huomenta mammat =)
joo, siis en mää oo tajunnu et tänne oikeesti tulee tätä tahtia tekstiä ku tavallisesti luen ja kirjoittelen vähintään päivittäin
mut nyt tajuun ku tuli vietettyä häämatkalla ja muuteski häähumussa muutama päivä - ihan ilman 2+:a vaikka vähä vierotusoireita jo tuliki
en varmaan muista kommentoida nyt muuta kuin että
usvis onnittelut kihlautumisesta, ihanaa :heart: jostain syystä juuri tämä jäi mieleen
ja
xikille kiitos uudesta pinosta! uskomatonta että nyt on jo maaliskuu ja alkaa varmasti vauvoja pukkaan hyvää tahtia :heart: jollain taisi olla jo synnytys käynnissäkin (luin just 6-7s tekstiä, en muista enää kellä :ashamed: ), mutta saatiinkos sitä viivästetyttyä? ja samoin tosi monella tuntuu supistelevan sitä tahtia, että kohta varmaan lisääki synnytyksiä käynnistyy. onneksi ollaan niin turvallisilla viikoilla, ettei sen puolesta mitään hätää, vaikka tietysti vauvat voisi vielä hetken masuissa kasvaa.
synnytystapa-arviosta ollut puhetta. helsingissä ei kyllä ole mainittu asiasta puolella sanallakaan... :/ mutta mä en siihen niin haluaisikaan, koska haluan uskoa viimeiseen asti että alatiesynnytys onnistuu. ja jos ei, niin ehtii siihen sektioon synnytyssalistakin.
).) mulla on vointi aika hyvä ja mikä parasta, oon saanu taas nukuttua 8-9 tunnin yöunia ilman pitempiä taukoja
pissalla nyt tietty pitää ravaa ja väliin napata renniee närästykseen, mut heräämisten jälkeen oon saanu hyvin uudelleen unen. ä-loma varmaan rauhottanu. ja tietty elämä tuoreena rouvana, on vaan niiiiin onnellinen ja pumpulinen olo :heart: =) mieskin on ollut aivan ihana (kuten aina), hieronu jalkoja, huolehtinu kodista ja huomioinu kaikin puolin mua ja myös masuasukkia. tuntuu vihdoin alkaneen kiintyä siihen ihan tosissaan :heart: muutenki alkanu höpöttää vauvasta aika paljon, että millainenhan se sitten on ja mitä me tehdään ja hymyilee vaan (yhtä autuaan hölmönä kuin minä ) että meille tulee vauva
hassuja ja onnesta sekaisin taidetaan olla molemmat...
kiitokset muuten kaikille
hääonnitteluista!! hääpäivä ja koko vkl meni aivan ihanasti ja saatiin just semmoinen juhlapäivä kun haluttiin. oli sopivasti hemmottelua ja luksusta, mikä sopi tilanteeseen hyvin senkin suhteen ettei kohta vauvan tulon myötä varmaan enää semmoinen ole mahdollistakaan... nyt sitten yritetään palata arkeen, mutta aika ihanalta tämäkin tuntuu, kun on juuri äitiyslomalle päässyt ja tuntuu tosiaan kaikki olevan hyvin.
joo, nyt tää mamma lähtee vaikka peseen pyykkiä niin saa pään pilvistä... melkein nolottaa täällä kertoa kuinka ihanasti itsellä on, kun monella kipuja ja vaivoja :ashamed: mutta on vaan vielä onnesta sekaisin noista häistä ja ä-lomasta, etten osaa puhua nyt lonkka- ja selkäkivuista ja täälläkin puolijatkuvasta mahan kovettumisesta (mulla harvemmin selkeitä suppareita, vaan masu jännittyy pitempiaikaisesti)... mut joo, eiköhän tää olotila kohta ohi mee ja palaan "vaivoineni" tänne viestittelemään
mahdollisimman hyvää viikon alkua ja kovasti voimia kaikille kipuilijoille ja vielä työssä/opiskelujen kanssa puurtaville!
laalalle erityisesti :hug: teet ihan oikein kun jätät osan suunnitellusta tekemättä. sun pitää nyt keskittyä vauvaan vaikka kuinka tuntuisi välttämättömältä suorittaa opintojakin. kyllähän niitäkin kohtuudella voi tehdä, mutta sun tahti on kyllä ollut ihan liian hurja.
t. manna + lilli 35+5 (väliin tuntuu et oon menny viikoissa sekaisin kun on noin isot numerot tossa perässä jo!)