Mimuli: Täälläkin sormet puutui ja nyt sitten käytössä öisin rannelastat, jotka ovat helpottaneet oloa. Ranteiden koukkuasentoa kannattaa yrittää välttää eli mahdollisimman suorana olisi pidettävä. Nyt on ollutkin parempana ja oon pystynyt nukkumaan välillä öitä jopa ilman lastojakin. Ei ne muuten haittaa mut kun joudun käymään vessassa tunnin-parin välein niin silloin joutuu aina ottamaan lastan "pyyhkijäkädestä" pois
Laala: Itse jäin saikulle selkävaivojen takia, jotka säteili iskiaskipuna myös pakaraan. Luulen kyllä että helposti näillä viikoilla saikkua saisi, toki tuntuu olevan tässäkin kovasti eroja paikkakuntien välillä. Ja terkkahan ei voi kirjoittaa kuin 3 päivää joten lääkärin juttuja sitten nuo pidemmät saikut. Sanot vaan kylmän rauhallisesti että selkä vaivaa ja et jaksa enää samaa tahtia. Miun työnantaja muistutti mielestäni hyvin minua ja sanoi että raskaus on itsessään jo fyysinen rasitus elimistölle joten samaan tahtiin ei voi enää mennä. Nyt yrität vaan nauttia loppuraskaudesta niin paljon kuin suinkin voit ja huoletta jätät pois kaiken minkä voit vaan jättää. Luulen kyllä että osan kouluhommistakin jaksaisit tehdä paremmin sitten ensi keväänä vaikka pikkunen vasta vuoden olisikin. Mutta kannattaa oikeasti miettiä että mitä jaksaa tehdä ja mitä voi jättää myöhemmäksi. Nyt pitäis pystyä nauttimaankin ja lepäämään. Tsemppiä!
Mannalle onnittelut ja kiva että päivä oli onnistunut! :flower:
Tänään oli sitten käynti äippäpolilla synnytystapa-arviossa. Olin aika hämmästynyt kun käyrää otettaessa ne tuntemukset joita luulin siksi että tyyppi tunkee iholle, olivatkin supistuksia. Muutaman kerran tuli sitten ihan kunnon menkkatuntemuksiakin mutta pääasiassa tuntuivat pelkkänä kovettumisena. Sykkeet hyvät, verenpainetta joudun nyt sitten kotonakin mittailemaan kun oli vähän korkeanlaiset. Pikkunen painoi vajaat 2800 g ja lääkäri oli oudon hämmästyneen oloinen siitä kuinka alhaalla tämä tapaus on jo asettunut. Ei saanut kunnolla päästä mittojakaan ja tunsi tyypin olevan jo ihan ovella tulossa

Kaula hävinnyt vissiin kokonaan tai lähes kokonaan ja 1,5 senttiä auki. Arveli ettei mene laskettuun aikaan asti. Lantion kokeili sitten niinkuin arvelinkin b-rapun kautta, parilla sormella venytteli muutaman kerran ja täts it. Ei koskenut mutta vähän epämiellyttävältä tuntui. Jonkin verran kovemmin teki myös kohdunsuun tilanteen tutkimisen kuin normaalisti on tehty, tokihan eroja on lääkäreidenkin välillä. Nyt onkin sit supistellu sitten jatkuvasti sitten tuon aamupäiväisen tutkimuksen, mutta ei kuitenkaan mitään älykipeitä. Oli harvinaisen nopeat shoppailujutut tällä kertaa, vain todella pakolliset =)
Joo, romaani tuli taas mutta minkäs voit... Ja voi hitto kun eivät voineet niitä Täydellisiä naisiakaan taas tuon pidempään näyttää, ihan pöljää!
Sanni-Maria ja pikkunen 37+2