<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Hui ku tota tekstiä on taas tullu paljon! On iha ulkopuolinen olo ku ei oo käyny täällä niin usein ku ennen. Jotenki harjottelun ohella ei oo vaan jaksanu. Aamuvuoron jälkee pakko ottaa päikkärit ja illalle yleensä onki jotain ohjelmaa tai ainaki makoilua. Ehkä tää tästä ku loma alkaa.

Nippikselle onnea paljon :heart: !

Solinalle tsempit! Kannattaa varmaan sinne äippäpolille mennä.

Täällä voidaan ihan ok. Sairaslomaa sain viikon kuumeen ja flunssan takia, mut neljä päivää saa riittää koska ne päivät pitää korvata :headwall:. Vauveleita on kiva hoitaa, mutta jaksaminen ei tosiaan oo enää ihan samaa ku ennen. Alkaa olee jo kiirus näkemään tätä pikkusta :heart: .

Hei miten noi äitiysrahojen maksut? Esim mulla se ensimmäinen jakso on 6.3-10.4, saanko ne nyt maaliskuussa vai vasta huhtikuussa?

Hyviä vointeja kaikille! Mä yritän pysyä vähän paremmin kärryillä. 10.3 Kampissa siis nähään!

Säde ja poitsu 33+3
 
millipilli
JJ-t, vähän heikolta näyttää toi treffihomma... harmi! Mä olisin kyllä ihan valmis säntäämään jonnekin päin täältä kotoaa :D

Säde, miten sulla harjoittelu on mennyt? Onko tuntunut rankalta paikalta kun itse on raskaana?

 
äitiysrahojen maksu miulle ainaski tulee ekan erä vasta 23.4 :( LA sillon 24 pvä..

millipilli joo hyvin se meinkii helsinginreissu meni, oli vaa sen puolee kurjaa, ku aina ku kävi pisulla ja hyppäs autoo ni 5 min ni taas oli hätä!! :kieh: sellane kestosuppari koko matkan ajan, ei kivaa.. mut kyllä sen kesti ku pysähteli tarpeeksi :) meinasit sie ite viel ajaa sinne lappii???? :eek:

milkystern joo ei se paino yleensä nouse jos ei syö kunnolla.. mut tuskin pikkuinen siitä kärsii :) vaikuttaa vaa tietysti siun omaan jaksamiseen..

 
Dodii, sainpas kuin sainkin neuvolan kanssa asiat sumplittua. Eli äippäpolille mennään näytille.

Pitää varuiksi ottaa tuo sairaalakassi mukaan, jos joutuukin osastolle. Olen sitten siellä jos minusta ei mitään kuulu.
Muuten kyllä tulen teille infoamaan tilanteen.

Pitäkää peukkuja


t: Solina ja Kirppunen rv 32+1
 
millipilli
höh... mun viesti on hukkunut johonkin matkalle.

JJ-t, vähän heikolta näyttää noiden treffien suhteen :/ mä oisin täältä kyllä ihan valmis loikkimaan jonnekin suuntaan.

Säde, miten sun harjoittelu on mennyt? Onko tuntunut raskaalta paikalta kun itse on raskaana?

ziki, me mennään pojan kanssa junalla mutta takaisin tullaan koko perheen voimin autolla. Mies varmaan ajaa suurimman osan matkasta mutta enköhän mäkin jonkin verran aja
 
b =) d solinalle. Onpas porukalla jo aikamoisia kipuiluja, kauhistuttavaa! Mä olenkin sit aika vähällä selvinnyt.

(.)Pääsin ihan kunnialla aamulla bussillekin, vaikka kyl väsyttää toi 4:45 ylösnousemus ja 5:40 bussille lähtö. Nyt on työpäivä tärkeimmiltä osin hoidettu, ja ihmettelen vaan millä pääsis taas linkkariasemalle, matkaa olis semmoset 3km ja tuntuu alavatsa siltä, että en kyl varmana kävele. Sit tän jälkeen olis vielä 3 lähityöpäivää jäljellä, ja 2 etää. Ja tasan 6 viikkoa laskettuun... jaiks!

Tällä viikolla täytyy sanoa vuokrakämppä irti, kohta on edessä muutto!

ventti + viuhti 34+0
 
heippa mammat

neuvolassa käyty..
vauva edelleen perätilassa
pissa puhdas
verenpaineet 135/68
paino 1,3g/vko :eek:
sf 24 (kolme viikkoa sitten 25)
liikkeet ++
:heart: +
kaikki oli siis ihan hyvin..jos vauva ei ole kääntynyt 2 viikon päästä kun on neuvola niin tulee lähete tayssiin ulkokääntöön...

solinalle tsemppiä

lumi-enkeli+masuasukki 31+6 :heart:
 
Solinalle :hug: Ja tsempitykset! Ja millipillille hyvää reissua!

Täällä ei mitään kummosta, kovasti myllätään ja pungetaan tuola masussa, välillä ihan niinki paljon että sattuu. Vieläkään ei ole mitään haju miten päin vauva on, potkujen ja liikkeiden perusteella siis, mutta viikko sitten oli ultran mukaan rt.

Äippärahasta, tosiaan se eka tulee vasta silloin la:n tienoilla jos ihan normipituisella lomalla on.. Ja eka lapsilisä tulee sitten seuraavassa kuussa siitä kun on lapsi syntynyt.
 
kadak meillä onkin sitten samankokoiset poitsut masussa :D

millipilli jos ei saada treffejä järjestettyä niin mennään sitten huomenna vaikka huoltoasemalle kahville :wave:

solina tsemppiä polille!! toivotaan ettet joudu jäämään ja että saadaan tietoon mikä vaivaa :hug: oot jo liikaa saanut siellä rampata :/
 
Hmph, ei aukee sivu 35... koitetaas tällai, jos pistän sinne viestin, pääsenkö sit. Kotiin asti päästy ehjänä, aikalailla otti vikan 2km kävely lonkkiin ja masuun. Täytyy hiukan lepäillä ja katsoa jos jaksais vielä raahautua kauppaan, tarvis olis.

v+v 34+0
 
No voi perse suoraan sanottuna ja sieltä tuulee.. onkohan mulla peräpukamat vai mikä lie. Nyt pari kertaa tullu isolla asialla käydessä verta. :/ voe rähmä... pitäsköhän mulla ottaa neuvolassa puheeksi? Ei oo ennen tämmöstä ollu.. vähäkö säikähin eka kerralla kun oli verta valunu.. onneksi oli sit vaan b-puolelta.
 

Yhteistyössä