yli vuoden, alko juomaan sitä ni heti tärppäs... En tiiä sit mistä johtu, mut ei siitä haittakaa oo :)
Mulla tällä hetkel päällä sellanen stressi, et se voi olla et ei tästä kierrosta nappaa... Tälläseen stressipesään tuskin haluu kukaan asustamaan :D
 
hipsu86 tosiaanhan se greippimehu lisää niitä ovislimoja ja näin auttaa löytämään sen paremmin :)

ommaa nappaa sen verran että jännäpäivät menossa ja fiilis aika "ei-raskaana" |O
nyt siis kp 23/26-28. ainoa kumma homma tapahtu heti oviksen jälkeen, seuraavan päivän oli ihan sairaan kipeä maha :confused: aina mulla ovis kipuilee mut tuo oli kyl jotain aivan erillaista. Hope so jotain mahassa tapahtu, tiiä sitte mitä!
Btw, Jos nyt nii hullusti kävis ja plussan sais tässä kierrossa ni oispa ainaki mahtava 1v kihlajaislahja antaa miehelle :heart: Let's see!
 
Nyt olis sitten kp 10, eiköhän se oviksenkin pitäisi piakkoin olla... En ole siis koskaan tikutellut tai mitään, enkä ajatellut nytkään, ELLEI tämä raskautuminen jotenkin pitkäksi venähdä. Joitain oireita olen ollut huomaavinani, nytkin on alavatsa ollut vähän oudon tuntuinen. Kaipa niitä oireita vähän kuvitteleekin :)

Kun aikaisemmin niistä "alapääkapseleista" kyselin, niin nyt ihan farmaseutilta varmistin, että ihan sallittuja ovat. Eivät siis vaikuta raskautumiseen mitenkään :cool:
 
Saanko tulla tännekkin mukaan? :)

Mun rivi näyttäs tältä:
pillipöllö............................poika -07.....kp 19/28.........yk 1


Mies suostui siis vihdoin siihen, että meille tulisi vauva :)

Tän kierron ovis tais mennä vähän ohi, mut katotaan nyt :)
Esikko on ollut pieni "vahinko". Raskautunut oon esikon jälkeen aina heti yrittämällä, takana keskeytys, km ja kkm. Saas nähdä miten nyt käy, raskaudunko helposti vai täytyykö odotella :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa uusille

Mulla on aivan mieli maassa, oon odotellut ja laskeskellut päiviä ovikseen ja nyt se taitas jo olla ohi. Ja mies ei jaksanut kertaakaan heiluttaa peittoa :( kp12 viimeks peitto heilu että tuskin siitä yhdestä kerrasta kovinkaan voi toivoa raskautumista.. Kaippa mä oon tän päivän masikses ja kokoan itseäni ja yritän alottaa huomisen positiivisemmin..
 
Princessa: Ei kannata heittää viel kirvestä kaivoon!:) Meillä esikoinen sai alkunsa nimenomaan yhdestä ainoasta kerrasta, joka oli vielä just toi kp 12!:DD Tokihan se nyt ihan riippuu siitä oviksesta, mutta kuitenkin!:)
 
Mukavaa että joukkoon mahtu vielä!
Mä sain ihanaa ja samalla ahdistavaa postia, eli ovistestejä. Luovuttajan kanssa ku joutuu pelaamaan niin on parempi tikuttaa.
Miten tää menkkojen odotus voi olla taas näin piinallista... tahtois päästä jo vauhtiin!! Tosin onneks poika pitää päivät kiireisenä niin ei kerkii sitte märehtii näitä asioita ku yleensä illalla.
Huomenna pitäis tavata luovuttaja ja sopia käytännön asioista, taas... Onneks on sama luovuttaja ku aikasemmin ja on todistettu jo että sitä kautta tulee ihania lapsia :) Minkäs ikäsiä lapsosia teillä on? Meillä siis poitsu tulee kohta 8kk.

Paljon plussatuulia kaikille!!!
 
Täälläki odotellaan ovista kovasti, eikä oikeen tietoo millon se vois olla, kun kierrot vaihdellu niin paljon.. Eilen tuntu vihlasuja, mut ei mitenkää voi olla ovis näin ajois.. Nyt siis kp9...
TaCa, meillä tyttö kans koht 8kk... ENs viikolla :)
 
Siis voi ei! nyt niitä menkkatuntemuksia sit alko tulemaan...tosiin tosi lievinä mut saas nähä, kuitenki kp26/28 joten täti se taitaa sittenkin tulla:ashamed: aika ylläri on jos ylihuomenna lurahtaa housuun!
Tätä se on taas kun malttamattomuus iskee.arg! no jos ei lauantaina mitään tätiä tuu ni sit mä ehkä testaan tai sitten en :D

Taca: meillä poika 9kk. Tapaako se teiän luovuttaja niitä lapsia tulevaisuudessa eli onko hän mukana teiän perheen elämässä? Tosi hienoo et on tollasia luovuttajia sillä kaikilla pitäsi olla mahollisuus saada vauvoja on ne niin ihania :)

Greippimehusta kiitos vastauksista! jos meillä ei nyt nappaa tässä kierrossa niin ens kierrossa mä testaan sitä mehua ihan huvikseni ja toisekseen pakotan ukon lopettamaan röökaamisen sillä sekin heikentää niitä simppoja :) muutenki kamalaa toi röökin haju varsinki sit ku on ite paksuna.
 
Tosta greippimehusta sen verran, et onko sitä nyt joku teistä juonut?? Ostin eilen lidlin greippimehua, ja on kyllä niin hirveen makuista, et mä en saa sitä alas :D Et jos jollain on kokemusta, onko joku greippimehu ehk vähän parempaa? :p
Mulla on vissiin tosi vilkas mielikuvitus tai jotain, kun on kauheet raskausoireet päällä ollu viimesen kuukauden, mut menkat kyllä oli kylässä just viime vkolla :D Hirvee lihanhimoki iskenyt(viime raskaudes sama), mä kun en normaalisti lihaa niin paljoo syö.. Mut voisko se olla ihan raudanpuutteesta? Mulla kyl hemoglobiini huitelee kokoajan 150...Raskauden aikana oli kans kokoajan korkee... No mut sais nyt se ovis tulla ni pääsis tekee asialle jotain ;)
 
täällä kans yks joka raskautu yksillä peitonheiluttamisilla ja vieläpä 2 kertaa, joten kyl se mahollista on!

aamulämmöt edelleenki koholla, joten ovispäiväks varmistu kp13. nyt siis kp16 ja varmaan tän viikonlopun aikana voi alkaa jo kuvittelemaan kaikenlaisia raskausoireita. peittoja heiluteltiin ovis -1 ja ovis +1, joten raskaus on mahollista eikä tartte kuvitella ilman mitään toivoa. :D

pöhköfantti mie kans kuvittelen olevani raskaana tätistä huolimatta just tasan niin pitkään, kunnes pääsee tarkkailemaan ovista ja siihen se raskaus ja oireet sit unohtuu. tai siis sit ne oireet on ovisoireita. ja oviksen jälkeen taas tietty on raskausoireita... :LOL:
 
Tervetuloa pillipöllö!

pöhköfantti Valion mehua (kylmähyllystä) ovat kehuneet, itsekki sitä juuri ostin :) Mulle kyllä käy kaikki greippimehut, mun mielestä se on herkkua! :p Painonpudotuksen takia ovat vain tuoremehut olleet pannassa mutta nyt aattelin alkukierron kunniaksi muutaman lasin päivässä juoda :D

hipsu86 jännät paikat! Plussatuulia!

TaCa Meidän tyttö on kans kahdeksan kuukautta ihan kohta, nyt se vauvakuume vaan on alkanu kovenemaan :LOL:

caisachu Hyvin sanottu noista oireista! Ovis, menkat tai alkuraskaus samat oireethan niistä tulee :D

Aattelin palstailla seuraavan kerran vasta maanantaina, tämä alkukierto on jotenki pitkäveteinen kun ei ole mitään tarkkailtavaa. Ehkä se ovis ois sitten ensi viikolla tulossa :)

Mukavaa viikonloppua kaikille pikku kakkosen toivojille! :wave:
 
caisachu No niinpä! Oireilua oireilun perään!:p

Mullakin täällä jo vaikka mitä oireita! Ovista en tikuttanut, mutta kierto on 29pvää, joten heiluteltiin peittoja sitten kp11, 13, 14 ja 17! Ja esikoinen tosiaan tärppäs kp12 ja viime kierrossa oli kemiallinen raskaus ja sekin oli saanut alkunsa kp11 tai kp12, joten odotukset on nyt KORKEALLA. Ja tottapuhuen mä tuun HULLUKS JO! Kun en jaksa odottaa!:) Menkat pitäs alkaa 20.8 eli viikon päästä la. Katsotaan nyt sitten kauanko maltan olla sen jälkeen testaamatta! Päätin tuon kemiallisen myötä, että en ikinä enää tee liian aikaisin testiä! Ajattelin odotella nyt menkkojen alkamispäivästä ainakin 3-4päivää ennen testiä! Jos siis menkat EI ala.

Nyt on oireina ollut erinäisiä tuntemuksia... tänään ekaa kertaa siis niin heikko olo, että kädet vaan tärisi meikatessa aamupäivällä. Kaupungilla ollessa alaselkä huusi hoosiannaa ja alavatsassa on pikkutuntemuksia myös... Väsy on kamala myös...

No nähtäväksi jää sitten mitä nämä oireet tällä kertaa meinaa!:D
 
Jännät päivät monella. Itse odottelen menkkoja tulevaksi ensi viikon loppuna. Nyt jo tosin tuntemuksia vatsassa ja nivusissa. Huomenna testaan (vaikka vasta dpo 8) koska lähden viihteelle. On kyllä ollut kipuileva kierto.
 
Kiitos tervetulo toivotuksista :)

Mä ovuloin vasta nyt kivuista päätellen :eek: Ja kp 19 menossa :eek: Taitaa tulla pitkä kierto.
Eli koopee listaan mulle vois perjantaille laittaa kp 19/27-? Ei siis mitään tietoa kuinka pitkä kierto olis tulossa. La menis sit toukokuun alkuun jos nyt ihan oikeesti ovis on.
 
Että semmosta :/ ei siis niin mitään oireita ja mut ei menkkojakaan ja tänään 28/28, testasin selvän negan äsken..kuivaa on ku saharan autiomaassa et oisko tää nyt sit taas ton luvattoman monen yöimetyksen ansiota( viime yönäkin ainakin4-6krt yössä)..en vaan millään raaskis niitä esikolta kieltääkään:( voi onnetonta!
mut eiks sen vuodon pitäs kuitenkin tulla jos kerran ovuloin puoles välis kuuta? kivuista päätellen siis ovuloin silloin. tapahtus nyt ees jotain! :D piiinaaa!!!
no huomenna testailen sit uusiks jos ei tänään tapahu mitään:))

Plussa phuuuu+++++:) :) :)
 

Yhteistyössä